Επανάσταση στην κίνηση των 24p

Ίσως τα DXVA φίλτρα του MPC να μην δουλεύουν με κάποιο άλλο ενδιάμεσο decoder όπως ανέφερε και ο zafeiros.

Τώρα που το σκέφτομαι υπάρχει και ο Cyberlink H264 decoder ο οποίος κάνει DXVA. Υπάρχει στο PowerDVD αλλά κυκλοφορεί και ως standalone (θέλει λίγο ψάξιμο βέβαια). Αν μπορούσες να τον βρεις και να τον χρησιμοποιήσεις αντί του CoreAVC, νομίζω θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον.

Λυπάμαι που κάνω μόνο υποδείξεις αλλά είμαι στη δουλειά και δεν μπορώ να κάνω πολλά. 10 το βράδυ θα πάω σπίτι και θα πλακώσω το PC...
 
Δοκίμασα και τον Cyberlink Video Decoder ο οποίος όντως υποστηρίζει DXVA.
Δυστυχώς η συμπεριφορά ήταν η ίδια με τον codec του MPC.
Δηλαδή δεν κάνει καθόλου Hardware Acceleration, στο γυρίζει σε Software Acceleration.
Τώρα δεν ξέρα αν κάνω κάτι λάθος γιατί παίζω με τον KM player, αλλά οι ρυθμίσεις είναι οι ίδιες.
Βασικά μου δείχνει ότι παίζει ο Cybelink και παίζει παράλληλα ως φίλτρο ο ffdshow. Απλά δεν έχω DXVA.

Μα καλά, μόνο ο CoreAVC το υποστηρίζει;
 
Να πω μια βλακεία μιας και δεν έχω μπροστά μου ΑΤΙ κάρτα??

Αυτό το έχετε κάνει??


''Once installed, open up MPC and enter the options window. Select your renderer as the Haali Renderer, then click the internal filters tab and uncheck everything in both columns.''
 
Στον km το έκανα αλλά και πάλι τίποτα.
Όποιος παίζει με mpc ας δοκιμάσει να μας πει.
 
Re: Απάντηση: Επανάσταση στην κίνηση των 24p

Να πω μια βλακεία μιας και δεν έχω μπροστά μου ΑΤΙ κάρτα??

Αυτό το έχετε κάνει??


''Once installed, open up MPC and enter the options window. Select your renderer as the Haali Renderer, then click the internal filters tab and uncheck everything in both columns.''


To έκανα, όχι με το Haali Renderer αλλά με το Overlay Mixer. 0 ARTIFACTS με 48 fps και reclock.

Α Π Ι Σ Τ Ε Υ Τ Ο.

Tρελή διαφορά. Δεν κανει drop ούτε 1 frame... και παίζει με 10% περίπου λιγότερη CPU. To ξέρω οτι είμαι off topic αφου δεν κανει hardware acceleration, αλλά έπρεπε να το πώ.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Επανάσταση στην κίνηση των 24p

To έκανα, όχι με το Haali Renderer αλλά με το Overlay Mixer. 0 ARTIFACTS με 48 fps και reclock.

Α Π Ι Σ Τ Ε Υ Τ Ο.

Tρελή διαφορά. Δεν κανει drop ούτε 1 frame... και παίζει με 10% περίπου λιγότερη CPU. To ξέρω οτι είμαι off topic αφου δεν κανει hardware acceleration, αλλά έπρεπε να το πώ.

Καλά κάνεις και το λες, αλλά τι εννοείς 48 καρέ?? num=48?? και την τηλεόραση που την κλειδώνεις, στα 96 Hz??
 
Την TV στα 50Hz. To reclock αναλαμβάνει να συχγρονιστεί το video με την TV.

Οχι με num=48, αλλά με αυτό:

MBlockFps(super, backward_2, forward_2, num=FramerateNumerator(last)*2, den=FramerateDenominator(last)*1, mode=0)

Τέλος πάντων με num=50 και Overlay Mixer δεν είδα ΚΑΘΟΛΟΥ artifacts... Επιτέλους άψογη κίνηση (για τα δικά μου γούστα) και χωρίς artifacts.
 
Απάντηση: Re: Επανάσταση στην κίνηση των 24p

Την TV στα 50Hz. To reclock αναλαμβάνει να συχγρονιστεί το video με την TV.

