Επιλογη αυτοκινητου

Το πιστεύω. Όπως έχω ξαναγράψει εδώ, είμαι 6 χρόνια στην Αμερική, με χειμώνες όπου από Δεκέμβρη μέχρι Μάρτη είμαστε σταθερά κάτω απ'το 0, συχνά στους -20, έχω περάσει ήδη από δυο (FWD) αυτοκίνητα, και μόνο μια φορά τα χρειάστηκα σε black ice και βγήκα εκτός ελέγχου και εκτός δρόμου, με 40mph.

Αλλά για αυτή τη μια φορά, οι 50% πιθανότητες που έχεις να δουλέψει το τετρακίνητο καλύτερα απ'το δικίνητο, αξίζουν τον κόπο.

ήσουν πάνω σε γέφυρα;
 
Ιάσωνα ρίξε μια ματιά κ στο Chevy equinox. Έχω του 2013 κ είναι πολύ ευχαριστημένος. Ειδικά σε θέμα θορύβου, δεν παίζεται. Το εκτίμησα ιδιαίτερα όταν ήρθε ο κολλητός από Ελλάδα κ πήγαμε κ ήρθαμε DC σε μια μέρα. Περάσαμε 11 ώρες στο αυτοκίνητο κ ειμασταν μία χαρά μετά.

Επίσης δες μεταχειρισμένο. Μπορείς να βρεις 18 μηνών αυτοκίνητο στη μισή τιμή.
 
και μόνο μια φορά τα χρειάστηκα σε black ice και βγήκα εκτός ελέγχου και εκτός δρόμου, με 40mph.
Δυστυχώς ,σε αυτές τις περιπτώσεις δεν σε σώζει πάρα μονο η καλή σου ή τυχη.
Το αυτοκίνητο (οποίο και να ειναι) πρακτικά είναι ακυβερνητο!

Αν έβλεπες φέτος wrc στο Μόντε Κάρλο θα καταλαβαινες τι εννοώ.
Τέρατα των 380 ίππων με την καλύτερη τετρακινηση που υπάρχει και οδηγούς παγκόσμιου επιπέδου, να καταληγουν στα χαντακια και τους τοίχους, ανημποροι να κάνουν το οτιδήποτε!
 
Δυστυχώς ,σε αυτές τις περιπτώσεις δεν σε σώζει πάρα μονο η καλή σου ή τυχη.
Το αυτοκίνητο (οποίο και να ειναι) πρακτικά είναι ακυβερνητο!

Αν έβλεπες φέτος wrc στο Μόντε Κάρλο θα καταλαβαινες τι εννοώ.
Τέρατα των 380 ίππων με την καλύτερη τετρακινηση που υπάρχει και οδηγούς παγκόσμιου επιπέδου, να καταληγουν στα χαντακια και τους τοίχους, ανημποροι να κάνουν το οτιδήποτε!

Εννοείται ρε συ, δεν είναι πανάκεια αυτά. Το θέμα είναι ότι, δεδομένου ότι εντάξει δεν πας να οδηγήσεις σε παγοδρόμιο, απλά κάπου που κακοτεχνίες του δρόμου έχουν μικρές παγωμένες επιφάνειες, πάντα έχεις μεγαλύτερες πιθανότητες όταν και οι 4 τροχοί σου δουλεύουν ψιλοανεξάρτητα και μπορούν κάπου να βρουν να πατήσουν. Φυσικά στο τέλος όλα είναι θέμα τύχης, απλά αυξάνεις λίγο τις πιθανότητες.
 
Ιάσωνα ρίξε μια ματιά κ στο Chevy equinox. Έχω του 2013 κ είναι πολύ ευχαριστημένος. Ειδικά σε θέμα θορύβου, δεν παίζεται. Το εκτίμησα ιδιαίτερα όταν ήρθε ο κολλητός από Ελλάδα κ πήγαμε κ ήρθαμε DC σε μια μέρα. Περάσαμε 11 ώρες στο αυτοκίνητο κ ειμασταν μία χαρά μετά.

Επίσης δες μεταχειρισμένο. Μπορείς να βρεις 18 μηνών αυτοκίνητο στη μισή τιμή.

Μιχάλη αποκλείω την αγορά γιατί έχω πολύ κακές εμπειρίες με "παλιό αμάξι που χαλάει" στις ΗΠΑ. Προτιμώ leasing 2-3ετίας always under warranty και το κεφάλι μου ήσυχο. Ε, αν το ερωτευτώ στο μεσοδιάστημα, μπορεί να τα σκάσω με τη λήξη για να το κρατήσω, αν τα οικονομικά τότε το επιτρέπουν.

Έχω μεγάλη αλλεργία στα αμερικάνικα, αλλά αφού το προτείνεις θα το τσεκάρω!
 
Εδώ παίζει κ το μεταχειρισμένο με επίσημη εγγυηση. Πήρε η σύζυγος RAV4 ψιλό χαλια, 7 ετών, αλλά με Toyota care και δεν.πληρωνει ούτε τις αλλαγές λαδιού.

Αυτό που εμένα με χαλάει με το leasing είναι πως κ μια γρατζουνιά να κάνεις πρέπει να την φτιάξεις. Επίσης στο τέλος δε σου μένει τίποτα οπότε όλα τα έξοδα είναι σαν ενοικίαση (sunk costs).

Βέβαια έχεις πάντα καινούργιο αυτοκίνητο κ με τα μίλια που κάνω εγώ το χρόνο, ίσως έκανε λάθος που δεν πήγα σε leasing
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Εννοείται ρε συ, δεν είναι πανάκεια αυτά. Το θέμα είναι ότι, δεδομένου ότι εντάξει δεν πας να οδηγήσεις σε παγοδρόμιο, απλά κάπου που κακοτεχνίες του δρόμου έχουν μικρές παγωμένες επιφάνειες, πάντα έχεις μεγαλύτερες πιθανότητες όταν και οι 4 τροχοί σου δουλεύουν ψιλοανεξάρτητα και μπορούν κάπου να βρουν να πατήσουν. Φυσικά στο τέλος όλα είναι θέμα τύχης, απλά αυξάνεις λίγο τις πιθανότητες.

