Επιλογη αυτοκινητου

Σου εχει κοπει ποτε κανενας ΣΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΘΟΥΜΕΝΑ ???
Κοπηκε φιλε Δημητρη ενω ΞΕΒΙΔΩΝΑ το καπακι απο την βαλβιδα!!!!!!!!!!!!!!!!
Εκανε και κανα κατοσταρικο ο ενας.
Μια δυο τους ξηλωσα και ησυχασα.
Αν σου σκασει λαστιχο δε ,ειναι εντελως αχρηστος.
Βολευει βεβαια πολυ κοσμο ,αλλα οχι εμενα.
 
Μιχάλη Εσυ μιλάς για αισθητήρες που είναι στην βαλβίδα αν κατάλαβα καλά;
Για να είμαι ειλικρινής δεν έχω δει ούτε μου έχει τύχει τέτοιος.
Εγώ μιλάω για αισθητήρες που ουσιαστικά είναι οι αισθητήρες του abs και μέσω αυτών μετράνε την πίεση αέρα.
 
Ναι γιαυτο μιλαω.
Ειναι πανω στην βαλβιδα και μου κοπηκε ΞΑΦΝΙΚΑ .
Και φυσικα οπως καταλαβαινεις το λαστιχο ξεφουσκωσε ακαριαια και δεν θελω να σκεφτω τι θα γινοταν αν κοβοταν με καμμια 130αρια χλμ/ωρα.
Και εξισου φυσικα οπως καταλαβατε, το αυτοκινητο ηταν φορτωμενο με βαλιτσες και εφευγα για ταξιδι:furious3:.
ΚΟΛΑΣΗ φιλαρακια:flipout:
 
Ναι γιαυτο μιλαω.
Ειναι πανω στην βαλβιδα και μου κοπηκε ΞΑΦΝΙΚΑ .
Και φυσικα οπως καταλαβαινεις το λαστιχο ξεφουσκωσε ακαριαια και δεν θελω να σκεφτω τι θα γινοταν αν κοβοταν με καμμια 130αρια χλμ/ωρα.
Και εξισου φυσικα οπως καταλαβατε, το αυτοκινητο ηταν φορτωμενο με βαλιτσες και εφευγα για ταξιδι:furious3:.
ΚΟΛΑΣΗ φιλαρακια:flipout:


δεν υπάρχει περίπτωση Μιχάλη.
να έχουν αφήσει τέτοια τρύπα σε προδιαγραφή.

Απλά εμένα μου είπαν να προσέχουν οι λαστιχάδες μην τις καταστρέψουν αν έχεις πάθει λάστιχο.

Μέχρι στιγμής πάντως δεν έχω δει ένδειξη και δεν έχω χάσει - ούτε βάλει αέρα (6μηνο). Μια φορά στους 4 μήνες τσεκάρισα και ήταν ΟΚ.
 
μια και το συζητάμε, κάπως έτσι είναι, αλλά φυσικά δεν φαίνεται...

graphic1-pressure.jpg
 
Κάποιες premium μάρκες στα λίγο πιο ακριβά τους μοντέλα προσφέρουν πλέον τα Xenon ως στάνταρ με επιλογή για τα LED. Να έχετε υπόψη σας πως σε καμιά 5ετία θα έχουν καταργηθεί τόσο τα Xenon όσο και τα αλογόνου και όλα τα αυτοκίνητα θα φοράνε φώτα LED, καθώς και για τις ίδιες τις εταιρίες είναι πολύ πιο οικονομικά. Ουσιαστικά τώρα πληρώνεις το marketing του καινούργιου το οποίο το χρεώνουν αδρά.

Από την εμπειρία μου πάντως έχοντας οδηγήσει και με καλές λάμπες αλογόνου και με Xenon, σε χρήση μέσα σε πόλη δεν υπάρχει καμία διαφορά για τον οδηγό, μόνο αισθητική είναι η διαφορά. Σε επαρχιακούς δρόμους έχουν διαφορά αλλά όχι τόσο ώστε να δικαιολογούν τα 1000 και πλέον ευρώ επιπλέον που ζητάνε κάποιες εταιρίες, ιδιαίτερα αν σκεφτεί κανείς πως πρόκειται για μία τεχνολογία που σύντομα θα είναι απαρχαιωμένη. Αν οδηγούσα πολύ σε επαρχιακούς δρόμους προσωπικά θα επέλεγα LED και όχι Xenon ενώ αν το αυτοκίνητο προορίζεται για χρήση σε πόλη κατά 90% τότε και οι κλασικές αλογόνου μια χαρά κανουν, και μπορείς να βάλεις και after market αλογόνου που είναι αρκετά δυνατές.

