Επιλογη αυτοκινητου

Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Η Ε39 τι είναι? BMW?





Η BMW Σειρά 5 E39 ήταν ένα μεσαίο πολυτελές αυτοκίνητο της κατηγορίας Ε, που παρήχθη από τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία BMW, μεταξύ του 1995 και του 2004.
Η σειρά Ε39 ήταν η τέταρτη γενιά της Σειράς 5. Η εξέλιξή της ξεκίνησε στις αρχές του 1989 και το τελικό ντιζάιν διαμορφώθηκε το 1992 από τον Joji Nagashima και εγκρίθηκε για παραγωγή εν έτει 1993, ενώ η σχετική πατέντα της αισθητικής κατοχυρώθηκε επίσημα στις 20 Απριλίου 1994. Τα πρώτα δοκιμαστικά μοντέλα προ-παραγωγής κατασκευάστηκαν τον Φεβρουάριο του 1995 και η μαζική παραγωγή ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο. Το μοντέλο λανσαρίστηκε τον Δεκέμβριο του 1995 στη Γερμανία και στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ στα άλλα κράτη στις αρχές του 1996. Ειδικότερα στις ΗΠΑ, κυκλοφόρησε την άνοιξη του 1996, ως μοντέλο 1997 και αρχικά διατέθηκε αποκλειστικά στις εκδόσεις 528i και 540i, ενώ σύντομα προστέθηκε και η κορυφαία έκδοση Μ5.
Αρχικά η Ε39 διατέθηκε μόνο ως 4-πορτο sedan 3 όγκων, ενώ η παραγωγή της Ε34 Touring (station wagon) είχε παραταθεί έως τον Ιούνιο του 1996. Τελικώς, μόλις τον Ιούνιο του 1996 κυκλοφόρησε η 5-πορτη Ε39 Touring, η οποία μάλιστα έφερε το παραδοσιακό σχήμα L στα πίσω φώτα. Η εκδοχή Touring προσφερόταν σε συνδυασμό με όλα τα μηχανικά σύνολα, εκτός από την Μ5.

https://el.wikipedia.org/wiki/BMW_E39
 
Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Στο δικό μου V50 κάποια στιγμή παρουσίασε δυσλειτουργία η κεντρική κονσόλα, δεν προλάβαινες να μπεις στο μενού και το χειρότερο δεν λειτουργούσε έτσι το ηχοσύστημα. 1-2-3-4 επισκέψεις στην αντιπροσωπεία (καμία 2ετία) το μόνο που βρήκαν ήταν οξείδωση στη μονάδα που ήταν πίσω στην κεραία και πρακτικά σήκωσαν τα χέρια.... δεν ξέρουμε τι ακριβώς συμβαίνει και δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι θα διορθωθεί... μάλιστα με είχαν βάλει να παραγγείλω και μονάδα σιντί την οποία δεν την τοποθέτησαν τελικά.... Ποιες υπηρεσίες λοιπόν;
ΠΟΛΥ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΣ.

Πήρα μια μεταχειρισμένη E39 πρόσφατα... καίτοι παλιότερη. Καμία σχέση τα δύο οχήματα, το V50 μου κουδουνίστρα μπροστά της. Ποτέ ξανά Volvo λοιπόν.

έχω το ίδιο αμάξι V50, το πήρα τον Ιούλιο του 2008 στην έκδοση momentum 1.8 έχω γύρω στα 125.000 πέρα από το προβλεπόμενα service δεν έχει πάθει τίποτε απολύτως
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

έχω το ίδιο αμάξι V50, το πήρα τον Ιούλιο του 2008 στην έκδοση momentum 1.8 έχω γύρω στα 125.000 πέρα από το προβλεπόμενα service δεν έχει πάθει τίποτε απολύτως

