Μιλάμε δε ξέρουν τίποτα στην εξυπηρέτηση.
Αντε αυτό να το καταλάβω.
Το τραγικό είναι να πέφτεις σε μηνπωτι υπάλληλο ο οποίος δεν θέλει να παραδεχτεί ότι δεν έχει ιδέα τι του ζητάς και κάνει ότι άσχετο βρει (εμένα με έβαλε να κάνω ταυτοποίηση 2 φορές (με sms και email) / απλά για να πει ότι έκανε κάτι) και στο τέλος σου λέει ψέμματα (ότι το έκανε) απλά για να μη φανεί άσχετος.
Βαριέμαι να γράφω την απίστευτη τηλεφωνική στιχομυθία, οπότε παραθέτω μόνο το παρακάτω τμήμα της:
Εντάξει, το ενεργοποίησα.
Μα πως, αφού δεν σας έχω δώσει το SEID του ρολογιού.
(Με απορία (τι είναι τούτο): Καλά δώστε το μου.
Αφου δεν ξέρετε τι είναι και να σας το δώσω, τι θα το κάνετε;
Δώστε το μου.
ΟΚ….του λέω ένα ένα τα ψηφία….και πριν φτάσω στα 2 τελευταία, μου λέει:
Τι είναι αυτό που μου δίνετε;
(Σε προσπάθεια αποφυγής εγκεφαλικού): Το SEID (που λέγαμε)
Καλά, σας βάζω λίγο στην αναμονή
(Επιστρέφει), ΟΚ, είμαστε έτοιμοι
Μα πως, του λέω, αφού δεν σας έχω δώσει τα τελευταία ψηφία του SEID
Μετά συνεχίστηκε ένας ψυχεδελικός διάλογος που κατέληξε ότι θα με πάρει ξανά τηλ (φαντάζομαι για να πάμε για μπυρες).
Ζητώ το Έθνος!
