Επιστολη προς VODAFONE

skokman

Senior Member
19 November 2007
616
Athens
Στις 2-9-2010 παρέδωσα στο κατάστημα της Vodafon ΣΠΟΤ V ΑΒΕΕ με έδρα τον Πειραιά Β Γεωργίου Α 28 την συσκευή IPHONE 3GS για Service.(Δ.Α.Α00191)
Από το τμήμα Service μου απάντησαν πως η συσκευή ''εχει πάρει υγρασια'' και θα χρεωθώ με 180 ευρώ + φπα
Ενώ αρχικά δεν αποδέχτηκα το κόστος στην συνέχεια δέχτηκα αναλαμβάνοντας όμως οπος μου τόνισαν από το κατάστημα να γίνει αντικατάσταση τις συσκευής.
Ένα μήνα μετά επιστρέφετε στο κατάστημα σαν ανεπισκεύαστο.
Άμεσα το ξανά παραδίδω στο εν λόγο κατάστημα (8-10-2010) Αποδεχόμενος το κόστος δηλαδή 180 + φπα (Δ.Α. Α00243)
Στης 29-10-2010 μετά από δική μου ενόχληση στο κατάστημα μου ανακοινώνουν πως έχει επιστραφεί σαν ανεπισκεύαστο !!!!!!!!!!
Μετά από επικοινωνία που είχα με την Vodafone και με την Κα Τραγγου μου αναφέρει πως δεν έχει ενημερωθεί από το κατάστημα και θα επικοινωνήσουν αυτοί μαζί μου......
..............και περιμένω.............και περιμένω.............
Στης 29-11-2010 και ενώ δεν είχε επικοινωνήσει κανείς μαζί μου αφήνω για μια ακόμα φορά την συσκευή στο κατάστημα του περάματος Μοσχιδης Δημητριος Κ.Βάρναλη 19
αποδεχόμενος το κόστος του Service
Και ξανά περιμένω......και περιμένω.......
Στης 23-12-2010 μετά από επίσκεψη μου στο κατάστημα (αφού πιο λογικό θα ήταν να περιμένω τον άγιο Βασίλη παρα ενημέρωση από την Vodafon), ο υπεύθυνος του καταστήματος δηλώνει άγνοια και επικοινωνώ ξανά με Vodafone όπου ξανά αποδέχομαι την χρέωση
Η συνέχεια γνωστή. Και περιμένω και περιμένω....
Βέβαια δεν χρειάζεται να αναφέρω πως το συμβόλαιο που έκανα με την Vodafone είχε και στο μηνιαίο πάγιο και χρέωση Internet το οποίο για όλους τους μήνες αυτούς δεν μπορούσα να χρησιμοποιήσω άλλα χρεωνόμουν κανονικά
Και πως έκανα συμβόλαιο με την Vodafone επειδή μου έδιναν με επιδότηση την εν λόγο συσκευή,την οποία για 6 μήνες δεν είχα στην κατοχή μου.
Ποιος ο λόγος λοιπόν να χρεώνομαι στο πάγιο για Internet?
Σήμερα 3-2-2011 και μετά από ενόχληση μου στο κατάστημα μου ανακοινώνει πως τη συσκευή την επέστρεψαν σαν ανεπισκεύαστη και πως δεν επιδιορθώνετε γιατί το κόστος είναι πιο μεγάλο από την αγορά νέας συσκευής!!!!!!!!!!
Και αναρωτιέμαι
Τη άλλαξε και τελικά η συσκευή δεν επισκευάζεται?
Μήπως το γεγονός πως έληξε η περίοδος εγγύησης?
Μήπως το γεγονός πως ανανέωσα το συμβόλαιο μου στις 29-12-2010 για 1.5 χρόνια?
Για τους λόγους αυτούς και επειδή ουδεμία ευθύνη φέρω απαιτώ την δωρεάν αντικατάσταση της συσκευής και την αφαίρεση στο σύνολο τους των μηνιαίων χρεώσεων στο πάγιο μου από την χρήση internet που δεν μπορούσα να έχω.
Θεωρώ πρέπον να σας αναφέρω πως η εν λόγο επιστολή θα κοινοποιηθεί σε όλα τα έντυπα ειδικού τύπου,σε Site στο Internet στην Γ.Γ.Καταναλωτή καθώς και σε άλλες αρμόδιες αρχές και πως επιφυλάσσομαι για τυχόν άλλες ενέργειες μου οπός οριστική διακοπή του συμβολαίου μου και μήνυσή για την ταλαιπωρία που έχω υποστεί εδώ και 6 μήνες.
 
