--- Επίσκεψη του AVClub στην Intersys / Ερωτήσεις προς την εταιρία ---

-Γιώργος-

Supreme Member
19 June 2007
8,441
37°54'25''N-23°45'24''E
attachment.php


Η πρόσφατη ανακοίνωση της Pioneer (και όχι μόνο), ήταν ήταν μια πολύ καλή αφορμή για να κανονίσουμε μία επίσκεψη στις εγκαταστάσεις της Intersys στο Μαρκόπουλο. Έτσι χθες το απόγευμα ο Νάσος Μανιάτης και εγώ είχαμε μια πολύ ενδιαφέρουσα (σχεδόν 3ωρη) συζήτηση με διευθυντικά στελέχη του τομέα καταναλωτικών προϊόντων της εταιρίας και πιο συγκεκριμένα με τους κύριους Ζήβα (Διευθυντής Καταναλωτικών Προϊόντων), Δρόσο (Διευθυντής Marketing και Επικοινωνίας) και Κυριλλίδη (Product Manager Pioneer-Toshiba), τους οποίους και ευχαριστούμε για την φιλοξενία και τον χρόνο που διέθεσαν.

Φυσικά στην κουβέντα μας κυριάρχησε η πρόσφατη ανακοίνωση της Pioneer πως το 2010 εγκαταλείπει τον χώρο των τηλεοράσεων για να επικεντρωθεί στις υπόλοιπες και πιο κερδοφόρες δραστηριότητές της (Home Audio, Car Audio, DJ products κλπ). Θα ξεκινήσω με κάποιες απορίες και διευκρινίσεις που συζητήθηκαν σε άλλα νήματα και με την σειρά μας μεταβιβάσαμε στην Intersys.

Μία από τις πρώτες ερωτήσεις αφορούσε το χρονικό διάστημα κατά το οποίο οι Kuro θα είναι διαθέσιμες στην ελληνική αγορά. Η ερώτηση ήταν εύλογη αφού στην ανακοίνωση αναφέρεται μεν αποχώρηση το 2010, αλλά επίσης αναφέρεται και κλείσιμο του εργοστασίου συναρμολόγησης στην Ευρώπη μέχρι το τέλος του μήνα. Η εκτίμηση του κ. Ζήβα είναι πως θα υπάρχει διαθεσιμότητα τουλάχιστον για τους επόμενους 6-7 μήνες (μέχρι τον επόμενο Σεπτέμβριο) και καθόλου απίθανο να υπάρχει και μέχρι το τέλος του χρόνου. Όπως είναι φυσιολογικό δεν μπορεί να δοθεί ακριβής απάντηση στο παραπάνω ερώτημα, αφού η διαθεσιμότητα εξαρτάται άμεσα από την ζήτηση τόσο στην Ελλάδα όσο και στην υπόλοιπη Ευρώπη. Μάλιστα σύμφωνα με τον κ. Ζήβα ένα αντίκτυπο της πρόσφατης ανακοίνωσης είναι η αύξηση της ζήτησης των συγκεκριμένων τηλεοράσεων.

Επίσης σημαντικό για τους κατόχους τηλεόρασης Pioneer (τωρινούς και μελλοντικούς) είναι και το θέμα τεχνικής υποστήριξης και ανταλλακτικών. Για το συγκεκριμένο ερώτημα πήραμε την διαβεβαίωση της Intersys πως θα υπάρχει διαθεσιμότητα ανταλλακτικών και θα παρέχεται τεχνική υποστήριξη για τουλάχιστον μία δεκαετία όπως ορίζει ο νόμος.

Συζητήσαμε (και διαφωνήσαμε :D) και για τους λόγους που οδήγησαν την Pioneer σε αυτή την απόφαση. Φυσικά το συγκεκριμένο θέμα αφορούσε προσωπικές εκτιμήσεις, αφού εκτός των επίσημων ανακοινώσεων του ΔΣ της Pioneer κανείς δεν είχε περαιτέρω ενημέρωση. Η εκτίμηση του κ. Ζήβα είναι πως λειτούργησαν αρνητικά αρκετοί παράγοντες κυρίως οικονομικοί. Καθοριστικό ρόλο έπαιξαν η διεθνής οικονομική κρίση που επηρεάζει ιδιαίτερα όλα τα "luxury" προϊόντα, η απότομη ισχυροποίηση του γιέν και το γεγονός πως δεν υπάρχει ακριβής πρόβλεψη για το πότε θα βελτιωθεί η παγκόσμια οικονομική κατάσταση. Άλλωστε μην ξεχνάμε πως η Pioneer δεν μπορεί να συγκριθεί σαν οικονομικό μέγεθος με κολοσσούς του χώρου (Samsung, Sony, Panasonic κλπ) που και αυτοί με την σειρά τους έχουν οικονομικά προβλήματα. Η εταιρία από πέρσι είχε ανακοινώσει μέτρα οικονομικής διάρθρωσης και συνεργασία με την Panasonic στην παραγωγή των πλάσμα, αλλά οι παράγοντες που αναφέρθηκαν επιβάρυναν και άλλο τα οικονομικά δεδομένα της εταιρίας και πλέον μοναδική λύση ήταν η αποχώρηση από μία μη κερδοφόρα δραστηριότητα.

Όπως καταλαβαίνετε συζητήσαμε και άλλα θέματα που αφορούν την Intersys, όπως οι συνέπειες της επιλεκτικής διανομής των προϊόντων της Pioneer, η υπόλοιπη γκάμα προϊόντων της εταιρίας, η τιμολογιακή πολιτική της, η αντιπροσώπευση της Toshiba, το after sales service της Intersys κλπ. Η αναλυτική αναφορά μας σε όλα αυτά τα θέματα μάλλον θα καταστήσει το νήμα μονότονο, καταλήξαμε λοιπόν σε κάτι πιο "διαδραστικό" που θα ωφελήσει τόσο τα μέλη του φόρουμ που θα λύσουν τις όποιες απορίες τους, όσο και την Intersys λόγω του πολύτιμου "feedback" που θα λάβει (και μάλιστα από ιδιαίτερα αυστηρούς κριτές ;)).

Ο κ. Ζήβας θα χαρεί να απαντήσει σε όποια άλλα ερωτήματα έχουμε και να δώσει διευκρινίσεις για θέματα που αφορούν την Intersys και τον χώρο γενικότερα. Ας χρησιμοποιήσουμε λοιπόν το συγκεκριμένο νήμα για υποβολή των όποιων ερωτημάτων, ώστε να τα προωθήσουμε με την σειρά μας στην Intersys.
 

Attachments

  • Intersys(Medium).JPG
    Intersys(Medium).JPG
    22.7 KB · Views: 268
Last edited:
Απάντηση: --- Επίσκεψη του AVClub στην Intersys ---

Καταρχάς, μπράβο στο Γιώργο και στο Νάσο για την πρωτοβουλία!!!!:a0210::a0210:

Κατά δεύτερον, υπάρχει περίπτωση η εταιρεία, αν επανέλθουν τα οικονομικά πράγματα σε φυσιολογικούς ρυθμούς, να επαναδραστηριοποιηθεί στον τομέα της εικόνας, ή είναι addio per sempre????
 
Απάντηση: --- Επίσκεψη του AVClub στην Intersys ---

α).....λειτούργησαν αρνητικά αρκετοί παράγοντες κυρίως οικονομικοί.

β) ....Καθοριστικό ρόλο έπαιξαν η διεθνής οικονομική κρίση που επηρεάζει ιδιαίτερα όλα τα "luxury" προϊόντα,

γ)...η απότομη ισχυροποίηση του γιέν

δ)και το γεγονός πως δεν υπάρχει ακριβής πρόβλεψη για το πότε θα βελτιωθεί η παγκόσμια οικονομική κατάσταση.

:offtopic:.......:offtopic:

α)...καραμέλα Νο1 (με vaporaction)

β)...καραμέλα Νο2 (με γεύση κουκουνάρι)

γ)...καραμέλα Νο3 (χωρίς ζάχαρη)

δ)...καραμέλα Νο4 (χωρίς σάλιο)

Τα παραπάνω σχόλια δεν αφορούν την θέση της Αντιπροσωπείας οι άνθρωποι είναι μέλη μιας ιδιωτικής επιχείρησης που πρώτο μέλημα της είναι σαφώς η βιωσιμότητα της και το κέρδος της, δεν υπάρχει τίποτα το μεμπτό σε αυτό, έτσι εκτίμησαν ...έτσι έπραξαν.

Αφορούν περισσότερο τη χρήση των ανωτέρω επιχειρημάτων ως αιτία και δικαιολογία για όλη την κλοπή που συντελείται εις βάρος του απλού λαού και των μισθωτών / εργαζομένων και φυσικά δεν είναι μια κλοπή που ξεκίνησε τώρα, απλά συνεχίζεται με διαφορετικό τρόπο. Στο κάτω-κάτω εδώ συζητάμε για τηλεοράσεις και είδη 'πολυτελείας', μπορούμε να ζήσουμε και χωρίς KURO, με τα υπόλοιπα τι κάνουμε????

Sorry για το...:offtopic:



Υ.Γ.: On topic τώρα..συγχαρητήρια στο Γιώργο, το Νάσο και το avclub, για την πρωτοβουλία τους...:grinning-smiley-043......-bye-
 
Re: Απάντηση: --- Επίσκεψη του AVClub στην Intersys ---

Κατά δεύτερον, υπάρχει περίπτωση η εταιρεία, αν επανέλθουν τα οικονομικά πράγματα σε φυσιολογικούς ρυθμούς, να επαναδραστηριοποιηθεί στον τομέα της εικόνας, ή είναι addio per sempre????

Γεια σου Γιάννη -bye-

Με το "εταιρία" υποθέτω πως αναφέρεσαι στην Pioneer. Την συζητήσαμε και αυτή την προοπτική, αλλά δυστυχώς μόνο υποθέσεις μπορούσαν να γίνουν. Σίγουρα όλοι ευχόμαστε κάτι τέτοιο, αλλά το συγκεκριμένο ερώτημα αμφιβάλλω αν μπορούν να το απαντήσουν και τα μέλη του ΔΣ της Pioneer. Θα στείλω πάντως την ερώτηση σου στην Intersys για να ακούσουμε και την άποψη του αντιπροσώπου.
 
Re: Απάντηση: --- Επίσκεψη του AVClub στην Intersys ---

Τα παραπάνω σχόλια δεν αφορούν την θέση της Αντιπροσωπείας οι άνθρωποι είναι μέλη μιας ιδιωτικής επιχείρησης που πρώτο μέλημα της είναι σαφώς η βιωσιμότητα της και το κέρδος της, δεν υπάρχει τίποτα το μεμπτό σε αυτό, έτσι εκτίμησαν ...έτσι έπραξαν.

Χρήστο με μπέρδεψες. Η αντιπροσωπεία δεν πήρε καμιά απόφαση και δεν έπραξε κάτι. Τα παραπάνω ήταν μια απλή εκτίμηση για τους λόγους που η Pioneer αποσύρεται από την αγορά τηλεοράσεων.

μπορούμε να ζήσουμε και χωρίς KURO, με τα υπόλοιπα τι κάνουμε????

Ποια υπόλοιπα ? :flipout:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: --- Επίσκεψη του AVClub στην Intersys ---

Χρήστο με μπέρδεψες. Η αντιπροσωπεία δεν πήρε καμιά απόφαση και δεν έπραξε κάτι. Τα παραπάνω ήταν μια απλή εκτίμηση για τους λόγους που η Pioneer αποσύρεται από την αγορά τηλεοράσεων.



