EOS-1D C

Αυτη η καμερα επρεπε να ηταν η βιντεοεκδοχη της 5DIII αλλα να κοστιζει μαξιμουμ 6000 δολλαρια και η καινουργια ΙΙΙ να εβγαινε στην ιδια τιμη με την ΙΙ .

Θα βυθιζοταν η αγορα, θα εχτιζαν καινουργια εργοστασια οι τυποι να προλαβουν την ζητηση και θα εστελνε την Νικον για βρουβρες.

Το δυστηχημα ειναι οτι εβγαλαν και τις βιντεοκαμερες τυπου C 100,300,500 και μια τετοια κινηση θα τους εκοβε απο εκει πωλησεις.
 
Το καλο ειναι οτι αρχιζουν να ξεχωριζουν το βιντεο απο τη φωτογραφια και -πιθανως- θα ξεκαθαρισει η αγορα και τα προιοντα και θα ειναι ολα πιο στοχευμενα και με καλυτερη και πιο γρηγορη εξελιξη, το καθενα στον τομεα του...

Απορω με τη νικον... απο τη στιγμη που δεν εχει τμημα βιντεοκαμερας, (εδω δεν βγαζει καλα καλα αισθητηρες φωτογραφικους, να πω και την κακια μου :BDGBDGB53:) τι θελει και μπερδευεται με το βιντεο και τι ψαχνουν ολοι αυτοι που πανηγυριζουν επειδη εχει μια εξοδο παραπανω απο την κανον για μικροφωνο ή ενα fps περισσοτερο στα 240p... μια χαρα τα πηγε με την D700 εναντι της MK2 με μολις 12mp και χωρις βιντεο... σιγα σιγα θα θελει να βγαλει και κανεναν ασορτι εκτυπωτη για μηχανες ανω των 30mp...
 
Απάντηση: Re: EOS-1D C

... σιγα σιγα θα θελει να βγαλει και κανεναν ασορτι εκτυπωτη για μηχανες ανω των 30mp...

Tον θέλω!!!!:flipout::flipout:
Πάντως πέρα απο την πλάκα στις μεγάλες εκτυπώσεις αναδεικνύεται η μεγαλοπιξελομηχανή.
Εάν δεν έχει κανείς σκοπό να τυπώνει έτσι ή να πουλά τα αρχεία σε καλή τιμή δεν αξίζει να επενδύσει τοσα πολλά χρήματα.
Βέβαια τα 36mp είναι ορόσημο και για αρκετό καιρό, πιστεύω, η αγορά θα σταθεροποιηθεί εκεί γύρω, γιατι παραπάνω mp δεν θα έχουν και πολύ νόημα.
Και δεν μιλώ για το gap των 6-8 έως 36mp που είναι όντως χαώδες...
 
Re: Απάντηση: Re: EOS-1D C

Tον θέλω!!!!:flipout::flipout:.

Θα τον εχεις, αλλα να ξερεις, ειναι αποκλειστικα για πανω απο 30 και κατω απο 40mp... :Banane0: μη μπλεξουμε με τιποτε πενταξ και phase...


Και εγω μιλουσα για βιντεο και οχι για φωτογραφια, αρα οι μεγαλες εκτυπωσεις ή τα πολλα πιξελς δεν εχουν σχεση... τον εκτυπωτη τον ανεφερα για να σχολιασω την προσπαθεια να μπει η νικον σε ενα νεο -γι αυτην- κομματι αγορας, αυτο του βιντεο... και σκεφτηκα να δοκιμασει και σε εκτυπωτες... :idea:

Δεν με πειραζει να εχουν και βιντεο και τηλεφωνο και mp3, αλλα οπως λεει ο σοφος λαος, δυο καρπουζια σε μια μασχαλη δεν χωρανε... και σιγα μη τα χωρεσει, η μασχαλη του..."κινεζου"...!!!!
 
