Επιλογη αυτοκινητου

Το βασικό είναι να σου αρέσει να βλέπεις τον εαυτό σου μέσα στο αυτοκίνητο που θα πάρεις. Οι εγγυήσεις που δίνουν και οι εμπειρίες τελευταίας τετραετίας απο την αντιπροσωπία είναι σημαντικότερες απο την μέγιστη ταχύτητα ή το 0-100. Αν κάποια στοιχεία πρέπει να μελετηθούν, αυτά είναι η κατανάλωση, αν καίει απλή 95άρα αμόλυβδη και το κόστος ανταλλακτικών. Θυμάμαι παλιά (πολύ παλιά) το auto-τρίτη είχε συγκριτικά σε τιμές ανταλλακτικών μεταξύ αυτοκινήτων ίδιας κατηγορίας. πχ. προφυλακτήρας τόσο, δεξί φτερό τόσο - το κόστος, ανάλογα τα αυτοκίνητα, μπορεί να είναι μέχρι και διπλάσιο (τουλάχιστον ήταν τότε που κοίταζα)...
 
Φιλικα το λεω πρεπει να γνωριζουμε πως λειτουργει το υβριδικο συνολο σε ενα οχημα διοτι δεν ειναι ολα τα ιδια !!! πχ παλαιοτερα το υβριδικο συστημα της honda ima με το υβριδικο της toyota ως προς την λειτουργια δεν ειχε καμια σχεση !!! -bye-
 
ψάχνομαι για υβριδικό πρώτη επιλογή το SX4 S-CROSS / HYBRID 48V 4WD 129HP στα 24000 ευρω, Dimasi τι λές;
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ./ώρα): 190
Επιτάχυνση (0-100χλμ/ώρα): 10,2"
Μέγιστη ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 129/5.500
Μέγιστη ροπή (Νm/σ.α.λ.): 235/2.000-3.000
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
Εντός Πόλης: 5,7 (λιτ / 100 χλμ)
Εκτός Πόλης: 4,5 (λιτ / 100 χλμ)
Μικτός Κύκλος: 4,9 (λιτ / 100 χλμ)

ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2
Εκπομπές CO2: 110 (γραμ. / χλμ.)
Σίμο καλημέρα. Βλέποντας την επιλογή σου, σαν ιδιοκτήτης του Sx4 S-Cross, όχι του υβριδικού αλλά όπως και να 'ναι, θα έχουν αρκετά κοινά σημεία ιδίως στη συμπεριφορά, στους χώρους και σε άλλα κυρίως όμως όσον αφορά τη λογική του και το νοοτροπία του κατασκευαστή , θα ήθελα να σου πω 2 - 3 πράγματα που έχω διαπιστώσει, ύστερα από 31,000 χλμ συμβίωσης μαζί του.
Η κατανάλωσή του, είναι αυτή που υπόσχεται ο κατασκευαστής, να μη σου πω και καλύτερη. 6,9 L/100χλμ με μέση ωριαία ταχύτητα, σύμφωνα με τον υπολογιστή του αυτοκινήτου 32 χιλιόμετρα την ώρα. Τις φορές (δυστυχώς λίγες) που βγήκα έξω από το λεκανοπέδιο έπεσε στα 5,8 - 5,9 ... ανάλογα πάντα με το πόσο βαρύ είναι το πόδι. Το δικό μου δεν είναι βαρύ. Τώρα, στην υβριδική έκδοση θα είναι πολύ καλύτερα τα πράγματα. Ιδίως στην πόλη. Εντύπωση μου κάνει ότι έχει περισσότερη ροπή, (1.6kg). Αυτό, να υποθέσω ότι θα δίνει πλεονέκτημα.
Στα υπόλοιπα, που λίγο πολύ θα είναι κοινά χαρακτηριστικά, αυτό που δεν παίζεται, είναι η τετρακίνηση. Είτε παίρνεις τα βουνά είτε κινείσαι στην πόλη, η ασφάλεια που νιώθεις σε στροφές, σε δρόμους που γλιστράνε, σε απότομες ανηφόρες - κατηφόρες, είναι εκπληκτική. Για τις πραγματικά δύσκολες συνθήκες, υπάρχουν βέβαια οι αντίστοιχες επιλογές.
Πάντως και στην άσφαλτο, δεδομένης της τετρακίνησης, κινείται πολύ ωραία. Τα 150 χλμ έρχονται πανεύκολα. (όχι πως είναι το ζητούμενο αυτό).
Μέσα είναι αρκετά ευχάριστο, με πολλούς βοηθητικούς χώρους. Το σύστημα ήχου μάλλον είναι λίγο συντηρητικό. Όχι ότι είναι κακό, αλλά, λίγο η οθόνη 7" που μου φαίνεται μικρή, λίγο ότι όταν παίζει κάποιο αρχείο ήχου αν πας στο φάκελο που βρίσκεται δεν σε οδηγάει σ' αυτό αλλά πρέπει εσύ να βρεις τη θέση του. Χαζολεπτομέρειες θα μου πεις και θα έχεις δίκιο. Α, δεν παίζει Flac. ( αυτό πού το πας;) Παίζει όμως WAV, mp3 wma. Αν είναι και "κομπλέ" το rip δείχνει και το εξώφυλλο του δίσκου. Τα πάντα θέμα προτιμήσεων.
Τελειώνοντας, θα ήθελα να σου πω ότι το πιο σημαντικό είναι το τι θες. Εγώ περίμενα πολλά χρόνια να βγει ένα τετρακίνητο που να μην χρειάζεσαι μια περιουσία να το αγοράσεις να δίνει 100 ίππους στο λίτρο ώστε να μπορεί να κινηθεί σβέλτα αν χρειαστεί αλλά και να μην είσαι συνδεδεμένος μόνιμα με βενζινάδικο. Και βέβαια, ένας κατασκευαστής που αν μη τι άλλο έχει τεράστια πείρα στην τετρακίνηση.
Καλή τύχη ότι κι αν επιλέξεις.
 