Οχι με num=48, αλλά με αυτό:

MBlockFps(super, backward_2, forward_2, num=FramerateNumerator(last)*2, den=FramerateDenominator(last)*1, mode=0)

Τέλος πάντων με num=50 και Overlay Mixer δεν είδα ΚΑΘΟΛΟΥ artifacts... Επιτέλους άψογη κίνηση (για τα δικά μου γούστα) και χωρίς artifacts.

Έχεις γράψει κάπου το set up σου?? Αν θέλεις γράψε το ξανά (σε περίπτωση που το έχεις ήδη κάνει) καθώς και το υλικό που παίζεις (720, 1080)...


Well done!!!:award::award:
 
Θα σας μπερδέψω τώρα, αλλά ανακάλυψα το εξής.
Όπως σας είχα πει δεν μ άρεσε τόσο πολύ η κίνηση βούτυρο και το script του Γιάννη ήταν καλό στην κίνηση (είχε ναι μεν judder, αλλά προτιμούσα να έχω έστω λίγο judder και παράλληλα να έχω όμως την κινηματογραφική αίσθηση), αλλά δεν μπορούσα με τίποτα τα artifacts. Επίσης τα αντικείμενα στις άκρες ψαλίδιζαν.
Βρήκα λοιπόν το παρακάτω:

"Block sizes are now 32x16 and 16x8 but you can experiment yourself. Smaller blocks means smoother motion."

Οπότε "έφτιαξα" το δικό μου script.
Το έκανα 32x32 και 16x16. Βάλτε μικρές τιμές να δείτε πως αλλάζει η ταχύτητα.
Το mode το άφησα στο 0 (έχει μεγάλη διαφορά στο cpu) και έκανα τα searchparam=1, plevel=1.

Το αποτέλεσμα ήταν άψογο. Πλέον τα 1080p παίζουν μέχρι 85% CPU (έχω C2Duo στα 3GHz) και επίσης η κινηματογραφική αίσθηση έχει βελτιωθεί.
Όσο μειώνεις την τιμή στα Blocks, γίνεται πιο smooth η κίνηση, αλλά αυξάνεται και το CPU.
Τα πολλαπλάσια που μπορείς να βάλεις είναι:
4x4, 8x4, 8x8, 16x2, 16x8, 16x16, 32x16, 32x32
Αν βγάλεις κάτι λάθος θα στο δείξει ούτως ή άλλως στο ffdshow.

Δοκίμασα αρκετές ταινίες και τα artifacts έχουν εξαληφθεί

Το script


SetMemoryMax(1280)
SetMTMode(5,4)
ffdShow_source()
SetMTMode(2)
super=MSuper(pel=1, hpad=8, vpad=4)
backward_1=MAnalyse(super, chroma=false, isb=true, blksize=32, blksizev=32, searchparam=1, plevel=1, search=3, badrange=(-24))
forward_1=MAnalyse(super, chroma=false, isb=false, blksize=32, blksizev=32, searchparam=1, plevel=1, search=3, badrange=(-24))
backward_2 = MRecalculate(super, chroma=false, backward_1, blksize=16, blksizev=16, searchparam=0, search=3)
forward_2 = MRecalculate(super, chroma=false, forward_1, blksize=16, blksizev=16, searchparam=0, search=3)
MBlockFps(super, backward_2, forward_2, num=FramerateNumerator(last)*2, den=FramerateDenominator(last)*1, mode=0)
SetMTMode(1)
GetMTMode(false) > 0 ? distributor() : last

Προσέξτε μετά την τελευταία λέξη "last" στο script να υπάρχει space, όπως επίσης και στα άλλα scripts. Έτσι το αναφέρει ο δημιουργός.
 
Last edited:
εγω ακομα προσπαθω να το κανω να παιξει...μου κρασαρει ο mpc...
απο οσους το εχουν καταφερει χρησιμοποιει κανεις την 64bit εκδοση των mpc-hc και ffdshow??
δεν γραφεται και τις εκδοσεις που εχετε των 2 αυτων προγραμματων...
αντε μπας κ καταφερω να δω κ εγω το βουτυρο!!!
 
