[Επίσημο] Apple Vision Pro

Προσωπικά, αν και με ενοχλεί το βάρος, αν ήμουν ξάπλα στον καναπέ, καθόλου δεν θα με χάλαγε να «άνοιγα» 160 ίντσες home
Cinema με OLED ποιότητα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Προφανώς δεν έχεις ζήσει με vr….

Ακόμα και αρκετά ελαφρυτερα δεν παλεύονται για πάνω από καποια λεπτά.

Και αυτό για gaming, που κανεις και αλλά πραγματα που σε αποσπούν από την ενόχληση του βάρους.

Για home cinema (που σημαίνει χαλάρωση), απλά γελώ (Τασος TM).

Και δεν είναι μόνο το βάρος, είναι και αλλα (ζέστη κλπ) που συνδράμουν στην ενόχληση.

Η δε ποιότητα δεν είναι απλά «oled”. Είναι μια oled κολλημένη στη μάπα σου. Ότι και να κανεις, αυτό το αντιλαμβάνεται ο εγκέφαλος και αντιδρά.

Για να έχει πραγματικά νόημα το vr, πρέπει να γίνει ένα μεγάλο breakthrough κάτι το οποιο δεν διαφαίνεται τεχνολογικά (το Apple είναι απλά μια πολύ καλή υλοποίηση αλλά όχι breakthrough).
 
Προφανώς δεν έχεις ζήσει με vr….

Ακόμα και αρκετά ελαφρυτερα δεν παλεύονται για πάνω από καποια λεπτά.

Και αυτό για gaming, που κανεις και αλλά πραγματα που σε αποσπούν από την ενόχληση του βάρους.

Για home cinema (που σημαίνει χαλάρωση), απλά γελώ (Τασος TM).

Και δεν είναι μόνο το βάρος, είναι και αλλα (ζέστη κλπ) που συνδράμουν στην ενόχληση.

Η δε ποιότητα δεν είναι απλά «oled”. Είναι μια oled κολλημένη στη μάπα σου. Ότι και να κανεις, αυτό το αντιλαμβάνεται ο εγκέφαλος και αντιδρά.

Για να έχει πραγματικά νόημα το vr, πρέπει να γίνει ένα μεγάλο breakthrough κάτι το οποιο δεν διαφαίνεται τεχνολογικά (το Apple είναι απλά μια πολύ καλή υλοποίηση αλλά όχι breakthrough).

Δεν ξέρω αν θυμάσαι, αλλά είχα κάποτε γράψει ένα review για το Sony ΗΜΖ-Τ2 headset που μια χαρά αίσθηση home cinema περίπου 140 ίντσες έδινε, απλά ήταν 720p μόνο (άρα κοτετσοσυρμα) και σαφώς πιο σκοτεινό σε σχέση με τη τρέχουσα τεχνολογία. Και η ειρωνία είναι πως για 3d viewing είναι ότι καλύτερο, παρότι πλεον πέρασε η μόδα.
Το βασικό πρόβλημα για εμένα είναι το βάρος, γιαυτο θέλω να το δοκιμάσω.
 
Στα 5-10 λεπτά της δοκιμής δεν θα το καταλάβεις το βάρος.
Μετά το μισάωρο αρχίζει να γίνεται κουραστικό το VR.

Το oculus quest 2 που έχω χρησιμοποιήσει, έχει ενοχλητικό βάρος.
 
Στα 5-10 λεπτά της δοκιμής δεν θα το καταλάβεις το βάρος.
Μετά το μισάωρο αρχίζει να γίνεται κουραστικό το VR.

Το oculus quest 2 που έχω χρησιμοποιήσει, έχει ενοχλητικό βάρος.

Η δοκιμή του Vision Pro θα είναι 25 λεπτά από ότι είπαν. Το Sony το έζησα μια βδομάδα περίπου.
 
