Στις 2-9-2010 παρέδωσα στο κατάστημα της Vodafon ΣΠΟΤ V ΑΒΕΕ με έδρα τον Πειραιά Β Γεωργίου Α 28 την συσκευή IPHONE 3GS για Service.(Δ.Α.Α00191)
Από το τμήμα Service μου απάντησαν πως η συσκευή ''εχει πάρει υγρασια'' και θα χρεωθώ με 180 ευρώ + φπα
Ενώ αρχικά δεν αποδέχτηκα το κόστος στην συνέχεια δέχτηκα αναλαμβάνοντας όμως οπος μου τόνισαν από το κατάστημα να γίνει αντικατάσταση τις συσκευής.
Ένα μήνα μετά επιστρέφετε στο κατάστημα σαν ανεπισκεύαστο.
Άμεσα το ξανά παραδίδω στο εν λόγο κατάστημα (8-10-2010) Αποδεχόμενος το κόστος δηλαδή 180 + φπα (Δ.Α. Α00243)
Στης 29-10-2010 μετά από δική μου ενόχληση στο κατάστημα μου ανακοινώνουν πως έχει επιστραφεί σαν ανεπισκεύαστο !!!!!!!!!!
Μετά από επικοινωνία που είχα με την Vodafone και με την Κα Τραγγου μου αναφέρει πως δεν έχει ενημερωθεί από το κατάστημα και θα επικοινωνήσουν αυτοί μαζί μου......
..............και περιμένω.............και περιμένω.............
Στης 29-11-2010 και ενώ δεν είχε επικοινωνήσει κανείς μαζί μου αφήνω για μια ακόμα φορά την συσκευή στο κατάστημα του περάματος Μοσχιδης Δημητριος Κ.Βάρναλη 19
αποδεχόμενος το κόστος του Service
Και ξανά περιμένω......και περιμένω.......
Στης 23-12-2010 μετά από επίσκεψη μου στο κατάστημα (αφού πιο λογικό θα ήταν να περιμένω τον άγιο Βασίλη παρα ενημέρωση από την Vodafon), ο υπεύθυνος του καταστήματος δηλώνει άγνοια και επικοινωνώ ξανά με Vodafone όπου ξανά αποδέχομαι την χρέωση
Η συνέχεια γνωστή. Και περιμένω και περιμένω....
Βέβαια δεν χρειάζεται να αναφέρω πως το συμβόλαιο που έκανα με την Vodafone είχε και στο μηνιαίο πάγιο και χρέωση Internet το οποίο για όλους τους μήνες αυτούς δεν μπορούσα να χρησιμοποιήσω άλλα χρεωνόμουν κανονικά
Και πως έκανα συμβόλαιο με την Vodafone επειδή μου έδιναν με επιδότηση την εν λόγο συσκευή,την οποία για 6 μήνες δεν είχα στην κατοχή μου.
Ποιος ο λόγος λοιπόν να χρεώνομαι στο πάγιο για Internet?
Σήμερα 3-2-2011 και μετά από ενόχληση μου στο κατάστημα μου ανακοινώνει πως τη συσκευή την επέστρεψαν σαν ανεπισκεύαστη και πως δεν επιδιορθώνετε γιατί το κόστος είναι πιο μεγάλο από την αγορά νέας συσκευής!!!!!!!!!!
Και αναρωτιέμαι
Τη άλλαξε και τελικά η συσκευή δεν επισκευάζεται?
Μήπως το γεγονός πως έληξε η περίοδος εγγύησης?
Μήπως το γεγονός πως ανανέωσα το συμβόλαιο μου στις 29-12-2010 για 1.5 χρόνια?
Για τους λόγους αυτούς και επειδή ουδεμία ευθύνη φέρω απαιτώ την δωρεάν αντικατάσταση της συσκευής και την αφαίρεση στο σύνολο τους των μηνιαίων χρεώσεων στο πάγιο μου από την χρήση internet που δεν μπορούσα να έχω.
Θεωρώ πρέπον να σας αναφέρω πως η εν λόγο επιστολή θα κοινοποιηθεί σε όλα τα έντυπα ειδικού τύπου,σε Site στο Internet στην Γ.Γ.Καταναλωτή καθώς και σε άλλες αρμόδιες αρχές και πως επιφυλάσσομαι για τυχόν άλλες ενέργειες μου οπός οριστική διακοπή του συμβολαίου μου και μήνυσή για την ταλαιπωρία που έχω υποστεί εδώ και 6 μήνες.
