[Επίσημο] Apple Watch Ultra 2

Δυστυχώς είναι.
Υπήρχαν περιπτώσεις που χρησιμοποιούσαν την extra sim των 3€ μέχρι και ως κύρια σύνδεση για ξενοδοχείο.
Για σπίτια/εξοχικά κλπ δεν το συζητώ.
 
αν και βγαινουμε εκτος θεματος, το οτι δεν μας ικανοποιει η τιμη της κοσμοτε για την multi sim δεν σημαινει οτι δεν ειναι σοβαρη σαν εταιρεια.
ειδικα συγκρινοντας την με τις αλλες 2
 
  • Like
Reactions: takisot
Τελευταιο post να μην συνεχισουμε να βφαινπυμε εκτος θεματος .
Ολες οι εταιρίες στην Ελλαδα ίδιες ειναι.
Μπορπυν και τα λανπυν γοατο δεν υπαρχει ανταγωνισμός. άγνωστη λέξη στην χώρα μας
 
Έχει καταφέρει κανείς να δουλέψει το ρολόι με e-sim?
ακολούθησα τη διαδικασία στο τηλέφωνο, έβαλα τους κωδικούς και από το πρωί δείχνει αναμονή στο πρόγραμμα κινητού δικτύου.
Ή έχω κάνει κάτι λάθος;
 
Έχει καταφέρει κανείς να δουλέψει το ρολόι με e-sim?
ακολούθησα τη διαδικασία στο τηλέφωνο, έβαλα τους κωδικούς και από το πρωί δείχνει αναμονή στο πρόγραμμα κινητού δικτύου.
Ή έχω κάνει κάτι λάθος;
Και εγώ μια από τα ίδια...
Πήρα τηλ το support και είπαν ότι θα με καλέσουν.
 
Μίλησα εγώ σήμερα.
Σας στείλαμε λέει με κουριερ 2 κωδικούς QR να έρθουν αύριο. Μια για να αντικαταστησετε την υπάρχουσα στο κινητό και μια για να βάλετε στο ρολόι.
Λέω παρακαλώ; Εκτός του ότι έχει χρέωση δεν έλαβα ποτέ ενημέρωση.
Επίσης λέω το σημαντικότερο. Στο ρολόι δεν περνάει με QR. Μου ζήτησε το EID του ρολογιού μετά. Και περιμένω ενημέρωση.
 
Μίλησα εγώ σήμερα.
Σας στείλαμε λέει με κουριερ 2 κωδικούς QR να έρθουν αύριο. Μια για να αντικαταστησετε την υπάρχουσα στο κινητό και μια για να βάλετε στο ρολόι.
Λέω παρακαλώ; Εκτός του ότι έχει χρέωση δεν έλαβα ποτέ ενημέρωση.
Επίσης λέω το σημαντικότερο. Στο ρολόι δεν περνάει με QR. Μου ζήτησε το EID του ρολογιού μετά. Και περιμένω ενημέρωση.
Καλά κρασιά...
 
Για εταιρικές συνδέσεις πάντως, η ενεργοποίηση γίνεται μόνο τηλεφωνικά (ή μέσω επίσκεψης σε κατάστημα / lol)

Φυσικά σε 2 3 υπαλλήλους που έπεσα στο τηλ., όχι μόνο δεν είχαν ιδέα τι είναι αυτό αλλά ένας μάλιστα με κορόιδευε μισή ώρα λέγοντας μου ότι το έχει ενεργοποιήσει (χωρίς να έχει ζητήσει το SEID του watch!).

Εννοείται ότι ακόμη δεν έχει ενεργοποιηθεί τπτ.
 
Μιλάμε δε ξέρουν τίποτα στην εξυπηρέτηση.
Αντε αυτό να το καταλάβω.

Το τραγικό είναι να πέφτεις σε μηνπωτι υπάλληλο ο οποίος δεν θέλει να παραδεχτεί ότι δεν έχει ιδέα τι του ζητάς και κάνει ότι άσχετο βρει (εμένα με έβαλε να κάνω ταυτοποίηση 2 φορές (με sms και email) / απλά για να πει ότι έκανε κάτι) και στο τέλος σου λέει ψέμματα (ότι το έκανε) απλά για να μη φανεί άσχετος.

Βαριέμαι να γράφω την απίστευτη τηλεφωνική στιχομυθία, οπότε παραθέτω μόνο το παρακάτω τμήμα της:

Εντάξει, το ενεργοποίησα.
Μα πως, αφού δεν σας έχω δώσει το SEID του ρολογιού.
(Με απορία (τι είναι τούτο): Καλά δώστε το μου.
Αφου δεν ξέρετε τι είναι και να σας το δώσω, τι θα το κάνετε;
Δώστε το μου.
ΟΚ….του λέω ένα ένα τα ψηφία….και πριν φτάσω στα 2 τελευταία, μου λέει:
Τι είναι αυτό που μου δίνετε;
(Σε προσπάθεια αποφυγής εγκεφαλικού): Το SEID (που λέγαμε)
Καλά, σας βάζω λίγο στην αναμονή
(Επιστρέφει), ΟΚ, είμαστε έτοιμοι
Μα πως, του λέω, αφού δεν σας έχω δώσει τα τελευταία ψηφία του SEID

Μετά συνεχίστηκε ένας ψυχεδελικός διάλογος που κατέληξε ότι θα με πάρει ξανά τηλ (φαντάζομαι για να πάμε για μπυρες).

Ζητώ το Έθνος! 🤣