Eπιλογή ενισχυτή

Re: Απάντηση: Re: Eπιλογή ενισχυτή

Νάτο πάλι τό audioaffair...
Ενδεικτικό παράδειγμα : Roksan Caspian Integrated , τιμή audioaffair 1700e , τιμή πληρωτέα στήν Ελλάδα 1450e.
Αλλο : Spendor SA1 μέ τίς βάσεις του , audioaffair 1980e , πληρωτέο στήν Ελλάδα 1500e


Τιμή ισοτιμίας Λίρας 0,85 από δελτίο της Τράπεζας Ελλάδας τής 31/07/09

Ναι, αν κάποιος θέλει Roksan συμφέρει να τον πάρει από Ελλάδα φυσικά!
Αν κάποιος θέλει να πάρει έναν καλύτερο ενισχυτή συμφέρει να πάρει τον Destiny που βγαίνει και 200-300 φθινότερος άπο τον Caspian κι είναι αρκετά καλύτερος.

(δεν συμφέρει για όλα το AudioAffair, αλλά έχει και μερικές προσφορές όπως στα προιόντα της Creek που μπορείς να κερδίσεις μερικά εκατοντάδες ευρώ)
 
Γιά τό ποιός είναι καλύτερος , προφανώς εκφράζεις προσωπική εκτίμηση , μιάς καί σε ΟΛΑ τά συγκριτικά ( περιλαμβανομένου καί Creek ) o Caspian έχει βγεί πρώτος......


“The Roksan Caspian M-series1's micro-dynamics are world-class for amplifiers of any price range... It is very capable of being the centerpiece of a very emotionally satisfying high-end system”.
DAGOGO Review
April 2008




Roksan Caspian M Series-1 Integrated Amplifier
whathifiaugust2008.jpg

What hi-fi? Group Test Winner
Group Test Winner
What Hi-Fi? Sound & Vision
August 2008
 
Last edited:
Φυσικά και εκφράζω προσωπική άποψη, εξάλλου το είπα.

Και για να έχουμε καλό ρώτημα, με ποιούς ενισχυτές συγκρίθηκε και βγήκε winner ο Caspian?

Παρακάτω είναι 1 review από τους Κινέζουν Audiolab στα 1500 Ευρώ που έχει ο Caspian.

http://www.6moons.com/audioreviews/audiolab/8000.html

Και μια και αναφέρεις review, να σου πω ότι ότι έχω διαβάσει μέχρι τώρα από review, λένε ότι οι καινούριοι Κινέζοι Audiolab είναι καλύτεροι από τους Αγγλικούς.

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι το εξής. Αν ανοίξει οποιοσδήποτε εναν ενισχυτή, θα δει ότι σχεδόν όλα τα parts είναι φτιαγμένα σε Κίνα, Ταϊλάνδη, Μαλεσία κτλ κτλ κτλ. Τι σημασία έχει που γίνεται η συναρμολόγηση? Αν δηλαδή γίνεται στην Κίνα με ρομπότ ή στην Αγγλία πάνω στα ξανθά μπουτάκια μιας Αγγλιδούλας, έχει διαφορά στον ήχο?:flipout:
 
Last edited:
Εύρικα!

Αυτό είναι το group test που αναφέρεις για τον Caspian:

http://www.otest.co.uk/group-test/what-hi-fi-sound-and-vision-124537.html

Τα γράμματα που κρίβονται λένε:
"A good amplifier at the heart of your sound system can vastly improve your listening experience. What Hi-Fi? assess 4 from around the £1000 range. Review details: Four stereo amplifiers were reviewed and rated based on sound, build and functionality. Scores ranged from 4 to 5 out of 5 stars."
 
Δεν αμφισβιτώ ότι ο Caspian είναι πολύ καλός ενισχυτής και μπορεί να είναι και καλύτερος ή και πολύ καλύτερος από τον Audiolab.

Προσωπικά όμως δε με ενδιαφέρει, γιατί είμαι πολύ ευχαριστημένος από αυτό που ακούω. -bye-

Το πρόβλημά μου είναι ότι ζω σε πολυκατοικεία και δεν μπορώ να τον γκαζώσω. Και αν δεν μπορείς να γκαζώσεις έναν ενισχυτή με μεγάλη "εικόνα" έχεις χάσει... γιατί για να ξεδιπλωθούν τέτοιες αρετές, θέλει "δύναμη"...:frown:
 
Last edited:
Αλλά που θα μου πάει? Μπήκε ο Αύγουστος. Ελπίζω να φύγουν για διακοπές οι διπλανοί, οι πάνω και οι κάτω μέσα στο Σαββατικυριακο, μπας και κάνουμε καμια ιστορία κι εμείς οι φτωχόντες.
 