Στις 2-9-2010 παρέδωσα στο κατάστημα της Vodafon ΣΠΟΤ V ΑΒΕΕ με έδρα τον Πειραιά Β Γεωργίου Α 28 την συσκευή IPHONE 3GS για Service.(Δ.Α.Α00191)
Από το τμήμα Service μου απάντησαν πως η συσκευή ''εχει πάρει υγρασια'' και θα χρεωθώ με 180 ευρώ + φπα
Ενώ αρχικά δεν αποδέχτηκα το κόστος στην συνέχεια δέχτηκα αναλαμβάνοντας όμως οπος μου τόνισαν από το κατάστημα να γίνει αντικατάσταση τις συσκευής.
Ένα μήνα μετά επιστρέφετε στο κατάστημα σαν ανεπισκεύαστο.
Άμεσα το ξανά παραδίδω στο εν λόγο κατάστημα (8-10-2010) Αποδεχόμενος το κόστος δηλαδή 180 + φπα (Δ.Α. Α00243)
Στης 29-10-2010 μετά από δική μου ενόχληση στο κατάστημα μου ανακοινώνουν πως έχει επιστραφεί σαν ανεπισκεύαστο !!!!!!!!!!
Μετά από επικοινωνία που είχα με την Vodafone και με την Κα Τραγγου μου αναφέρει πως δεν έχει ενημερωθεί από το κατάστημα και θα επικοινωνήσουν αυτοί μαζί μου......
..............και περιμένω.............και περιμένω.............
Στης 29-11-2010 και ενώ δεν είχε επικοινωνήσει κανείς μαζί μου αφήνω για μια ακόμα φορά την συσκευή στο κατάστημα του περάματος Μοσχιδης Δημητριος Κ.Βάρναλη 19
αποδεχόμενος το κόστος του Service
Και ξανά περιμένω......και περιμένω.......
Στης 23-12-2010 μετά από επίσκεψη μου στο κατάστημα (αφού πιο λογικό θα ήταν να περιμένω τον άγιο Βασίλη παρα ενημέρωση από την Vodafon), ο υπεύθυνος του καταστήματος δηλώνει άγνοια και επικοινωνώ ξανά με Vodafone όπου ξανά αποδέχομαι την χρέωση
Η συνέχεια γνωστή. Και περιμένω και περιμένω....
Βέβαια δεν χρειάζεται να αναφέρω πως το συμβόλαιο που έκανα με την Vodafone είχε και στο μηνιαίο πάγιο και χρέωση Internet το οποίο για όλους τους μήνες αυτούς δεν μπορούσα να χρησιμοποιήσω άλλα χρεωνόμουν κανονικά
Και πως έκανα συμβόλαιο με την Vodafone επειδή μου έδιναν με επιδότηση την εν λόγο συσκευή,την οποία για 6 μήνες δεν είχα στην κατοχή μου.
Ποιος ο λόγος λοιπόν να χρεώνομαι στο πάγιο για Internet?
Σήμερα 3-2-2011 και μετά από ενόχληση μου στο κατάστημα μου ανακοινώνει πως τη συσκευή την επέστρεψαν σαν ανεπισκεύαστη και πως δεν επιδιορθώνετε γιατί το κόστος είναι πιο μεγάλο από την αγορά νέας συσκευής!!!!!!!!!!
Και αναρωτιέμαι
Τη άλλαξε και τελικά η συσκευή δεν επισκευάζεται?
Μήπως το γεγονός πως έληξε η περίοδος εγγύησης?
Μήπως το γεγονός πως ανανέωσα το συμβόλαιο μου στις 29-12-2010 για 1.5 χρόνια?
Για τους λόγους αυτούς και επειδή ουδεμία ευθύνη φέρω απαιτώ την δωρεάν αντικατάσταση της συσκευής και την αφαίρεση στο σύνολο τους των μηνιαίων χρεώσεων στο πάγιο μου από την χρήση internet που δεν μπορούσα να έχω.
Θεωρώ πρέπον να σας αναφέρω πως η εν λόγο επιστολή θα κοινοποιηθεί σε όλα τα έντυπα ειδικού τύπου,σε Site στο Internet στην Γ.Γ.Καταναλωτή καθώς και σε άλλες αρμόδιες αρχές και πως επιφυλάσσομαι για τυχόν άλλες ενέργειες μου οπός οριστική διακοπή του συμβολαίου μου και μήνυσή για την ταλαιπωρία που έχω υποστεί εδώ και 6 μήνες.

welcome to the real world.!!!!
Υπομονή φίλε μου..κάτι ανάλογο είχα τραβήξει με την ΓΕΛΑΔΑ ON LINE λίγα χρόνια πρίν,και ακόμα μαλλιοτραβιόμαστε.
 
Τελικά τα κινητά στην Ελλάδα μπορούν να λειτουργήσουν και ως αφυγραντήρες...



Μα όλα να έχουν υγρασία όταν τα πας για σέρβις και αντί για την ατμόσφαιρα ή την ποιότητα κατασκευής να ευθύνεται ο πελάτης...
 
