EPSON EH TW-9000 VS PANASONIC PT AT5000 By Μ.Καστρουνής

Re: Απάντηση: Re: EPSON EH TW-9000 VS PANASONIC PT AT5000 By Μ.Καστρουνής

Ευκαιρίας δοθείσης και μιας και τους είδες δίπλα-δίπλα, φίλε FABIAWRC, ήθελα να ρωτήσω. Αυτά που φαίνονται στο βιντεάκι, δηλαδή, η 1) παγωμένη θερμοκρασία του Έπσον, 2) η ελαφρώς καλύτερη ευκρίνεια του Πανασόνικ και 3) οι λεπτομέρειες σε χαμηλά και υψηλά ire (π.χ. στον Έπσον εξαφανίζονται σύννεφα ή στην σκηνή με το αραγμένο γιοτ χάνεται η λεπτομέρεια των σχοινιών που δένουν στην προβλήτα), φαίνονταν και κατά την live θέαση?

1) Δεν μπορείς να βγάλεις τέτοιο συμπέρασμα, μόνο να υποθέσεις ότι ό ένας είναι πιο ψυχρός από τον άλλο. Αυτό όμως μπορεί να μεταφράζεται απλά ότι ο ένας είναι στους 6000Κ και ο άλλος στους 6500Κ... ;)

2) Η λήψη του βίντεο έχει γίνει υπό γωνία, οπότε η "ευκρίνεια" εξαρτάται από το επίπεδο που έχει εστιάσει ο φακός της κάμερας. Σε ένα βιντεάκι είναι πιο ευκρινής ο epson, σε άλλο ο panasonic (μερικές φορές επισυμβαίνει αλλαγή και μέσα στο ίδιο βίντεο). Η επιφάνεια του αισθητήρα που διαβάζει τα κάδρα των δύο προβολέων, είναι πολύ μικρή για να βγάλουμε το οποιοδήποτε συμπέρασμα ως προς την εγγενή ευκρίνεια και οξύτητά τους...

3) Μικρές αποκλίσεις στο gamma και το φως των δύο προβολέων, μεταφράζονται σε καψίματα μαύρων και λευκών στο βίντεο...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: EPSON EH TW-9000 VS PANASONIC PT AT5000 By Μ.Καστρουνής

1) Δεν μπορείς να βγάλεις τέτοιο συμπέρασμα, μόνο να υποθέσεις ότι ό ένας είναι πιο ψυχρός από τον άλλο. Αυτό όμως μπορεί να μεταφράζεται απλά ότι ο ένας είναι στους 6000Κ και ο άλλος στους 6500Κ... ;)

2) Η λήψη του βίντεο έχει γίνει υπό γωνία, οπότε η "ευκρίνεια" εξαρτάται από το επίπεδο που έχει εστιάσει ο φακός της κάμερας. Σε ένα βιντεάκι είναι πιο ευκρινής ο epson, σε άλλο ο panasonic (μερικές φορές επισυμβαίνει αλλαγή και μέσα στο ίδιο βίντεο). Η επιφάνεια του αισθητήρα που διαβάζει τα κάδρα των δύο προβολέων, είναι πολύ μικρή για να βγάλουμε το οποιοδήποτε συμπέρασμα ως προς την εγγενή ευκρίνεια και οξύτητά τους...

3) Μικρές αποκλίσεις στο gamma και το φως των δύο προβολέων, μεταφράζονται σε καψίματα μαύρων και λευκών στο βίντεο...

1. Ναι, αυτό είπα, ότι ο Έπσον είναι παγωμένος σε σχέση με τον Πανασόνικ. Πάντως, βλέποντας τις εικόνες, και μόνο του να τον έβλεπα, πάλι το ίδιο θα έλεγα. Το άσπρο πουκάμισο είναι παντού μπλε, το άσπρο γιοτ είναι μπλε, η αίθουσα με τα 2 αυτοκίνητα είναι σαν καθιστικό σε ιγκλού. Γενικά παντού φαίνεται να είναι παγωμένη η εικόνα. Επομένως, Τζον, το 6 και 6500 δεν στέκει, διότι αν πιθανολογείς ότι ο έπσον ως παγωμένος έχει τη σωστή θερμοκρασία και Πανασόνικ την λάθος, τότε το άσπρο δεν θα ήταν μπλε, αλλά, το λευκό του Πανασόνικ λίγο κρεμ.