Kάτσε ρε τι την πέρασες τη Nikon?
Σαν την Canon που βγάζει και φωτοτυπικά? :ears:

Αει στο διάολο 5 χρόνια έχω να κάνω flame! :flipout::flipout::flipout:
 
Το καλο ειναι οτι αρχιζουν να ξεχωριζουν το βιντεο απο τη φωτογραφια και -πιθανως- θα ξεκαθαρισει η αγορα και τα προιοντα και θα ειναι ολα πιο στοχευμενα και με καλυτερη και πιο γρηγορη εξελιξη, το καθενα στον τομεα του...
.

Το αντιθετο Ηλια....

Πανε ολοι να βγαλουν μια μηχανη που να τα κανει ολα.

Την αρχη ηθελε να κανει η RED epic διαφημιζοντας τον εαυτο της σαν μια still- motion καμερα αλλα δεν....

Εχει ακομα ψωμι να ξανει για το still.

Δυστηχως το εκανε η 5DII αθελα τους . Αν ηξεραν τι κελεπουρι ειχαν χτυπησει δεν θα το εβγαζαν σε εκεινα τα λεφτα. Απο οσο καταλαβαινουμε απο την τωρινη τους οικονομικη πολιτικη.
 
Re: Απάντηση: Re: EOS-1D C

Βέβαια τα 36mp είναι ορόσημο και για αρκετό καιρό, πιστεύω, η αγορά θα σταθεροποιηθεί εκεί γύρω, γιατι παραπάνω mp δεν θα έχουν και πολύ νόημα.
Και δεν μιλώ για το gap των 6-8 έως 36mp που είναι όντως χαώδες...

Αν εχουν νοημα οι εικασιες περι τεχνικης επιλογης των 22mp η επομενη καμερα θα ειναι στα 39mp. Εκει θα πεσει αγκυρα για αρκετο καιρο.
 
Αυτη η καμερα επρεπε να ηταν η βιντεοεκδοχη της 5DIII αλλα να κοστιζει μαξιμουμ 6000 δολλαρια και η καινουργια ΙΙΙ να εβγαινε στην ιδια τιμη με την ΙΙ .

Θα βυθιζοταν η αγορα, θα εχτιζαν καινουργια εργοστασια οι τυποι να προλαβουν την ζητηση και θα εστελνε την Νικον για βρουβρες.

Το δυστηχημα ειναι οτι εβγαλαν και τις βιντεοκαμερες τυπου C 100,300,500 και μια τετοια κινηση θα τους εκοβε απο εκει πωλησεις.

H τιμή θα πέσει 25- 30 % όπως συνέβη και με την c300 αλλα θα εξακολουθεί να είναι απαράδεκτη.Ακόμη απαράδεκτο είναι οτι ακόμα δεν έχουν βγάλει μια σωστή 1080p dslr. Η ολη υπόθεση 4k σε 8 bit mpeg είναι ηλίθια.Απο την αλλη η σύγκριση με την scarlet είναι άτοπη. Η red είναι πολύ πιο ακριβή υπόθεση αλλα αν μη τι αλλο είναι βιντεοκάμερα.
 
H τιμή θα πέσει 25- 30 % όπως συνέβη και με την c300 αλλα θα εξακολουθεί να είναι απαράδεκτη

Δεν εχει πεσει απο οσο γνωριζω ακομα η τιμη της C300. Σχεδον 15500 ευρω κοστιζει εδω. Αν το μετατρεψεις σε δολλαρια ειναι σχεδον 20000$ οσο ειχε ξεκινησει.

Ακόμη απαράδεκτο είναι οτι ακόμα δεν έχουν βγάλει μια σωστή 1080p dslr.

Αν μπορουσαν να βγαλουν θα την ειχαν βγαλει.

Δεν ειναι ευκολο να εχεις μια επαγγελματικη φωτογραφικη και συναμα μια τελεια βιντεοκαμερα. Θα γινει καποια στιγμη αλλα ακομα δεν το εχουμε δει.


Η ολη υπόθεση 4k σε 8 bit mpeg είναι ηλίθια.