Συγνώμη αλλά σε καμία περίπτωση δεν ισχύει. Οδηγώντας συστηματικά αυτοκίνητο τόσο με bi-xenon με επιπλέον λειτουργίες (αυτόματο κατέβασμα μεγάλης σκάλας, στρίβουν κλπ) όσο και με αλογόνου, είναι μέρα με τη νύχτα, κυριολεκτικά και μεταφορικά. Δεν αναφερόμαστε σε διαφορετικές λάμπες, τα εργοστασιακά xenon/led είναι τελείως διαφορετικά κατασκευαστικά, πολύ πιο σύνθετα και κατ εμέ δικαιολογούν και με το παραπάνω το κόστος. Είναι ένα extra που αφορά την ασφάλεια πάνω από όλα.

Στην πόλη, είναι εμφανέστατες οι διαφορές μιας και το range των bi-xenon είναι σχεδόν διπλάσιο και η διαφορά σε φωτεινότητα μεγάλη. Στην επαρχία τα αλογόνου σε ορισμένα αυτοκίνητα είναι ανεπαρκή. Η δε τοποθέτηση aftermarket xenon από ακατάλληλα ως επικίνδυνα ανάλογα την εφαρμογή.
 
Συγνώμη αλλά σε καμία περίπτωση δεν ισχύει. Οδηγώντας συστηματικά αυτοκίνητο τόσο με bi-xenon με επιπλέον λειτουργίες (αυτόματο κατέβασμα μεγάλης σκάλας, στρίβουν κλπ) όσο και με αλογόνου, είναι μέρα με τη νύχτα, κυριολεκτικά και μεταφορικά. Δεν αναφερόμαστε σε διαφορετικές λάμπες, τα εργοστασιακά xenon/led είναι τελείως διαφορετικά κατασκευαστικά, πολύ πιο σύνθετα και κατ εμέ δικαιολογούν και με το παραπάνω το κόστος. Είναι ένα extra που αφορά την ασφάλεια πάνω από όλα.

Στην πόλη, είναι εμφανέστατες οι διαφορές μιας και το range των bi-xenon είναι σχεδόν διπλάσιο και η διαφορά σε φωτεινότητα μεγάλη. Στην επαρχία τα αλογόνου σε ορισμένα αυτοκίνητα είναι ανεπαρκή. Η δε τοποθέτηση aftermarket xenon από ακατάλληλα ως επικίνδυνα ανάλογα την εφαρμογή.

Μόνο που δεν κατάλαβα τι δεν ισχύει από αυτά που έγραψα. Δεν είπα ούτε πως δεν έχουν διαφορά, ούτε πως είναι ίδια κατασκευαστικά. Αυτό που είπα είναι πως η διαφορά τους σε πόλη με φώτισμένους δρόμους (π.χ. Αθήνα) εκμηδενίζεται. Και επίσης δεν αναφέρθηκα σε επιπλέον λειτουργείες όπως στρίψημο δέσμης κλπ. αναφέρθηκα στα απλά Xenon σε σχέση με τις απλές λάμπες αλογόνου. Στρίψημο δέσμης και αυτόματο κατέβασμα μπορείς να έχεις και σε απλές λάμπες αλογόνου ως έξτρα.
 
Καθαρόαιμο SUV δεν είναι σε καμία των περιπτώσεων. Είναι κάτι μεταξύ πολυμορφικού και crossover. Να μην βάλω τώρα video στο YouTube, γίνεται απευθείας σύγκριση μεταξύ των 2. Άσε που στο μάτι φαίνεται λίγο πιο ψηλό το σενικ. SUV, έτσι είναι τα SUV;

Σε όλα τα site παγκοσμίως αναφέρεται ως SUV , τώρα αν εσύ ξέρεις καλύτερα απο όλους τους ειδικούς δημοσιογράφους παγκοσμίως τι να πω;
 
Λέω τι βλέπουν τα μάτια μου, τι λέει ο κάθε δημοσιογράφος και τι βαφτίζει το marketing, ευτυχώς έχω καλή κρίση για να διακρίνω τι ισχύει και τι όχι.
Τυχαία έπεσε το μάτι μου εδώ, ο τύπος διακρίνει το συνδυασμό crossover πολυμορφικού που ανέφερα.
http://m.gocar.gr/test-drives/test/...EUyeqi26_R2wj3c4hXs24u1DohFkSHmQrYxoCzrPw_wcB
 