2. Δεν γνωρίζω σε ποιες σκηνές αναφέρεσαι. Προσωπικά, ο Πανασόνικ μου φαίνεται πιο ευκρινής σε όλα τα βιντεάκια. Μπορεί να είναι η γωνία της κάμερας, μπορεί να είναι η εστίαση, μπορεί οτιδήποτε. Καθόλου δεν αντιλέγω σε αυτό. Επίσης, επαναλαμβάνω, ότι κάνουμε κουβέντα καθαρά χαλαρή και σε επίπεδο ενός βίντεο που ανέβηκε για να δούμε τα δυο προβόλια. Δεν βγάζω ούτε συμπεράσματα, ούτε τελεσίδικες κρίσεις...(αυτό συνονόματε ως γενική παρατήρηση, δεν αφορά το σχόλιό σου)

3. Αυτό που αναφέρεις είναι αιτία. Αυτό που ανέφερα είναι αυτό που είδα. Το γιατί γίνεται είναι άλλο θέμα..-bye-
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: EPSON EH TW-9000 VS PANASONIC PT AT5000 By Μ.Καστρουν

1. Ναι, αυτό είπα, ότι ο Έπσον είναι παγωμένος σε σχέση με τον Πανασόνικ. Πάντως, βλέποντας τις εικόνες, και μόνο του να τον έβλεπα, πάλι το ίδιο θα έλεγα. Το άσπρο πουκάμισο είναι παντού μπλε, το άσπρο γιοτ είναι μπλε, η αίθουσα με τα 2 αυτοκίνητα είναι σαν καθιστικό σε ιγκλού. Γενικά παντού φαίνεται να είναι παγωμένη η εικόνα. Επομένως, Τζον, το 6 και 6500 δεν στέκει, διότι αν πιθανολογείς ότι ο έπσον ως παγωμένος έχει τη σωστή θερμοκρασία και Πανασόνικ την λάθος, τότε το άσπρο δεν θα ήταν μπλε, αλλά, το λευκό του Πανασόνικ λίγο κρεμ.

Λάθος. Η χρωματική ισορροπία που απεικονίζεται στο βίντεο, δεν έχει σχέση με αυτό που θα έβλεπαν τα μάτια σου, αλλά με το πού είναι ορισμένο το λευκό για την κάμερα. Αν ρυθμίσεις την κάμερα στους 3000Κ, μία θερμή οθόνη των 5000Κ θα αποτυπωθεί παγωμένη και αν την ρυθμίσεις στους 10.000Κ μία ψυχρή οθόνη των 8000Κ θα αποτυπωθεί κατάθερμη. Χωρίς λοιπόν να γνωρίζουμε αν η κάμερα είχε σταθερό ή όχι WB και σε ποιά τιμή, το μόνο που μπορούμε να συμπεράνουμε, είναι το ποιος είναι πιο ψυχρός, αλλά όχι το ποιος είναι πιο σωστός...

2. Δεν γνωρίζω σε ποιες σκηνές αναφέρεσαι. Προσωπικά, ο Πανασόνικ μου φαίνεται πιο ευκρινής σε όλα τα βιντεάκια. Μπορεί να είναι η γωνία της κάμερας, μπορεί να είναι η εστίαση, μπορεί οτιδήποτε. Καθόλου δεν αντιλέγω σε αυτό. Επίσης, επαναλαμβάνω, ότι κάνουμε κουβέντα καθαρά χαλαρή και σε επίπεδο ενός βίντεο που ανέβηκε για να δούμε τα δυο προβόλια. Δεν βγάζω ούτε συμπεράσματα, ούτε τελεσίδικες κρίσεις...(αυτό συνονόματε ως γενική παρατήρηση, δεν αφορά το σχόλιό σου)

Ξαναδές τα βιντεάκια και παρατήρησε προσεκτικά τους υπότιτλους... ;)

3. Αυτό που αναφέρεις είναι αιτία. Αυτό που ανέφερα είναι αυτό που είδα. Το γιατί γίνεται είναι άλλο θέμα..-bye-

Άντε, πάμε για νέο γύρο... :p

http://www.avclub.gr/forum/showthre...πιστες-είναι-οι-συγκρίσεις-με-αυτόν-τον-τρόπο

...σε πίτα αυτή τη φορά, γιατί σε ψωμάκι που ήταν τότε μου έκατσε λίγο βαρύς... :flipout:
 
''Δεν βγάζω ούτε συμπεράσματα, ούτε τελεσίδικες κρίσεις...''

