Equalizers-τι έγιναν αυτές οι συσκευές;

Απάντηση: Re: Απάντηση: EQUALIZERS-ΤΙ ΕΓΙΝΑΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ;

Δηλαδή δεν πιστεύεις στη θεωρία του πιουρισμού, του αυθεντικού μουσικού γεγονότος, των φυσικών οργάνων (συκώτι, πνεύμονες, νεφρά) και της κοίλης γης; :afro:

Να πω και το πιο τρομερό: δεν ακούω καλώδια! Εντελώς κουφός όμως! :flipout:
 
Re: EQUALIZERS-ΤΙ ΕΓΙΝΑΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ;

Προτιμώ να ακούω το δισκάκι και όχι το equalizer......

Κυρίως ακούς πως παίζει το δισκάκι απο τα μηχανήματά σου, στο χώρο σου... με το χώρο να ευθύνεται για το μεγαλύτερο ποσοστό αυτού που ακούς.
Όπως και όλοι μας...
 
Απάντηση: EQUALIZERS-ΤΙ ΕΓΙΝΑΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ;

πολυ απλα τα παλια γνωστα εκουαλαιζερ εφτιαχναν κατι και παραλληλα χαλαγαν κατι αλλο.

Τα EQUALIZERS το κάνανε ή αυτός που χρησιμοποιούσε το equalizer?
 
Απάντηση: EQUALIZERS-ΤΙ ΕΓΙΝΑΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ;

Τά equalizers ούτως η άλλως τά ακούμε λόγω τών τεχνικών τών ηχογραφήσεων ,απλά εκείνα τά θεωρούμε δεδομένα καί δέ μάς απασχολούν
 
Re: EQUALIZERS-ΤΙ ΕΓΙΝΑΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ;

Τα κλασικά equalisers είναι παρωχημένα πλέον. Σήμερα υπάρχουν ολοκληρωμένες λύσεις room correction σε μηχανήματα που τρέχουν εξελιγμενους αλγόριθμους για να ρυθμίσουν τα στραβά του χώρου, και όχι του σήματος.

Επίσης, το να θέλει κάποιος να ακούσει τους δίσκους του όσο "καλύτερα" μπορεί , δεν είναι κατι το επιλήψιμο ή κατακριτέο. Αρκεί να έχει και δίσκους να ακούσει

Αυτό ισχύει. Με το MCINTOSH MEN220 (room correction) διορθώνω πολύ περισσότερα πράγματα από τα προβλήματα που ενδεχομένως εισάγω σε ένα σύστημα (διόλου ευκαταφρόνητου κόστους), και σε τελευταία ανάλυση αξιοποιώ αποτελεσματικοτερα τις δυνατότητες των μηχανημάτων μου δεδομένων των ατελειών του χώρου ακρόασης.
 
Re: EQUALIZERS-ΤΙ ΕΓΙΝΑΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ;

Το loudness είναι σχεδόν υποχρεωτικό ,το δε εκουλαιζερ πολύ χρήσιμο αλλά πολύ δύσκολο να το χρησιμοποιήσεις σωστά .



Όπως είπε κάποιος "Unless the speakers somehow produce relatively MORE bass at low volumes, they still can't compensate for the fact that human hearing is less sensitive to low (and high) frequencies at low volumes. So a loudness control remains useful for low-volume listening."
 
Απάντηση: Re: EQUALIZERS-ΤΙ ΕΓΙΝΑΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ;

Το loudness είναι σχεδόν υποχρεωτικό ,το δε εκουλαιζερ πολύ χρήσιμο αλλά πολύ δύσκολο να το χρησιμοποιήσεις σωστά .



Όπως είπε κάποιος "Unless the speakers somehow produce relatively MORE bass at low volumes, they still can't compensate for the fact that human hearing is less sensitive to low (and high) frequencies at low volumes. So a loudness control remains useful for low-volume listening."

Loudness. Μεγαλεία του κάποτε Χρηστάρα μου...
Αλλά επειδή τον τελευταίο καιρό ακούω σε πολύ χαμηλές εντάσεις διαπίστωσα ( μετά απο μια τυχαία σκάντζα με τον παλιό Nikko), ότι -προσωπικά- θα το ήθελα και σήμερα
 
Απάντηση: Re: EQUALIZERS-ΤΙ ΕΓΙΝΑΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ;

Loudness. Μεγαλεία του κάποτε Χρηστάρα μου...
Αλλά επειδή τον τελευταίο καιρό ακούω σε πολύ χαμηλές εντάσεις διαπίστωσα ( μετά απο μια τυχαία σκάντζα με τον παλιό Nikko), ότι -προσωπικά- θα το ήθελα και σήμερα

Γιώργο,το μόνο (μα το μόνο) πράγμα που με κάνει να ήθελα να έχω διαλέξει ψηφιακό κι όχι αναλογικό ενεργό κρος,είναι η ευκολία που θα είχα στο πρώτο να έχω αποθηκεύσει μια διαμόρφωση για πολύ χαμηλές εντάσεις και να την αλλάζω on the fly.