Απάντηση: Re: Eπιλογή ενισχυτή

Το πρόβλημά μου είναι ότι ζω σε πολυκατοικεία και δεν μπορώ να τον γκαζώσω. Και αν δεν μπορείς να γκαζώσεις έναν ενισχυτή με μεγάλη "εικόνα" έχεις χάσει... γιατί για να ξεδιπλωθούν τέτοιες αρετές, θέλει "δύναμη"...:frown:


Αυτό ΑΚΡΙΒΩΣ είναι πού διαχωρίζει έναν ΚΑΛΟ ενισχυτή από έναν μέτριο....
Ο καλός αποδίδει ΟΛΑ του τά στοιχεία σέ ΟΛΕΣ τίς στάθμες.....


Σου εύχομαι καλές ακροάσεις τόν Αύγουστο , μέ "τσίτα" τά γκάζια...
 
Re: Απάντηση: Re: Eπιλογή ενισχυτή

Αυτό ΑΚΡΙΒΩΣ είναι πού διαχωρίζει έναν ΚΑΛΟ ενισχυτή από έναν μέτριο....
Ο καλός αποδίδει ΟΛΑ του τά στοιχεία σέ ΟΛΕΣ τίς στάθμες.....


Σου εύχομαι καλές ακροάσεις τόν Αύγουστο , μέ "τσίτα" τά γκάζια...


Ο καλός ενισχυτής μπορεί να αποδίδει όλα του τα στοιχεία σε όλες τις στάθμες, αλλά τον σημαντικότερο ρόλο τον παίζει ο μηχανισμός της ακοής του ανθρώπου, ο οποίος δεν "αντιλαμβάνεται" κάποια πράγματα σε χαμηλές εντάσεις όπως για παράδειγμα τις χαμηλές συχνότητες.

Μπορούμε να το αναλύσουμε, αλλά είναι λίγο βαρετό. Αν θέλεις όμως δεν έχω πρόβλημα.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Eπιλογή ενισχυτή

Ο καλός ενισχυτής μπορεί να αποδίδει όλα του τα στοιχεία σε όλες τις στάθμες, αλλά τον σημαντικότερο ρόλο τον παίζει ο μηχανισμός της ακοής του ανθρώπου, ο οποίος δεν "αντιλαμβάνεται" κάποια πράγματα σε χαμηλές εντάσεις όπως για παράδειγμα τις χαμηλές συχνότητες.

Μπορούμε να το αναλύσουμε, αλλά είναι λίγο βαρετό. Αν θέλεις όμως δεν έχω πρόβλημα.
Πολύ βασικός ο μηχανισμός ακοής τού ανθρώπου , ασφαλώς....
Τίς σωστά αποδιδόμενες χαμηλές συχνότητες τίς αντιλαμβάνεται καί μέ τό παραπάνω καί όχι μόνο ακουστικά....Αλλά είπαμε , χρειάζονται καί τά κατάλληλα μηχανήματα.
Αγαπητέ George ας μου επιτραπεί νά πώ ότι έχω εμπειρία απο Audiolab τέτοια πού νομίζω ισως κανείς άλλος δέν έχει στήν Ελλάδα. Αναφέρομαι στά μηχανήματα τής Αγγλικής Audiolab , βέβαια. Πέρασαν απ τα χέρια μου ΟΛΑ !!!
Καί γιά μακρύ χρονικό διάστημα...