Λίγο μετά τη διετία, το θέμα με την κονσόλα που προανέφερα το οποίο ουδέποτε λύθηκε.
Στα 4,5 χρόνια, το δυναμό (600 ευρώ εάν θυμάμαι).
Στην 9ετία, άρχισε να κρεμάει η ταπετσαρία σε ουρανό και πόρτες, στη 10ετία αντικαταστάθηκε.
Το μπροστά δεξί αμορτισέρ έσκασε κάπου στα 100.000, κοινό πρόβλημα μου είπαν στα βασιζόμενα στο πάτωμα φόκους.
Στα 120.000 άρχισε σιγά-σιγά να καίει το λαδάκι του, στις 145.000 που το έφτασα έκαιγε κάπου λίτρο /1.000 χλμ. Μπορεί να είναι και απλά θέμα ξεραμένων τσιμουχών στις βαλβίδες, μου είπαν.
Λίγο πιο πριν αντικαταστάθηκαν κάτι πεταλούδες δεν ξέρω πώς τις λένε γιατί είχε θέμα με άκαυστα.
Αυτά πάνω-κάτω... μιλάμε για το ίδιο μοντέλο με την 1800ρα μηχανή Φόρντ.
 
Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Στο δικό μου V50 κάποια στιγμή παρουσίασε δυσλειτουργία η κεντρική κονσόλα, δεν προλάβαινες να μπεις στο μενού και το χειρότερο δεν λειτουργούσε έτσι το ηχοσύστημα. 1-2-3-4 επισκέψεις στην αντιπροσωπεία (καμία 2ετία) το μόνο που βρήκαν ήταν οξείδωση στη μονάδα που ήταν πίσω στην κεραία και πρακτικά σήκωσαν τα χέρια.... δεν ξέρουμε τι ακριβώς συμβαίνει και δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι θα διορθωθεί... μάλιστα με είχαν βάλει να παραγγείλω και μονάδα σιντί την οποία δεν την τοποθέτησαν τελικά.... Ποιες υπηρεσίες λοιπόν;
ΠΟΛΥ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΣ.

Πήρα μια μεταχειρισμένη E39 πρόσφατα... καίτοι παλιότερη. Καμία σχέση τα δύο οχήματα, το V50 μου κουδουνίστρα μπροστά της. Ποτέ ξανά Volvo λοιπόν.

Tα V50 δυστυχως τα εχουν (και ισως οχι τυχαια) για χειριστα μοντέλα (επονται τα V70), αναξιοπιστα και πλαστικά, κακή κληρονομια των σχεσεων με την αμερικανικη αυτοκινητοβιομηχανια. Σε καμια περιπτωση δεν ειναι αντιπροσωπευτικά, αλλα αν εχεις καει με κατι, δυσκολα το βλεπεις ξανα αντικειμενικα.
 
Η Volvo αλλάζει. Μετα την αγορά της απο τους κινέζους και την διακοπή σχέσεων με τρίτους σε πλατφόρμες και κινητήρες αποκτά πάλι δίκη της προσωπικότητα . Όσοι πήραν το v40 (focus) με τον D2 (PSA), το βλέπουν με τον T3 και το σουηδικό αυτόματο κιβώτιο και νιώθουν φτωχοί συγγενείς ...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Σε καμια περιπτωση δεν ειναι αντιπροσωπευτικά, αλλα αν εχεις καει με κατι, δυσκολα το βλεπεις ξανα αντικειμενικα.

Ακριβώς. Και το revolving, για να κάνω και το λογοπαίγνιο, δεν θέλει και πολύ για να γίνει revolting
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Μια από τις εταιρείες που δεν θα αγόραζα ποτέ αυτοκίνητο της είναι η Ford , όσοι γνωστοί είχαν πάρει Focus το μετάνιωσαν λόγω κακής ποιότητας καμπίνας (φθορές σε καθίσματα και ταμπλό) και μηχανικών προβλημάτων.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Μια από τις εταιρείες που δεν θα αγόραζα ποτέ αυτοκίνητο της είναι η Ford , όσοι γνωστοί είχαν πάρει Focus το μετάνιωσαν λόγω κακής ποιότητας καμπίνας (φθορές σε καθίσματα και ταμπλό) και μηχανικών προβλημάτων.

