Επείγον πρόβλημα με το Sub

xristos636

New member
28 March 2013
74
Καλησπέρα παιδιά

Μπαίνω κατεθείαν στο ψητό,
Πριν απο λίγο άνοιξα το σύστημα και έβαλα να παίζει κάτι. Ξαφνικά ακούγεται ένας πολύ δυνατός θόρυβος από το sub, ένας ακαθόριστος θόρυβος και ένα μπουμπουνιτό απίστευτο... κλείνω αμέσως τον διακόπτη του sub. Λέω τι στο καλό συμβαίνει.... Άλλαξα επι τόπου καλώδιο που συνδέεται με τον ενισχυτή και ανοίγω πάλι τον διακόπτη του sub.. ακούγεται πάλι τρομερός θόρυβος από το sub. Κατάλαβα ότι κάτι σοβαρό παίζει... Αποσυνδέω τελείως το καλώδιο σήματος απο τον ενισχυτή υποθέτοντας ότι δεν κάνει καλή επαφή και δεν παίρνει σωστό σήμα... Ανοίγοντας το λπν, χωρίς καλώδιο ακούγεται πάλι θόρυβος και οι αναρτήσεις να κουνιούνται δίχως αύριο. Το έβαλα σε άλλη πρίζα μήπως το πολύπριζο έχει πρόβλημα,, το σύνδεσα απευθειας σε μπρίζα.. πάλι τα ίδια.

Καταλήγω πως πάει άμεσα για σέρβις μάλλον έτσι; Το μοντέλο είναι ενα svs pc-2000

ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά!
 
Οταν ανεβοκατεβαζεις την ενταση παραμένει το ίδιο δυνατός ο θόρυβος (εκτος απο την ένταση του receiver κανε το πείραμα και απο το ποτενσιομετρο του sub και πες μας τι γινεται)
 
Οχι χαμηλωνει η ενταση σε καποιο βαθμο, οχι τρομερα αλλα χαμηλωνει σιγουρα. ακομη και στο πολυ low που την εχω τωρα οι ανασρτησεις πανε σαν τρελες και βγαινει πολυ εντονος θορυβος
 
Στείλε τους μήνυμα και περιέγραψε το πρόβλημα...μήπως και σου πουν κανένα κόλπο και γλιτώσεις τα ταχυδρομεία.
 
Θα επικοινωνήσω πρώτα με την svs και μετά με την αρενταλ σαουντ. το είχα πάρει όταν ήταν lsound και τώρα αλλάξανε και όνομα και πουλάνε τα δικά τους. το θέμα τώρα δεν είναι η ζημιά αλλά η όλη ταλαιπωρία και ότι θα μείνω αρκετό καιρό χωρίς sub μέχρι να το στείλω και μέχρι να το φτιάξουν και να έρθει κιόλας.... πφφ ευχαριστώ πάντως για την βοήθεια
 
Τι να πω...καλη υπομονη. Κατσε μια δυο μερες μηπως πει και κανενας αλλος απο δω τιποτα...μηπως εγω δεν καταλαβα καλα.
 
Βσκ να κάνω και μια άλλη ερώτηση, υπάρχει επίσημως αντιπρόσωπος στην ελλάδα πλέον για την SVS. Θεωρητικά δεν έχω εγγύηση και από τον αντιπρόσωπο στην Ελλάδα;
 
Αν υπαρχει εδω ναι. Λογικα θα προσπαθήσει να πετάξει το μπαλάκι σε αυτούς απο τους οποίους το πήρες αλλά πρακτικά είναι υποχρέωση τους να το δεχτούν για service εφοσον ειναι αγορασμένο απο Ε.Ε.
 
Καλά το φαντάστηκα. Ευχαριστώ πολύ θα ξανα επικοινωνήσω όταν έχω κάποιο νέο
 
Μίλησα με την svs και με παραπέμπουν στην arendal sound πλέον. Αν έχω κάποιο θέμα με αυτούς ξανά επικοινωνώ. Ρώτησα για την αντιπροσωπία στην Ελλάδα αλλά δεν το σχολίασαν καν.
 
Βλαβη στα κυκλωματα οδηγησης του sub.
Μακαρι να βρεις ακρη με τους εδω και να γλυτωσεις την ταλαιπωρια
 
Γιατί τώρα που το σκέφτομαι Και εντός εγγύησης και δεν το ρίξουν σε κακή διαχείριση δική μου, τα έξοδα τα πληρώνω κανονικά για να το στείλω Νορβηγία. Αν θέλει 400 ευρώ να πάει και να έρθει μας κατέστρεψε...
 
Η απάντηση της svs για την εγγύηση από τον αντιπρόσωπο εδώ

"We do have a dealer in Greece – Ultimate Audio. However, since you purchased it from LSound, they would be the dealer that handles the warranty."

Οπότε το στέλνω Νορβηγία Δυστυχώς

Εντός εγγύησης είμαι από άποψη ημερομηνίας αγοράς. Απλά μετά τον έλεγχο μπορούν να σου πουν και ότι θέλουν σωστά; Αλλά το sub Δεν το έχω κακομεταχειριστεί. Πιστεύω έτυχε απλά ελαττωματικό...τι να πω.
 
Last edited by a moderator:
Η απάντηση της svs για την εγγύηση από τον αντιπρόσωπο εδώ

"We do have a dealer in Greece – Ultimate Audio. However, since you purchased it from LSound, they would be the dealer that handles the warranty."

Οπότε το στέλνω Νορβηγία Δυστυχώς

Εντός εγγύησης είμαι από άποψη ημερομηνίας αγοράς. Απλά μετά τον έλεγχο μπορούν να σου πουν και ότι θέλουν σωστά; Αλλά το sub Δεν το έχω κακομεταχειριστεί. Πιστεύω έτυχε απλά ελαττωματικό...τι να πω.

Δυστυχώς σου κατσε στραβή, το θέμα είναι τώρα να τη βγάλεις όσο πιο ανώδυνα γίνεται, αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι ότι αφού είναι εντός ευρωπαικής ένωσης γιατί δεν μπορεί να σε καλύψει η ultimate audio κι η ίδια η svs σε παραπέμπει στην LSound!
 
Καλησπέρα και πάλι,

Λπν αποφάσισα μέσα στην απογοήτευση να στείλω στους νορβηγούς να κάνω μια προσπάθεια να δω τι παίζει και έγινε το εξής απίστευτο:

Στέλνω στο live τσατ γύρω στις 7 και μισή και λέω το πρόβλημα μου και ότι η SVS με παραπέμπει σε εσάς. Μου λέει φυσικά κτλ ότι μπορούν να με βοηθήσουν. Θα στείλεις φωτό από το SN του γουφερ καθώς και διευθύνσεις, τηλέφωνα κτλ. Θα σου στείλουμε εμείς ενισχυτή του γουφερ καθώς μόνο αυτός είναι υπεύθυνος για αυτό που περιγράφεις. Θα τον αντικαταστήσεις μόνος σου και θα μας στείλεις τον παλιό πίσω. Δλδ θα πληρώσουν μεταφορικά για να στείλουν τον ενισχυτή σε εμένα και θα πάρουν τον παλιό πίσω με δικά τους λεφτά πάλι.

Μπορώ να πω τα καλύτερα λόγια για τα παιδιά εκεί. Μακάρι να είχαμε περισσότερες φορές παρόμοια εξυπηρέτηση και στην Ελλάδα... ΑΥΤΑ