Επιλογή φακού για πολλές περιστάσεις

Re: Απάντηση: Επιλογή φακού για πολλές περιστάσεις

Λοιπόν, όπως σας είχα πει, αγόρασα τον Sigma 18-200 OS .

Είναι απλά τα πράγματα:

Η ζυγαριά από την μία έχει τα εξής:

-ψιλοαργεί στην εστίαση, αλλά μου είναι αδιάφορο. Μπορώ να ζήσω και με αυτή την ταχύτητα.
-μικρό βάρος
-all in one φακός που θα καλύψει το 95% των περιπτώσεων, οπότε δεν χρειάζεται ούτε φακούς μαζί ούτε βαλίτσες.

από την άλλη έχει τα εξής:

-ακαριαία ταχύτητα εστίασης
-βάλε βγάλε φακούς
-ποιότητα (βλ. ευκρίνεια).

Ειδικά στο τελευταίο, έφαγα ήττα μιάς κι έχω την δυνατότητα να συγκρίνω στις δύο eizo 24" δίπλα δίπλα τις φωτό σε full size χωρίς να κουνάω ή να ανοιγοκλείνω παράθυρα.
Και το περίεργο είναι ότι σε μερικές φωτογραφίες δεν φαίνεται τόσο η διαφορά της ευκρίνειας σε σημείο που κάποιες να πω ότι είναι καλύτερες με τον sigma, αλλά ίσως να μην νέταρε η μηχανή σωστά.

Προσέξτε, μιλάμε τώρα να τις βλέπεις την μία δίπλα στην άλλη. Αν τις δείτε μόνες τους είναι μια χαρά έτσι;

Ο Sigma είναι ΠΟΛΥ τίμιος για τα λεφτά του. Αυτό δεν το συζητάω. Και κάτι πολύ σημαντικό : Με τον Canon 24-70 στο 70 υπάρει μεγάλος κίνδυνος να βγει κουνημένη η φωτογραφία ειδικά στο 70mm οπότε πάει περίπατο η ποιότητα αν κουνηθεί η φωτογραφία. Λόγω βάρους (σχεδόν 1 κιλό) θέλει πολύ καλό χέρι. Ενώ με τον Sigma έχεις μικρότερες πιθανότητες να σου βγει κουνημένη και λόγω βάρους και λόγω stabilizer. Αλλά μετά πρέπει να περάσει 5-6 φορές από το Unsharp mask για να γίνει canon L και απ' ότι είδα δεν γίνεται.

Εχω την δυνατότητα να τον δώσω πίσω και να πάρω κάτι άλλο αν θέλω....αλλά θέλω;

:frusty::nounder:


250%, 0,4 0 και καθάρισες... όχι παραπάνω όμως.
 
Πάντως σε καμιά περίπτωση δεν είναι divx με bluray...μην τρελαθούμε...

εντάξει αν την βλεπεις στο 100% στο monitor είναι σαν SD με HD και πάλι καλό SD όχι σαβούρα.

Τώρα αν μιλάμε για εκτύπωση σε 10Χ15 φωτογραφικό χαρτί, καλά γειά σας... οι διαφορές ναι υπάρχουν αλλά ΜΟΝΟ όταν τις βάλεις δίπλα δίπλα και να τις εξετάζεις κανά λεπτό.
 
Re: Απάντηση: Επιλογή φακού για πολλές περιστάσεις

Πάντως σε καμιά περίπτωση δεν είναι divx με bluray...μην τρελαθούμε...

εντάξει αν την βλεπεις στο 100% στο monitor είναι σαν SD με HD και πάλι καλό SD όχι σαβούρα.

Τώρα αν μιλάμε για εκτύπωση σε 10Χ15 φωτογραφικό χαρτί, καλά γειά σας... οι διαφορές ναι υπάρχουν αλλά ΜΟΝΟ όταν τις βάλεις δίπλα δίπλα και να τις εξετάζεις κανά λεπτό.

Πιστεύω ότι σε χαρτί θα δεις διαφορά στην εκτύπωση από 20Χ30 εκ. και πάνω. Μέχρι το 13Χ18 όλες ίδιες φαίνονται (αν δεν είναι κουνημένες).
 
δεν τον φτάνει τον 24-70...
αλλά και να τον έφτανε δεν είμαι άτομο που θα κάτσω στο photoshop να περάσω μία μία τις φωτογραφίες.....ούτε με σφαίρες. Μπορεί μία δύο καλές που θα θέλω να εκτυπώσω να το κάνω.
Αλλά να κάτσω π.χ. όλη την εκδρομή να την περάσω με photoshop, δεεενννν...
 
μα φυσικό είναι να υπολείπεται σε ποιότητα του 24-70. Όπως και ο 24-70 υπολείπεται του EF 24/1.4L. Δεν μπορούμε να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Ο 18-200os είναι καλός στο είδος του. Εφόσον χρειάζεσαι φακό του είδους αυτού (ελαφρύς, μεγάλο εστιακό εύρος, αξιοπρεπείς επιδόσεις σε ποιότητα και εστίαση, + σταθεροποίηση) τον κρατάς.
 
Με γειεεεεεες

Καλά, είναι πρακτικό το 18-200, και ποιος δε θα ήθελε να το έχει, αλλά δυστυχώς δεν είναι 24-70 και μάλιστα L.

Δε θα μπορούσε, τι να κάνουμε?

Σχετικά με την αργή εστίαση λόγω του εύρους του φακού είναι κάτι επίσης φυσιολογικό.