Αφού από τη γενική παρατήρηση...εξαιρείσαι, πάρε και μια ειδική προς εσένα για να μην μου χαλιέσαι!!!:Banane0:


Τα υπόλοιπα τα λύσαμε...αλλού!!!:BDBDG54:-bye-
 
δεν ειναι 2000:1 ......ειναι 2000:1 +

εκανα τυπογραφικο λαθος....:p

Γιαννη(JL)......μην μου στεναχωρεις τον
:flipout::flipout:

2f1376ddc4a5ef5c7a005d22b58fa0f4_M.jpg
 
2000:1+ ansi!!!

Ζητώ ταπεινά συγγνώμη για το λάθος...

Την άλλη φορά που θα το μετρήσεις και σου λείπει κανά χιλιοοκτακοσάρι, ψάξε κάτω από το χαλί, πίσω από το σύνθετο, στα μαξιλάρια του καναπέ...όλο σε κάτι τέτοια μέρη πάνε και κρύβονται τα άτιμα τα άνσια!!!:idea::idea:

Αν δεν το βρεις ούτε εκεί, κοίτα στην τεράστια φαντασία σου. Εκεί θα το βρεις οπωσδήποτε!!!-bye-
 
σε σχεση με τους dlp της ιδιας κατηγοριας εχουν καλυτερη ευκρινεια,anscontrast,μαυρο?
σε σχεση με τον benq w1060 φανταζομαι δεν θα υπαρχει συγκριση στους ποιο πανο τομης.
βλεπετε ειμαι dlpακιας και διεροτουμε αν θα πρεπει πλεον να αναθεωρισω αποψη.
α ειμαι κατοχως του benq w1000+
 
Last edited:
Νομιζω οτι η συγκριση θα επρεπε να γινει με τον benq w7000, αλλα αν θεωρησουμε οτι η απορια ειναι η ευκρινεια, ansicontrast θα μπορουσαν να μας απαντησουν και για τον 1060. Απο τη στιγμη που ξερουν την εικονα του παλαιοτερου benq w6000 (που στο 2D ειναι ιδιος πανω κατω με τον w7000) θα μπορουσαμε να βγαλουμε ενα προχειρο συμπερασμα για την εικονα μεταξυ epson vs benq w7000.

Οποτε οσοι εχουν δει τον epson 9000, ας μας πουν τη γνωμη τους σε σχεση με τον benq w6000, οπου ισως εχουν δει/θυμουνται απο παλαιοτερα.
Μιας και η ευκρινεια/φωτεινοτητα ειναι βελτιωμενη στον νεο epson 9000, θα ενδιεφερε αρκετους και η αντιπαραθεση lcd/dlp των παραπανω προβολεων.
 
Last edited:
φιλε γιαννη!μην βλεπεις καν τα βιντεο δεν εχει νοημα..τα κοιταω και δεν εχουν καμια σχεση οπως και οι φωτρογραφιες που εχουν ανεβει..απεχουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ...

εχωντας δει ξανα τον epson και τον panasonic 3 φορες..o pany ειναι πολυ πρασινος..ενω ο epson προς το μπλε...αλλα παρολο που το μπλε-μωβ του epson ειναι εντονο φαινεται πιο φυσικο απο το εντονο πρασινο του panny...εβαλα μια σκηνη απο το game of thrones και ουρανος στον panny ηταν πρασινος..επισης στα μαυρα ο epson υπερεχει.το μαυρο του panny εχει ενα πεπλο,στο οποιο ο epson δεν εχει..


βεβαια ολα αυτα δεν εχουν τοση σημασια αν καλιμπραριστουν...τα μηχανακια ειναι πολυ κοντα,λογικο αφου φορανε ιδια πανελ και δεν βρισκω κανενα νοημα,να παει καποιον στο panasonic.900 ευρω διαφορα ειναι παρα πολλα..