Συμφωνω απολυτως.Αλλα μην ξεχναμε οτι και τα υποτιθεμενα 1080p της 5dII δεν ηταν ποτε τοσα.

Ασε να δουμε αληθινα 1080p και μετα να παρουν σειρα και τα 4k.

Απο την αλλη η σύγκριση με την scarlet είναι άτοπη. Η red είναι πολύ πιο ακριβή υπόθεση αλλα αν μη τι αλλο είναι βιντεοκάμερα.


Καθολου πιο ακριβη.

To βασικο κιτ Scarlet με το οποιο κανεις γυρισμα κανονικα κοστιζει σχεδον 16.000$.

Δηλαδη με 1000 δολλαρια παραπανω παιρνεις καμερα 4k που τραβαει slow motion (60 καρε στα 1080p και 120 καρε στο 1k) εχει 13 στοπ dynamic range που με το hdrx φτανει στα 18 !! και το βασικοτερο ολων τραβαει σε raw που σου δινει την δυνατοτητα να το επεξεργαστεις εκ των υστερων με μεγαλες διακυμανσεις σε αντιθεση με το ...jpeg της Canon.

H μερα με την νυχτα στα specs.

Για αυτο λεω οτι πανω απο 6000 δολλαρια για αυτην την καμερα ειναι ηλιθιοτητα.
 
Δεν ειναι ευκολο να εχεις μια επαγγελματικη φωτογραφικη και συναμα μια τελεια βιντεοκαμερα. Θα γινει καποια στιγμη αλλα ακομα δεν το εχουμε δει.

.

Ας ξαναπω τα δικα μου... ποιον εξυπηρετει το παραπανω project? Ποιος ο λογος υπαρξης τετοιας μηχανης? Γιατι παιδευονται και μας παιδευουν? Υπαρχει, σοβαρος, επαγγελματιας, που να ασχολειται σοβαρα, επαγγελματικα, και με τα δυο αυτα πραγματα? Και βιντεο και φωτογραφια? Και να τα θελει ολα σε ενα...???

Γιατι δεν καθονται να βαλουν σε ενα κουτι, εναν FF αισθητηρα και να δωσουν DoF στους βιντεαδες και οτι αλλο ζητανε? Δηλαδη, ο Λαφορε, ή ο Μπλουμ, ή ο Καμερον ή οποιος αλλος ειναι στο βιντεο, ασχολειται και με στουντιο φωτογραφιση στο διαλειμμα των γυρισματων και θελει και 36mp?

Ή ο φωτογραφος ειτε στο Ιρακ ειτε στις Καννες, αφου τραβηξει μερικα απιστευτα πορτραιτα, κοτσαρει τη μηχανη στο τριποδο με τα ολα τα τσιμπλικια των βιντεαδων και λεει, "μια στιγμη να τραβηξω και μερικα slow motion ασυμπιεστα σε 1080p".... :idea:
 
Απο τους επαγγελματιες φωτογραφους -πλεον-κυριως αυτους των ειδησεογραφικων και αθλητικων μεσων ζητουν εκτος απο φωτογραφιες και λιγο footage για τα web τους.

Απο εκει ξεκινησε η αναγκη αυτη.

Υστερα το κοστος μιας 5dII και η εικονα που εδινε για τα λεφτα της ηταν τρομακτικα λιγοτερο απο τις επαγγελματικες καμερες 1080p.

Kσι μετα ολα πηραν τον δρομο τους (μαζι με μια κρισαρα παγκοσμια που εξαιτιας της οι επαγγελματιες ηταν διατεθειμενοι να συμβιβαστουν λιγο με την εικονα της εφοσον γλυτωναν εναν σκασμο λεφτα απο την αγορα μιας καμερας)
 
Απο τους επαγγελματιες φωτογραφους -πλεον-κυριως αυτους των ειδησεογραφικων και αθλητικων μεσων ζητουν εκτος απο φωτογραφιες και λιγο footage για τα web τους.
)


Απο το λιγο μεχρι το τελειο (που θελουμε βεβαια ολοι), εχει μια διαφορα... καπου εχει μπλεχτει το πραγμα αναμεσα σε χρηστες, τεχνικους, εταιρειες, μανατζαραιους, μαρκετιστες κτλ κτλ...

