Επόμενες αγορές;

Re: Απάντηση: Επόμενες αγορές;

ποιός είναι πιό ευκρινής;

Χωρίς συζήτηση ο 70-200 is 4.0. Αλλά για να πετύχεις το απόλυτο πρέπει να είσαι και καλός στη σύνθεση και να έχεις καλή τεχνική (π.χ. πώς κρατάς τη μηχανή, πώς εστιάζεις, πώς πατάς το κλείστρο)
 
ποιός είναι πιό ευκρινής;

Καλά, σίγουρα οι L είναι καλύτεροι.

Αλλά νομίζω ότι η διαφορά είναι πολύ μικρότερη σε σχέση με τη σύγκριση που έκανες με τον 24-70 L και με τον 18-200.

Εγώ δεν έχω καλό 70-200, αλλά βλέπω ότι στα θέματα που με ενδιαφέρουν, προτιμώ να έχω is και 300mm παρά 200 χωρίς.

Είμαι αχόρταγος, τι να κάνω???


ΥΓ: παρεπιπτόντως, πήγα προχθες να παίξω λίγο με την 350D και πέθανα στο γέλιο. Σαν πόκετ είναι. Μα καλά, πως βγάζει ο send φωτογραφίες... ούτε να την πιάσω δε μπορώ... τσκ τσκ τσκ... :ernaehrung004:
 
Ειδικά στο τελε άκρο, ο 70-200/4Lis είναι απλά απίστευτος. Για να καταλάβεις ότι πρόκειται για φακό κορυφαίας ανάλυσης, στην 350D των 8mp (εκεί δοκιμάζει τους φακούς για μοντούρα EOS το photozone.de) δίνει ίδιες επιδόσεις με τον κορυφαίο Nikon 70-200/2.8vr, με τον τελευταίο φορεμένο στην D200 των 10mp!!
Μιλάμε για φακό που ξεπερνά τα όρια των 8mp και από ανοικτός, φαντάσου τον φορεμένο στην 40D. Τον έχει πατήσει κάτω τον Nikkor.


Βέβαια και ο 70-300is έχει τα μισά λεφτά, άριστες επιδόσεις, και 100mm περισσότερο τελε.
 
....... Αν και νομίζω ότι το υπερευρυγώνιο πλάνο είναι δύσκολο στη σύνθεσή του, εφόσον ξεπεράσεις το αρχικό στάδιο των φωτογραφιών εντυπωσιασμού με την υπερτονισμένη προοπτική κλπ.

+1
Εγώ επίσης βρίσκω δύσκολη τη σύνθεση με υπερευρυγώνιους,
μου είναι δύσκολο πολλές φορές να γεμίζω τα χαώδη κενά στο μπροστινό μέρος του πλάνου και το θέμα που ενδιαφέρει το πηγαίνουν πολύ πίσω.

Η προοπτική τους όμως μπορεί να λειτουργήσει θετικά πολλές φορές
 
+1
Εγώ επίσης βρίσκω δύσκολη τη σύνθεση με υπερευρυγώνιους,
μου είναι δύσκολο πολλές φορές να γεμίζω τα χαώδη κενά στο μπροστινό μέρος του πλάνου και το θέμα που ενδιαφέρει το πηγαίνουν πολύ πίσω.

Η προοπτική τους όμως μπορεί να λειτουργήσει θετικά πολλές φορές

Ένα ακόμα εργαλείο είναι ο υπερευρυγώνιος.
Μια απ' τις εφαρμογές του που μου αρέσουν είναι ότι με ελάχιστες φωτογραφίες μπορείς να καλύψεις σε πανοραμική φωτογραφία 360 μοίρες οριζόντια και κάθετα, και να δείξεις το εσωτερικό ενός χώρου, π.χ. δωμάτιο μουσείου. Συνδυασμένο με το ανάλογο software μπορεί ο θεατής να zoomάρει σε όποια λεπτομέρεια τον ενδιαφέρει.
 
Re: Sigma 10-20mm

Για όσους ενδιαφέρονται για τον 10-20mm της Sigma.....

Χμμμ... ωραίες φωτογραφίες αλλά από το ρολόϊ και τα κατσαρολικά φαίνεται να έχει τραβηχτεί η φωτογραφία (ξεχειλωθεί) προς τις άκρες, ακτινικά.
Δεν θα ήταν καλύτερα μια ψηφιακή διόρθωση έτσι ώστε να κρατιούνται οι αναλογίες ίδιες;
 
Απάντηση: Re: Sigma 10-20mm

Χμμμ... ωραίες φωτογραφίες αλλά από το ρολόϊ και τα κατσαρολικά φαίνεται να έχει τραβηχτεί η φωτογραφία (ξεχειλωθεί) προς τις άκρες, ακτινικά.
Δεν θα ήταν καλύτερα μια ψηφιακή διόρθωση έτσι ώστε να κρατιούνται οι αναλογίες ίδιες;

Στα 10μμ δύσκολα, θέλει δουλειά αλλά και πάλι...χάνεις κάδρο οπότε δωρον άδωρον τα 10μμ
Ούτως ή άλλως στα 10mm είναι φυσικό να παραμορφώνει ένας φακός αυτού του κόστους (και μάλιστα με τελείως "ανοιχτό" διαφραγμα 5,6 στην περίπτωση).
Απο τα 12mm και πάνω το φαινόμενο μειώνεται αισθητά.

Και κάτι άλλο: Χρειάζεται προσοχή στην αγορά του συγκεκριμένου φακού γιατί έχουν αναφερθεί προβληματικά κομμάτια (soft focus).
 
Last edited:
Τώρα για τον Sigma 10-20 και τους καινούργιους υπερευρυγώνιους για μικρό φορμα:
Δεν ξέρω εάν πρόσεξες Βλάση ότι οι φωτογραφίες του Ινδονήσιου στο διπλανό θέμα, είναι με τον Tokina 12-24, τον χειρότερο, υποτίθεται, από την 3άδα των 3ων κατασκευαστών (Sigma-Tamron-Tokina).
Θέλει ψάξιμο το θέμα υπερευρυγώνιος...