nikosr6
Senior Member
- 26 November 2010
- 398
3000mah ή μπαταρία σύντροφε.Ενσωματωμένη και έκοψαν microsd και ir blaster.
Οντως.....απλα τραγικο!!!
3000mah ή μπαταρία σύντροφε.Ενσωματωμένη και έκοψαν microsd και ir blaster.
Δεν είναι τόσο θέμα τιμών ούτε θέμα αφαίρεσης η προσθήκη χαρακτηριστικών.Είχα την εντύπωση ότι το s5 είχε πάει καλά σε πωλήσεις.
Σε κάθε περίπτωση , ή κυκλοφορία του Note 5 ανήκει στην γενιά του s6.
Από τη στιγμή που δεν πούλησε (τα αναμενόμενα) το s6 ,μάλλον δύσκολα θα τα καταφέρει το s6 + και το note 5.
Κάτι θα σκεφτούν για του χρόνου.
Ή λογική τύπου apple (μοντέλα με χωρητικότητες) δεν μπορεί να πετύχει (εύκολα) σε άλλες εταιρείες.
Όταν δεν πουλάς αυτά που θέλεις, συνήθως ή προσφερεις περισσότερα στην ίδια τιμή ,ή μειωνεις τις τιμές σου.Ή samsung δείχνει να έχει αυτοκτονικές τάσεις προσφέροντας λιγότερα και χρεώνοντας περισσότερα.
Θα δείξει και ο χρόνος.
Ta Note 3/4 γιατί πούλησαν τότε?
Ειδικα η Note σειρά απευθύνετε σε πιο hardcore users.Δεν το αγόραζε ο κάθε τυχάρπαστος (αναφέρομαι στον μέσο όρο) οπως πχ στην σειρά S.
Θεωρώ οτι αυτό το ειδικό κοινό , το έχασε με την έλευση του Note 5.
Πολύ απλά δεν είμαστε εποχές 11-13 που εκτινάχθηκε σε μεγεθος η Samsung σε ένα τόσο τεράστιο βαθμό αφύσικα σε τόσο μικρό χρονικό διαςτημα
Είναι άκυρο να μπαίνουμε στην λογική να τα συγκρίνουμε με εποχές s3/s4 διότι εκείνη η περίοδος ήταν παράδοξο,πάει έφυγε δεν θα ξαναέρθει.
Η Samsung σαν εταιρία σαν brand ουδέποτε στον αιώνα των αιώνων θα ξεφύγει από την ανατολίτικη ρετσινιά που θα κουβαλάει πάντα μαζί της που αυτο είναι το σημαντικότερο βαρίδι.
Δεν έχει ούτε την φινέτσα,ούτε το brand ούτε ουδέποτε θα καθιερωθεί στην συνείδηση του δυτικού καταναλωτή ως κάτι παρόμοιο με την Apple.
Εννοώ παράδοξο λέγοντας ότι ήταν μια εποχή με ανύπαρκτο ανταγωνισμό και που Κινέζοι δεν υπήρχαν.Αυτά τα αφύσικα και τα παράδοξα δεν τα καταλαβαίνω.
Υπάρχουν λόγοι και αιτίες που συμβαίνουν κάποια πράγματα.
Θαύματα δεν γίνονται.
Μια χαρά και φινέτσα έχει και δυνατό Παγκόσμιο brand και βεβαίως έχει καθιερωθεί στην συνείδηση του δυτικού κόσμου.
Η ανατολίτικη τους ρετσινιά ( που επίσης αδυνατώ να καταλάβω τι εννοείς με αυτο ) δεν εμπόδισε και άλλα brand της Ασίας στο παρελθόν να καθιερωθούν στον δυτικό κόσμο.
Εννοώ παράδοξο λέγοντας ότι ήταν μια εποχή με ανύπαρκτο ανταγωνισμό και που Κινέζοι δεν υπήρχαν.
Κινεζοι δεν υπήρχαν αλλα η apple ηταν εκει.