Νομιζω, η τεχνολογια προχωρησε αποτομα και τους ξεφυγε στον ελεγχο (κοινως δινουμε ψιχουλα και ζηταμε χρυσαφι) με την 5D2 και τωρα τρεχουν να συμμαζεψουν τα ασυμμαζευτα κανοντας την μια πατατα μετα την αλλη (τη μια δεν εχει στερεο ηχο, την αλλη δεν περνει εξωτερικο εγγραφεα, την τριτη δεν δεν δινει οσα p χρειαζεται, την τεταρτη δεν μαγειρευει και παει λεγοντας...)...
 
Συμφωνω σε ολα οσα λες.Για την ακριβεια ολος ο πλανητης συμφωνει.Το τι κανει η canon ειναι αποριας αξιο.
Ωστοσο γυρισμα με την red δεν κανεις με 16000 χιλιαρικα.Ουτε καν.Οχι σε επαγγελματικο επιπεδο τουλαχιστον.Μπορεις να την παρεις για να πεις οτι την εχεις μονο.
 
Απάντηση: Re: EOS-1D C

(κοινως δινουμε ψιχουλα και ζηταμε χρυσαφι)
Συμφωνώ σε όλα τα παραπάνω, αλλά αυτη τη στιγμή στις φωτογραφικές, δέν υπάρχει μια full frame εφάμιλη των film 35mm κοντά στα $1000 (που την αναλογική εποχή εβρισκε κάποιος κορυφάια μοντέλα). Μονο οι APS-C κυμαίνονται εκεί..
 
Κωνσταντινε αν το μεσο που αποκτας με ενα σκασμο λεφτα ειναι κατι αξιολογο οσο η Σκαρλετ αυτο δεν σημαινει οτι οποιαδηποτε παραγωγη θα πρεπει και να γινεται με αντιστοιχα μεγαλα ποσα. Θα επρεπε κατ´εμε αλλα δεν γινεται.
Ετσι ξεπηδησε και το indie cinema. Απο την αναγκη τους να γυρισουν ταινιες με μηδενικο σχεδον μπατζετ. Για αυτο και πετυχε τοσο η Red One οταν ειχε βγει. Εδινε την δυνατοτητα στους ανεξαρτητους κινηματογραφιστες να κανουν σινεμα εχοντας στα χερια τους μια καμερα αξιας 20000$ για την οποια εως τοτε η sony τους ζητουσε τα 6πλασια με πολυ ισχνοτερα specs.
Και μετα βγηκε η 5dII που εφερε τα πανω κατω.
 
Και μετα βγηκε η 5dII που εφερε τα πανω κατω.

Προσπαθησε και σε ενα βαθμο ισως το πετυχε, αλλα αν μεινεις με την εν λογω καμερα, εχω την εντυπωση οτι πας Λαμια μεσω Πατρας... και καπου εκει αρχισε η μαχη χρηστων-εταιρειων με τους μεν να ζητανε τα αυτονοητα και ευκολως παρεχομενα λογω τεχνολογιας και τους δε, να κοιτανε να βγαλουνε απο τη μυγα ξυγκι... σε τετοιες περιπτωσεις, σπανια ο καταναλωτης βγαινει κερδισμενος... γι αυτο και δεν βλεπω, προσωπικα, με καλο ματι τη συνυπαρξη βιντεο-φωτογραφιας...
 
