Re: Επίγεια Ψηφιακή TV:Νέα & Εξελίξεις
Λίστα για τα αθλητικά γεγονότα
Νέοι κανόνες για τα τηλεοπτικά δικαιώματα.
Μετά από καθυστέρηση ενός 1 έτους, το Προεδρικό Διάταγμα που ενσωματώνει την Κοινοτική Οδηγία 2007/65/ΕΚ για τις Υπηρεσίες Οπτικοακουστικών Μέσων, υπεγράφη από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας. Με βάση την οδηγία τα μείζονα αθλητικά γεγονότα , όπως ο τελικός Κυπέλλου Ποδοσφαίρου Ελλάδος, ή ο τελικός Champions League πρέπει να μεταδίδονται ελεύθερα με προσδιορισμένο τρόπο μετάδοσης . Μεταξύ άλλων η σύνταξη του καταλόγου «εθνικών ή μη εκδηλώσεων μείζονος σημασίας για την ελληνική κοινωνία και προσδιορίζεται σαφώς ο τρόπος, με τον οποίο πρέπει να μεταδίδονται οι εκδηλώσεις αυτές». Κι ακόμη ,τουλάχιστον με βάση το αρχικό σχέδιο καθιερώνεται ο έλεγχος των συμβάσεων τηλεοπτικών δικαιωμάτων από το ΕΣΡ .
Πηγή:
http://media-industry.blogspot.com/2010/11/nova-fm.html#more
Το γενικό πλαίσιο
Με τις διατάξεις της Οδηγίας αλλάζουν τα δεδομένα τόσο στην αγορά της ραδιοτηλεοπτικής διαφήμισης, όσο και στην παροχή αυτής καθ' αυτής της ραδιοτηλεοπτικής υπηρεσίας.
Ειδικότερα, ανοίγει ο δρόμος για νέες μορφές διαφήμισης, οι οποίες εκτιμάται ότι σε αυτή δύσκολη περίοδο θα δώσουν ώθηση στη διαφημιστική αγορά, αφήνοντας σημαντικά περιθώρια ευελιξίας τόσο στους διαφημιστές όσο και στους διαφημιζόμενους και τα ΜΜΕ, ενώ παράλληλα θεσμοθετούνται βάσει των ευρωπαϊκών προτύπων, οι νέες μορφές παροχής τηλεοπτικών υπηρεσιών χωριζόμενες σε «γραμμικές» (τηλεοπτικού προγράμματος διαρκούς ροής με οποιοδήποτε τρόπο) και «μη γραμμικές» (τηλεοπτικές υπηρεσίες κατ' απαίτηση).
Η εισαγωγή του νέου όρου «οπτικοακουστική εμπορική ανακοίνωση», μια ευρεία έννοια που περιλαμβάνει την τηλεοπτική διαφήμιση, χορηγία, τηλεπώληση, αλλά και την τοποθέτηση προϊόντων είναι η βασικότερη καινοτομία του νέου πλαισίου, για το χώρο της επικοινωνίας.
Επίσης, στη ραδιοτηλεοπτική διαφήμιση, η νέα Οδηγία τροποποιεί και καθιστά περισσότερο ευέλικτους τους κανόνες παρεμβολής διαφημίσεων, ενώ ειδική πρόβλεψη γίνεται για την παρεμβολή διαφημίσεων σε κινηματογραφικές ταινίες, παιδικές εκπομπές, προγράμματα επικαιρότητας και ενημερωτικά προγράμματα.
Η μετάδοση διαφημίσεων
Παράλληλα, καταργείται το ημερήσιο και διατηρείται το ωριαίο όριο μετάδοσης διαφημίσεων, ενώ ως προς την τοποθέτηση προϊόντων, που αναφέρεται στην εμφανή χρησιμοποίηση ενός προϊόντος συγκεκριμένης μάρκας κατά τη διάρκεια προγράμματος έναντι πληρωμής ή αναλόγου ανταλλάγματος, η νέα Οδηγία θεσπίζει σαφές νομικό πλαίσιο, θέτοντας τις προϋποθέσεις υπό τις οποίες θα μπορούσε να επιτραπεί η τοποθέτηση προϊόντων.
Πηγή:
http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1893100
Αναλυτικά την οδηγία μπορείτε να τη διαβάσετε
εδώ