.Απ αυτά θά μπορούσα νά ξεχωρίσω τόν 8000Α ( γιά τήν τιμιότητα του ) ,τόν 8000S (γιά τά ηχητικά του προσόντα ) καί τό δέκτη 8000Τ ( απλά καταπληκτικός στήν κατηγορία του ). Τά υπόλοιπα χωρίς νά είναι κακά δέν κατάφεραν νά μού μεταδώσουν τή χαρά τής ΜΟΥΣΙΚΗΣ. Υπήρξαν όμως ποιοτικές υλοποιήσεις μέ ανύπαρκτα προβλήματα καί πρωτίστως τίμια κοστολογημένα.
Η ηχητική ταυτότητα τής Αγγλικής Audiolab , χάθηκε ήδη από τήν εποχή τής TAg. Τά σημερινά Κινέζικα κατασκευάσματα ΟΥΔΕΜΙΑ σχέση έχουν μέ τίς Αγγλικές υλοποιήσεις , τόσο ηχητικά όσο καί απο πλευράς ποιότητας. Τά έχω δεί ( κι απο μέσα ) καί τά έχω ακούσει. Κρίνοντας βέβαια τό κοστολογιο τους ανάλογα μέ τό τί προσφέρουν καί μέ τόν ανταγωνισμό θά μπορούσα νά πώ ότι είναι δίκαιο. Κοστίζουν τόσο όσο ακριβώς αξίζουν. Τίποτα παραπάνω , τίποτα παρακάτω. Κανένας δέ χαρίζει τίποτα.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Eπιλογή ενισχυτή

...................... Κρίνοντας βέβαια τό κοστολογιο τους ανάλογα μέ τό τί προσφέρουν καί μέ τόν ανταγωνισμό θά μπορούσα νά πώ ότι είναι δίκαιο. Κοστίζουν τόσο όσο ακριβώς αξίζουν...........

Κοίταξε να δεις τώρα. Αυτό που γράφεις παραπάνω, μπορεί να οδηγήσει σε τελείως διαφορετικά συμπεράσματα από αυτό που έγραψες σε διπλανό θέμα:

"Πιθανόν νά "ξεστοκάρουν" τήν Κινέζικη νεκρανάσταση μιάς πάλαι ποτέ σοβαρής κατασκευάστριας πού δυστυχώς τής έμεινε μόνο τό όνομα...."

(Συγνώμη κι όλας, αλλά κάθε φορά που το διαβάζω εκνευρίζομαι.)


Πριν είπα ότι για να ακούσει κάποιος μεγάλες διαστάσεις και σκηνή στη μουσική και όχι να την αισθανθεί ή να την φανταστεί, πρέπει να ανεβάσει την ένταση. Άς αφήσουμε τις υπόλοιπες αισθήσεις λοιπόν γιατί η ακοή μας ενδιαφέρει επι του παρόντος και ας διάβασουμε λίγο παρακάτω:

http://hyperphysics.phy-astr.gsu.edu/Hbase/Sound/eqloud.html
http://hyperphysics.phy-astr.gsu.edu/Hbase/Sound/loud.html#c2
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/47/Lindos1.svg

Η μπλέ γραμμή στο τελευταίο γράφημα είναι το όριο ακοής του ανθρώπου. Αυτό που λέει λοιπόν είναι ότι τα 100Hz ο άνθρωπος μόλις που αρχίζει να τα ακούει όταν η ένταση του ήχου είναι 50db και τα 40Hz ο άνθρωπος μόλις που αρχίζει να τα ακούει όταν η ένταση είναι 70db. Μέσα λοιπόν στο διαμέρισμά μου, είναι λίγες οι φορές που η ένταση του ήχου ανεβαίνει στα 70db, οπότε όπως καταλαβαίνεις, χάνω πάρα πολλά πράγματα...
http://www.tlc-direct.co.uk/Technical/Sounds/Decibles.htm

Δεν είναι ότι δεν τα ακούω, τα περισσότερα τα ακούω, αλλά είναι ότι η ένταση που τα ακούω δεν έχει την απαραίτητη "δύναμη" για να τα "τοποθετήσει" εκεί που πρέπει.

Στο παρακάτω link, αν κατέβεις στο τέλος της σελίδας στο τελευταίο γράφημα, λέει ότι ο άνθρωπος αντιλαμβάνεται ποιό εύκολα την διαφορά στην ένταση μιας υψηλής συχνότητας, παρά μιας χαμηλής.
http://hyperphysics.phy-astr.gsu.edu/Hbase/Sound/db.html#c4

Μαζί λοιπόν με όλα τα παραπάνω και αυτό επίσης μας λέει, ότι για να αντιληφθεί κάποιος σωστά την μουσική πρέπει να τσιμπίσει λίγο την ένταση, κάτι που δεν μπορώ να κάνω εγω στο σπίτι μου.

