Επισκευή Canon S1-Is

BadCarma

Senior Member
16 May 2008
333
Πριν από αρκετό καιρό αγόρασα μια Canon S1-Ιs από την οποία ήμουνα απόλυτα ευχαριστημένος εωσότου ξαφνικά και λίγο αφού πέρασε η εγγύηση μου έκαψε το CCD, ένα πρόβλημα που βγάλανε αρκετές εκείνη την εποχή (από ψάξιμο σε ξένα forum).

Η μηχανή μπήκε στο ράφι και δεν χρησιμοποιήθηκε ξανά από τότε.

Επειδή είναι του κουτιού και διαθέτει πολύ περιορισμένες διαστάσεις έλεγα να την επισκευάσω για να αποτελεί την “compact” μου τώρα που σιγά σιγά θα προχωρήσω σε αγορά DSLR.

Γνωρίζει κανένας πόσο θα κόστιζε μια τέτοια επισκευή και αν αξίζει τον κόπο? Ίσως οικονομικά να με συνέφερε να πάρω μια απλή compact με ολίγα ευρώ αλλά 10Χ φακό με σταθεροποίηση και οθόνη tilt δεν νομίζω να έβρισκα σε καμία οικονομική λύση…
 
Ψιλά γράμματα παιδιά αλλά βρήκα και αυτό από Canon USA:

This Service Notice will update Canon U.S.A., Inc.'s previous CCD Image Sensor Advisory, dated October 6, 2005.
It has come to our attention that the vendor-supplied CCD image sensor used in certain Canon digital cameras and digital video camcorders may cause the following malfunction: When the product is used in recording or playback mode, the LCD screen and/or electronic viewfinder may exhibit either a distorted image or no image at all. While reports of this malfunction have been rare in the United States, we have determined that it may occur if the product is exposed to hot and humid environments.
Notice of Additional Affected Products:
As a result of our continuing investigation of this malfunction, we have determined that the 11 models listed below, in addition to the 16 models listed in our Service Notice concerning this malfunction, dated October 6, 2005, may be affected.
Affected products:
- Camcorders: ZR60, ZR65 MC, ZR70 MC, ZR80, ZR85, ZR90, ELURA 40 MC, ELURA 50
- Digital Cameras A60, A70, A75, A300, A310, S230, SD100, SD110, A40(*), A80(*), A85(*), A95(*), S1 IS(*), S60(*), S200(*), S330(*), S400(*), S410(*), S500(*)
*Models added as of Oct.31, 2006
Malfunction:
It has been confirmed that the connecting parts of the internal wiring of the CCD used in affected products may become disconnected, especially if the affected products are stored or used in high-temperature and high-humidity environments. If this occurs, the signal is not output from the CCD normally in Shooting Mode, which may cause a distorted image or the absence of an image. This malfunction can be confirmed on the LCD monitor screen during shooting. The same malfunction also appears on the recorded image.
Canon's Response:
Effective immediately, and regardless of warranty status, Canon will repair, free of charge, the products listed above exhibiting the above-mentioned malfunction if Canon determines that the malfunction is caused by the CCD image sensor. Canon will also cover the cost of shipping and handling in connection with this repair.
U.S. residents are kindly directed to contact the Canon Customer Support Center for further assistance at 1-800-828-4040. Support hours are Monday thru Friday - 8:00 AM to 12:00 midnight; and Saturday 10:00 AM to 8:00 PM (all times EST). Alternatively, if electronic support is preferred, please send your email to [email protected]
This information is for residents of the United States of America and Puerto Rico only. If you do not reside in the USA or Puerto Rico, please contact the Canon Customer Support Center in your region.
We sincerely apologize for any inconvenience caused by this issue, and appreciate your understanding in this matter. Thank you for your support and patronage of Canon products.
 
Επικοινώνησες μαζί τους να δείς αν πράγματι θα στο διορθώσουν δωρεάν? Αν είναι έτσι δεν έχεις να χάσεις τίποτα. Αλλίως δεν νομίζω οτι αξίζει να δώσεις λεφτά να την διορθώσεις. Συνήθως τα ανταλακτικά κοστίζουν περισσότερο απο μιά καινούργια...
 
Μόλις μίλησα με Intersys.

Δωρεάν η αντικατάσταση του CCD αλλά τα μεταφορικά δικά μου... :chinscratch:

Ας είναι...Κρίμα να πήγαινε χαμένη...
 
Μόλις παρέλαβα την επισκευασμένη μηχανή. Δυστυχώς οι 4 επαναφορτιζόμενες ΑΑ των 2000mAh δεν είναι πλήρως φορτισμένες και δεν μπορώ να την ανοίξω.

Την επιθεώρησα προσεκτικά και διαπίστωσα ότι έγινε γενικώς πολύ «καθαρή» δουλειά. Τίποτα δεν μαρτυρά ότι η μηχανή «λύθηκε», ούτε καν οι βίδες. Εξαίρεση αποτελεί μια μικρή γρατσουνιά στο μπροστινό της μέρος (αριστερά και πάνω από το φακό όπως την κοιτάμε). Μικρό το κακό αφού η ουσία είναι στο τι γίνεται μέσα.

Πάλι καλά που αναγνώρισε η Canon το πρόβλημα γιατί θα συνέχιζα να έχω τη μηχανή των 3.2Mp του 10Χ και των 750!!!!! (τιμή αγοράς) στο ντουλάπι…

Το μόνο πραγματικά παράδοξο της ιστορίας είναι ότι ενώ μια εταιρία αναγνωρίζει ότι σου πούλησε ελαττωματικό προϊόν δεν δέχεται να αναλάβει και το κόστος των μεταφορικών για την επισκευή του.

Θα ακολουθήσει ενημέρωση για τη λειτουργία της…
 
Το μόνο πραγματικά παράδοξο της ιστορίας είναι ότι ενώ μια εταιρία αναγνωρίζει ότι σου πούλησε ελαττωματικό προϊόν δεν δέχεται να αναλάβει και το κόστος των μεταφορικών για την επισκευή του.

Κοίτα, είναι υποχρεωμένη να τα πληρώσει μόνο όταν είναι εντός εγγύησης. Και πάλι καλά που την επισκευάζει εκτός εγγύησης.
 
Αντώνη από μια άποψη έχεις δίκιο αλλά όταν μιλάμε για ολόκληρη σειρά φωτογραφικών μηχανών και όχι για ορισμένα κομμάτια με S/N από....εώς... τότε ίσως να αλλάζει το πράγμα....

Τες πα...Καλά να είμαστε να χαιρόμαστε τα gadjetακια μας...