Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Επανέρχομαι. Έβαλα δίπλα δίπλα το ryobi και το parkside. Θα μου πείτε άλλα χρήματα, αλλα αν το είχα κάνει πιο νωρίς θα το είχα δώσει πίσω το parkside. Θεωρητικα ίδια δύναμη, μπαταρίες φορτισμένες και οι δύο full. Μέρα με τη νύχτα... //cloud.tapatalk.com/s/6252e424ab008/VID_20220410_162626.mp4//cloud.tapatalk.com/s/6252e43eb7ee6/VID_20220410_162908.mp4

Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

αχιλλεα, τα μπουλονοκλειδα στο ξεβιδωμα παντα ειναι ισχυροτερα απο οτι στο βιδωμα. και το ιδιο εργαλειο να ηταν, το ιδιο θα συνεβαινε
αλλά γιατι δεν παιρνεις το φοβερο τοπσακ που πηρα κι εγω με ενα πενηνταρικο?
και το εχει και προσφορα αυτες τις μερες. και ειναι και μπρασλες και εχει 4 αρα μπαταρια μαζι και φορτιστη και καρυδακια

τα βλεπει τα άλλα και γελαει :)
βεβαια δεν εχει την εγγυηση του λιντλ αλλά απο οτι δειχνει δεν εχει αναγκη

δες

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Last edited:
Αν ισχυει αυτο μιλάμε για εξαιρετικές επιδόσεις ανταξιες του κανονικου αεροσυμπιεστη.
Εκτός αν από τυπογραφικό άφησαν τις επιδόσεις του κανονικου....
Μετά από λίγο ψάξιμο και με όσα μπόρεσα να βρω καταλήγω στο συμπέρασμα ότι και οι δυο ''κινέζοι'' χρησιμοποιούν το ίδιο κόλπο στην περιγραφή των χαρακτηριστικών τους.

Δηλαδή ο μεν Ελληνοκινέζος αναφέρει στο Best price και στα site των καταστημάτων σαν Ροή Αέρα: 110 lt/min ενώ ο αντιπρόσωπος στον κατάλογο σκέτο 110 lt/min αλλά επάνω στην ταμπέλα του συμπιεστή υπάρχει το σύμβολο της αναρρόφησης αέρα στα 110 lt/min.

Ο Γερμανοκινέζος τώρα αναφέρει καθαρά ''Ισχύς αναρρόφησης 257 lt/min'' ενώ μέσα στο βιβλίο οδηγιών λέει παροχή αέρα (και αυτό είναι που μας ενδιαφέρει) έως 180 lt/min''.

Εάν κάνουμε αναγωγή από αναρρόφηση σε παροχή τότε έχουμε τα μεν 110 lt/min ισούνται με περίπου 73 lt/min ενώ τα 257 lt/min του Parkside αντιστοιχούν όντως σε 180 lt/min.

Βέβαια εάν αυτά είναι αληθινά δεν μπορώ να το ξέρω αλλά αυτό είναι κάτι που εύκολα μετριέται εάν έχουμε το κομπρεσέρ.
 
Ενδιαφέρεται ένας φίλος για μπουλονόκλειδο. Αν πάρει το μάτι κανενός κάποιο ξεχασμένο σετ σε καποιο κατάστημα ας σφυρίξει δύο φορές . Αν θυμάμαι καλά το είδε βγάλει στο φυλλάδιο λιγο πριν τα Χριστούγεννα στα 79 ευρώ, με μπαταρία και φορτιστή.

Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το ειχα βαλει εγω αγγελια αν λες αυτο με τα 400Nm δυναμη, αν ενδιαφερεσαι ακομα ειναι τελειως καινουριο ουτε μια βιδα δεν ελυσε γιατι μου φενεται βαρυ και δεν θα το δουλεψω για την εργασια που ηθελα στειλε μου προσωπικό αν θελεις ..
 