Τελικα το panda το πηρα και μπορω να πω οτι ειμαι ικανοποιημενος ωστοσο καποια μαζεματακια τα χρειαζεται ! αυτο που θελω να ρωτησω ειναι ποια μαρκα αμορτισερ ειναι ιδανικα και για τα λαστιχα ο κατασκευαστης προτεινει διασταση 155/80/13 ωστοσο εχω δε και σε αλλα panda να ειναι με διασταση 175/70/13 και λεω μηπως η δευτερη επιλογη ειναι καλυτερη διοτι το λαστιχο ειναι πιο φαρδυ και εχει λογικα καλυτερη προσφυση στο δρομο !!! καθε προταση ειναι δεκτη !!!-bye-
 
Ανάλογα τον μάστορα... Και σου είπα υπάρχει πιθανότητα να φταίει και το μπλοκ. αλλά αν όντως έχει 80000χλμ και ο άλλος το είχε 3ο αυτοκίνητο θα είναι σαν καινούργιο για πολύ καιρό.
Το ηλεκτρικό τιμόνι δεν χαλάει από το city (που δεν έβαζα ποτέ γιατί είναι απαράδεκτα ελαφρύ), αλλά κυρίως από κάτι ρελέ που είχε και νομίζω τα άλλαξαν μετά. επίσης από αισθητήρες θέσης κτλ.

Πιστεύω πάντως θα ευχαριστηθείς ειδικά στην πόλη. Και για 3500ευρά νομίζω αξίζει.

το μπλοκ του κινητηρα παιρνει επισκευη η το κοστος ειναι απαγορευτικο ! δηλ εαν το αμαξι φτασει 150 000 και βγαλει αυτη την ζημια αξιζει να ασχοληθω? και εαν φτιαχτει θα γινει σωστη δουλεια? για να καταλαβω θα πρεπει μετα να αλλαχτει το μπλοκ του κινητηρα?-bye-
 
Ερώτηση για αγορά αυτοκινήτου για φίλο . Πήγε και είδε το 208 στην έκδοση allure . Το αμάξι το ερωτεύτηκε μέσα έξω . Ρωτάει τιμή ,σε επίσημο αντιπρόσωπο στην Αθήνα , ανοίγει το pc και του λέει τιμή καταλόγου . Λέει αν στα δώσω όλα στο χέρι (19.500) θα κόψεις κάτι; Και ήταν αρνητικός . Τόσο πουλάει η Peugeot που δεν σηκώνει παζάρια ή τον είδαν αποφασισμένο για το 208 και είπαν να μην κάνουν ούτε ένα δώρο ; Θα είναι ο πρώτος που γνωρίζω που θα πάει να αγοράσει Peugeot όσο λέει το φυλλάδιο. Πριν 2 χρόνια γνωστός αγόρασε το 5008 στα 26.000, πιο φτηνά και από το 3008 με τον ίδιο εξοπλισμό τότε επειδή έδωσε τα λεφτά στο χέρι ...
 