Μετά από δυο πολυετή Focus (μοντ. 2000 και 2008), επιβεβαιώνω για την κακή ποιότητα καμπίνας, όμως κατά τα άλλα δε βγάλανε κιχ ποτέ.
 
Όχι στο βολβό αν εξαιρέσεις τον ουρανό και τις πόρτες που κρέμασε η ταπετσαρία, μια χαρά ήταν η ποιότητα της καμπινας
 
Εξαρτάται το γιαπωνέζικο. Το μαζντα του συγχωρεμενου του πατέρα μου (6ρι 2λιτρο) μια χαρά ήταν μέσα, τίμια ποιότητα αν και όχι ιδιαίτερα πολυτελές πχ στα πλαστικά. Βέβαια μηχανικά, διαμάντι, μια μηχανή βελούδο, στα 12 χρόνια πήγαινε σαν καινούργια.
 
Εξαρτάται το γιαπωνέζικο. Το μαζντα του συγχωρεμενου του πατέρα μου (6ρι 2λιτρο) μια χαρά ήταν μέσα, τίμια ποιότητα αν και όχι ιδιαίτερα πολυτελές πχ στα πλαστικά. Βέβαια μηχανικά, διαμάντι, μια μηχανή βελούδο, στα 12 χρόνια πήγαινε σαν καινούργια.
Στην οικογενεια μας εχουμε honda-mitsubishi. Ακομη και ο πεθερος μου ακομη οδηγει ενα honda civic του 1998 με 150.000 χλμ... Αν δεν το κακομεταχειριζοταν η πεθερα μου θα ελεγες οτι δεν το εβγαζε ποτε στον δρομο. Οταν πουλησαν ομως το matiz μπηκε σε λειτουργια καθημερινα και νομιζω εχω ανεβασει φωτογραφια που η πεθερα μου το "παρκαρε" το μισο στο αερα πανω απο ρεμα... μεχρι και εμενα με χτυπησε στο παρκαρισμα μια φορα...
Η γυναικα μου ακομη γκρινιαζει που πηρα Mitsubishi και οχι Honda γιατι μεσα ειναι σπαρτιατικο, αλλα δεν μετανιωνω. Σε αλλους τα ταμπλο το καλοκαιρι καιγονται και σκανε, εμενα ειναι απο καποιο σκληρο πλαστικο και δεν εχει παθει ουτε γρατζουνια μετα απο 7 χρονια και ας πεταω οτι εχω προχειρο πανω στο ταμπλο. Το ιδιο και στις πορτες που εχουν πλαστικη επενδυση και οχι καποια ταπετσαρια. Ταπετσαρια θα βρεις μονο στην οροφη μετα την πλαστικη επενδυση στις κολωνες...
 
Σε κινητήρα οι Ιάπωνες αλλά και οι Κορεάτες τα τελευταία χρόνια δεν παίζονται , πρόσφατα μπήκα σε Hyundai i20 συναδέλφου και ο κινητήρας παρότι diesel ήταν σαν να ακους ραπτομηχανή την ίδια στιγμή που πχ. το Opel Astra με τον 1.6 diesel νομίζεις ότι ανα πάσα στιγμή θα ανατιναχθεί.
 
όλα είναι σχετικά.
Το νήμα έχει γίνει off topic αρχικά ξεκίνησε επιλογή εταιρικού αυτοκινήτου......
Καλές τιμές μισθωμάτων έχουν συγκεκριμένοι κατασκευαστές με τους οποίους κάνουν συμφωνίες οι leasing, για την ακρίβεια κάθε κατασκευστής έχει συγκεριμένο δίκτυο εταιρικών πωλήσεων προς το παρών αυτά, για παράδειγμα η mazda έχει εξαιρετικά περιορισμένο δίκτυο εταιρικών πωλήσεων, κάτι που δεν συμβαίνει με OPEL VOLVO TOYOTA FORD MERCEDES
 
