Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Eπιλογή ενισχυτή
...................... Κρίνοντας βέβαια τό κοστολογιο τους ανάλογα μέ τό τί προσφέρουν καί μέ τόν ανταγωνισμό θά μπορούσα νά πώ ότι είναι δίκαιο. Κοστίζουν τόσο όσο ακριβώς αξίζουν...........
Κοίταξε να δεις τώρα. Αυτό που γράφεις παραπάνω, μπορεί να οδηγήσει σε τελείως διαφορετικά συμπεράσματα από αυτό που έγραψες σε διπλανό θέμα:
"Πιθανόν νά "ξεστοκάρουν" τήν Κινέζικη νεκρανάσταση μιάς πάλαι ποτέ σοβαρής κατασκευάστριας πού δυστυχώς τής έμεινε μόνο τό όνομα...."
(Συγνώμη κι όλας, αλλά κάθε φορά που το διαβάζω εκνευρίζομαι.)
Πριν είπα ότι για να
ακούσει κάποιος μεγάλες διαστάσεις και σκηνή στη μουσική και όχι να την αισθανθεί ή να την φανταστεί, πρέπει να ανεβάσει την ένταση. Άς αφήσουμε τις υπόλοιπες αισθήσεις λοιπόν γιατί η ακοή μας ενδιαφέρει επι του παρόντος και ας διάβασουμε λίγο παρακάτω:
http://hyperphysics.phy-astr.gsu.edu/Hbase/Sound/eqloud.html
http://hyperphysics.phy-astr.gsu.edu/Hbase/Sound/loud.html#c2
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/47/Lindos1.svg
Η μπλέ γραμμή στο τελευταίο γράφημα είναι το όριο ακοής του ανθρώπου. Αυτό που λέει λοιπόν είναι ότι τα 100Hz ο άνθρωπος
μόλις που αρχίζει να τα ακούει όταν η ένταση του ήχου είναι 50db και τα 40Hz ο άνθρωπος
μόλις που αρχίζει να τα ακούει όταν η ένταση είναι 70db. Μέσα λοιπόν στο διαμέρισμά μου, είναι λίγες οι φορές που η ένταση του ήχου ανεβαίνει στα 70db, οπότε όπως καταλαβαίνεις, χάνω πάρα πολλά πράγματα...
http://www.tlc-direct.co.uk/Technical/Sounds/Decibles.htm
Δεν είναι ότι δεν τα ακούω, τα περισσότερα τα ακούω, αλλά είναι ότι η ένταση που τα ακούω δεν έχει την απαραίτητη "δύναμη" για να τα "τοποθετήσει" εκεί που πρέπει.
Στο παρακάτω link, αν κατέβεις στο τέλος της σελίδας στο τελευταίο γράφημα, λέει ότι ο άνθρωπος αντιλαμβάνεται ποιό εύκολα την διαφορά στην ένταση μιας υψηλής συχνότητας, παρά μιας χαμηλής.
http://hyperphysics.phy-astr.gsu.edu/Hbase/Sound/db.html#c4
Μαζί λοιπόν με όλα τα παραπάνω και αυτό επίσης μας λέει, ότι για να αντιληφθεί κάποιος σωστά την μουσική πρέπει να τσιμπίσει λίγο την ένταση, κάτι που δεν μπορώ να κάνω εγω στο σπίτι μου.
Αυτοί είναι οι λόγοι λοιπόν που κάθε φορά που κάνουμε μια ακρόαση, είτε σε μαγαζί είτε σε έκθεση, η ένταση του ήχου είναι πάντα ανεβασμένη, παραπάνω απ' όσο μπορεί κάποιος να την ανεβάσει συνήθως στο διαμέρισμα μιας πολυκατοικείας.
Δεν γνωρίζω και δεν αμφισβητώ την εμπειρία που έχεις στους Audiolab ούτε για το αν είσαι ο ποιό έμπειρος στην Ελλάδα. Όπως σου είπα, προσωπικά δεν έχω εμπειρία από τους παλιούς. Τους ξέρω μόνο μέσα από αυτά που έχω διαβάσει. Ότι δηλαδή η TAG ήταν όντως περίοδος παρακμής και ότι η IAG έχει επαναφέρει την παλιά καλή φήμη της Audiolab και την έχει πάει και ένα βήμα παραπέρα. Αυτά είναι προσβάσιμα σε όποιον ενδαφέρεται μέσω του Internet και επίσης η αντιπροσωπία είναι στην Καλλιθέα. Ο άνθρωπος που είναι εκεί είναι ευγενέστατος και συμπαθέστατος, ο χώρος του είναι πάρα πολύ καλός για ακροάσεις και μπορεί οποιοσδήποτε ενδιαφέρεται να περάσει μια βόλτα για να διαμορφώσει τη δική του άποψη.
Προσωπικά όπως σου ξαναείπα, με ενδιαφέρει μόνο αυτό που ακούω.
Αν θέλεις να επιμένεις ότι οι Audiolab που κυκλοφορούν είναι μόνο για ξεσκαρτάρισμα όπως είπες είναι δικαίωμά σου. Επιδή όμως εγω τον ακούω κάθε μέρα και έχω ακούσει και αρκετούς πριν αποφασίσω να τον αγοράσω, δεν μπορείς να με πίσεις.