Η αντίληψη μας στις χαμηλές συχνότητες πέφτει δραματικά με την ένταση,δυστυχώς.
Το loudness τελικά είναι απαραίτητο,κακά τα ψέματα.
 
Και είχα έναν Adcom προενισχυτή παλιά που η "ποσότητα" του loudness εξαρτώνταν από το ποτενσιόμετρο. Μεγαλεία!
 
Πιστεύω ότι το equaliser ήταν κι αυτό μια μόδα της εποχής, ο κόσμος άσχετος αγόραζε ό,τι του πάσαραν. Καταρχήν όποιος είχε έφτιαχνε τον ήχο όπως του άρεσε ασχέτως αν ήταν σωστός ή λάθος, αλλά και πάλι λογικά αν το σκεφτείτε μια τέτοια συσκευή είχε το πολύ 20 περιοχές να ρυθμίσεις, τι να πρωτορυθμίσεις δηλαδή όταν η συχνοτική περιοχή αποτελείται από χιλλιάδες διαβαθμίσεις; Πλέον αυτό το κάνουν οι ενισχυτές τουλάχιστον οι AV που έχουν τη δυνατότητα λόγω επεξεργαστών να επέμβουν σε 100άδες ή και 1000 διαβαθμίσεις του συχνοτικού φάσματος κι αυτό ως επί το πλείστον στον οικιακό κινηματογράφο, οι μουσικόφιλοι νομίζω προτιμούν τη flat ή direct αναπαραγωγή οπότε μια τέτοια συσκευή είναι πρακτικά άχρηστη και εμπορικά ασύμφορη κατά την προσωπική μου άποψη.
 
Πλέον αυτό το κάνουν οι ενισχυτές τουλάχιστον οι AV που έχουν τη δυνατότητα λόγω επεξεργαστών να επέμβουν σε 100άδες ή και 1000 διαβαθμίσεις του συχνοτικού φάσματος κι αυτό ως επί το πλείστον στον οικιακό κινηματογράφο, οι μουσικόφιλοι νομίζω προτιμούν τη flat ή direct αναπαραγωγή οπότε μια τέτοια συσκευή είναι πρακτικά άχρηστη και εμπορικά ασύμφορη κατά την προσωπική μου άποψη.



Excused me? Τι κάνουν ακριβώς οι AV με τα equaliser και τις χιλιάδες συχνοτηκές περιοχές?

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

image


Στην καλύτερη περίπτωση και μετά από σοβαρή προσπάθεια προεργασίας από μέρους σου, αυτό που κάνει ο AV σου μοιάζει με αυτό εδώ. Το αν είναι καλό η όχι μονό ένα έμπειρο αυτί μπορεί να σου το απαντήσει γιατί στα χαρτιά απέτυχε παταγωδώς.

http://avclub.gr/forum/showthread.php/117608-YPAO-%C2%80%C2%93-DCAC-Audyssey-MCAAC-%CE%BA-%CE%BB-%CF%80-%CF%83%CF%85%CF%83%CF%84%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CE%B9%CF%83%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%AC%CE%B8%CE%BC%CE%B9%CF%83%CE%B7%CF%82-%CF%83%CE%B5-%CE%B4%CE%BF%CE%BA%CE%B9%CE%BC%CE%AE
 
Συμπέρασμα. Όλοι έχετε τα συγκεκριμένα υβριδικά, και το συγκεκριμένο σύστημα. Χωρίς να επέμβετε κατόπιν με ρυθμίσεις χειροκίνητα.

Συνεπώς φταίει το σύστημα. Ή και η γειτόνισα απέναντι... . Το ότι δεν έχουμε ιδέα πως λειτουργεί δεν μας απασχολεί, αρκεί να πούμε ότι είναι δαιμονικό.
 
Συμπέρασμα. Όλοι έχετε τα συγκεκριμένα υβριδικά, και το συγκεκριμένο σύστημα. Χωρίς να επέμβετε κατόπιν με ρυθμίσεις χειροκίνητα.

Συνεπώς φταίει το σύστημα. Ή και η γειτόνισα απέναντι... . Το ότι δεν έχουμε ιδέα πως λειτουργεί δεν μας απασχολεί, αρκεί να πούμε ότι είναι δαιμονικό.