Last edited:
Για όσους κάνουν πολλά χλμ. ειδικά στο λεκανοπέδιο, δεν είναι άσχημα να δείτε τα αυτοκίνητα που καίνε CNG. Μια νέα octavia με 19.000 ευρώ καίει 4 λπτ/χλμ. Αν κάποιος κάνει 15.000-20.000 χλμ. σε περιαστικές διαδρομές, έστω και ταξίδια μέχρι 300 χλμ. τότε συμφέρει ... και μάλιστα πολύ. Με 15.000 χλμ. θα δώσει 600 ευρώ το χρόνο σε καύσιμο ενώ με βενζίνη θα έδινε 1.800 ευρώ το χρόνο και με πετρέλαιο 1.300 ευρώ. Αν κάνει 20.000 χλμ. τότε θέλει 800 ευρώ καύσιμο το χρόνο, ενώ με βενζίνη 2.400 ευρώ και με πετρέλαιο 1.800 ευρώ. σε δυο έτη έχει κάνει απόσβεση με τον χιλιάρη κινητήρα βενζίνης ενώ σε σχέση με τον 1,4 η απόσβεση γίνεται μέσα σε ένα μόλις χρόνο. Φυσικά αν κάποιος κάνει συχνά μεγάλα ταξίδια (700 +χλμ. ), τότε η μόνη λύση παραμένει το πετρέλαιο.
 
Δημήτρη...

first things first

1. Το δικό σου πόδι είναι το πιο μαλακό που έχω συναντήσει. Το δικό μου π.χ. δεν είναι τέτοιο. Επομένως σε κάθε αυτοκίνητο ως οδηγός θα καίς λιγότερο από το μέσο οδηγό.
2. Μιλώ για την Octavia που όσο να πεις είναι μεγαλύτερο και πολύ βαρύτερο αυτοκίνητο σε σχέση με το Polo (??) που έχεις. Για να καταλάβεις υπολογίζω ότι σε αντίστοιχους ρυθμούς ο πετρελαιοκινητήρας 1,6 θα καίει 9 λπτ. και ο βενζινοκινητήρας 12 λπτ.
 
το δικό μου πάντως κανονικά καίει 5.5 λίτρα που είναι 6 και κάτι λεπτα.
Αν πάω οικονομικά είμαι στα κάτω από 6.


νομίζω θα μιλούσαμε πιό σωστά αν ξέραμε την κατανάλωση σε λίτρα /100 σε αέριο και την τιμή του.

πχ το δικό μου λέει προδιαγραφή 4.2 l/100 που δεν το έχω δει ποτέ. Μόνο σε μεγάλο ταξίδι κοντά στο 4.5
 
Πάντως Βλάσση οι καταναλώσεις που δηλώνουν οι κατασκευαστές δεν έχουν καμία σχέση με τις πραγματικές καταναλώσεις.
Κι εγώ στα 9 λεπτά είμαι, με δίλιτρο πετρέλαιο που συνήθως κουβαλάει 3 άτομα(βαρβάτη κατάσταση, όχι μοντέλα) αλλά το καντράν είναι μονίμως γυρισμένο στο οικονομόμετρο για να ξέρω πάντα τι μου γίνεται και φροντίζω να είμαι όσο πιο μαλακός μπορώ χωρίς όμως να παριστάνω την χελώνα.
Να φανταστείς βάζω συνήθως 45 λίτρα και μου βγάζουν περίπου 580-600 χλμ.

Όμως το μεγάλο-τεράστιο πλεονέκτημα του πετρελαίου είναι τα άπειρα χλμ που μπορεί να γράψει ο κινητήρας.
Με το cng που λες, ακόμα κι εργοστασιακό, δεν ξέρω τι παίζει.
Γιατί αν είναι να τα γλυτώσουμε απο την κατανάλωση και να τα φάμε σε συνεργεία τότε κλάφτα.