δεν υπάρχει περίπτωση Μιχάλη.
να έχουν αφήσει τέτοια τρύπα σε προδιαγραφή.
Από το στόμα σου και στου θεού το αυτί! !
Στα γαλλικά, τουλάχιστον, είναι το σώμα της βαλβιδας από αλουμίνιο και κάτι παθαίνει με τον καιρό και κόβεται σαν αγγούρι.
Επειδή ξέρεις, φαντάζομαι ότι καταλαβαίνεις τι ζόρια τρώει οτιδήποτε κινούμενο μέρος στην ζάντα με πολλά χιλιόμετρα από τον φυγοκεντρισμο του.
Έχουν φύγει μέχρι και βαριδια ζυγοσταθμισης από σιδερενιες ζάντες.
Στα μηχανάκια είναι απαραβάρος νόμος,(ΌΣΟΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΈΡΕΤΕ ΠΑΡΑΚΑΛΏ ΝΑ ΤΟ ΤΗΡΕΊΤΑΙ ΜΕ ΕΥΛΑΒΙΑ ),η βαλβίδα να έχει ΠΆΝΤΑ το καπάκι της ,το οποίο καλόν θα είναι να είναι μεταλλικό, σφιχτά βιδωμενο.
Ο λόγος είναι ότι όταν πας με ένα καρο χιλιόμετρα,ή βελονα που έχει μέσα η βαλβίδα από τη φυγοκεντρο ανεβαίνει προς τα πανω και σιγα σιγά χάνει αέρα το λάστιχο.
Η σωστή πίεση στα λάστιχα της μηχανής είναι ΚΡΙΣΙΜΟΤΑΤΟΣ παράγοντας ασφαλείας, οπότε το νου σας λεβεντες μου☺
 
εννοείται θελει σωστή χρήση και συνεση. οχι ελληναραδικη αντιμετώπιση.
 
Για να γυρίσουμε στην επιλογή, εγώ Volvo θα έπαιρνα, και συγκεκριμένα το V60.
 
Τα καλύτερα αυτοκίνητα είναι τα γιαπωνέζικα ότι και να λέμε. Έχουμε Starlet του 92 μοντέλο και αγροτικό Isuzu 2300 του 93. Δεν έχουν κάψει σταγόνα λάδι και δεν έχουν βγάλει ποτέ κανενα πρόβλημα γίνονται κανονικά τα service τους όποτε πρεπει. Πέρσι πήραμε audi a4 1800 turbo b10 μοντέλο του 2010 με 85χιλ χλμ και έχει φάει περισσότερα από ότι τα άλλα 2 μέσα σε 1 χρονο. Καίει λάδια κάθε 500χλμ 1 λίτρο. Το κάναμε 215 άλογα και αλλάχτηκαν όλοι οι πολλαπλαστες με αυτά του R8. Αυτή τη βδομάδα θα πάμε να βάλουμε σφυριλατα και δεν θα καίει γραμμάριο λάδι. Απαράδεκτη η audi όπως και όλος ο όμιλος vag. Μόνο γιαπωνέζικα για να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο.

Στάλθηκε από το SM-N930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Τα καλύτερα αυτοκίνητα είναι τα γιαπωνέζικα ότι και να λέμε. Έχουμε Starlet του 92 μοντέλο και αγροτικό Isuzu 2300 του 93. Δεν έχουν κάψει σταγόνα λάδι και δεν έχουν βγάλει ποτέ κανενα πρόβλημα γίνονται κανονικά τα service τους όποτε πρεπει. Πέρσι πήραμε audi a4 1800 turbo b10 μοντέλο του 2010 με 85χιλ χλμ και έχει φάει περισσότερα από ότι τα άλλα 2 μέσα σε 1 χρονο. Καίει λάδια κάθε 500χλμ 1 λίτρο. Το κάναμε 215 άλογα και αλλάχτηκαν όλοι οι πολλαπλαστες με αυτά του R8. Αυτή τη βδομάδα θα πάμε να βάλουμε σφυριλατα και δεν θα καίει γραμμάριο λάδι. Απαράδεκτη η audi όπως και όλος ο όμιλος vag. Μόνο γιαπωνέζικα για να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο.