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Ερώτηση για αγορά αυτοκινήτου για φίλο . Πήγε και είδε το 208 στην έκδοση allure . Το αμάξι το ερωτεύτηκε μέσα έξω . Ρωτάει τιμή ,σε επίσημο αντιπρόσωπο στην Αθήνα , ανοίγει το pc και του λέει τιμή καταλόγου . Λέει αν στα δώσω όλα στο χέρι (19.500) θα κόψεις κάτι; Και ήταν αρνητικός . Τόσο πουλάει η Peugeot που δεν σηκώνει παζάρια ή τον είδαν αποφασισμένο για το 208 και είπαν να μην κάνουν ούτε ένα δώρο ; Θα είναι ο πρώτος που γνωρίζω που θα πάει να αγοράσει Peugeot όσο λέει το φυλλάδιο. Πριν 2 χρόνια γνωστός αγόρασε το 5008 στα 26.000, πιο φτηνά και από το 3008 με τον ίδιο εξοπλισμό τότε επειδή έδωσε τα λεφτά στο χέρι ...

Ίσως να λέω μαλακία αλλά... γιατί δεν πάει σε άλλον αντιπρόσωπο να ρωτήσει και να το παίξει και λίγο πιο... συγκρατημένος;
 
Προφανώς πρέπει να πάει και σ' άλλον. Δεν ξέρω αν είναι πολιτική της Peugeot να μη γίνονται εκπτώσεις αλλά δε χάνει τίποτα να ρωτήσει και αλλού. Σε άλλες εταιρίες πάντως ενίοτε παίζουν σημαντικές διαφορές από αντιπρόσωπο σε αντιπρόσωπο.
 
το μπλοκ του κινητηρα παιρνει επισκευη η το κοστος ειναι απαγορευτικο ! δηλ εαν το αμαξι φτασει 150 000 και βγαλει αυτη την ζημια αξιζει να ασχοληθω? και εαν φτιαχτει θα γινει σωστη δουλεια? για να καταλαβω θα πρεπει μετα να αλλαχτει το μπλοκ του κινητηρα?-bye-

δεν συμφέρει να βγάλουν όλη τη μηχανή και να πλανίσουν και το μπλοκ κτλ.
Εγώ θα έφτιαχνα την πρώτη φλάντζα και αν μετά σε 20-30000χλμ μου ξανακαιγόταν θα άλλαζα κινητήρα. Τι θα σου βγει ο μεταχειρισμένος μετά φυσικά είναι λόττο.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Ίσως να λέω μαλακία αλλά... γιατί δεν πάει σε άλλον αντιπρόσωπο να ρωτήσει και να το παίξει και λίγο πιο... συγκρατημένος;
Θα πάει αναγκαστικά. Δεν του έδιναν τηλεφωνικά προσφορές . Δεν θελει να μετακινείται λόγω ιού . Δεν έχει αυτοκίνητο και μετακινείται με ΜΜΜ. Του πέφτει λίγο μακρυά μου είπε ο Πειραιάς που έχει άλλο αντιπρόσωπο αλλά τον έπιασε το παράπονο . Είναι δυνατόν λέει να του δίνεις του άλλου στο χέρι 20.000 και να μην σου κάνει αν όχι έκπτωση ούτε ένα δώρο ; για Peugeot κιολας. Μέχρι και τα πατάκια 75 μου λέει του έβαλε στην τιμή . Στην Audi για το Α1 του έκαναν καλύτερη τιμή όπως και στην ford , αλλά του "έπεσε το σαγόνι" όταν μπήκε στο 208 σε σχέση με τα άλλα (ακόμη και από το Α1).
 
Τα μετρητα σε εναν επισημο αντιπροσωπο αυτοκινητων (που δεν ειναι κανας αεριτζης) δεν εχουν την ιδια σημασια με τα μετρητα σε εναν μικροεμπορα. Αυτος παλι μετρητα τα περνει απο τις τραπεζες και αν ειναι και με δοσεις γραφει και παραπανω στους ισολογισμους του.
 
Εχει τεραστια σημασια η πολιτικη της εταιρειας, οπως επισης και η χρονικη στιγμη αλλα και το ποσο καινουριο ειναι το μοντελο. Το 208 ειναι νεο αυτοκινητο και πουλαει καλα απο οτι φαινεται. Επισης, η πεζω απο οτι εχω δει, κανει καλες προσφορες σε συγκεριμενες ημερομηνιες. Νομιζω τα τελευταια 2 χρονια εχει κανει πολυ καλες τιμες την black friday. Δεν απεχει και πολυ οποτε ισως θα εχει ενδιαφερον να περιμενει λιγο ο φιλος.
 
Τελος, εννοειται να παει και σε αλλο μαγαζι να ρωτησει. Οταν εψαχνα εγω για αμαξι, ειδα ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορα αντιμετωπισης απο εναν αντιπροσωπο σε αλλον.
 
