Επίσημο thread καταγγελίας κατά της Panasonic για τις plasma U20

Απάντηση: Re: Επίσημο thread καταγγελίας κατά της Panasonic για τις plasma U20

Tα λεφτα σας πισω να σας δωσουν ...ή ακομα καλυτερα μια vt20/vt30 ...

Ας υποθέσουμε ότι είχες το ίδιο θέμα με τον ενισχυτή σου (που αν δεν κάνω λάθος είχες πεί ότι τον πήρες την περίοδο που οι τιμές ήταν χαμηλές). Θα δεχόσουν λοιπόν απροβλημάτιστα να πάρεις πίσω τα χρήματα σου με τα οποία τώρα θα έπερνες έναν πολύ κατώτερο ενισχυτή (σε σχέση με τον Νο1 της εταιρίας που είχες) και θα ήσουν ικανοποιημένος?
 
Το θέμα δεν είναι ο Γιώργος. Ο Γιώργος μπορεί να κάνει και δικαστήριο μόνος του αν θέλει, και να ζητάει όσα η Εφούλα από τον Λάκη για ψυχική οδύνη.

Βασικα δεν πεθανε κανενας οποτε λεγεται Ηθική βλάβη...

Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση

Ως ηθική βλάβη χαρακτηρίζεται η μη περιουσιακή ζημία στο Αστικό Δίκαιο. Ο υφιστάμενος ηθική βλάβη δεν υφίσταται μείωση της περιουσίας του, αλλά θεωρεί να του προσβάλλονται αξίες μη αποτιμητές σε χρήμα.

Επειδή όμως είναι δύσκολη η αποτίμηση σε χρήμα και ελλοχεύει ο κίνδυνος κατάχρησης, η ηθική βλάβη αποκαθίσταται μόνο όπου το προβλέπει ρητά ο νόμος. Η αποκατάσταση της ηθικής βλάβης δεν ονομάζεται συνήθως αποζημίωση (όπως στην περιουσιακή ζημία), αλλά χρηματική ικανοποίηση. Η ορολογική διαφοροποίηση δείχνει ακριβώς το μη αποτιμητό σε χρήμα της ηθικής βλάβης. Η χρηματική ικανοποίηση δεν αποζημιώνει τον παθόντα, απλά προσπαθεί να άρει ή να απαλύνει κάποιες από τις δυσάρεστες συνέπειες της ηθικής βλάβης.

Ειδικά η ηθική βλάβη που υφίστανται οι συγγενείς αποθανόντος εξ αδίκου θανάτου του ονομάζεται ψυχική οδύνη.

Σωστα χρησιμοποιησες το ρημα "ζηταει" παντως.
 
Re: Απάντηση: Re: Επίσημο thread καταγγελίας κατά της Panasonic για τις plasma U20

Ας υποθέσουμε ότι είχες το ίδιο θέμα με τον ενισχυτή σου (που αν δεν κάνω λάθος είχες πεί ότι τον πήρες την περίοδο που οι τιμές ήταν χαμηλές). Θα δεχόσουν λοιπόν απροβλημάτιστα να πάρεις πίσω τα χρήματα σου με τα οποία τώρα θα έπερνες έναν πολύ κατώτερο ενισχυτή (σε σχέση με τον Νο1 της εταιρίας που είχες) και θα ήσουν ικανοποιημένος?

Φυσικα και θα δεχομουν και στο λεω με το χερι στην καρδια.Θα τους επεστρεφα κιολας και μεταχειρισμενο προιον.
Τα χρηματα που εδωσα αποτελουν και την χασουρα μου.
Το ειλικρινες της στασης μου αποδεικνυεται κιολας στο οτι και ΕΓΩ αγορασα την 42u20 με 430 απο το multirama και θεωρητικα θα μπορουσα και εγω να ειμαι στην δικη σας λιστα ατομων.Ξερω ομως οτι ετσι και αλλιως με 430 δεν θα μπορουσα να αγορασω τιποτα καλυτερο, με ή χωρις IFC και αυτο νομιζω το ξερουμε ολοι.
Στο προηγουμενο ποστ σου εκανες ενα λαθος κατ'εμε.Δεν μπορεις να αναφερεις σαν γεγονος οτι αν σου δωσουν τα χρηματα σου πισω θα πρεπει να δωσεις πολλα περισσοτερα για να παρεις μια αντιστοιχη εχοντας σαν κριτηριο της περιοδο προσφορας του multirama.Τι να πει αυτος που την αγορασε με κανονικη τιμη ?Αν πχ εσυ την πηρες 400ε (θεωρω οτι) δεν μπορεις να διαμαρτυρεσαι το ιδιο με εναν που την πηρε 600 (δινοντας 50% παραπανω χρηματα απο οσα εσυ) αξιωνοντας την ιδια replacement τηλεοραση (οποια και να ειναι αυτη , αν ποτε σας προταθει τετοια λυση).Η χασουρα η δικη σου ειναι σαφως λιγοτερη και δεν βρισκω τον λογο γιατι να μην εξισωθει στην οποια τελικη λυση "συμφωνηθει" με την αντιπροσωπεια.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Επίσημο thread καταγγελίας κατά της Panasonic για τις pla

Φυσικα και θα δεχομουν και στο λεω με το χερι στην καρδια.
Τα χρηματα που εδωσα αποτελουν και την χασουρα μου.Θα τους επεστρεφα κιολας και μεταχειρισμενο προιον.
Στο προηγουμενο ποστ σου εκανες ενα λαθος κατ'εμε.Δεν μπορεις να αναφερεις σαν γεγονος οτι αν σου δωσουν τα χρηματα σου πισω θα πρεπει να δωσεις πολλα περισσοτερα για να παρεις μια αντιστοιχη εχοντας σαν κριτηριο της περιοδο προσφορας του multirama.Τι να πει αυτος που την αγορασε με κανονικη τιμη ?Αν πχ εσυ την πηρες 400ε (θεωρω οτι) δεν μπορεις να διαμαρτυρεσαι το ιδιο με εναν που την πηρε 600 (δινοντας 50% παραπανω χρηματα απο οσα εσυ) αξιωνοντας την ιδια replacement τηλεοραση (οποια και να ειναι αυτη , αν ποτε σας προταθει τετοια λυση).Η χασουρα η δικη σου ειναι σαφως λιγοτερη και δεν βρισκω τον λογο γιατι να μην εξισωθει στην οποια λυση δωσει η αντιπροσωπεια.

Το ότι θα μπορούσα να έχω πάρει μια τηλεοραση άλλης εταιρίας και να μην έχω πέσει θύμα παραπλάνησης όπως έχω πέσει τώρα δεν παίζει κανένα ρόλο? Το ότι τώρα με την πρόταση τους δεν έχω περιθώριο να την αντικαταστήσω με ισάξια έστω και με άλλης εταιρίας αν δεν επιβαρυνθώ οικονομικά δεν παίζει ρόλο?

Την ζημιά αυτή γιατί πρέπει να την επιβαρυνθεί το θύμα και όχι ο θύτης?

Σίγουρα κάποιοι έχουν ζημιωθεί περισσότερο από άλλους (εγώ την είχα πάρει 770 αν θυμάμαι καλά). Αν κάποιος έχει δώσει 1000 για να την πάρει και πιστεύει ότι είναι καλή η πρόταση της εταιρίας, είναι ελεύθερος να πράξει όπως νομίζει.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Επίσημο thread καταγγελίας κατά της Panasonic για τις

Το ότι θα μπορούσα να έχω πάρει μια τηλεοραση άλλης εταιρίας και να μην έχω πέσει θύμα παραπλάνησης όπως έχω πέσει τώρα δεν παίζει κανένα ρόλο?

Φυσικα και παιζει ρολο οτι παραπλανηθηκες.Γιαυτο γινεται και η κουβεντα εξαλλου.


Το ότι τώρα με την πρόταση τους δεν έχω περιθώριο να την αντικαταστήσω με ισάξια έστω και με άλλης εταιρίας αν δεν επιβαρυνθώ οικονομικά δεν παίζει ρόλο?

Εδω ειναι η διαφορα μας.Οχι, δεν παιζει ρολο αφου σου δινουν πισω τα χρηματα που δαπανησες.Για ποιο λογο να σου δωσουν μια πολυ πιο ακριβη τηλεοραση με τα ιδια χρηματα?Οταν εσυ αγορασες την δικη σου ειχε τα ιδια χρηματα με μια s20 ή με μια αντιστοιχη πχ sony/philips που ειχε αντιστοιχο ifc?

Την ζημιά αυτή γιατί πρέπει να την επιβαρυνθεί το θύμα και όχι ο θύτης?

Σαφεστατα η αντιπροσωπεια , αλλα με δικαιη λυση

Σίγουρα κάποιοι έχουν ζημιωθεί περισσότερο από άλλους (εγώ την είχα πάρει 770 αν θυμάμαι καλά). Αν κάποιος έχει δώσει 1000 για να την πάρει και πιστεύει ότι είναι καλή η πρόταση της εταιρίας, είναι ελεύθερος να πράξει όπως νομίζει.

Πανω σε αυτο ξαναρωταω.Θεωρεις δικαιο ανθρωποι που εχουν δωσει σημαντικα διαφορετικα ποσα για την ιδια τηλεοραση να εχουν κοινη λυση/προταση? (εκτος απο την επιστροφη χρηματων)

...
 
Εγώ επαναλαμβάνω ότι ο νόμος προβλέπει περισσότερα από αυτά που δίνει η εταιρία. Για ποια δίκαια λύση μιλάμε;
 
Εγώ επαναλαμβάνω ότι ο νόμος προβλέπει περισσότερα από αυτά που δίνει η εταιρία. Για ποια δίκαια λύση μιλάμε;

Ακριβως αυτο και τελειωνει το θεμα με το τι κρινει ο καθενας ως δικαιο.

Εγω μπορω να χιλιοπαρακαλεσω για κατι;
Αυτο το θρεντ καλως ή κακως έχει ανοιχτει για την οργανωση της καταγγελιας και για την ενημερωση οσων συμμετεχουν σε αυτη ή οσων ενδιαφερονται για αυτη.
Υπαρχουν παιδια τα οποια δε συμφωνουν με αυτη και ειναι δικαιωμα τους. Εχουν χιλιοπει τη γνωμη τους, μερικοι μεχρι που εχουν ειρωνευτει ειτε την κινηση ειτε ατομα που συμμετεχουν σε αυτη ολα οκ και σε αυτο.
Αλλα ρε παιδια μπορειτε να το τελειωσετε και να μην επανερχεστε στα ιδια και τα ιδια, γιατι δε φταιω και γω τιποτα να πρεπει να διαβασω 3 σελιδες με τα ιδια και τα ιδια για να δω τελικα οτι δεν εχει γραφτει καποια εξελιξη για αυτο που μας ενδιαφερει περισσοτερο, δηλαδη την καταγγελια;
 
Επειδή μάλλον τα διαδικτυακά καταστήματα θα αναφέρουν πάλι για IFC στις νέες U30 το www.techradar.com επισημαίνει:

U30 Series
Intelligent Frame Creation Pro disappears, as does all USB slots. Two HDMI inputs adorn these mid-range NeoPlasmas.

Λόγο του ότι αναφέρθηκαν τα διαδυκτιακά καταστήματα, αν μπεις και διαβάσεις τα specs των τηλεοράσεων στο επίσημο site της Panasonic, δεν θα βρεις σε U να αναφέρεται IFC...... και επιπλέον πολλά διαδυκτιακά καταστήματα δεν γράφουν ότι τους κατέβει στο κεφάλι.....

Μη τα βάζουμε όλα σε μια σακούλα......-bye-

Σορυ για το off topic παίδες, αλλά έπρεπε να δοθεί απάντηση...
 
Δεν εχει νοημα να λεμε περισσοτερα.

Ας εφαρμοστει ο νομος που υπαρχει και προβλεπει τετοιες περιπτωσεις.

Κατι που αναγκαστικα θα γινει αν φτασει η υποθεση στο δικαστηριο.

Ας προσεχει η Panasonic και καθε εταιρεια να μην βαζει στα χαρακτηριστικα οτι τις συμφερει , ας προσεχουν και οι καταναλωτες να τεσταρουν πρωτα και να αγοραζουν μετα.
 
Απάντηση: Re: Επίσημο thread καταγγελίας κατά της Panasonic για τις plasma U20

Ακριβως αυτο και τελειωνει το θεμα με το τι κρινει ο καθενας ως δικαιο.

Εγω μπορω να χιλιοπαρακαλεσω για κατι;
Αυτο το θρεντ καλως ή κακως έχει ανοιχτει για την οργανωση της καταγγελιας και για την ενημερωση οσων συμμετεχουν σε αυτη ή οσων ενδιαφερονται για αυτη.
Υπαρχουν παιδια τα οποια δε συμφωνουν με αυτη και ειναι δικαιωμα τους. Εχουν χιλιοπει τη γνωμη τους, μερικοι μεχρι που εχουν ειρωνευτει ειτε την κινηση ειτε ατομα που συμμετεχουν σε αυτη ολα οκ και σε αυτο.
Αλλα ρε παιδια μπορειτε να το τελειωσετε και να μην επανερχεστε στα ιδια και τα ιδια, γιατι δε φταιω και γω τιποτα να πρεπει να διαβασω 3 σελιδες με τα ιδια και τα ιδια για να δω τελικα οτι δεν εχει γραφτει καποια εξελιξη για αυτο που μας ενδιαφερει περισσοτερο, δηλαδη την καταγγελια;

ΠΑΡΑΚΑΛΩ κι εγώ να λειτουργήσει το νήμα για το σκοπό του! Δεν χρειάζεται τόση αντιπαράθεση. Λες και θα ζημειωθεί κάποιος επειδή πελάτες μιας εταιρίας ζητάνε ικανοποίηση που ίσως δεν λάβουν ποτέ.
Μέχρι στιγμής έχω λάβει 9 μηνύματα με στοιχεία. Περιμένω και τα υπόλοιπα. Να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Τα στοιχεία αυτά θα σταλθούν μαζικά στην Ίντερτεκ;
 
Re: Απάντηση: Re: Επίσημο thread καταγγελίας κατά της Panasonic για τις plasma U20

ΠΑΡΑΚΑΛΩ κι εγώ να λειτουργήσει το νήμα για το σκοπό του! Δεν χρειάζεται τόση αντιπαράθεση. Λες και θα ζημειωθεί κάποιος επειδή πελάτες μιας εταιρίας ζητάνε ικανοποίηση που ίσως δεν λάβουν ποτέ.
Μέχρι στιγμής έχω λάβει 9 μηνύματα με στοιχεία. Περιμένω και τα υπόλοιπα. Να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Τα στοιχεία αυτά θα σταλθούν μαζικά στην Ίντερτεκ;

Ναι, προτείνω όταν μαζευτούν όλα, να τα στείλεις σε μένα, και να τα προωθήσω στην πανασόνικ.
 
Μια παρατήρηση σχετικά με τα στοιχεία που συγκεντρώνω.
Ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη που δείξανε όσοι με ενημέρωσαν, ενώ δεν με γνωρίζουν προσωπικά.
Δείχνει την καλή θέληση και αλληλεγύη που υπάρχει μεταξύ των μελων του φόρουμ. Μη μπορώντας προσωπικά να κάνω κάτι περισσότερο, βοηθάω με τα "γραφειοκρατικά" της καταγγελίας-διαμαρτυρίας μας, ενώ το σημαντικό και ουσιώδες κομμάτι φέρνει σε πέρας ο petasis. Η συμμετοχή είναι ωραίο πράγμα, από τον φίλο που άνοιξε το νήμα μέχρι τις σημαντικές γνώσεις και γνώμες που ακούγονται.
Αν και βρέθηκα να αναλάβω το "φακέλωμα" :) όσων συμμετέχουν, θεωρώ τα προσωπικά δεδομένα μας ένα ευαίσθητο θέμα. Γι αυτό επαναλαμβάνω πως τα έχει ζητήσει η Intertech, σε περίπτωση που δεν θέλει κάποιος να δημοσιοποιηθούν τα στοιχεία του και τα στέλνει μόνο για χρήση δική μας, σε παραπέρα νομικες κινήσεις. Θεωρώ πως αυτός είναι και ο λόγος που 2-3 φίλοι έχουν δώσει μόνο ονοματεπώνυμο και αριθμό τηλεφώνου.

Προσωπική μου γνώμη πως η κοινοποίηση των πιο λεπτομερών στοιχείων στην εταιρία έχει σκοπιμότητα εφόσον κάποιος όντως ενδιαφέρεται για την περίπτωση επιστροφής των χρημάτων αγοράς της συσκευής.
Το βλέπω και αυτό σαν μια κίνηση τακτικής του να αντιμετωπίσει η εταιρία κάθε έναν ατομικά και όχι μια πιο μαζική οργανωμένη καταγγελία, στην πράξη αποφεύγει η εταιρία να δώσει λύση συγκεκριμένα στο πρόβλημα που έχει προκύψει και προσανατολίζει αλλού τις ενέργειές της.
Δυστυχώς και γι αυτή, καθώς σχεδόν όλοι μας είμαστε "θαυμαστές" των προϊόντων της Panasonic και αυτός ήταν ο λόγος που αγοράσαμε και τη συγκεκριμένη τηλεόραση. Σέβομαι πάντως την περίπτωση να θεωρήσει κάποιος συμφέρουσα την πρόταση, αν και δεν έχω δει τέτοια πρόθεση μέχρι τώρα, και καλό θα ήταν να ενημερώσει κάποιον από εμάς όποιος αποδεχθεί την πρόταση, ώστε να συντονιστούμε καλύτερα.
Για όσους δεν ενδιαφέρονται για επιστροφή χρημάτων, η όλη διαδικασία αποτελεί χρονοτριβή που απομακρύνει την εύρεση λύσης λίγο περισσότερο. Ίσως θα έπρεπε να προχωρήσουν οι όποιες ενέργειες αποφασιστεί να γίνουν και όχι απλά να επαναλαμβάνουμε τα γραφειοκρατικά, γιατί και το ενδιαφέρον θα ατονήσει και το προϊόν το ίδιο θα απαξιωθεί με το πέρασμα του χρόνου, όταν θα είναι 10 μοντέλα παλιό πλέον.
Επίσης προσωπική μου γνώμη πως δεν είναι σκόπιμο να στραφούμε κατά των καταστημάτων που αγοράστηκαν οι συσκευές. Ήδη έχει εκφραστεί η άποψη πως υπάρχουν συνεργασίες και φιλίες που θα οδηγήσουν σε μη συμετοχή σε τυχόν αγωγή. Δεν ξέρω αν νομικά εξυπηρετεί κάτι, αλλά βρίσκω πως θα περιπλέξει τα πράγματα και θα κατέληγε απλά σε ...επιστροφή χρημάτων, "λύση" την οποία ήδη έχουμε απορρίψει, καθώς δεν πρόκειται με αυτόν τον τρόπο να αποκτήσουμε το προϊόν που πιστέψαμε ότι αγοράσαμε, ενώ δεν νομίζω πως σκόπιμα κάποιο κατάστημα ή πωλητής παραπλάνησε αγοραστή, ενώ έχω κάθε λόγω να πιστεύω πως η εταιρία το έκανε ή θεωρώ απαράδεκτο μια σημαντική λειτουργία να απουσιάζει και να δικαιολογείται απλά ως τυπογραφικό λάθος.
Θα έλεγα ότι η όλη κατάσταση, να διαφημίζεται η τηλεόραση ως κορυφαίο προϊόν με τις τάδε σούπερ λειτουργίες ενώ πωλείται με σημαντική έκπτωση για ελάχιστο χρονικό διάστημα και εκ των υστέρων να διαπιστώνουμε ότι οι διαφημιζόμενες ιδιότητες δεν φαίνονται πουθενά στο προϊόν (άρα η "έκπτωση" που έγινε για τόσο λίγο ώστε να εκβιάσει την αγορά μην αφήνοντας περιθώρια σύγκρισης και δοκιμής, ήταν ψεύτικη έκπτωση και απλά η τρέχουσα τιμή ενός τέτοιου προϊόντος στην τότε φθηνή αγορά), δείχνουν τα παραπάνω την προμελέτη του όλου θέματος, που κατά τη γνώμη μου θα επιφέρει και ποινές στην εταιρία αν κινηθούμε νομικά, περίπτωση στην οποία να υποθέσω πως θα φορτωθεί ακόμη περισσότερο ο φίλος petasis ? :)

Ελπίζω να μην σας κουράζω με τα πολλά που έγραψα προς δημόσια συζήτηση.
Μπορείτε να μου στείλετε τα στοιχεία επικοινωνίας όσοι ακόμη δεν το έχετε κάνει.
 
Ε, όχι και μας κουράζεις. Θεωρείς δηλαδή ότι πρέπει να δώσουμε το στοιχεία μόνο εκείνων που θέλουν την αλλαγή. Δεν το βρίσκω παράλογο.

Αν κατάλαβα καλά, μόνο ένας έχει αποδεχτεί την προσφορά;

Θα προσπαθήσω αύριο να επικοινωνήσω με καμιά οργάνωση προστασίας καταναλωτών (τύπου ΙΝΚΑ), να δω αν ενδιαφέρονται...
(Και κυρίως αν ενδιαφέρονται να τρέξουν νομικά το θέμα, αν και νομίζω ότι πρέπει να είμαστε μέλη...)
 
Επίσης, σε περίπτωση που χρειαστούμε δικηγόρο, αν υπάρχουν προτάσεις, θα ήθελα να τις έχωσε ΠΜ. Σαν λύση ανάγκης γνωρίζω 2 άτομα που έχουν συγγενική σχέση με δικηγόρους (χωρίς να γνωρίζω πόσο καλοί είναι).
 
για δικηγορους μπορω να μιλησω και γω με καποιους γνωστους μου, καθως τυχαινει να εχω πληθωρα γνωστων απο το συγκεκριμενο επαγγελμα.
Απαιτειται ο δικηγορος να εχει γνωσεις σε καποιο συγκεκριμενο τομεα του ποινικου; προσωπικα δεν εχω ιδεα απο δικαστηρια και αγωγες γιατι δεν εχω ασχοληθει ποτε και γι αυτο ρωταω.

ΥΓ: Αν αποφασισουμε να μη χρονοτριβησουμε με αποστολη στοιχειων μας στην Πανασονικ, παρακαλω το φιλο ανδρεα να διαγραψει τα στοιχεια μου που του εχω στειλει γιατι οπως εχω πει δε δεχομαι το διακανονισμο της Πανασονικ.
 
Last edited:
Ούτε κι εγώ δέχομαι το συγκεκριμένο διακονονισμό, οπότε δεν ξέρω αν έχει νόημα να στείλω τα στοιχεία μου.

Είμαι μέσα πάντως σε οποιαδήποτε νομική κίνηση
 
για δικηγορους μπορω να μιλησω και γω με καποιους γνωστους μου, καθως τυχαινει να εχω πληθωρα γνωστων απο το συγκεκριμενο επαγγελμα.
Απαιτειται ο δικηγορος να εχει γνωσεις σε καποιο συγκεκριμενο τομεα του ποινικου; προσωπικα δεν εχω ιδεα απο δικαστηρια και αγωγες γιατι δεν εχω ασχοληθει ποτε και γι αυτο ρωταω.

ΥΓ: Αν αποφασισουμε να μη χρονοτριβησουμε με αποστολη στοιχειων μας στην Πανασονικ, παρακαλω το φιλο ανδρεα να διαγραψει τα στοιχεια μου που του εχω στειλει γιατι οπως εχω πει δε δεχομαι το διακανονισμο της Πανασονικ.

Εγώ στην προηγούμενη καταγγελία είχα βρει έναν τυχαίο από το Internet. Νομίζω ο ένας νόμος είναι στο αστικό δίκαιο, και ο άλλος στο εμπορικό;
Αν μπορείς να βολιδοσκοπήσεις αν ενδιαφέρεται κανείς, και το ποσό που θα ήθελε για να αναλάβει την υπόθεση, θα βοηθούσε αφάνταστα.
 
Εγώ στην προηγούμενη καταγγελία είχα βρει έναν τυχαίο από το Internet. Νομίζω ο ένας νόμος είναι στο αστικό δίκαιο, και ο άλλος στο εμπορικό;
Αν μπορείς να βολιδοσκοπήσεις αν ενδιαφέρεται κανείς, και το ποσό που θα ήθελε για να αναλάβει την υπόθεση, θα βοηθούσε αφάνταστα.

ok. θα μιλησω μαζι τους και θα σας ενημερωσω το συντομοτερο δυνατον.
 
Καλησπέρα σε όλους !
Έβαλα πριν λίγους μήνες τον κουμπάρο μου και αγόρασε αυτό το μοντέλο θεωρώντας το πολύ καλή αγορά (εγώ έχω την Samsung PS C6500 Plasma http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=61632) όντας και καλά πιο σχετικός από αυτόν …
Διάβασα με προσοχή την όλη ιστορία και θέλω να βοηθήσω και εγώ..
Είμαι ο ίδιος Δικηγόρος και θα τρέξω την ιστορία για τον κουμπάρο μου ,γιατί να μην την τρέξουμε όλοι μαζί(εννοείται ότι δεν θέλω χρήματα)
Άμα το πάρετε απόφαση η για οποιαδήποτε ερώτηση στείλτε μου pm .
 
Παιδιά, σόρρυ που ρωτάω το ίδιο, αλλά σε ποιον ξαναδίνουμε τα στοιχεία μας?