Ποια υπόλοιπα ? :flipout:

Για την εταιρεία λέω Γιώργη, σαφώς και στην αντιπροσωπεία δεν πέφτει λόγος, ίσως να μη το διατύπωσα σωστά...-bye-

Όλα τα υπόλοιπα....:flipout:...:bigcry:...:furious3:
 
Απάντηση: --- Επίσκεψη του AVClub στην Intersys ---

Πάντως σε ερώτησή μου, σε "διπλανό¨φόρουμ σχετικά με τις διαφορές στην τιμή των τηλεοράσεων μεταξύ Αγγλίας και Ελλάδας, καθώς και τη διαφορά του χρόνου ισχύος της εγγύησης, δεν έλαβα πειστική απάντηση από τον κ. Ζήβα.
2850 ευρώ η krp A στην Αγγλία (συμπεριλαμβανομένων των μεταφορικών) 3700 στην Ελλάδα. 5 έτη εγγύηση εκεί, 3 εδώ (μετά βέβαια από εξαναγκασμό( ; ) της ιντερσύς λόγω 3ετούς εγγύησης που έδωσε πρώτη μεγάλη Ελληνική αλυσίδα, η οποία έφερε τις 9g πριν από την επίσημη αντιπροσωπεία της χώρας μας.
Και μην απαντήσει πάλι για τις ισοτιμίες στερλίνας-ευρώ, γιατί η Ελλάδα είναι ακριβότερη και από την Ολλανδία και από τη Γερμανία...
 
Re: Απάντηση: --- Επίσκεψη του AVClub στην Intersys ---

Πάντως σε ερώτησή μου, σε "διπλανό¨φόρουμ σχετικά με τις διαφορές στην τιμή των τηλεοράσεων μεταξύ Αγγλίας και Ελλάδας, καθώς και τη διαφορά του χρόνου ισχύος της εγγύησης, δεν έλαβα πειστική απάντηση από τον κ. Ζήβα.
2850 ευρώ η krp A στην Αγγλία (συμπεριλαμβανομένων των μεταφορικών) 3700 στην Ελλάδα. 5 έτη εγγύηση εκεί, 3 εδώ (μετά βέβαια από εξαναγκασμό( ; ) της ιντερσύς λόγω 3ετούς εγγύησης που έδωσε πρώτη μεγάλη Ελληνική αλυσίδα, η οποία έφερε τις 9g πριν από την επίσημη αντιπροσωπεία της χώρας μας.
Και μην απαντήσει πάλι για τις ισοτιμίες στερλίνας-ευρώ, γιατί η Ελλάδα είναι ακριβότερη και από την Ολλανδία και από τη Γερμανία...

Καλημέρα -bye-

Όσον αφορά την εγγύηση στην Αγγλία είσαι σίγουρος ότι πρόκειται για 5ετή αντιπροσωπείας και όχι εγγύηση καταστήματος με ανεξάρτητο συνεργάτη ? Έχω την εντύπωση (δεν είμαι 100% σίγουρος) πως στην Αγγλία η Pioneer δίνει ένα χρόνο.

Στο idealo.de δεν βλέπω σημαντικές διαφορές στην τιμή για την 5090Η και την 500Α (2500 και 3200 αντίστοιχα οι χαμηλότερες) και γενικά η Pioneer τείνει να έχει παρόμοιες τιμές σε όλες τις χώρες της Ευρώπης. Πάντως για να είμαστε δίκαιοι όντως το παράδειγμα της Αγγλίας είναι ακραίο και οφείλεται κυρίως στις ισοτιμίες.
 
Απάντηση: --- Επίσκεψη του AVClub στην Intersys ---

Γιώργο καλημέρα.
Η πενταετής εγγύηση είναι των καταστημάτων νομίζω και όχι της pioneer uk.
Αλλά και εδώ δεν υπάρχει pioneer hellas, αλλά intersys.
Εμένα λίγο με νοιάζει αν θα με καλύπτει 5 χρόνια ο κατασκευαστής ή ανεξάρτητος συνεργάτης. Με ενδιαφέρει το χρονικό διάστημα της κάλυψης και όχι το ποιος. Αυτό που εισπράττω όταν ξοδεύω ένα μικρό ή μεγάλο ποσό για το προϊόν που αγοράζω.

Ναι οι διαφορές με τη Γερμανία δεν είναι τόσο μεγάλες όσο με την Αγγλία, αλλά πάλι η Η είναι 200 και η 500Α είναι 500 ευρώ φθηνότερες, τα οποία δεν είναι και λίγα.
Να μη σχολιάσω και το πόσο τιμολογούν εδώ τις βάσεις και τα ηχεία...
Να διευκρινίσω επίσης ότι μιλάω για τιμές που αναφέρονται στις ιστοσελίδες των μεταπωλητών για να είναι ορθή η σύγκριση και όχι σε τιμές που μπορεί να πάρει κανείς με παζάρια...
 
Re: Απάντηση: --- Επίσκεψη του AVClub στην Intersys ---

Γιώργο καλημέρα.
Η πενταετής εγγύηση είναι των καταστημάτων νομίζω και όχι της pioneer uk.
Αλλά και εδώ δεν υπάρχει pioneer hellas, αλλά intersys.
Εμένα λίγο με νοιάζει αν θα με καλύπτει 5 χρόνια ο κατασκευαστής ή ανεξάρτητος συνεργάτης. Με ενδιαφέρει το χρονικό διάστημα της κάλυψης και όχι το ποιος. Αυτό που εισπράττω όταν ξοδεύω ένα μικρό ή μεγάλο ποσό για το προϊόν που αγοράζω.

Ναι οι διαφορές με τη Γερμανία δεν είναι τόσο μεγάλες όσο με την Αγγλία, αλλά πάλι η Η είναι 200 και η 500Α είναι 500 ευρώ φθηνότερες, τα οποία δεν είναι και λίγα.
Να μη σχολιάσω και το πόσο τιμολογούν εδώ τις βάσεις και τα ηχεία...
Να διευκρινίσω επίσης ότι μιλάω για τιμές που αναφέρονται στις ιστοσελίδες των μεταπωλητών για να είναι ορθή η σύγκριση και όχι σε τιμές που μπορεί να πάρει κανείς με παζάρια...

Το ερώτημα για τις τιμές κ' εγγυήσεις θα μεταβιβαστεί για να πάρουμε μια επίσημη απάντηση, αλλά να καταθέσω και την προσωπική μου άποψη στο θέμα της εγγύησης.

Ο 1 χρόνος εγγύησης που ίσχυε μέχρι πέρσι κατά την γνώμη μου ήταν πολύ μικρό χρονικό διάστημα, αφού μιλάμε για ένα από τα πιο ακριβά προϊόντα στην κατηγορία του και το γεγονός πως οι συγκεκριμένες τηλεοράσεις (αν κρίνουμε από το φόρουμ) δεν έχουν μεγάλη συχνότητα βλαβών δεν αποτελεί δικαιολογία. 'Ισα ίσα που αυτό σημαίνει μικρότερο κόστος υποστήριξης. Τα 3 χρόνια όμως που ισχύουν από φέτος είναι πολύ καλά και η μεγαλύτερη που δίνει οποιαδήποτε αντιπροσωπεία/θυγατρική τηλεοράσεων στην Ελλάδα. Επίσης λογικό είναι σαν καταναλωτές να θέλουμε το καλύτερο δυνατό στην φθηνότερη δυνατή τιμή, αλλά δυστυχώς κάπου θα γίνουν υποχωρήσεις. Για παράδειγμα ανέφερες την αλυσίδα που "ώθησε" κατά την γνώμη σου (συμφωνώ και εγώ) την αντιπροσωπεία στην 3ετή εγγύηση, η οποία όμως αλυσίδα πουλάει στην ακριβότερη τιμή της αγοράς και με διαφορά, άρα την "έξτρα" εγγύηση την έχει συμπεριλάβει στην τελική τιμή του προϊόντος.
 
Απάντηση: --- Επίσκεψη του AVClub στην Intersys ---

Μπράβο Γιώργο,καλή κίνηση και ενημέρωση,ειδικά για τους κατόχους προϊόντων PIONEER.
 
Απάντηση: --- Επίσκεψη του AVClub στην Intersys ---

Ναι Γιώργο, η συγκεκριμένη αλυσίδα πουλάει ακριβά όχι μόνο τις 9g, αλλά και άλλα προϊόντα.
Η intersys όμως δεν είναι pioneer hellas.
Και τι θα γίνει αν σε ένα χρόνο η εταιρεία σταματήσει τη συνεργασία της με την pioneer?
Θα γίνει ότι έγινε με τα KISS, τα οποία κόστιζαν πολύ ακριβότερα στην Ελλάδα πιπιλίζοντας την καραμέλα της ενταύθα υποστήριξης. Και όταν σταμάτησε η συνεργασία με την KISS άρχισαν και τα όργανα με την υποστήριξη.
Γιατί επίσης η intersys δεν δέχεται την Πανευρωπαϊκή εγγύηση των προϊόντων της;
Τι θα γίνει αν οι φήμες με την canon βγουν αληθινές;
Γιατί όταν ζήτησα επισκευή σε ένα φαξ της canon μου ζήτησαν να πληρώσω περισσότερα από όσο κόστιζε καινούργιο και μάλιστα θα έπρεπε να το πάω εγώ στο σέρβις και να πάω πάλι να το παραλάβω;
Είμαι καχύποπτος φίλε Γιώργο και δυσαρεστημένος με το after sales της intersys και γι αυτό επειδή ετοιμάζομαι να επισπεύσω την απόκτηση μιας kuro δεν πείθομαι εύκολα...
 
Re: Απάντηση: --- Επίσκεψη του AVClub στην Intersys ---

Και τι θα γίνει αν σε ένα χρόνο η εταιρεία σταματήσει τη συνεργασία της με την pioneer?

Γιατί επίσης η intersys δεν δέχεται την Πανευρωπαϊκή εγγύηση των προϊόντων της;

Τι θα γίνει αν οι φήμες με την canon βγουν αληθινές;

Γιατί όταν ζήτησα επισκευή σε ένα φαξ της canon μου ζήτησαν να πληρώσω περισσότερα από όσο κόστιζε καινούργιο και μάλιστα θα έπρεπε να το πάω εγώ στο σέρβις και να πάω πάλι να το παραλάβω;

Είμαι καχύποπτος φίλε Γιώργο και δυσαρεστημένος με το after sales της intersys και γι αυτό επειδή ετοιμάζομαι να επισπεύσω την απόκτηση μιας kuro δεν πείθομαι εύκολα...

Αχιλλέα όλα τα παραπάνω ερωτήματα/παρατηρήσεις θα μεταφερθούν αυτούσια, αλλά γίνε λίγο πιο συγκεκριμένος για τις φήμες περί cannon γιατί δεν έχω επαφή με τον χώρο :a0210:
 
Απάντηση: --- Επίσκεψη του AVClub στην Intersys ---

Οι φήμες της αγοράς λένε πως η canon σταματά τη συνεργασία της με την intersys.
 
Re: Απάντηση: --- Επίσκεψη του AVClub στην Intersys ---

Μια καλη ερωτηση θα ηταν γιατι η αντιπροσωπια επιμενει να δινει στις Τoshiba 1 χρονο εγγυηση....

ΥΓ. Επισης θα ηθελα πολυ να μαθω γιατι σε ενα email που τους ειχα στειλει πριν 3 χρονια (και μαλιστα 2 φορες) για την 32WL66 δεν μου απαντησαν ποτε...:flipout:
 
Μερικά σχόλια που είχα κάνει σε άλλο site, και τα θέτω και εδώ

1. Αν ο προβολέας ΚΟΥΡΟ κάνει 2.500 έξω, και να χαλάσει παίρνω 2 με την τιμή της Intersys. Επίσης σχετικά με το ποιός λέει ότι το Αγγλικό μαγαζί θα υπάρχει και μετά από 2-3 χρόνια, η απάντηση είναι ο ίδιος που εγγυάται την ύπαρξη της Intersys.

