EPSON WORLD’S FIRST 3LCD REFLECTIVE LASER

Για να δούμε....

Εκτός απο αυτή καθαυτή την απόδοση του προβολέα, η Epson θα πρέπει να "πείσει" και για την ποιότητα κατασκευής, αν θέλει να παίξει στη μεγάλη κατηγορία.
 
Αρα θα ξεχασουμε τις λαμπες ή και στους reflective laser θα πρεπει να αλλαζουμε κατι σε καθε x ωρες;
 
Πάντως για να ασχολείται και η epson με το laser σημαίνει ότι το led στο οποίο είχα πιστέψει δεν δουλεύει τελικά.
Ωστόσο οι πολύ ψαγμένοι hometheateraκιδες στο Αμέρικα χρησιμοποιούν led προβολείς, ανάμεσά τους και ο
πατέρας του home theater, theo kalomoirakis. Παρότι ο προβολέας του αποδίδει μόλις 600 lumens είναι πιο φωτεινός
(λέει και μάλιστα κάμποσο) από τον άλλον που είχε με λάμπα, τον κορυφαίο anthem με 1000 lumens.

Μακάρι μια εταιρεία να κυκλοφορήσει επιτέλους μια πιο σταθερή πηγή φωτός γιατί έχω βαρεθεί την πτώση φωτεινότητας
και στις 300 ώρες λάμπα.
Αυτό το lazer πάντως το είδα στο youtube και είναι όντως πολλά υποσχόμενο σε όλους τους τομείς.
'Eνα παράδειγμα https://www.youtube.com/watch?v=c9EJe295tDE
 
Απάντηση: Re: EPSON WORLD’S FIRST 3LCD REFLECTIVE LASER

Παρότι ο προβολέας του αποδίδει μόλις 600 lumens είναι πιο φωτεινός
(λέει και μάλιστα κάμποσο) από τον άλλον που είχε με λάμπα, τον κορυφαίο anthem με 1000 lumens.

:HTEHETH63::idea::glowlamp::stupido2:

Ευτυχώς το φόρουμ διαθέτει τα κατάλληλα emoticons!!:D
 
Σαν να λεμε οτι ο Γκαλης ειναι πιο ψηλος απο τον Φασουλα ενα πραμα..
 
Μεγαλύτερη αίσθηση φωτεινότητας μπορεί να δώσει το υψηλότερο κόντραστ, αυτό είναι δεδομένο. Ωστόσο, το μάτι είναι το πλέον ακατάλληλο όργανο για να αντιληφθεί τις διαφορές ειδικά όταν το φως είναι πολύ. Εκτός του ότι συνηθίζει εύκολα έχει και διαφορετικό μέτρο. Π.χ. μια πτώση φωτεινότητας της τάξης του 10% πιθανότατα να μην γίνει αντιληπτή στους 9,5 από τους 10. Όλα αυτά λύνονται εύκολα με ένα φωτόμετρο. Το παίρνεις, μετράς και πάπαλα...
 
Ο anthem είναι 900 lumens έκανα λάθος.

Σίγουρα κι εγώ έχω τις αμφιβολίες μου αλλά εφόσον δεν έχει κάποιος συγκρίνει τους δύο δίπλα δίπλα όπως ο κάτοχος και ο bloger
που ήταν παρών καλύτερα να μην βγάζει συμπεράσματα. Ας μην ξεχνάμε ότι είναι δύο διαφορετικές πηγές φωτός και δεν είναι λίγες
οι φορές όπου τα lumens που δηλώνει ένας κατασκευαστής δεν φαίνονται στην οθόνη. Και τα οπτικά του φακού και τα chip παίζουν ρόλο.
Ο εν λόγω προβολέας είναι ο M Vision Cine LED της digital projection.
Υποθέτω ότι επειδή οι λάμπες των jvc έχουν μια πιο γρήγορη πτώση στην φωτεινότητα και τα led ελάχιστη, η σύγκριση θα έγινε με τον jvc να έχει
καμιά 300άρα ώρες.:nounder:
 
Last edited:
Τότε εγώ δεν κατάλαβα τι είπε. Αν συζητάμε για ονομαστικές τιμές, το γνωρίζουν όλοι πως δεν σημαίνει τίποτα. Υπέθεσα πως έγραφε τις πραγματικές τους μετά από καλιμπράρισμα και ασφαλή μέτρηση με φωτόμετρο. Βαγγέλη, το φως δεν έχει να κάνει με σύγκριση. Μια τιμή είναι που προκύπτει από μέτρηση. Αν το φωτόμετρο καταγράψει υψηλότερη φωτεινότητα game over ό,τι και να βλέπει το μάτι του καθενός.
 
Re: Απάντηση: EPSON WORLD’S FIRST 3LCD REFLECTIVE LASER

Δεν αναφέρει αν έκαναν μετρήσεις παρά άποψη για την εικόνα. Αλλά δε νομίζω το home theater του να μην έχει καλιμπραρισμένους
τους προβολείς.
Άλλωστε μια μέτρηση σε ansi lumens δεν είναι αρκετή μιας και αυτή θα μετρήσει το φωτεινότερο λευκό.
Κάτι τέτοιο δεν λέει αρκετά για την εικόνα ενός προβολέα. Υπάρχει και ο παράγοντας CLO (color light output)
όπου λέει για την φωτεινότητα ενός προβολέα σε κανονικές συνθήκες με χρώμα όπου συνολικά υπάρχουν πολλές
πιθανότητες να καταλήξει λιγότερο φωτεινός.
Ειδικά όταν καλιμπραριστεί ένας προβολέας και ρίχνουμε τη φωτεινότητα για να πετύχουμε τον ιδανικό συνδυασμό
contrast και ακρίβειας χρώματος (το πιο σημαντικό) τα πράγματα αλλάζουν.
Κάτι τέτοιο θα παίζει σε αυτήν την περίπτωση.
 
Το φως οριοθετεί τα πάντα. Το CLO δεν είναι τίποτ' άλλο από ενα απλό μαρκετινίστικο κόλπο κυρίως της Έπσον για να χτυπήσει τους Data DLP προβολείς λόγω προσθήκης λευκού segment στον χρωματικό τροχό με αποτέλεσμα να μειώνεται η συνολική επιφάνεια των βασικών χρωμάτων και το μηχάνημα να παρουσιάζει αφ' ενός υψηλότερη φωτεινότητα, όμως, ταυτόχρονα και χαμηλότερη χρωματική φωτεινότητα. Η πλειονότητα των προβολέων DLP μεσαίας και μεγάλης κατηγορίας τιμής αποτελούνται από τροχό με μέρη: RGBRGB οπότε δεν υπάρχει κανένα απολύτως θέμα με την συνολική φωτεινότητα των χρωμάτων.