σε αυτη την τιμη μπορει να κοιταξει καποιος τοn jvc x30..
 
τωρα οσον αφορα την κοντρα με dlp μηχανακια,οταν βαλαμε διπλα τον optoma hd83 το νικησε κατα κρατος σε κινηση,μαυρο,ευκρινεια.χρωματικα κοντα και τα δυο.αλλα το μαυρο και η ευκρινεια ηταν πραγματικα αλλου!

ο hd83 ειχε πεπλο και αδυνατουσε αν ακολουθησει τα μαυρα του epson..στην σκηνη του montenegro στο casino roayal δυσκολευτηκε στo shadow detail,ενω ο epson απεδωσε εξαιρετικα..

σε μια πολυ δυσκολη σκηνη του super 8,που ειναι πισα σκοταδι και στην μεση της οθονης ειναι μια ασπρη τελεια,ο epson το εδειξε υποδειγματικα.πισσα μαυρο ολη η οθονη και η λευκη τελεια εντονα φωτεινη.
αντιθετα ο hd83 ειχε ενα φωτεινο γκρι πεπλο και το σημαντικοτερο!!δεν εδειξε καν την ασπρη τελεια!!!και μιλαμε για ενα μηχανημα dlp 2.500 ευρω...

οσο για την ευκρινεια και εκει που μειναμε ολοι αναυδοι ηταν,οτι ο 83 ηταν θολος ακομα και με τερμα το sharpnes!!!!!απιστευτο να του ριχνει ενα τριτσιπο lcd..και ο fujinon φακος του 9000 πρεπει να ειναι πολυ καλος.

t.chisostomoy συγκριση με οποιοδηποτε dlp-lcd της χαμηλης κατηγοριας,ειναι αδικη γιατι μιλαμε για χαοτικες διαφορες.στα φωτεινα πλανα,που ειναι ευκολα ισως ειναι πιο κοντα,αλλα μολις πεσει πλανο που εχει contrast η διαφορα ειναι χαοτικη...το πραγματικα βαθυ μαυρο του epson κανει μεγαλη διαφορα...δεν ειναι μονο το βαθυ μαυρο,αλλα και το πολυ καλο shadow detail..ειναι μαυρο χωρις να χανεις λεπτομερειες στα σκοτεινα..

και αυτος ηταν ο λογος που εκλεισα τον 9000..ηθελα να κανω την αναβαθμιση σε κατι καλο..να βλεπω τεζα μαυρο,και οχι να μουρμουραω α ρε γμτ.. να χα ειχα κοντραστ εδω στο δυσκολο πλανο,,να μην ειχα πεπλο εκει κλπ...ολα αυτα στα δικα μου ματια πηγαν περιπατο....

τωρα εαν βαλεις ατην αριστη τιμη και ολα τα καλουδια οπως,3d-φως-frame intepolation-μεγαλο lens shit-αθορυβος-cms-2 γυαλια ε το θεωρω οτι καλυτερο αυτη τη στιγμη σε αυτα τα λεφτα.

θεωρηστε οτι βλεπετε ενα αριστο dlp απαλαγμενο απο rainbow effect-την γνωστη κινηση των dlp-δυσκολια τοποθετησης-βρασιμο και κουραση.
ο 9000 σε καμια περιπτωση δεν θυμιζει lcd!!
σε αλλο φορουμ γραφτηκε.

σήμερα, με λίγο παραπάνω από 2000 , μπορείς να πάρεις προβολέα που θα σου δώσει το 95% του Runco 750, γλυτώνοντας κάποιες χιλιάδες ευρώ, και έχοντας σαν μπόνους το περισσότερο φως και το 3D.
 
Φίλε FABIAWRC,

ακούγεσαι υπερενθουσιώδης με το μηχανάκι (αν κρίνω και από την τελευταία φράση σου)!! Όσοι παρασταθούν στην εκδήλωση της Έπσον, δυστυχώς, δεν θα έχουν τη δυνατότητα να τον συγκρίνουν με τον Πανασόνικ, τον JVC ή τον Runco, πάντως, μια ιδέα θα πάρουν για τις δυνατότητες του μηχανήματος. Στα συν της παρουσίασης είναι ότι θα δούμε τα μηχανήματα ρυθμισμένα.
 