Re: Απάντηση: Επανάσταση στην κίνηση των 24p

Θα σας μπερδέψω τώρα, αλλά ανακάλυψα το εξής.
Όπως σας είχα πει δεν μ άρεσε τόσο πολύ η κίνηση βούτυρο και το script του Γιάννη ήταν καλό στην κίνηση (είχε ναι μεν judder, αλλά προτιμούσα να έχω έστω λίγο judder και παράλληλα να έχω όμως την κινηματογραφική αίσθηση), αλλά δεν μπορούσα με τίποτα τα artifacts. Επίσης τα αντικείμενα στις άκρες ψαλίδιζαν.
Βρήκα λοιπόν το παρακάτω:

"Block sizes are now 32x16 and 16x8 but you can experiment yourself. Smaller blocks means smoother motion."

Οπότε "έφτιαξα" το δικό μου script.
Το έκανα 32x32 και 16x16. Βάλτε μικρές τιμές να δείτε πως αλλάζει η ταχύτητα.
Το mode το άφησα στο 0 (έχει μεγάλη διαφορά στο cpu) και έκανα τα searchparam=1, plevel=1.

Το αποτέλεσμα ήταν άψογο. Πλέον τα 1080p παίζουν μέχρι 85% CPU (έχω C2Duo στα 3GHz) και επίσης η κινηματογραφική αίσθηση έχει βελτιωθεί.
Όσο μειώνεις την τιμή στα Blocks, γίνεται πιο smooth η κίνηση, αλλά αυξάνεται και το CPU.
Τα πολλαπλάσια που μπορείς να βάλεις είναι:
4x4, 8x4, 8x8, 16x2, 16x8, 16x16, 32x16, 32x32
Αν βγάλεις κάτι λάθος θα στο δείξει ούτως ή άλλως στο ffdshow.

Δοκίμασα αρκετές ταινίες και τα artifacts έχουν εξαληφθεί

Το script


SetMemoryMax(1280)
SetMTMode(5,4)
ffdShow_source()
SetMTMode(2)
super=MSuper(pel=1, hpad=8, vpad=4)
backward_1=MAnalyse(super, chroma=false, isb=true, blksize=32, blksizev=32, searchparam=1, plevel=1, search=3, badrange=(-24))
forward_1=MAnalyse(super, chroma=false, isb=false, blksize=32, blksizev=32, searchparam=1, plevel=1, search=3, badrange=(-24))
backward_2 = MRecalculate(super, chroma=false, backward_1, blksize=16, blksizev=16, searchparam=0, search=3)
forward_2 = MRecalculate(super, chroma=false, forward_1, blksize=16, blksizev=16, searchparam=0, search=3)
MBlockFps(super, backward_2, forward_2, num=FramerateNumerator(last)*2, den=FramerateDenominator(last)*1, mode=0)
SetMTMode(1)
GetMTMode(false) > 0 ? distributor() : last

Προσέξτε μετά την τελευταία λέξη "last" στο script να υπάρχει space, όπως επίσης και στα άλλα scripts. Έτσι το αναφέρει ο δημιουργός.

Συγχαρητήρια. Το δοκίμασα (με num=50) και όντως χωρίς artifacts και με evr custom pres... :grinning-smiley-043
 
Απάντηση: Re: Επανάσταση στην κίνηση των 24p

εγω ακομα προσπαθω να το κανω να παιξει...μου κρασαρει ο mpc...
απο οσους το εχουν καταφερει χρησιμοποιει κανεις την 64bit εκδοση των mpc-hc και ffdshow??
δεν γραφεται και τις εκδοσεις που εχετε των 2 αυτων προγραμματων...
αντε μπας κ καταφερω να δω κ εγω το βουτυρο!!!

Τις 64μπιτες εκδόσεις αυτών των δύο χρησιμοποιείς; Λίγο δύσκολο να δουλέψει, πρέπει και τα υπόλοιπα πρόσθετα dll να είναι επίσης 64μπιτα...
 
λες να ειναι αυτο,ε?? τοσα πραγματα δοκιμασα 2 μερες ..ειναι το τελευταιο που μπορεσα να σκεφτω...
θα δοκιμασω κ ενημερωνω...
 