Άρα στην extended έκδοση του LOTR θα παθαίνεις αυχενικό; 😁

Πως θα παίξει ακριβώς το LOTR σε αυτό ρώτα καλύτερα :p

Η δοκιμή του Vision Pro θα είναι 25 λεπτά από ότι είπαν. Το Sony το έζησα μια βδομάδα περίπου.

Το sony είχε κάτω από το μισό βάρος σε σχέση με αυτό πάντως.
 
Για μένα πιο μέγαλο ενδιαφέρον θα έχει το AR και όχι το VR… ίσως και ο συνδυασμός τους.

Εγώ που είχα πολλά VR πάντως, το μόνο που δεν με ενοχλούσε ήταν το βάρος.
 
Πως θα παίξει ακριβώς το LOTR σε αυτό ρώτα καλύτερα :p



Το sony είχε κάτω από το μισό βάρος σε σχέση με αυτό πάντως.

Προφανώς μέσω Plex η infuse, όπως στο Apple TV.
Το βάρος όταν είσαι ξαπλωτος στον καναπέ δεν με ενοχλούσε στο Sony που ναι μεν ήταν ελαφρύτερο (330 γραμμάρια) αλλά δεν είχε overhead έξτρα strap. Θα δείξει πάντως, προφανώς μισό κιλό στο κεφάλι δεν είναι ιδανικό.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Αλλά να το εχεις για κάποιο διάστημα για δοκιμή (που παίζεις, δοκιμάζεις και είσαι ενθουσιασμενος με κάτι τόσο καινούργιο και διαφορετικό) και άλλο να αρχισεις να ζεις μαζί του (όπου όλα τα πλην φαίνονται)….
 
Αλλά να το εχεις για κάποιο διάστημα για δοκιμή (που παίζεις, δοκιμάζεις και είσαι ενθουσιασμενος με κάτι τόσο καινούργιο και διαφορετικό) και άλλο να αρχισεις να ζεις μαζί του (όπου όλα τα πλην φαίνονται)….
Φυσικά. Αλλά πχ στο Sony είχα κάτσει και είχα δει 2 ώρες ταινίες και μπόλικα reference scenes.
 
Χαζομάρες ολκής ξαναλέω .
Είναι δυνατόν να απολαύσεις ταινία με τέτοιες βλακείες;
Συγκρίνεται η αίσθηση να σε βαρανε τα sub με το να σου γαργαλανε τα αυτιά τα ακουστικάκια; 😁😁

Για να παίζετε με τα εικονίδια μπορεί να είναι καλό αλλά για απόλαυση ταινιών ΓΕΛΩ. Ας ανοίγει και 100 χιλιάδες ιντσες.
 
Παιδιά έτσι και αλλιώς με την τιμή που έχει απευθύνεται σε λίγους. Απλά είναι ένα πρώτο ποιοτικό βήμα στο τι μπορεί να κανει αυτή η τεχνολογία, έχουμε πολλά ψωμιά ακόμα, αν πετύχει θα δούμε και αλλες υλοποιήσεις και από άλλους κατασκευαστές, έχουμε δρόμο ακόμα για την συγκεκριμένη τεχνολογία ώστε να γίνει και εύκολα προσβάσιμη από όλο τον κόσμο. Γνώμη μου εκει θα πάμε κάποια στιγμή άλλα θα περάσουν αρκετά χρόνια ώστε να γίνει μαζικό προιόν.

Πάντως θα ήθελα να το δοκιμάσω και αν με έπαιρνε οικονομικά θα το αγόραζα έστω και για το γαμώτο!!
 
Τα τελευταία 25 με 30 χρόνια συνέχεια τα ίδια ακούμε με το VR. Ότι η καινούργια τάδε συσκευή αυτή τη φορά είναι χρηστική, όχι σαν τις προηγούμενες.

Τα ίδια θα ακούμε και για τα επόμενα 25-30 χρόνια.

Ίδια φάση με το 3D βασικά.
 