Και φυσικα αφου τους δειτε, πιειτε ενα καφεδακι και μετα avclub για εντυπωσεις.
Μη σου πω με laptop μεσα απο την αιθουσα προβολης. :laugh:
 
Εχω την εντυπωση οτι ο πανασονικ θα ειναι καλητερος σε 3D.Aυτο το διαφανο πεπλο που αναφερθηκε υπαρχη οντως και δεν μπορεσα να το εξαφανισω ουτε με calibration.Οταν ομως το γυρναω σε 3D "πεπλο" εξαφανιζεται.
 
Απάντηση: Re: EPSON EH TW-9000 VS PANASONIC PT AT5000 By Μ.Καστρουνής

Εχω την εντυπωση οτι ο πανασονικ θα ειναι καλητερος σε 3D.Aυτο το διαφανο πεπλο που αναφερθηκε υπαρχη οντως και δεν μπορεσα να το εξαφανισω ουτε με calibration.Οταν ομως το γυρναω σε 3D "πεπλο" εξαφανιζεται.

Πέπλο στα φωτεινά ή στα σκοτεινά? Πειραματίσου με το gamma.
 
Ειδα σημερα side by side τον dlp optoma hd33 με τον epson tw5900.
Out of the box, φαινοντουσαν ιδιοι. οταν πειραξαν λιγο τις ρυθμισεις του optoma, εδινε καλυτερο μαυρο. Του επσον φαινοταν μια αποχρωση μπλε-μωβ το μαυρο του. Ευκρινεια out of the box ολοιδια, και με καποια πειραγματα στον optoma (ευκρινεια +11, κλπ) ο οπτομα εδειχνε πιο ευκρινης.

Σε 3d δοκιμαστηκε μονο ο optoma και ειδα πτωση στη φωτεινοτητα, αλλα και λιγο judder. Δεν ξερω αν δουλευει το F.I. του στο 3D. Στο 2D ειχε κινηση λες και ειχαν βαλει τι f.i. τερμα (βιντειλα) αλλα και κατα διαστηματα σκλαλωματα.
Ο επσον επαιζε σαν να ηταν απενεργοποιημενο το f.i. του

Απο οσο παρατηρησα με το ματι ενος αρχαριου (χρωματα, διαβαθμισεις κλπ) μου φανηκαν ιδιοι, οποτε μου δημιουργηθηκε η απορια.:

Σε τι ειναι καλυτερος ο epson 9000 απο τον 5900. ? Αν ειναι μονο τα μαυρα τοτε δεν ξερω αν δικαιολογειται η διαφορα τιμης ενος optoma hd33 και του epson 9000.

Ελπιζω (οσον αφορα μονο την εικονα) ο 9000 να εχει σημαντικες διαφορες απο το μικρο αδελφακι του. (και οχι μονο τα μαυρα.)
 
Re: Απάντηση: EPSON EH TW-9000 VS PANASONIC PT AT5000 By Μ.Καστρουνής

...Σε τι ειναι καλυτερος ο epson 9000 απο τον 5900. ? Αν ειναι μονο τα μαυρα τοτε δεν ξερω αν δικαιολογειται η διαφορα τιμης ενος optoma hd33 και του epson 9000.

Ελπιζω (οσον αφορα μονο την εικονα) ο 9000 να εχει σημαντικες διαφορες απο το μικρο αδελφακι του. (και οχι μονο τα μαυρα.)

Οι βασικές διαφορές σε ό,τι επιδρά άμεσα στην ποιότητα της εικόνας
(αφήνουμε έξω lens shift, zoom, CFI κλπ.) είναι το μέγεθος των panel
(0.74'' στον 9000 έναντι 0.61'' στους 6000/5900). Αυτό δίνει στον 9000
ένα σημαντικό πλεονέκτημα στο εγγενές contrast.

Εκτός αυτού, υπολογίσιμη είναι και η διαφορά στα οπτικά, υπέρ του
μεγαλύτερου και καλύτερου φακού Fujinon του 9000. Και τα δύο αυτά
στοιχεία πιστεύω πως δίνουν ένα ουσιαστικό -και ορατό!- πλεονέκτημα
στο μεγαλύτερο μοντέλο.