- 13 August 2010
- 10,403
Ενα ενδιαφερον τεστ καναμε με ενα φιλο που ισως απαντα ερωτηματα που ενδεχομενως καποιοι να εχουμε.Συγκριναμε το Thorens TD810 με το δικο του ενσωματομενο μοτερ και με το εξωτερικο μοτερ του TD2010 που "δανειστηκαμε" απο το πικαπ του φιλου.Το 810 ειναι πικαπ χωρις αναρτηση,με 4+ κιλα πλατω και μεγαλο συνολικο βαρος.Για ενισχυτη χρησιμοποιησαμε εναν LEBEN CS-300XS/MULLARD ECC83/BRIMAR EL84 ο οποιος οδηγουσε με απιστευτη ανεση ενα ζευγαρι FOCAL Electra 946(93db).O xωρος αν και δεν εχει τελειωσει ακομη,ηταν περιπου 30τμ(5χ6μ..)
Ακουσαμε διαφορα ειδη μουσικης,απο κλασσικη,jazz μεχρι metal.Το μονο που χρειαζοταν να κανουμε ηταν να μεταφερουμε τον ιμαντα απο το ενα μοτερ στο αλλο,κατι πολυ ευκολο.Η μονη διαφορα ηταν βεβαια η θεση του εξωτερικου μοτερ.
Δεν θα σας ταλαιπωρησω,απλα να πω οτι σε ενα πικαπ της μαζας του 810 η διαφορα ηταν απο απειροελαχιστη εως ανυπαρκτη.Τις στιγμες που ακουσαμε(η νομισαμε οτι ακουσαμε
)διαφορα,αφορουσε μια ελαχιστη βελτιωση γενικα στην διαφανεια με το εξωτερικο μοτερ,κατι ομως που καλλιστα θα μπορουσε να ερμηνευθει σαν καποια μικρη "απωλεια" στις δυναμικες και σωματα κυριως του μπασου.
Οι δοκιμες θα συνεχιστουν και το βραδυ,ισως και αυριο.
Συμβουλες και σχολια σας ειναι ευπροσδεκτα,για να βγαλουμε οσο το δυνατον πιο "σωστα" συμπερασματα.
Τα ρακ ειναι της target ,καλωδια απο oyaide,acrolink,acoustic revive και DIY PCOCC-A
Ακουσαμε διαφορα ειδη μουσικης,απο κλασσικη,jazz μεχρι metal.Το μονο που χρειαζοταν να κανουμε ηταν να μεταφερουμε τον ιμαντα απο το ενα μοτερ στο αλλο,κατι πολυ ευκολο.Η μονη διαφορα ηταν βεβαια η θεση του εξωτερικου μοτερ.
Δεν θα σας ταλαιπωρησω,απλα να πω οτι σε ενα πικαπ της μαζας του 810 η διαφορα ηταν απο απειροελαχιστη εως ανυπαρκτη.Τις στιγμες που ακουσαμε(η νομισαμε οτι ακουσαμε

Οι δοκιμες θα συνεχιστουν και το βραδυ,ισως και αυριο.
Συμβουλες και σχολια σας ειναι ευπροσδεκτα,για να βγαλουμε οσο το δυνατον πιο "σωστα" συμπερασματα.
Τα ρακ ειναι της target ,καλωδια απο oyaide,acrolink,acoustic revive και DIY PCOCC-A
Last edited: