--- Επίσκεψη του AVClub στην Intersys / Ερωτήσεις προς την εταιρία ---

Για το θέμα της 46zf355 με ενδιαφέρει και μένα μιας και έχω την συγκεκριμένη tv.Δε μου έχει βγάλει πρόβλημα ακόμη, όμως η εγγύηση λήγει στις 14/3/2009 και θάθελα να ξέρω τι γίνεται αν βγάλει βλάβη μετά.
 
Ρεσυ Γιωργο κατι χανω εδω περα οποτε αν μπορεις να μου το διευκρινισεις εσυ ή να μας το απαντησουν απτη pioneer με το θεμα της πανευρωπαικης εγγυησης. Σημερα πρωτα ο θεος και ο οδηγος της μεταφορικης θα μου ερθει η πλασμα σπιτακι. Ειμαι κατοικος Αυστριας και μιλωντας με την εδω αντιπροσωπεια οτι εντος ΕΕ σε καλυπτει η εγγυηση. Εδω εχουν 2 χρονια εγγυηση οπως με ενημερωσαν. Του χρονου που θα μετακομισω ελλαδα η εγγυηση πλεον δεν ισχυει?? Αυτο ειναι κατι το οποιο το αποφασιζει ο αντιπροσωπος στην ελλαδα αν θα δεχτει την εγγυηση ή οχι?? Εγω ειμαι ή οχι καλλυμενος???

Για να μην κάνουμε υποθέσεις, καλό θα είναι να απαντήσει η Intersys.
 
Κώστα θα μεταφερθούν αυτούσια, απλά επέτρεψε μου μερικά σχόλια:

2. Δεν είναι συχνό φαινόμενο να καταργείται κορυφαίο προϊόν.

3. Η Pioneer δεν έχει καμιά ιδιοκτησιακή σχέση με την πρώην Matsushita και νυν Panasonic (η αλλαγή της ονομασίας έγινε πρόσφατα), εν ολίγοις Matsushita=Panasonic. Για την εκμετάλευση της τεχνολογίας όλοι νομίζω ευχόμαστε να μην πάει χαμένη, αλλά με όλες τις εταιρίες του χώρου να έχουν οικονομικά προβλήματα δεν είμαι και τόσο αισιόδοξος για το σύντομο μέλλον.

4. Πολύ πιθανό να έχει ξεπεραστεί σε δύο γενιές, αλλά αυτό δεν σημαίνει κάτι για κάποιον που ενδιαφέρεται να αγοράσει τηλεόραση τώρα.

5. Συσκεύες αντικατάστασης για μετά από 2-3 χρόνια ? Δεν νομίζω να υπάρχουν περιπτώσεις που κάποια αντιπροσωπεία αντικατέστησε συσκευή με νέα μετά από τόσο χρονικό διάστημα.

Γεια σου Γιώργο! -bye-
Το κορυφαίο δυστυχώς στην τεχνολογία είναι υπερβολικά σχετικό και βραχύβιο. Οπότε αποκλείεται και η έννοια συλλεκτικό.
Λάθος πληροφορίες είχα για την Ματσου...Στα NeoPDP συμμετείχε η Πίο; Πάντας κάπου το διάβασα για απορρόφηση κάποιων τεχνικών-προσωπικου.
Για το 4, το ίδιο λέμε. Όπως όλες θα ξεπεραστεί, άρα πρέπει να κρίνεται όπως λες. Επομένως να μετρήσει και ιδιαίτερα αρνητικά γι' αυτήν η παύση παραγωγής τηλεοράσεων από την κατασκευάστρια εταιρία.
Όσο για τις συσκευές αντικατάστασης, αν έχει 3ετή εγγύηση (έτσι νομίζω ισχύει) ή έστω 2ετή, πολύ πιθανόν να παρουσιαστεί ανάγκη αντικατάστασης.

Αυτό που προσπαθώ να πω είναι ότι δεν υπάρχουν τηλεοράσεις "θρύλοι" , αξεπέραστες κλπ. Και η Πιο όσο καλές και αν ήταν δεν μπορούν να λειτουργήσουν εκτός κανόνων της αγοράς.

ΥΓ. Να προσθέσω κάτι : Δείχνουμε νομίζω με ποστ τύπου "τρεχάτε να προλάβετε τελειώνουν οι Κουρο", ότι είμαστε θύματα καταναλωτές. Ο μάγκας καταναλωτής, όπως τον πατούσε η Πιονηρ στο λαιμό τόσα χρόνια επειδή είχε το κορυφαίο προιόν, θα κάνει το ίδιο τώρα. Θα τους αφήσει να βράσουν στο ζουμί τους μέχρι το καλοκαιράκι / φθινόπωρο, αναγκάζοντας τους σε ξεστοκάρισμα και σκότωμα τιμών.
 