Last edited:
Η αποψη μου φιλε ειναι να παρεις μια γνωμη απο την Γ.Γ.Καταναλωτη ή απο εναν νομικο. Το να στειλεις την παραπανω επιστολη σου σε διαφορα site και στον εντυπο τυπο μπορει να θεωρηθει συκοφαντικη δυσφημισει και να μπλεχτεις ασχημα.
Επισης, οσον αφορα το σερβις, η VODAFONE (ή όποια εταιρια) κανει τον μεσαζοντα μεταξυ του πελατη και της εταιριας που ανηκει το κινητο. Η όποια καθυστερηση οφειλετε στην εταιρια του κινητου και οχι στην εταιρια της κινητης τηλεφωνιας. Ακομη, ως καταναλωτης και πελατης δεν αφηνουμε να περναει χρονος οταν υπαρχει ελλειψη επικοινωνιας με την εταιρια.
Το γεγονος οτι στην μια σου ειπαν "επισκευαζεται" και την αλλη "οχι" επισης δεν φερει ευθυνη η Vodafone (ή οποια εταιρια) γιατι δεν ειναι αυτοι που επισκευαζουν το κινητο.
Τελος να ριξεις μια ματια στην συμβαση που εχεις κανει με την εταιρια κινητης τηλεφωνιας.
 
Re: Απάντηση: Επιστολη προς VODAFONE

Τελικά τα κινητά στην Ελλάδα μπορούν να λειτουργήσουν και ως αφυγραντήρες...



Μα όλα να έχουν υγρασία όταν τα πας για σέρβις και αντί για την ατμόσφαιρα ή την ποιότητα κατασκευής να ευθύνεται ο πελάτης...


Είχα πολύ κοντινό πρόσωπο που δούλευε ως τεχνικός σε αλυσίδα που πουλούσε διαφορα ηλεκτρονικά (όπως μπαταρίες, κινητά κλπ). Από τα κεντρικά του, του είχαν πει πως η εύκολη δικαιολογία όταν τα βρει σκούρα είναι, υγρασία...:BDGBGDB55:

Όπως σε μια αλυσίδα υπολογιστών που η εύκολη δικαιολογία είναι ... format...:flipout::flipout:
 
Απάντηση: Re: Επιστολη προς VODAFONE

Η αποψη μου φιλε ειναι να παρεις μια γνωμη απο την Γ.Γ.Καταναλωτη ή απο εναν νομικο. Το να στειλεις την παραπανω επιστολη σου σε διαφορα site και στον εντυπο τυπο μπορει να θεωρηθει συκοφαντικη δυσφημισει και να μπλεχτεις ασχημα.
Επισης, οσον αφορα το σερβις, η VODAFONE (ή όποια εταιρια) κανει τον μεσαζοντα μεταξυ του πελατη και της εταιριας που ανηκει το κινητο. Η όποια καθυστερηση οφειλετε στην εταιρια του κινητου και οχι στην εταιρια της κινητης τηλεφωνιας. Ακομη, ως καταναλωτης και πελατης δεν αφηνουμε να περναει χρονος οταν υπαρχει ελλειψη επικοινωνιας με την εταιρια.
Το γεγονος οτι στην μια σου ειπαν "επισκευαζεται" και την αλλη "οχι" επισης δεν φερει ευθυνη η Vodafone (ή οποια εταιρια) γιατι δεν ειναι αυτοι που επισκευαζουν το κινητο.
Τελος να ριξεις μια ματια στην συμβαση που εχεις κανει με την εταιρια κινητης τηλεφωνιας.


Nα θεωρηθεί συκοφαντική δυσφημήσει?
Γιατί?
Εγώ απλά παραθέτω τα γεγονότα
Όσο αφορά το αν φταίει η Vodafone η όχι, τουλάχιστον για την μη χρήση συγκεκριμένης υπηρεσίας (Internet στο κινητό) δεν νομίζω πως τίθεται θέμα του ποιος φταίει.
Και βέβαια εγώ δεν αναφέρω πώς φταίει to servis αλλά αναρωτιέμαι γιατί παρόλο που έκανα αποδοχή της χρέωσης στα καταστήματα της Vodafone το servis δεν ενημερωνόταν.
 
Μετά από επικοινωνία σήμερα με την Vodafon μου ανακοινώσαμε πως αναλαμβάνουν το 50% του κόστους της συσκευής και πως εντός της εβδομάδας να πάω από το κατάστημα να παραλάβω ένα καινούργιο IPHONE 3GS (Δηλαδή 90 ευρώ + ΦΠΑ)
Μένει τώρα να πιστώσουν το κόστος για τους 6 μήνες για την υπηρεσία ίντερνετ που δεν χρησιμοποιούσα, το οποίο από ότι μου είπαν θα διευθετηθεί και αυτό άμεσα.
Από έμενα ένα μπράβο στην Vodafone για τον τρόπο που τελικά το αντιμετώπισε,αν και δεν έπρεπε να φτάσουμε μέχρι εδώ