Σχετικά με το πείραγμα των φωτογραφιών, αν τελικά ζήσεις με αυτό το φακό και πρέπει να τις περνάς όλες από φωτομάγαζο, όλα τα προγράμματα έχουν πολύ καλά batch processes (το έγραψα καλά?).
Αν έχεις προκαθορισμένες ρυθμίσεις για τις φωτό, τις επιλέγεις όλες, επιλέγεις το πρόγραμμα και πατάς κλικ.
 
Αυτά εξηγούσα χθες σε έναν φίλο ο οποίος ενδιαφέρθηκε να πάρει την 350 μου.
Του έχει καρφωθεί ότι DSLR=ότι καλύτερο.
Και αυτό είναι αλήθεια, αλλά δυστυχώς DSLR σημαίνει μαζί με την ποιότητα και αναγκαίες υποχωρήσεις...

Έχει φαγωθεί να την αγοράσει, αλλά ξέρω ότι είναι άνθρωπος του ενος κλικ.

Θα τον πάω μια βόλτα από το μήντια που έχει ζωντανές τις ψηφιακές να δει τι υπάρχει πλέον.

Ελπίζω να μην επιμένει γιατί θα με βρίζει μετά...
 
Re: Απάντηση: Επιλογή φακού για πολλές περιστάσεις

Θέλεις όμως να τον κρατήσεις ή θα σε τρώει το σαράκι της ποιότητας??? :nounder::bang::huh2::chinscratch::blink:

και αυτό το ερώτημα είναι κάπως άκυρο, καθώς ακόμη και η επιλογή ενός κορυφαίου ζουμ συνιστά υποχώρηση, μπροστά στους 3 λχ σταθερούς που θα μπορούσαν να καλύψουν το εστιακό του εύρος
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Επιλογή φακού για πολλές περιστάσεις

και αυτό το ερώτημα είναι κάπως άκυρο, καθώς ακόμη και η επιλογή ενός κορυφαίου ζουμ συνιστά υποχώρηση, μπροστά στους 3 λχ σταθερούς που θα μπορούσαν να καλύψουν το εστιακό του εύρος

αυτό ρε φιλαράκ είναι κάτι που μόνο ένα 1,5% των ερασιτεχνών φωτογράφων μπορούν να κάνουν!
 
γιατί, τι ποσοστό των ερασιτεχνών έχει φακούς της τάξης του 24-70/2.8L?

Ο συγκεκριμένος είναι από τις πρώτες επιλογές στους φωτογράφους γάμων, εκδηλώσεων κλπ, γιατί δίνει μία ποιότητα πολύ κοντά στο άριστο, δίχως την ανάγκη να κουβαλούν 4 φακούς (24-35-50-85mm) και να τους αλλάζουν την ώρα που θα έπρεπε να φωτογραφίζουν για να μην χάσουν στιγμή.
Με την ίδια ακριβώς λογική μπορεί να είναι προτιμητέος και ο 18-200os έναντι του 24-70L, γιατί καλύπτει σε ένα σύνολο τα εστιακά μήκη που οι επαγγελματίες φωτογράφοι καλύπτουν με δεύτερο σώμα. Το όριο είναι πού θα βάλουμε εμείς οι ίδιοι τον πήχη της αποδεκτής ποιότητας. Όλα είναι ένας συμβιβασμός, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν υπάρχουν και καλοί συμβιβασμοί.
 
Καλά εντάξει, αν δείτε κανα επαγγελαμτία με 24-70/2.8 L να μου τον δείξετε και μένα...αυτό που έχω δει εγώ κατά κόρον σε γάμους, ούτε καν φακούς με κόκκινη ρίγα δεν έχουν....τι να λέμε τώρα.... πολύ σπάνια οι επαγγελματίες θα τα χώσουν. Οι "άρρωστοι" ερασιτέχνες κάνουν όλο τον τζίρο...

Σχετικά για την απάντηση στο τίτλο του θέματος που άνοιξα, ναι ο Sigma 18-200 OS μπορεί να θεωρηθεί φακός για όλες τις περιστάσεις με αντίτιμο τον συμβιβασμό στην ποιότητα.
 
Καλά, έχω σκάσει μύτη σε γάμο φίλης μου με την 350, τον 17-50 και τον 28-135 του Τάσου.

Ο "κανονικός" φωτογράφος με κοίταζε σαν εξωγήινο!
Κόντεψε να γίνει παρεξήγηση, νόμιζε ότι ήμουν επαγγελματίας και θα του έκλεβα το ψωμί...

Έγινε το τρελλό γέλιο!
 
Για να μην ανοιγω καινουργιο θεμα, θα ηθελα, εαν μπορει καποιος με απλα λογια να μου εξηγησει τι σημαινει το:

Focal Length: 1.6x Multiplication with EF lens fitted
που εχει η μηχανη μου (canon 40D).

Δευτερευοντως, ποια διαφορα θα εχει, πχ με τον EF 24-105mm f/4L IS USM, σε σχεση αν το ιδιο φακο τον βαλω σε μια canon EOS 50Ε, που εχω απο παλια.

Αυτο δλδ που θελω να μαθω τι ειναι αυτο το "1.6x Multiplication" (τι καλο/κακο εχει)

Τελος, και ελπιζοντας οτι δεν θα γινω περαιτερω κουραστικος, αξιζει να παρω τον παραπαω φακο, προς αντικατασταση του EF-S 17-85mm f/4-5.6 IS USM που εχω ηδη ?
(θελω "λιγο" καλυτερο ζουμ, τουλαχιστον, και δεν θελω να κουβαλαω μπαζουκας)

Σας ευχαριστω πολυ