Στάλθηκε από το SM-N930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

εγώ πάλι που είχα τουότα κορόλα και με αφάνισε?από ακρόμπαρα, μπιλιοφόρους, σασμάν, ημιαξόνια, υδραυλικά τιμόνια, δεν ήξερα τι να πρωτοαλλάξω όταν έπιασε τα 120.000 χιλιόμετρα. Και μετά πήρα ένα VW vento με 220.000 από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη και του ήπια το αίμα χωρίς να μου ζητήσει ούτε ευρώ. Ασε που κατάλαβα τι πάει να πει αμάξι από θέμα λαμαρίνας, δεσίματος, σαλονιού, τριγμών, σταθερότητας στον δρόμο, κ.τ.λ. Εγώ ιαπωνικό?ποτέ ξανά...
 
Με σφυρήλατα μάλλον θα καίει περισσότερο..
Μας διαβεβαίωσε ότι με σφυρηλατα δεν θα καίει γραμμάριο. Η συγκεκριμένη παρτίδα είχε βγει με ελαττωματικά ελατήρια για αυτό καινε λάδι. Με σωστά ελατήρια πάλι δεν θα έκαιγε. Τα σφυρηλατα σηκώνουν και παραπάνω πίεση δηλαδή μπορείς να πας αρκετά άλογα αν θέλεις και δεν καινε λάδι όπως και τα σωστά ελατήρια.

Στάλθηκε από το SM-N930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

εγώ πάλι που είχα τουότα κορόλα και με αφάνισε?από ακρόμπαρα, μπιλιοφόρους, σασμάν, ημιαξόνια, υδραυλικά τιμόνια, δεν ήξερα τι να πρωτοαλλάξω όταν έπιασε τα 120.000 χιλιόμετρα. Και μετά πήρα ένα VW vento με 220.000 από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη και του ήπια το αίμα χωρίς να μου ζητήσει ούτε ευρώ. Ασε που κατάλαβα τι πάει να πει αμάξι από θέμα λαμαρίνας, δεσίματος, σαλονιού, τριγμών, σταθερότητας στον δρόμο, κ.τ.λ. Εγώ ιαπωνικό?ποτέ ξανά...
Είναι που θα πέσεις νομίζω. Όσα Starlet ξέρω κυκλοφορανε ακόμα και δεν έχουν βγάλει κανένα πρόβλημα. Και τα corolla βγήκαν αρκετά αξιόπιστα. Τα αυτοκίνητα της vag στα στατιστικά έχουν περισσότερα failure από γιαπωνέζικα όπως Lexus Toyota Isuzu. Αλλά δεν πηγαμε σε Avensis η insignia θελαμε audi όπως και ο περισσότερος κόσμος προτιμάει BMW Mercedes audi που παίζουν στην ίδια κατηγορία χρημάτων και πολυτελειας.

Στάλθηκε από το SM-N930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Μας διαβεβαίωσε ότι με σφυρηλατα δεν θα καίει γραμμάριο. Η συγκεκριμένη παρτίδα είχε βγει με ελαττωματικά ελατήρια για αυτό καινε λάδι. Με σωστά ελατήρια πάλι δεν θα έκαιγε. Τα σφυρηλατα σηκώνουν και παραπάνω πίεση δηλαδή μπορείς να πας αρκετά άλογα αν θέλεις και δεν καινε λάδι όπως και τα σωστά ελατήρια.

Στάλθηκε από το SM-N930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Τα σφυρήλατα όμως με την πάροδο του χρόνου κι αν γράφεις πολλά χιλιόμετρα το πιο πιθανό είναι να σου κάψουν λάδι.
Φυσικά όλα έχουν να κάνουν με τις ανοχές που θα δώσουν απο το μηχανουργείο κλπ κλπ
Όποιος κι αν σου κάνει πάντως την δουλειά, βάλτου να σου δώσει εγγύηση γι αυτά που λέει, εννοείται εγγράφως, θα την χρειαστείς.
 
Τα σφυρήλατα όμως με την πάροδο του χρόνου κι αν γράφεις πολλά χιλιόμετρα το πιο πιθανό είναι να σου κάψουν λάδι.
Φυσικά όλα έχουν να κάνουν με τις ανοχές που θα δώσουν απο το μηχανουργείο κλπ κλπ
Όποιος κι αν σου κάνει πάντως την δουλειά, βάλτου να σου δώσει εγγύηση γι αυτά που λέει, εννοείται εγγράφως, θα την χρειαστείς.
Σίγουρα θα με δώσει κάποια εγγύηση. Είναι καλύτερα λέτε πιστόνια? Προφανώς θα αλλαχτούν και ελατήρια και πιστόνια. Θα ρωτήσω ακριβώς τι θα βάλει.

Στάλθηκε από το SM-N930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk