Επιλογη προβολεα

Δεν λεω οτι φταιει η εταιρία, και εγω με την infoquest τα εχω . Παρολα αυτα εχω κανει ακυρωση παραγγελιας απο χθες και περιμενω να μου επιστρεψουν τα χρηματα. Ελπιζω να μην με παιδέψουν και με αυτο. Για οποιοδηποτε νεο θα ενημερωσω
 
Φταίει κι η εταιρία, αν η συνεργασία τους δε στηρίζεται σε αμοιβαία εμπιστοσύνη προφανώς και θα δημιουργηθούν τέτοιες καταστάσεις. Κάποιος απ τους δύο δεν ήταν ειλικρινής. Και που ξέρω εγώ στη συνεννόησή του το κατάστημα με την εταιρία δεν σου απέκρυψε την καθυστέρηση μόνο και μόνο για να κλείσει την αγορά και μη χάσει να τσεπώσει το χρήμα;
 
Φταίει κι η εταιρία, αν η συνεργασία τους δε στηρίζεται σε αμοιβαία εμπιστοσύνη προφανώς και θα δημιουργηθούν τέτοιες καταστάσεις. Κάποιος απ τους δύο δεν ήταν ειλικρινής. Και που ξέρω εγώ στη συνεννόησή του το κατάστημα με την εταιρία δεν σου απέκρυψε την καθυστέρηση μόνο και μόνο για να κλείσει την αγορά και μη χάσει να τσεπώσει το χρήμα;

εχεις δικιο. για αυτο και ακυρωσα γιατι δεν πηγαινε αλλο. η υπομονη μου τελειωσε , καθως καθε μερα απο μερα σε μερα μου ελεγαν .... και εχω προπληρωσει ολα τα χρηματα απο τον προβολεα εδω και 30 μερες... συγνωμη αλλα δεν μου περισσεύουν
 
εχεις δικιο. για αυτο και ακυρωσα γιατι δεν πηγαινε αλλο. η υπομονη μου τελειωσε , καθως καθε μερα απο μερα σε μερα μου ελεγαν .... και εχω προπληρωσει ολα τα χρηματα απο τον προβολεα εδω και 30 μερες... συγνωμη αλλα δεν μου περισσεύουν


Μολις μίλησα με AVART και τον κ. Παχη , δόθηκαν οι απαραίτητες εξηγήσεις και δεσμεύτηκε οτι θα μου επιστρέψουν τα χρήματα μου την Δευτερα.
Τουλαχιστον εγω απο την πλευρα μου δεν εχω πρόβλημα με την εταιρια και στο μέλλον μπορει να τους ξανα προτιμήσω , εφόσον το λαθος δεν ηταν δικο τους αλλα του προμηθευτη.

Οταν τελειωσει και τυπικά το θεμα θα ενημερώσω οτι ολα ειναι καλα.
 
Εύχομαι να πάνε όλα καλά.

Δυστυχώς ΔΥΣΤΥΧΩΣ λέω, είμαστε χώρα που δεν επιτρέπει τα τελευταία χρόνια να υπάρχει stock σε απλά πράγματα πόσο μάλλον σε τέτοια είδη.