Από το τμήμα Service μου απάντησαν πως η συσκευή ''εχει πάρει υγρασια'' και θα χρεωθώ με 180 ευρώ + φπα
Ενώ αρχικά δεν αποδέχτηκα το κόστος στην συνέχεια δέχτηκα αναλαμβάνοντας όμως οπος μου τόνισαν από το κατάστημα να γίνει αντικατάσταση τις συσκευής.
Ένα μήνα μετά επιστρέφετε στο κατάστημα σαν ανεπισκεύαστο.
Άμεσα το ξανά παραδίδω στο εν λόγο κατάστημα (8-10-2010) Αποδεχόμενος το κόστος δηλαδή 180 + φπα (Δ.Α. Α00243)
Στης 29-10-2010 μετά από δική μου ενόχληση στο κατάστημα μου ανακοινώνουν πως έχει επιστραφεί σαν ανεπισκεύαστο !!!!!!!!!!
Μετά από επικοινωνία που είχα με την Vodafone και με την Κα Τραγγου μου αναφέρει πως δεν έχει ενημερωθεί από το κατάστημα και θα επικοινωνήσουν αυτοί μαζί μου......
..............και περιμένω.............και περιμένω.............
Στης 29-11-2010 και ενώ δεν είχε επικοινωνήσει κανείς μαζί μου αφήνω για μια ακόμα φορά την συσκευή στο κατάστημα του περάματος Μοσχιδης Δημητριος Κ.Βάρναλη 19
αποδεχόμενος το κόστος του Service
Και ξανά περιμένω......και περιμένω.......
Στης 23-12-2010 μετά από επίσκεψη μου στο κατάστημα (αφού πιο λογικό θα ήταν να περιμένω τον άγιο Βασίλη παρα ενημέρωση από την Vodafon), ο υπεύθυνος του καταστήματος δηλώνει άγνοια και επικοινωνώ ξανά με Vodafone όπου ξανά αποδέχομαι την χρέωση
Η συνέχεια γνωστή. Και περιμένω και περιμένω....
Βέβαια δεν χρειάζεται να αναφέρω πως το συμβόλαιο που έκανα με την Vodafone είχε και στο μηνιαίο πάγιο και χρέωση Internet το οποίο για όλους τους μήνες αυτούς δεν μπορούσα να χρησιμοποιήσω άλλα χρεωνόμουν κανονικά
Και πως έκανα συμβόλαιο με την Vodafone επειδή μου έδιναν με επιδότηση την εν λόγο συσκευή,την οποία για 6 μήνες δεν είχα στην κατοχή μου.
Ποιος ο λόγος λοιπόν να χρεώνομαι στο πάγιο για Internet?
Σήμερα 3-2-2011 και μετά από ενόχληση μου στο κατάστημα μου ανακοινώνει πως τη συσκευή την επέστρεψαν σαν ανεπισκεύαστη και πως δεν επιδιορθώνετε γιατί το κόστος είναι πιο μεγάλο από την αγορά νέας συσκευής!!!!!!!!!!
Και αναρωτιέμαι
Τη άλλαξε και τελικά η συσκευή δεν επισκευάζεται?
Μήπως το γεγονός πως έληξε η περίοδος εγγύησης?
Μήπως το γεγονός πως ανανέωσα το συμβόλαιο μου στις 29-12-2010 για 1.5 χρόνια?
Για τους λόγους αυτούς και επειδή ουδεμία ευθύνη φέρω απαιτώ την δωρεάν αντικατάσταση της συσκευής και την αφαίρεση στο σύνολο τους των μηνιαίων χρεώσεων στο πάγιο μου από την χρήση internet που δεν μπορούσα να έχω.
Θεωρώ πρέπον να σας αναφέρω πως η εν λόγο επιστολή θα κοινοποιηθεί σε όλα τα έντυπα ειδικού τύπου,σε Site στο Internet στην Γ.Γ.Καταναλωτή καθώς και σε άλλες αρμόδιες αρχές και πως επιφυλάσσομαι για τυχόν άλλες ενέργειες μου οπός οριστική διακοπή του συμβολαίου μου και μήνυσή για την ταλαιπωρία που έχω υποστεί εδώ και 6 μήνες.