Κάποτε,όταν βγήκε η 5d mk II λέγαν κάποιοι ότι η προσθήκη video σε μια φωτογραφική είναι κάτι απλό και δεν ανεβάζει το κόστος.
Σήμερα δεν νόμιζω να ισχύει κάτι τέτοιο όσον αφορά το κόστος και απ'ότι φαίνετε η προσθήκη καλού video (εγώ είμαι άσχετος στο video) είναι δύσκολη υπόθεση.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: EOS-1D C

Συμφωνώ σε όλα τα παραπάνω, αλλά αυτη τη στιγμή στις φωτογραφικές, δέν υπάρχει μια full frame εφάμιλη των film 35mm κοντά στα $1000 (που την αναλογική εποχή εβρισκε κάποιος κορυφάια μοντέλα). Μονο οι APS-C κυμαίνονται εκεί..

+1 Iσχύει.Ακόμη.
 
Κωνσταντινε αν το μεσο που αποκτας με ενα σκασμο λεφτα ειναι κατι αξιολογο οσο η Σκαρλετ αυτο δεν σημαινει οτι οποιαδηποτε παραγωγη θα πρεπει και να γινεται με αντιστοιχα μεγαλα ποσα. Θα επρεπε κατ´εμε αλλα δεν γινεται.
Ετσι ξεπηδησε και το indie cinema. Απο την αναγκη τους να γυρισουν ταινιες με μηδενικο σχεδον μπατζετ. Για αυτο και πετυχε τοσο η Red One οταν ειχε βγει. Εδινε την δυνατοτητα στους ανεξαρτητους κινηματογραφιστες να κανουν σινεμα εχοντας στα χερια τους μια καμερα αξιας 20000$ για την οποια εως τοτε η sony τους ζητουσε τα 6πλασια με πολυ ισχνοτερα specs.
Και μετα βγηκε η 5dII που εφερε τα πανω κατω.

Συμφωνώ απόλυτα για το ζήτημα του value for money.Είναι πολύ αξιόλογη λύση.Αυτό που ίσως αποτυχημένα, προσπαθώ να πω, είναι οτι μια dslr ακόμη και εαν αυτή κοστίζει 15000 (!!!) εξακολουθεί να είναι πολυ πιο προσιτή λύση γιατί τα συνεπαγόμενα κόστη είναι πολύ μικρότερα.Η εγγραφή γίνεται σε compact flash κάρτες και οι μπαταρίες κοστίζουν 150 ευρώ.Για να είσαι έτοιμος για ενα δωδεκάωρο γύρισμα με μια red χρειάζεσαι τουλάχιστον τέσσερα χιλιάρικα σε κάρτες και μπαταρίες.
Οι επιλογές σε τρίποδα, κεφαλές, sliders, base plates και οτιδήποτε εν πάση περιπτώσει έιναι απαραίτητο για την λειτουργικότητα είναι όλα φτηνότερα με μια κάμερα που ζυγίζει ενάμιση κιλό.Ακόμη σε επίπεδο software το να υποστηρίξεις μια red είναι πιο ακριβή υπόθεση ακριβώς λόγω του οτι πρόκειται για τόσο ανώτερα αρχεία.Πρίν ενα μήνα κάναμε ενα γύρισμα με red και η μετατροπή των r3d μίας μόνο ημέρας σε apple pro res πήρε περίπου 24 ώρες .Εαν σκοπεύεις να παραδίδεις εγκαίρως υλικό (σε πελάτες ή όποιον) ένα red rocket κοστίζει περίπου 5000.
Η κάμερα είναι αρκετά φτηνή για να μπορείς να την νοικιάζεις σε λογικές τιμές.Δεν είναι όμως για τον ιδιοκτήτη χειριστή.Τα κρυφά -αλλα ουσιαστικά-κόστη συσσωρεύονται γρήγορα.Πρόκειται για μια επαγγελματική λύση με επαγγελματικά κόστη συντήρησης.Δεν υπάρχει κανένα νόημα να ξοδέψει κανείς τόσα λεφτά εαν δεν μπορεί να την υποστηρίξει ή εαν δεν βγάζει καθημερινά λεφτά απο αυτό.Γιαυτό θεωρώ τις τιμές που αναφέρονται misleading.Είναι μέρος του φοβερού marketing που κάνει η red και ψαρώνει τους πάντες.

Συγνώμη εαν βγήκα offtopic.