Last edited:
Πριν λίγο στάλθηκαν οι ερωτήσεις σας και αναμένουμε απάντηση από την Intersys.

καλησπερα γιωργο!!!!-bye--bye-

εχουμε κατι νεοτερο απο ιντερσυς μηπως?? ποτε με το καλο θα σταλουν οι απαντησεις να παρει φωτια το thread???

καλο απογευμα σε ολους!!!
 
ολες οι ερωτησεις απαντηθηκαν,ευχαριστουμε

εχετε αλλες?


















:flipout::flipout::flipout::flipout:
 
Απάντηση: Re: --- Επίσκεψη του AVClub στην Intersys / Ερωτήσεις προς την εταιρία ---

ολες οι ερωτησεις απαντηθηκαν,ευχαριστουμε

εχετε αλλες?




















:flipout::flipout::flipout::flipout:

Δεν παίζεσαι λέμε ;)
 
καλησπερα γιωργο!!!!-bye--bye-

εχουμε κατι νεοτερο απο ιντερσυς μηπως?? ποτε με το καλο θα σταλουν οι απαντησεις να παρει φωτια το thread???

καλο απογευμα σε ολους!!!

Κάτσε βρε βιαστικέ -bye-

Την επόμενη εβδομάδα οι απαντήσεις. Μέχρι τότε να παίζεις με το καινούριο σου παιχνίδι ;)
 
Οι απαντήσεις του κυρίου Ζήβα στις ερωτήσεις που στείλαμε:

Θα ηθελα πριν προχωρησω στις απαντησεις των ερωτησεων σας, να σας ευχαριστησω για το ενδιαφερον που δειχνετε για τα προιοντα της Pioneer. Η αγαπη σας για το αντικειμενο του ηχου και της εικονας αλλα και οι αντιδρασεις σας και οι αποψεις σας σε πραγματα που κανουμε η δεν κανουμε, ειναι συχνα οδηγος για εμας. Δεν σημαινει οτι θα συμφωνουμε παντα οπως δεν σημαινει οτι δεν κανουμε και λαθη. Σε καθε περιπτωση, η επικοινωνια που αναπτυσσουμε ειναι για εμας πολυτιμη και ως τετοια την αντιμετωπιζουμε. Τελος θα ηθελα να ευχαριστησω τον κο Καλογερη και τον κο Μανιατη για την πολυ ενδιαφερουσα συζητηση που ειχαμε στα γραφεια μας την Πεμπτη 19/2 και να διαβεβαιωσω οτι ειναι παντα ευπροσδεκτοι.


1. Υπάρχει περίπτωση η εταιρεία (Pioneer), αν επανέλθουν τα οικονομικά πράγματα σε φυσιολογικούς ρυθμούς, να επαναδραστηριοποιηθεί στον τομέα της εικόνας, ή είναι addio per sempre ????



Στην αγορα που δραστηριοποιουμαστε καλο ειναι να μην αποκλειει κανεις τιποτα. Δεν σας κρυβω, κι εδω εκφραζω καθαρα προσωπικη αποψη, οτι ειναι η...κρυφη μου ελπιδα/επιθυμια. Αντικειμενικα, ομως, και περα απο τις οποιεσδηποτε επιθυμιες, το θεωρω εξαιρετικα αμφιβολο.


2. Tι θα γίνει αν σε ένα χρόνο η εταιρεία (Intersys) σταματήσει τη συνεργασία της με την pioneer ?



Ειναι μια υποθεση εργασιας που δεν μας εχει απασχολησει ποτε, ουτε την Intersys ουτε την Pioneer και επομενως δεν εχω απαντηση να σας δωσω.


3.α) Γιατί η intersys δεν δέχεται την Πανευρωπαϊκή εγγύηση των προϊόντων της ;


Εννοειται Canon, Pioneer, Toshiba? Δεν αναφερεστε σε καποιο προιον και δεν μπορω να σας απαντησω αοριστα.


3.β)Ειμαι κατοικος Αυστριας και μιλωντας με την εδω αντιπροσωπεια οτι εντος ΕΕ σε καλυπτει η εγγυηση (για αγορά Kuro). Εδω εχουν 2 χρονια εγγυηση οπως με ενημερωσαν. Του χρονου που θα μετακομισω ελλαδα η εγγυηση πλεον δεν ισχυει?? Αυτο ειναι κατι το οποιο το αποφασιζει ο αντιπροσωπος στην ελλαδα αν θα δεχτει την εγγυηση ή οχι?? Εγω ειμαι ή οχι καλλυμενος???



Η πανευρωπαικη εγγυηση της Pioneer οριζει σαφως χρονικο διαστημα 12 μηνων απο την ημερομηνια αγορας του προιοντος. Οποιαδηποτε επεκταση αυτης της εγγυησης ειναι καθαρα θεμα τοπικου χαρακτηρα και συνθηκων της αγορας. Οποια εταιρεια παρεχει την επεκταση της εγγυησης ειναι και υπευθυνη για την τηρηση των ορων αυτης.


4. Οι φήμες της αγοράς λένε πως η canon σταματά τη συνεργασία της με την intersys. Τι θα γίνει αν οι φήμες με την canon βγουν αληθινές ;



Οπως απηντησα και στην ερωτηση 2, ειναι ενα ενδεχομενο που δεν μας εχει απασχολησει και επομενως δεν εχω απαντηση να σας δωσω.


5. Γιατί όταν ζήτησα επισκευή σε ένα φαξ της canon μου ζήτησαν να πληρώσω περισσότερα από όσο κόστιζε καινούργιο και μάλιστα θα έπρεπε να το πάω εγώ στο σέρβις και να πάω πάλι να το παραλάβω;



Για να σας απαντησω θα πρεπει να ξερω τα ακριβη στοιχεια της περιπτωσης σας. Τα τηλεφωνα και το email μου ειναι γνωστα στον κο Καλογερη και μπορειτε να επικοινωνησετε μαζι μου και τωρα αλλα και στο μελλον. Κι αυτο ισχυει για ολα τα μελη. Συμβαινει παντως να υπαρχουν περιπτωσεις οπου λογω της δραματικης μειωσης τιμων τα τελευταια χρονια, το κοστος ανταλλακτικων και εργασιας ειναι καμια φορα ακριβοτερα απο του να αγορασει κανεις ενα καινουργιο προιον. Αυτη τη στιγμη πωλειται για παραδειγμα πολυμηχανημα Canon προς 39 στα καταστηματα ενω πριν απο καποια χρονια εκανε 300 ! Σε αυτες τις περιπτωσεις, εαν ειναι το προιον μεσα στα χρονικα ορια της εγγυησης, προτεινουμε αντικατασταση του προιοντος δωρεαν. Εαν δεν ειναι αφηνουμε την επιλογη στον καταναλωτη να το επισκευασει η να παρει καποιο καινουργιο αναλογα με το τι τον συμφερει.


6. Γιατι η αντιπροσωπια επιμενει να δινει στις Τoshiba 1 χρονο εγγυηση ?



Γιατι ειναι η χρονικη διαρκεια της πανευρωπαικης εγγυησης της Toshiba. Εξαιρεσεις ειναι οι περιπτωσεις οπου για τοπικους λογους δινεται παραπανω εγγυηση.


7. Ανταλλακτικά θα υπάρχουν σε 1-2-3 χρόνια. Συσκευές αντικατάστασης ;



Δεν διευκρινεζετε σε ποιο προιον αναφερεστε. Υποθετω στις Kuro και ναι θα υπαρχουν ανταλλακτικα. Αντικατασταση γινεται σπανια σε τετοια προιοντα και πρεπει να ειναι beyond repair.


8.α) Η Toshiba αποδέχεται επίσημα πως πρόκειται περί "επιδημικής" βλάβης (στις ZF355) και έχει σκοπό να υποστηρίξει/αντικαταστήσει συσκευές με το ίδιο ακριβώς πρόβλημα και μετά το τέλος της εγγύησης ?


Δεν εχουμε επισημη ενημερωση απο την Toshiba για το αν προκειτα για επιδημικη βλαβη η οχι. Ομως, επειδη στην Ελλαδα ειχαμε περισσοτερα απο το συνηθισμενο κρουσματα βλαβων, την αντιμετωπιζουμε/υποστηριζουμε ως τετοια προτεινοντας αντικαταστασεις η επισκευη χωρις χρεωση.

8.β)Για το θέμα της 46zf355 με ενδιαφέρει και μένα μιας και έχω την συγκεκριμένη tv.Δε μου έχει βγάλει πρόβλημα ακόμη, όμως η εγγύηση λήγει στις 14/3/2009 και θάθελα να ξέρω τι γίνεται αν βγάλει βλάβη μετά.