Θα σας μπερδέψω τώρα, αλλά ανακάλυψα το εξής.
Όπως σας είχα πει δεν μ άρεσε τόσο πολύ η κίνηση βούτυρο και το script του Γιάννη ήταν καλό στην κίνηση (είχε ναι μεν judder, αλλά προτιμούσα να έχω έστω λίγο judder και παράλληλα να έχω όμως την κινηματογραφική αίσθηση), αλλά δεν μπορούσα με τίποτα τα artifacts. Επίσης τα αντικείμενα στις άκρες ψαλίδιζαν.
Βρήκα λοιπόν το παρακάτω:

num=FramerateNumerator(last)*2, den=FramerateDenominator(last)*1, mode=0)

Όντως μας μπέρδεψες, Σωτήρη!!!:p

Το σκριπτάκι αυτό παίζει την ταινία στα 50 καρέ το δευτερόλεπτο κάνοντας το φιλμ, βίντεο. Πώς γράφεις λοιπόν ότι προτιμάς την κινηματογραφική αίσθηση όταν η εικόνα γίνεται μαρμελάδα??

Είναι αλήθεια ότι με τις τιμές που έδωσες και ο επεξεργαστής δουλεύει χαμηλότερα 15-20% και η εικόνα χάνει ελαφρώς τη βιντείλα της σε σχέση με το αρχικό σκριπτ, όμως λίγο, θα έλεγα ένα 10%. Είναι σαν να άλλαξα renderer από EVR σε Overlay. Πάντως, για τα γούστα μου αυτή η εικόνα παραβιντείζει, οπότε θα προτιμήσω να μείνω εδώ με το παρόν set up:


SetMemoryMax(1280)
SetMTMode(5,4)
ffdShow_source()
SetMTMode(2)
super=MSuper(pel=1, hpad=0, vpad=0)
backward_1=MAnalyse(super, chroma=false, isb=true, blksize=16, blksizev=16, searchparam=0, plevel=0, search=3, badrange=(-24))
forward_1=MAnalyse(super, chroma=false, isb=false, blksize=16, blksizev=16, searchparam=0, plevel=0, search=3, badrange=(-24))
backward_2 = MRecalculate(super, chroma=false, backward_1, blksize=8, blksizev=8, searchparam=0, search=3)
forward_2 = MRecalculate(super, chroma=false, forward_1, blksize=8, blksizev=8, searchparam=0, search=3)
MBlockFps(super, backward_2, forward_2, num=30, den=1, mode=0)
SetMTMode(1)
GetMTMode(false) > 0 ? distributor() : last




Αν αλλάξω κάποια στιγμή επεξεργαστή, πιστεύω ότι το καλύτερο αποτέλεσμα θα έρθει με τις τιμές του searcparam και plevel που δίνει το παλληκάρι, δηλαδή 3 και 0....


Μπορείτε να με ρωτήσετε ό,τι θέλετε από το πρώτο επτάλεπτο του I am Legend.....το ξέρω απ' έξω και ανακατωτά!!!!:D:D
 
Re: Απάντηση: Επανάσταση στην κίνηση των 24p

To έκανα, όχι με το Haali Renderer αλλά με το Overlay Mixer. 0 ARTIFACTS με 48 fps και reclock.

Α Π Ι Σ Τ Ε Υ Τ Ο.

Tρελή διαφορά. Δεν κανει drop ούτε 1 frame... και παίζει με 10% περίπου λιγότερη CPU. To ξέρω οτι είμαι off topic αφου δεν κανει hardware acceleration, αλλά έπρεπε να το πώ.

Λογικό είναι, μιας και ο overlay mixer είναι λιγότερο απαιτητικός σε CPU. Αυτό όμως έρχεται με τίμημα το αρκετά υποδεέστερο upscaling σε σχέση με τον EVR. Οπότε, αρχεία ανάλυσης μικρότερης των 1080p θα παίζουν πιο "θολά" σε σχέση με τον EVR.
 
Re: Απάντηση: Επανάσταση στην κίνηση των 24p

Λογικό είναι, μιας και ο overlay mixer είναι λιγότερο απαιτητικός σε CPU. Αυτό όμως έρχεται με τίμημα το αρκετά υποδεέστερο upscaling σε σχέση με τον EVR. Οπότε, αρχεία ανάλυσης μικρότερης των 1080p θα παίζουν πιο "θολά" σε σχέση με τον EVR.

Αν και δεν είδα διαφορά (τι να κρίνεις στα 10 λεπτά δοκιμής) με το overlay mixer έβαλα το script του Sotiris και γύρισα πίσω στο evr custom pres. -bye-