Αν προλάβεις να κάνεις τον σταυρό σου ή κανα τάμα στον βούδα τότε ναι, ίσως αυξήσεις λίγο τις πιθανότητες σου.
Αν φύγεις σε πάγο έφυγες. Ούτε με άγκυρα δεν μαζεύεσαι.
 
Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Αν προλάβεις να κάνεις τον σταυρό σου ή κανα τάμα στον βούδα τότε ναι, ίσως αυξήσεις λίγο τις πιθανότητες σου.
Αν φύγεις σε πάγο έφυγες. Ούτε με άγκυρα δεν μαζεύεσαι.
Ακριβως!!!
Και αγκυρα να αμολυσεις ,θα σε προσπερασει και θα σε τραβαει προς τον ολεθρο:flipout:
 
Εδώ παίζει κ το μεταχειρισμένο με επίσημη εγγυηση. Πήρε η σύζυγος RAV4 ψιλό χαλια, 7 ετών, αλλά με Toyota care και δεν.πληρωνει ούτε τις αλλαγές λαδιού.

Αυτό που εμένα με χαλάει με το leasing είναι πως κ μια γρατζουνιά να κάνεις πρέπει να την φτιάξεις. Επίσης στο τέλος δε σου μένει τίποτα οπότε όλα τα έξοδα είναι σαν ενοικίαση (sunk costs).

Βέβαια έχεις πάντα καινούργιο αυτοκίνητο κ με τα μίλια που κάνω εγώ το χρόνο, ίσως έκανε λάθος που δεν πήγα σε leasing
Κάτι διάβασα σε έναν τίτλο ότι ο τραμπακουλας θα βάλει επιπλέον δασμούς 25% στα εισαγόμενα αυτοκίνητα...
 
Κάτι διάβασα σε έναν τίτλο ότι ο τραμπακουλας θα βάλει επιπλέον δασμούς 25% στα εισαγόμενα αυτοκίνητα...

Θα τον κράξουν τα φιλαράκια του οι μεγαλομεσαίοι. Ευρωπαϊκά αυτοκίνητα εδώ κατά κανόνα παίζουν σε middle class and up.

Βέβαια, απ'την άλλη, τα μισά κατασκευάζονται ήδη εδώ πέρα, οπότε...
 
Πολλές από τις ξένες μάρκες φτιάχνουν στις ΗΠΑ πολλά μοντέλα. Αυτά (φαντάζομαι) δεν θα επηρεαστούν. Αλλά αν αγοράσεις κάποιο από αυτά πριν τους δασμούς, ίσως βγεις κερδισμένος
 
Πλακα πλακα Μιχαλη, δε θα με χαλαγε να ειχα εδω το C3 diesel που εχω στην Ελλαδα. Μεγαλη οικονομια στο καυσιμο και πιο σπιρτοζικο απο το μεγαλουτσικο SUV που εχω εδω.
 
Τα αμερικάνικα πάντως, εκτός ορισμένα της lincoln που είχα δει -καινούρια- είναι ψιλοτραγικά. Κακή ποιότητα, απαράδεκτοι κινητήρες όσον αφορά τον λόγο κυβισμού και απόδοσης, με μηδενικό r&d, φασόν υλικά σε πολλές εταιρίες ομίλων όπως GM και ένα σωρό ακόμα αρνητικά. Αυτοκίνητα με κακό στήσιμο, που δεν ''στρίβουν'' και μια κακή νοοτροπία του ότι εάν έχεις V6 είναι ''μικρό'' και οτιδήποτε εκτός V8 κακώς υπάρχει. Έβγαζε η VW 2.5 λίτρα κινητήρα με 170 ίππους στην αγορά των ΗΠΑ την ώρα που η BMW εδώ και 15 χρόνια έβγαζε 2 λίτρα ατμοσφαιρικό με 170 ίππους, η Ford μέχρι πρότινος έβαζε στα pickup μέχρι και 7.3 λίτρα κινητήρα με 250 ίππους.

Λογικό είναι λοιπόν εάν κανείς θέλει αυτοκίνητο ''της προκοπής'' και δεν τον ενδιαφέρει πρωταρχικά η τιμή, να πάρει Ευρωπαικό.
 
Εχω την εντυπωση οτι η μαζικη νοοτροπία των Αμερικανων ειναι κουρσα που να μην σπαει να μην χαλαει.
Επειδη ,οπως εγραψε και ο Ανδρεας ,τα μοτερ τπους ειναι τραγικα (V8με ενα καρο κυβικα και αστειες ιπποδυναμεις) νομιζουν οτι με οτιδηποτε λιγοτερο θα ειναι σαν να εχουν ....χορτοκοπτικο.
Δεν τους περναει απο το μυαλο 1,6 με 200 αλογα.
οποτε τους δινουν αυτο που ζητανε.
Οι ψαγμενοι θα πανε κατα Ευρωπη μερια!
 
Λογικό είναι λοιπόν εάν κανείς θέλει αυτοκίνητο ''της προκοπής'' και δεν τον ενδιαφέρει πρωταρχικά η τιμή, να πάρει Ιαπωνικό ή Κορεάτικο.

Διόρθωσα λίγο το συμπέρασμα (:p), στα υπόλοιπα που γράφεις συμφωνώ.

Όσο για το "δεν σπάει δεν χαλάει"....

2018016a.jpg