2. Προιόν που καταργείται από εταιρία που δεν θα ξαναβγάλει ομοειδή του και ΔΕΝ έπεσε/θα πέσει η τιμή του δεν υπήρξε ακόμα. Εκτός αν είναι πεπαλαιωμένο οινοπνευματώδες.

3. Εκτός πραγματικότητας οποιαδήποτε εκτίμηση για μη εκμετάλλευση της τεχνολογίας της Πιο από την Παννυ. Εκτός του ότι και οι 2 νομίζω είναι στο Ματσουσιτα γκρουπ, υπάρχουν ήδη συνεργασίες και προσωπικό της Πιο ήδη πήγε στην Πάννυ.

4. Επίσης εκτός πραγματικότητας το ότι το πολύ σε 2 γενιές δεν θα έχει ξεπεραστεί η εικόνα της 9g Πιο.

5. Ανταλλακτικά θα υπάρχουν σε 1-2-3 χρόνια. Συσκευές αντικατάστασης; Ή θα δίνουν ενισχυτές;

6. Η Pioneer Corporation καλά θα κάνει να δει πρώτα αν θα βγάλει το 2009 και μετά να το παίζει κολοσσός δια των αντιπροσώπων της.

7.Μην ανησυχείτε πάντως, όλο και κάποιοι θα το φάνε το τυράκι της "συλλεκτικής"....
 
Μερικά σχόλια που είχα κάνει σε άλλο site, και τα θέτω και εδώ

1. Αν ο προβολέας ΚΟΥΡΟ κάνει 2.500 έξω, και να χαλάσει παίρνω 2 με την τιμή της Intersys. Επίσης σχετικά με το ποιός λέει ότι το Αγγλικό μαγαζί θα υπάρχει και μετά από 2-3 χρόνια, η απάντηση είναι ο ίδιος που εγγυάται την ύπαρξη της Intersys.

2. Προιόν που καταργείται από εταιρία που δεν θα ξαναβγάλει ομοειδή του και ΔΕΝ έπεσε/θα πέσει η τιμή του δεν υπήρξε ακόμα. Εκτός αν είναι πεπαλαιωμένο οινοπνευματώδες.

3. Εκτός πραγματικότητας οποιαδήποτε εκτίμηση για μη εκμετάλλευση της τεχνολογίας της Πιο από την Παννυ. Εκτός του ότι και οι 2 νομίζω είναι στο Ματσουσιτα γκρουπ, υπάρχουν ήδη συνεργασίες και προσωπικό της Πιο ήδη πήγε στην Πάννυ.

4. Επίσης εκτός πραγματικότητας το ότι το πολύ σε 2 γενιές δεν θα έχει ξεπεραστεί η εικόνα της 9g Πιο.

5. Ανταλλακτικά θα υπάρχουν σε 1-2-3 χρόνια. Συσκευές αντικατάστασης; Ή θα δίνουν ενισχυτές;

6. Η Pioneer Corporation καλά θα κάνει να δει πρώτα αν θα βγάλει το 2009 και μετά να το παίζει κολοσσός δια των αντιπροσώπων της.

7.Μην ανησυχείτε πάντως, όλο και κάποιοι θα το φάνε το τυράκι της "συλλεκτικής"....

Κώστα θα μεταφερθούν αυτούσια, απλά επέτρεψε μου μερικά σχόλια:

2. Δεν είναι συχνό φαινόμενο να καταργείται κορυφαίο προϊόν.

3. Η Pioneer δεν έχει καμιά ιδιοκτησιακή σχέση με την πρώην Matsushita και νυν Panasonic (η αλλαγή της ονομασίας έγινε πρόσφατα), εν ολίγοις Matsushita=Panasonic. Για την εκμετάλευση της τεχνολογίας όλοι νομίζω ευχόμαστε να μην πάει χαμένη, αλλά με όλες τις εταιρίες του χώρου να έχουν οικονομικά προβλήματα δεν είμαι και τόσο αισιόδοξος για το σύντομο μέλλον.

