Η ΕΡΤ 3 άρχισε να εκπέμπει ψηφιακά στη Λαμία στη συχνότητα 28. Κάτι άρχισε να κινείται στα ψηφιακά και εδώ. Ας ελπίσουμε ότι σύντομα θα αρχίσουν και τα υπόλοιπα και δεν θα πάρουν καινούργια αναβολή.
Ναι, όντως έρχεται και η σειρά της Λαμίας στις 21 Νοεμβρίου. Δεν έχει σχέση με την ΕΡΤ3, και αυτό εννοούσα. Αλλά όντως είναι η σειρά σας, και το διαφημίζει και η Digea. Άρχισε να μεταδίδεται μία διαφήμιση της Digea στην τηλεόραση, και είδα ότι αυτό το switch off καλύπτει μία πολύ μεγάλη περιοχή. Και από ότι λέει στο site της περιλαμβάνεται και ο νομός Φθιώτιδας.Φίλε μου τα ξέρω και τα καταλαβαίνω όλα αυτά αλλά εγώ έκανα την ανάρτηση για να δείξω και να ενημερώσω ότι κάτι άρχισε να κινείται και στην περιοχή μας. Χθες μάλιστα η Digea μοίρασε ενημερωτικά φυλλάδια με οδηγίες στη πόλη της Λαμίας. Μάλλον είναι οριστικό για 21 Νοεμβρίου αλλά κανείς δεν ξέρει μέχρι τότε.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.