Πήγε από περιέργεια στην Opel για το corsa . Μόλις είπε για μετρητά , το δίνουν την έκδοση με τα 130 άλογα gs line. Του έκοψε 1000 έβαλε εξοπλισμό 1500 , δωρο park assist , οδική για 1 χρόνο και δωρεάν σέρβις μέχρι τα 60.000 χλμ. Τελική 16.900....

Ο τύπος στην Peugeot ή ήταν αδιάφορος ή νόμιζε ότι ο φίλος μου τον δούλευε για τα μετρητά ...
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Εχει τεραστια σημασια η πολιτικη της εταιρειας, οπως επισης και η χρονικη στιγμη αλλα και το ποσο καινουριο ειναι το μοντελο. Το 208 ειναι νεο αυτοκινητο και πουλαει καλα απο οτι φαινεται. Επισης, η πεζω απο οτι εχω δει, κανει καλες προσφορες σε συγκεριμενες ημερομηνιες. Νομιζω τα τελευταια 2 χρονια εχει κανει πολυ καλες τιμες την black friday. Δεν απεχει και πολυ οποτε ισως θα εχει ενδιαφερον να περιμενει λιγο ο φιλος.
Ξέρεις τι γίνεται όμως όσο περιμένει ; Αρχίζει να βλέπει ότι θα βγει κάτι νεότερο και αναβάλει μέχρι να δει το νεότερο , μετά βγαίνει κάτι άλλο κλπ και.μπαινει σε αυτή τη λούπα . Την αγορά την θέλει για τον Σεπτέμβριο καθώς είναι σε ερευνητικά σε πανεπιστήμιο και τότε θα ξεκινήσει πάλι να πηγαίνει , αν και το μεγαλύτερο μέρος βγαίνει διαδικτυακα , πρέπει να πηγαίνει τρεις φορές τη βδομάδα . Και με το παιδί που έχει δραστηριότητες πλέον δεν θέλει να το πηγαίνει με ΜΜΜ.
 
Αυτη η λουπα δεν εχει τελειωμο. Το corsa και το 208 ειναι, και το ξερει και ο ιδιος, σχεδον το ιδιο αμαξι. Αν πιστευει οτι αξιζει το +3000 ευρω το 208 ειναι αλλο θεμα. Τα αμαξια ειναι και πολυ θεμα υποκειμενικο. Το πεζω παντως θα κρατησει ψηλοτερη μεταπωλητικη αξια. Παντως σιγουρα θα πηγαινα και σε αλλη πεζω, γιατι και εμενα μου καθεται ασχημα το μετρητα χωρις καθολου εκπτωση.

Παντως αν ανεβαινει σε λεφτα 18-20k, θα ελεγα να κοιταξει και την υβριδικη corolla. Εξαιρετικο αμαξι, ποιοτητα-αξιοπιστια toyota και υβριδικο, οποτε καιει ελαχιστα.
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Αυτη η λουπα δεν εχει τελειωμο. Το corsa και το 208 ειναι, και το ξερει και ο ιδιος, σχεδον το ιδιο αμαξι. Αν πιστευει οτι αξιζει το +3000 ευρω το 208 ειναι αλλο θεμα. Τα αμαξια ειναι και πολυ θεμα υποκειμενικο. Το πεζω παντως θα κρατησει ψηλοτερη μεταπωλητικη αξια. Παντως σιγουρα θα πηγαινα και σε αλλη πεζω, γιατι και εμενα μου καθεται ασχημα το μετρητα χωρις καθολου εκπτωση.

Παντως αν ανεβαινει σε λεφτα 18-20k, θα ελεγα να κοιταξει και την υβριδικη corolla. Εξαιρετικο αμαξι, ποιοτητα-αξιοπιστια toyota και υβριδικο, οποτε καιει ελαχιστα.

Ναι το ξέρει . Πιο κάτω λέει σε ποιότητα υλικών και υποδεέστερη ψηφιακή οθόνη , αλλά οδηγικα του φάνηκε ίδιο αυτοκίνητο και σε χώρους . Δεν συμπάθησα ποτέ τα Opel .
Δυστυχώς δεν του αρέσει η corolla . Προσωπικά θα αγόραζα την υβριδική . Την πήρε γνωστός στα 21.000 . Με τασια , αλλά είναι ωραίο αμάξι . Ο φίλος μου δίνει max 19.500 και έφτασε τόσο λόγο 208 . Δεν φαίνεται να τον χαλάει το corsa αλλά είμαι σίγουρος ότι αν του πει κάποιος την έκδοση που ειδε 1000 κάτω θα πάρει το Peugeot. Φάνηκε να του αρέσει να είναι.μεσα σε αυτό το αμάξι και αυτό μετράει πολύ .
Περιεργη αντιμετώπιση όμως .