Παρολ’αυτα την κοντράρισε στα ισια ξεπερνώντας την ειδικα την περιοδο του s3 – s4.
Δεν τίθεται θεμα ουτε φινέτσας ουτε γοητείας χωρια που αυτά, αργα η γρήγορα ξεφτιζουν.
Αλλωστε στα τελευταία μοντέλα της Samsung τίποτα δεν λείπει από αυτά.
Το θεμα είναι πως η μια εχει να μοιραστεί μια τεραστια πιτα από android με δεκαδες ανταγωνιστές και ψαχνει τροπους να διαφοροποιηθεί ενώ η άλλη εχει το μονοπωλιακό ios.
Βεβαια ουτε για την apple είναι ροδινα τα πράγματα αφου και αυτή επηρεάζεται από τη επέλαση των κινέζων.
Μπορει μεν προς το παρον λιγότερο και να εξακολουθεί να εχει μεγαλύτερα κερδη σε σύγκριση με τους άλλους αλλα η εικονα τα τελευταία δυο χρονια εχει αλλάξει .
Συγκεκριμένα ως το 2013 το 81% των πελατων της παρέμενε στο ios όταν μολις το 63% συνεβαινε για τους χρήστες Android .
Σημερα όμως η πλάστιγγά εχει γυρισει αφου από τοτε το 82% των χρηστων παραμένουν στο android ενώ το αντίστοιχο σε ios εχει πέσει στο 78%.
Από το 63% ως το 81% και το 82-78% σημαίνει πως χιλιάδες καταναλωτών ξεγοητεύτηκαν .
Γιατι αραγε;
Οσο ανεβαίνουν οι κινεζοι προσφέροντας υψηλή ποιτητα σε θελκτικές τιμες θα παιρνουν παραμάζωμα τους ως τωρα μεγάλους του χωρου.
Η Samsung η HTC η Sony και η LG είναι πιο ευκολά θύματα αυτης της επέλασης αλλα κανεις δεν πρόκειται να γλιτώσει.
η samsung με το note 5 είναι σαν τον τσίπρα.
Κατηγορούσε την άπωλ ότι δεν έχει έξτρα αποθηκευτικό χώρο, αποσπώμενη μπαταρία και μπλα μπλα μπλα...
...και τώρα τα κάνει η ίδια!
:fahne90:
η samsung με το note 5 είναι σαν τον τσίπρα.
Κατηγορούσε την άπωλ ότι δεν έχει έξτρα αποθηκευτικό χώρο, αποσπώμενη μπαταρία και μπλα μπλα μπλα...
...και τώρα τα κάνει η ίδια!
:fahne90:
Τίποτα και κάνεις από όλα τα golden boys που έχουν την ευθύνη δεν άκουσαν ποτέ τους καταναλωτές.
Ενώ ξέρουν τι πρέπει να δώσουν αυτό το κάνουν μόνο στην αρχή έως ότου δηλαδή να δημιουργήσουν ένα φανατικό πυρήνα πελατών και μετά τα κάνουν πλακάκια με τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας και διαφορές άλλες υπηρεσίες ώστε να κερδίσουν και από άλλα κομμάτια που δεν αφορούν όμως το συμφέρον του καταναλωτή.
Χειρότεροι και από τους χειρότερους πολιτικούς.
Θεωρώ οτι αυτό το ειδικό κοινό , το έχασε με την έλευση του Note 5.
Για τους Αμερικανούς είναι σύμβολο υπερηφάνειας και κύρους μην το ξεχνάς αυτο.
Και είναι ότι πιο κοντά σε επίπεδο θρησκείας(από άποψη λατρείας)για πολλές χώρες και κατοίκους του πλανήτη.
Έχει καταφέρει να μαγέψει τους καταναλωτές όσο καμία εως σήμερα.
Μην το υποτιμάς αυτο διότι μέρος της επιτυχίας της είναι.
Η τέχνη του marketing υπό ευρεία έννοια και όχι απλώς κανάλια διανομής είναι στο πλέον ύψιστο και αποδοτικό βαθμό για την ίδια.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.