Αυτοί είναι οι λόγοι λοιπόν που κάθε φορά που κάνουμε μια ακρόαση, είτε σε μαγαζί είτε σε έκθεση, η ένταση του ήχου είναι πάντα ανεβασμένη, παραπάνω απ' όσο μπορεί κάποιος να την ανεβάσει συνήθως στο διαμέρισμα μιας πολυκατοικείας.


Δεν γνωρίζω και δεν αμφισβητώ την εμπειρία που έχεις στους Audiolab ούτε για το αν είσαι ο ποιό έμπειρος στην Ελλάδα. Όπως σου είπα, προσωπικά δεν έχω εμπειρία από τους παλιούς. Τους ξέρω μόνο μέσα από αυτά που έχω διαβάσει. Ότι δηλαδή η TAG ήταν όντως περίοδος παρακμής και ότι η IAG έχει επαναφέρει την παλιά καλή φήμη της Audiolab και την έχει πάει και ένα βήμα παραπέρα. Αυτά είναι προσβάσιμα σε όποιον ενδαφέρεται μέσω του Internet και επίσης η αντιπροσωπία είναι στην Καλλιθέα. Ο άνθρωπος που είναι εκεί είναι ευγενέστατος και συμπαθέστατος, ο χώρος του είναι πάρα πολύ καλός για ακροάσεις και μπορεί οποιοσδήποτε ενδιαφέρεται να περάσει μια βόλτα για να διαμορφώσει τη δική του άποψη.

Προσωπικά όπως σου ξαναείπα, με ενδιαφέρει μόνο αυτό που ακούω.

Αν θέλεις να επιμένεις ότι οι Audiolab που κυκλοφορούν είναι μόνο για ξεσκαρτάρισμα όπως είπες είναι δικαίωμά σου. Επιδή όμως εγω τον ακούω κάθε μέρα και έχω ακούσει και αρκετούς πριν αποφασίσω να τον αγοράσω, δεν μπορείς να με πίσεις.
 
Last edited:
Και επιμένω ότι ο 8000Q με τον 8000P ή με τους 8000M είναι από τις τιμιότερες προτάσεις της αγοράς, μαζί με τους καινούριους Yamaha (AS1000 και AS2000).

Το θέμα, δεν είναι όπως είπες ότι "κανένας δεν χαρίζει", αλλά ότι οι περισσότεροι "κλέβουν" και πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Επομένως, κατά την γνώμη μου πρέπει να ψάχνουμε για τους τίμιους.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Eπιλογή ενισχυτή

........Ότι δηλαδή η TAG ήταν όντως περίοδος παρακμής και ότι η IAG έχει επαναφέρει την παλιά καλή φήμη της Audiolab και την έχει πάει και ένα βήμα παραπέρα. Αυτά είναι προσβάσιμα σε όποιον ενδαφέρεται μέσω του Internet και επίσης η αντιπροσωπία είναι στην Καλλιθέα. Ο άνθρωπος που είναι εκεί είναι ευγενέστατος και συμπαθέστατος, ο χώρος του είναι πάρα πολύ καλός για ακροάσεις και μπορεί οποιοσδήποτε ενδιαφέρεται να περάσει μια βόλτα για να διαμορφώσει τη δική του άποψη......


Δέν αναφέρθηκα κάν στήν Ελληνική αντιπροσωπεία , τήν οποία γνωρίζω καλά. Οι χώροι της είναι ΠΟΛΥ καλοί , οι εταιρείες πού εκπροσωπεί ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ καί ο ιδιοκτήτης τής ο Αντώνης Σαρλάμης ένας από τούς καλύτερους επαγγελματίες στό χώρο , μέ γνώση , ήθος καί υπευθυνότητα.

Εγώ αγαπητέ φίλε George αναφέρθηκα μόνο στήν Audiolab τή σημερινή καί σέ τίποτα περισότερο. Δέν καταλαβαίνω ειλικρινά πρός τί τόσος φανατισμός μέ τή συγκεκριμένη εταιρεία , πέραν τού ότι συμβαίνει σήμερα νάΧ έχεις κάποια μηχανήματα της ,τά οποία καί σού εύχομαι ΟΛΟΨΥΧΑ νά ευχαριστηθείς , δέ σημαίνει ότι υπάρχει λόγος νά δημιουργούνται αντιπαλότητες καί έριδες. Ολοι αλλωστε από κάπου ξεκινάμε σ αυτό τό ωραίο hobby καί στήν πορεία αναβαθμιζόμαστε. Είναι κι αυτό κάτι πού δίνει ενδιαφέρον στό "άθλημα"... Οταν μέ τό καλό εξοικειωθείς περισότερο μέ τό αντικείμενο , μόνος σου θά καταλάβεις ότι ο φανατικός οπαδισμός είναι τό λιγότερο ανούσιος στό χώρο. Τό ζητούμενο είναι νά είμαστε ανοιχτοί στά ερεθίσματα καί καλοπροαίρετοι στήν αντίληψη.
Επ ουδενί θέλησα νά σέ προσβάλω υποτιμώντας τήν επιλογή σου. Τό αντικείμενο τής επιλογής σου έκρινα καί ΟΧΙ εσένα. Εφ όσον εσένα σέ καλύπτει καί σέ ευχαριστεί , σ όλους τούς άλλους περισσεύει.
Σού εύχομαι καλές ακροάσεις καί ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΑ.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Eπιλογή ενισχυτή

Δέν αναφέρθηκα κάν στήν Ελληνική αντιπροσωπεία , τήν οποία γνωρίζω καλά. Οι χώροι της είναι ΠΟΛΥ καλοί , οι εταιρείες πού εκπροσωπεί ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ καί ο ιδιοκτήτης τής ο Αντώνης Σαρλάμης ένας από τούς καλύτερους επαγγελματίες στό χώρο , μέ γνώση , ήθος καί υπευθυνότητα.

Εγώ αγαπητέ φίλε George αναφέρθηκα μόνο στήν Audiolab τή σημερινή καί σέ τίποτα περισότερο. Δέν καταλαβαίνω ειλικρινά πρός τί τόσος φανατισμός μέ τή συγκεκριμένη εταιρεία , πέραν τού ότι συμβαίνει σήμερα νάΧ έχεις κάποια μηχανήματα της ,τά οποία καί σού εύχομαι ΟΛΟΨΥΧΑ νά ευχαριστηθείς , δέ σημαίνει ότι υπάρχει λόγος νά δημιουργούνται αντιπαλότητες καί έριδες. Ολοι αλλωστε από κάπου ξεκινάμε σ αυτό τό ωραίο hobby καί στήν πορεία αναβαθμιζόμαστε. Είναι κι αυτό κάτι πού δίνει ενδιαφέρον στό "άθλημα"... Οταν μέ τό καλό εξοικειωθείς περισότερο μέ τό αντικείμενο , μόνος σου θά καταλάβεις ότι ο φανατικός οπαδισμός είναι τό λιγότερο ανούσιος στό χώρο. Τό ζητούμενο είναι νά είμαστε ανοιχτοί στά ερεθίσματα καί καλοπροαίρετοι στήν αντίληψη.
Επ ουδενί θέλησα νά σέ προσβάλω υποτιμώντας τήν επιλογή σου. Τό αντικείμενο τής επιλογής σου έκρινα καί ΟΧΙ εσένα. Εφ όσον εσένα σέ καλύπτει καί σέ ευχαριστεί , σ όλους τούς άλλους περισσεύει.
Σού εύχομαι καλές ακροάσεις καί ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΑ.

Δεν υπάρχει κανένας φανατισμός από την μεριά μου και σίγουρα καμία αντιπαλότητα. Απλά θεώρησα ότι σε κάποια πράγματα έκανες λάθος και τα επισήμανα.

Ούτε υπονόησα φυσικά ότι είπες κάτι αρνητικό για τον αντιπρόσωπο. Μάλον δε με κατάλαβες φίλε audiophile62.

Καλό μεσημέρι και καλό υπόλοιπο καλοκαιρίου -bye-
 
Επειδη η πολυ θεωρια συχνα μας αποπροσανατολιζει
κανε μερικες χαλαρες ακροασεις σε γνωστους και φιλους
να αποκτησεις καποιες ακουστικες εμπειριες.

Πολλες φορες αυτο που θελεις να πετυχεις απαιτει
λιγοτερα χρηματα απο τον αρχικο προυπολογισμο

Υπαρχουμε αρκετοι στο φορουμ
που πολυ ευκολα κανονιζουμε ακροασεις
και εισαι καλεσμενος