βρε βρε καλώς τον!! Και σε περίμενα! Όπου έχει dsp και equalization είσαι μέσα!
Τι περιμένεις λοιπόν διαφώτισε εμάς τους άσχετους και την γειτόνισσα απέναντι!
 
Επεμβαίνεις κατόπιν της αυτοποιημένης ισοστάθμισης.

Αν δεν το κατάλαβες, ρώτα τη γειτόνισα να σου πει πως.
 
Επεμβαίνεις κατόπιν της αυτοποιημένης ισοστάθμισης.

Αν δεν το κατάλαβες, ρώτα τη γειτόνισα να σου πει πως.


Καλά άμα είναι τόσο απλό εντάξει. Πώς και δεν το σκέφτηκα..:hmmmm2:

Προς τα πάνω επεμβαίνω η προς τα κάτω?
 
Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί είναι κακό (η ντεμοντέ !!) να έχεις ένα (πολύ καλό ψηφιακό) equalizer.

Μην τυχόν μπεις στον πειρασμό να δοκιμάσεις ρυθμίσεις και «μολύνεις» το καθαγιασμένο σήμα (σαν το άγιο φώς) το οποίο έχει περάσει από ένα equalizer κατά την ηχογράφηση που είναι σαν κονσόλα του Cape Canaveral.?
Αν μιλάμε για ένα equalizer από τα Jumbo φυσικά να λείπει , αλλά γιατί σαν χομπίστας να μην μπορείς να παίξεις με κάτι ποιοτικό .?

Δηλαδή γιατί με τους προβολείς κάνουν άπειρες ρυθμίσεις οι χομπίστες .? Εκεί δεν χαλάνε το «άγιο φώς».?
 
Re: Απάντηση: Equalizers-τι έγιναν αυτές οι συσκευές;

Καλά,μη φαγωθούμε και για τα eq τώρα...
(Προς τα κάτω.Πάντα.)

Δεν έχει σημασία προς τα που θα κατευθυνθεί το ασανσέρ. Και την πάνω και την κάτω γειτόνισα. Διακρίσεις δεν κάνουμε, παρά μόνο στα κοινόχρηστα επί των χιλιοστών του διαμερίσματος.

Σημαντικό είναι να καταλάβουμε πως άμα έχουμε ένα ηχείο πιο κοντά σε ένα τοίχο αυτό θα παίζει δυνατότερα από το άλλο. Συνεπώς, για να είμαστε πιο κοντά στο "πιουρ" (εγώ δεν πιστεύω σε κανένα πιουρ παρεμπιπτόντως) θα πρέπει να επέμβουμε. Επεμβαίνοντας κάνουμε eq.

Και όοοοολο αυτό στη διάθεσή μας φυσικά χωρίς να μας δεσμεύει. Αν αισθανόμαστε αμαρτωλοί, πάντα έχουμε τη δυνατότητα να το απενεργοποιήσουμε.
 
Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί είναι κακό (η ντεμοντέ !!) να έχεις ένα (πολύ καλό ψηφιακό) equalizer.

Μην τυχόν μπεις στον πειρασμό να δοκιμάσεις ρυθμίσεις και «μολύνεις» το καθαγιασμένο σήμα (σαν το άγιο φώς) το οποίο έχει περάσει από ένα equalizer κατά την ηχογράφηση που είναι σαν κονσόλα του Cape Canaveral.?
Αν μιλάμε για ένα equalizer από τα Jumbo φυσικά να λείπει , αλλά γιατί σαν χομπίστας να μην μπορείς να παίξεις με κάτι ποιοτικό .?

Δηλαδή γιατί με τους προβολείς κάνουν άπειρες ρυθμίσεις οι χομπίστες .? Εκεί δεν χαλάνε το «άγιο φώς».?


Τίποτα δεν είναι κακό αν ξέρεις τι πας να κανείς, και κυρίως γιατί θες να το κάνεις.
Άλλα ακόμα και ένα καλό equalizer από μονό του αν δεν συνοδεύετε και με ένα εξίσου καλο analyzer και τα απαραίτητα παρελκόμενα του δεν προσφέρει απολύτως τίποτα.
Και όταν αρχίσεις να ασχολιέσαι με τέτοια εργαλεία πρέπει πρώτα να ξεκαθαρίσεις πρωτίστως τι θέλεις να διορθώσεις, το ηχείο η τον χώρο? Έχει τεράστια διαφορά ειδικά αν μιλάμε για ακριβά ηχεία hi end που η δουλεία τους δεν είναι να μιμούνται ηχεία monitor.

Γιατί στην τελική αυτό θα είναι το αποτέλεσμα.