Ναι αλλά δεν το είχε κάνει η apple! :p

Πέρα από τη πλάκα, δε σημαίνει ότι κάτι που απέτυχε κάποια στιγμή δεν μπορεί να πετύχει κάποια άλλη… το timming είναι πολλές φορές πιο σημαντικό.

ΥΓ… και μην λέμε μόνο για το vr , είναι και το ar σημαντικό κομμάτι.
 
Τα τελευταία 25 με 30 χρόνια συνέχεια τα ίδια ακούμε με το VR. Ότι η καινούργια τάδε συσκευή αυτή τη φορά είναι χρηστική, όχι σαν τις προηγούμενες.

Τα ίδια θα ακούμε και για τα επόμενα 25-30 χρόνια.

Ίδια φάση με το 3D βασικά.
Παίζει ρόλο πάντως και πόσο σοβαρά θα ασχοληθεί μια εταιρία με ένα προιόν, π.χ. και Touch οθόνες υπήρχαν για πολλά χρόνια πριν, άλλα όταν έβγαλε κινητό η Apple είδαμε πραγματική χρηστική οθόνη και φυσικά ακολούθησε όλη η αγορά. Καλώς ή κακώς η Apple είναι η μόνη εταιρία που μπορεί να σπρώξει μια τεχνολογία παραπάνω καθώς την αντιγράφουν όλοι. Εριξε σοβαρή δουλειά και χρήμα για αυτή την συσκευή άλλα η τεχνολογία δεν υπάρχει ακόμα για να έχουμε τέτοια συσκευή στο κεφάλι μας που να είναι και ελαφριά άλλα και φτηνή, είναι όμως ένα πρώτο βήμα στην σωστή κατεύθυνση.

Στο θέμα μας αργά άλλα σταθερά έχουμε εξέλιξη στο VR, Π.χ. το πρώτο VR της Sony για το PS4 ήταν μετριότατο, η έκδοση τώρα για το Ps5 είναι αισθητά καλύτερη παρόλο που έχει ακόμα θέματα. Ε μπορεί στο Ps6 να δούμε μια πραγματικά καλη συσκευή. Δεν θα γίνει άμεσα και θέλουμε χρόνο ακόμα άλλα θα βλέπουμε σταθερά σιγά σιγά την εξέλιξη. Ποιος ξέρει μπορεί σε 10-15 χρόνια να έχουμε μια πραγματικά καλή, ποιοτική και ελαφριά VR συσκευή που να την αγοράζει όλος ο κόσμος.
 
Με βάρος 600-650 γρ, είναι εξασφαλισμένη η αποτυχία του. No brainer. Apple - ξεApple.

Ακόμα και τζάμπα να ήταν, που δεν είναι.

Το βάρος θα μειωθεί ,πρωτη γενιά είναι.

Δε μιλάμε τι μπορεί να γίνει μόνο σήμερα… αν ήταν έτσι , θα είχε αποτύχει και το iPhone γιατί δεν είχε καν κάμερα , το iPad γιατί δεν είχε εφαρμογές κλπ

Αν αντέξει η τεχνολογία και κυρίως αν έρθει ο ανταγωνισμός, θα έρθει και εξέλιξη που χρειάζεται.

Έτσι κι αλλιώς η apple πέτυχε αρχικά αυτό που ήθελε, να γίνει ντόρος, να δείξει τη πραγματική ποιότητα ενός headset, και να ξεπουλήσει…
Από δω και πέρα θα παίξει ρόλο το content, οι εφαρμογές, και φυσικά η εξέλιξη στα υλικά , στα οπτικά , στο hardware κλπ
 
Ναι, καλά.. είμαι περίεργος να δω πόσα θα πιάνουν ως μτχ σε λίγες εβδομάδες..

Το πρώτο iPhone μια χαρά κάμερα είχε (για την εποχή του). Copy-paste δεν μπορούσε να κάνει (για πολλά χρόνια αν θυμάμαι καλά..).

Αν όμως ζύγιζε ενάμισι κιλό μπορεί να είχε πάει πολύ διαφορετικά η ιστορία.