Ισχυει η προηγουμενη απαντηση.
Τονίζω δύο σημεία που νομίζω πως ενδιαφέρουν αρκετούς. Το ένα αφορά τους κατόχους ZF355:

"επειδη στην Ελλαδα ειχαμε περισσοτερα απο το συνηθισμενο κρουσματα βλαβων, την αντιμετωπιζουμε/υποστηριζουμε ως τετοια προτεινοντας αντικαταστασεις η επισκευη χωρις χρεωση."


και το άλλο σχετικά με την ευρωπαϊκή εγγύηση των Pioneer:

"Η πανευρωπαικη εγγυηση της Pioneer οριζει σαφως χρονικο διαστημα 12 μηνων απο την ημερομηνια αγορας του προιοντος"
 
Ηταν δυνατόν να κατηγορούσαν ότι η εταιρία τους δεν είναι εντάξει σε πολλά στην συμπεριφορά τους μετά την πώληση ; -Aκόμα και πρίν την πώληση η ενημέρωση για κάποιο προιόν,αν δεν ξέρεις να το ψάξες στο Internet, είναι απαράδεκτη.
 
"Ανταλλακτικά θα υπάρχουν σε 1-2-3 χρόνια. Συσκευές αντικατάστασης ;


Δεν διευκρινεζετε σε ποιο προιον αναφερεστε. Υποθετω στις Kuro και ναι θα υπαρχουν ανταλλακτικα. Αντικατασταση γινεται σπανια σε τετοια προιοντα και πρεπει να ειναι beyond repair. "

ΤΡΑΓΙΚΗ απάντηση. Ούτε ναι ούτε όχι. Γίνεται σπάνια αντικατάσταση σε τέτοια προιοντα; Δηλαδή σπάνια αντικαθίστανται τηλεοράσεις; Ήμαρτον.

Όσο για την πανευρωπαική εγγύηση, μπορεί επιτέλους να μας πει κάποιος καθαρά τί θα γίνει η αγορασμένη πχ στην Αγγλία Κούρο που θα χαλάσει εντός 12μήνου; Θα με καλύψει η Intersys με δωρεάν επισκευή/αντικατάσταση στα πλαίσια της εγγύησης, ναι ή όχι; Αν όχι, να ρωτήσουμε και την άποψη της μητρικής εταιρίας για το θέμα...Αν ναι, προς τι η τρομοκρατία και αποθάρυνση των "παραεισαγωγών"; Έχουμε κοινή ευρωπαική αγορά ή όχι επιτέλους ;
 
Όσο για την πανευρωπαική εγγύηση, μπορεί επιτέλους να μας πει κάποιος καθαρά τί θα γίνει η αγορασμένη πχ στην Αγγλία Κούρο που θα χαλάσει εντός 12μήνου; Θα με καλύψει η Intersys με δωρεάν επισκευή/αντικατάσταση στα πλαίσια της εγγύησης, ναι ή όχι;

Κώστα εγώ κατάλαβα πως για ένα χρόνο υπάρχει κανονικά κάλυψη.
 
ευτυχως δηλαδη και η ερωτηση νουμερο 5 και ξεπερασαμε τις 2 γραμμες σε απαντηση......

παντως αυτο καταλαβα κ γω οτι μετα απο ενα χρονο ο θεος μαζι μας!!
:grinning-smiley-043
 
3.α) Γιατί η intersys δεν δέχεται την Πανευρωπαϊκή εγγύηση των προϊόντων της ;


Εννοειται Canon, Pioneer, Toshiba? Δεν αναφερεστε σε καποιο προιον και δεν μπορω να σας απαντησω αοριστα.

Και μαμώ τις απαντήσεις!!!
 
Re: Απάντηση: --- Επίσκεψη του AVClub στην Intersys / Ερωτήσεις προς την εταιρία ---

6. Γιατι η αντιπροσωπια επιμενει να δινει στις Τoshiba 1 χρονο εγγυηση?

Γιατι ειναι η χρονικη διαρκεια της πανευρωπαικης εγγυησης της Toshiba. Εξαιρεσεις ειναι οι περιπτωσεις οπου για τοπικους λογους δινεται παραπανω εγγυηση.

Η επομενη ερωτηση μου μετα την απαντηση αυτη ειναι...

Και γιατι να προτιμησει να αγορασει καποιος Toshiba LCD με 1 χρονο εγγυηση και οχι καποια ανταγωνιστικη μαρκα με 2 χρονια εγγυηση και ισως και με επιπλεον εγγυηση 0 Pixel οπως δινει αλλη εταιρεια?

-bye-
 
και το ωραιο ειναι οτι περιμεναμε ποσο καιρο για τις απαντησεις... με ενα γρηγορο υπολογισμο δεν νομιζω να χρειαστηκε πανω απο 2 λεπτα για τις απαντησεις.......:grinning-smiley-043