Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, από τότε που μου έσπασε πρώτη φορά (χωρίς να φταίω εγώ - ας πούμε ότι μου το έσπασαν άλλοι

), ασυναίσθητα σταμάτησα κιόλας να το προσέχω. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα μέσα σε ένα μήνα να έχει τουλάχιστον 4 καλές πτώσεις, όλες πέφτοντας με την οθόνη να κοιτάει στο έδαφος. Έ, την πέμπτη έσπασε!
Τέλοσπάντων, για μενα ήταν ένα μάθημα η όλη αυτή ιστορία και κατέληξα στα εξής:
- Aγορά κινητού με σοβαρή και επίσημη υποστήριξη στη χώρα που ζω
ή
- Αγορά φτηνού κινητού ώστε να μη με νοιάζει τίποτε
Προς το παρόν κινήθηκα στη δεύτερη οδό αναγκαστικά γιατί έπρεπε να έχω μια συσκευή για να δουλεύω.
Όσο ψάχνω το θέμα της επισκευής του OPO3 και διαβάζω στο επίσημο forum της Oneplus, το feedback που αφορά στο service της Arvato Γερμανίας είναι τραγικό. Κατά βάση μιλάμε ότι ο μέσος κάτοχος OPO περιμένει πάνω από 20 ημέρες ακόμα και για να πάρει feedback ότι το κινητό δεν φτιάχνεται. Επίσης υπάρχουν περιπτώσεις όπου παραλαμβάνουν τηλέφωνα με αλλαγμένη οθόνη η οποία έχει τοποθετηθεί στραβά και άλλα τέτοια ευτράπελα.
Μέχρι στιγμής έχω χρειαστεί άλλες δύο φορές service:
- Με ένα παλιό google nexus (της samsung), όπου χάλασε το power button (χαλούσε σε πάρα πολλά - ήταν γνωστή βλάβη). Το πήγα ρουταρισμένο λοιπόν στο serivce της samsung, περίμενα περίπου μισή ώρα όπου και το παρέλαβα χωρίς να πληρώσω δεκάρα. Θα μπορούσαν να ισχυριστούν ότι είμαι εκτός εγγύησης, κάτι που δεν έκαναν προς τιμή τους.
- Με ένα galaxy note 2 όπου πάλι χρειάστηκα αλλαγή οθόνης και bezel. Εκείνη τη φορά πρέπει να περίμενα 15 λεπτά με κόστος περίπου 150 ευρώ.
Εν ολίγοις αναπολώ τον παλίο καλό καιρό!