4. Πολύ πιθανό να έχει ξεπεραστεί σε δύο γενιές, αλλά αυτό δεν σημαίνει κάτι για κάποιον που ενδιαφέρεται να αγοράσει τηλεόραση τώρα.

5. Συσκεύες αντικατάστασης για μετά από 2-3 χρόνια ? Δεν νομίζω να υπάρχουν περιπτώσεις που κάποια αντιπροσωπεία αντικατέστησε συσκευή με νέα μετά από τόσο χρονικό διάστημα.
 
Απάντηση: Re: --- Επίσκεψη του AVClub στην Intersys / Ερωτήσεις προς την εταιρία ---

5. Συσκεύες αντικατάστασης για μετά από 2-3 χρόνια ? Δεν νομίζω να υπάρχουν περιπτώσεις που κάποια αντιπροσωπεία αντικατέστησε συσκευή με νέα μετά από τόσο χρονικό διάστημα.
Mιας και λεμε για αντικατασταση προιοντος,μηπως εγινε καποια κουβεντα για τα προβληματα εντος και εκτος Ελλαδος με τα πανελ των Toshiba zf,απο οσο γνωριζουμε απο τα μελη του φορουμ που ειχαν προβλημα εως τωρα, η εταιρια δεν προχωρησε σε αντικατασταση με ιδιες αλλα με εντελως νεο μοντελο.Γιατι εγινε αυτο;Μην ξεχναμε οτι η zf δεν ειναι και η παλαιοτερη σειρα στην αγορα.
 
Re: Απάντηση: Re: --- Επίσκεψη του AVClub στην Intersys / Ερωτήσεις προς την εταιρία

Mιας και λεμε για αντικατασταση προιοντος,μηπως εγινε καποια κουβεντα για τα προβληματα εντος και εκτος Ελλαδος με τα πανελ των Toshiba zf,απο οσο γνωριζουμε απο τα μελη του φορουμ που ειχαν προβλημα εως τωρα, η εταιρια δεν προχωρησε σε αντικατασταση με ιδιες αλλα με εντελως νεο μοντελο.Γιατι εγινε αυτο;Μην ξεχναμε οτι η zf δεν ειναι και η παλαιοτερη σειρα στην αγορα.

Ναι Γιώργο έγινε σχετική κουβέντα με τον Product Manager του προϊόντος κ. Κυριλλίδη. Αντικατάσταση με ίδια δεν γινόταν γιατί δεν υπάρχουν διαθέσιμα κομμάτια γενικώς (όχι μόνο στην Ελλάδα), αντίθετα γινόταν αντικατάσταση με την κορυφαία της γκάμας της Toshiba (RV αρχικά, ZV έπειτα) και φυσικά υπήρξε και η δυνατότητα αγοράς Kuro με επιβάρυνση.

Η ερώτηση που θα θέσω εγώ με την σειρά μου είναι αν η Toshiba αποδέχεται επίσημα πως πρόκειται περί "επιδημικής" βλάβης και έχει σκοπό να υποστηρίξει/αντικαταστήσει συσκευές με το ίδιο ακριβώς πρόβλημα και μετά το τέλος της εγγύησης.
 
Ρεσυ Γιωργο κατι χανω εδω περα οποτε αν μπορεις να μου το διευκρινισεις εσυ ή να μας το απαντησουν απτη pioneer με το θεμα της πανευρωπαικης εγγυησης. Σημερα πρωτα ο θεος και ο οδηγος της μεταφορικης θα μου ερθει η πλασμα σπιτακι. Ειμαι κατοικος Αυστριας και μιλωντας με την εδω αντιπροσωπεια οτι εντος ΕΕ σε καλυπτει η εγγυηση. Εδω εχουν 2 χρονια εγγυηση οπως με ενημερωσαν. Του χρονου που θα μετακομισω ελλαδα η εγγυηση πλεον δεν ισχυει?? Αυτο ειναι κατι το οποιο το αποφασιζει ο αντιπροσωπος στην ελλαδα αν θα δεχτει την εγγυηση ή οχι?? Εγω ειμαι ή οχι καλλυμενος???