αχιλλεα, τα μπουλονοκλειδα στο ξεβιδωμα παντα ειναι ισχυροτερα απο οτι στο βιδωμα. και το ιδιο εργαλειο να ηταν, το ιδιο θα συνεβαινε
αλλά γιατι δεν παιρνεις το φοβερο τοπσακ που πηρα κι εγω με ενα πενηνταρικο?
και το εχει και προσφορα αυτες τις μερες. και ειναι και μπρασλες και εχει 4 αρα μπαταρια μαζι και φορτιστη και καρυδακια

τα βλεπει τα άλλα και γελαει :)
βεβαια δεν εχει την εγγυηση του λιντλ αλλά απο οτι δειχνει δεν εχει αναγκη

δες

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Νίκο και τα δύο ξεβίδωμα κάνουν. Βλέπουμε πόσο πιο άνετα δουλεύει το ryobi. H αίσθηση που σου δίνει είναι ότι έχει διπλάσια δύναμη. Κάτι δεν μας λέει καλά στα specs η parkside.

Στάλθηκε από το SM-F916B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
  • Haha
Reactions: nickolas
και ο τυπος εδω καπου στα 250 περιπου το βγαζει το παρκι. αλλά το ξερουμε οτι η παρκι κλεβει παντα.
στα 300 ν.μ. δεν μπορεσε να ξεβιδωσει μπουλονι!

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

σε αντιθεση αλλος παλι ιταλος , μετραει το τοπσακ και βγαζει πραγματικα ν.μ. ανα σκαλα λειτουργιας του.
μου προκαλει εντυπωση οτι η τοπσακ δεν κλεβει σε κανενα εργαλειο της σε αντιθεση με τους αλλους κινεζους κατασεκυαστες και με την παρκσαιντ βεβαια!

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


λογικο ειναι , ενα μπρασλες ειναι παντα δυνατοτερο, δεν ζεσταινεται πολυ οταν ζοριζεται, δεν φθειρεται οπως ενα κλασικο, δεν θελει καρβουνακια.
δεν υπαρχει συγκριση μεταξυ των δυο εργαλειων...
 
Το πιστολι βαφης αξιζει; Ειναι πολυ φτηνο και φαινεται πως εχει μεταλικο δοχειο.
 
τα λιπαντικα αυτοκινητου τι λενε παιδια τα δοκιμασε καποιος ?
Γραφει οτι ειναι απο γερμανια και εγω χρησιμοποοω μαρκα fucks που συνηστα η εταιρια opel για το αυτοκινητο μου..
Αλλα τα βρισκω του lidl αρκετα φτηνα ... θα ειναι καλα ?
 
τα λιπαντικα αυτοκινητου τι λενε παιδια τα δοκιμασε καποιος ?
Γραφει οτι ειναι απο γερμανια και εγω χρησιμοποοω μαρκα fucks που συνηστα η εταιρια opel για το αυτοκινητο μου..
Αλλα τα βρισκω του lidl αρκετα φτηνα ... θα ειναι καλα ?
Φιλε μου,μείνε στα λάδια σου.Ποσα λεφτά θα γλυτώσεις από το λάδι του lidl,για να το ρισκάρεις;
 
Κωστή,και να γράφει ότι πληροί τις προδιαγραφές ,τους εμπιστευεσαι;Εδώ στα εργαλεία, που μπορεί κάποιος να μετρήσει τα νούμερα που λένε,και υπάρχουν αποκλίσεις. Φαντάσου στο λάδι,που δεν μπορεί κάποιος εύκολα να πιστοποιήσει τα όσα λένε......
 
Μαζί σου...απλώς θα ηταν ένας λόγως,ας πούμε καλο δέλεαρ,να προσελκύσει κάποιον να τα αγοράσει εφόσον γνωρίζει...
Προσωπικά σε καμία περίπτωση δεν θα τα επέλεγα ...!!!
 
  • Like
Reactions: MAN0S
παντως για το δικο μου που ειναι 20+ χρονων και καιει λαδια αβερτα, μια χαρα ειναι το 10-40 του λιντλ που του βαζω.
και ετουτο γιατι του βαζω φτηνα λαδια του εμποριου απο βενζιναδικα, αφου ετσι κι αλλιως τα καιει. του λιντλ μου φαινονται καλυτερα γιατι καιει λιγοτερα με αυτα.
και καθε τοσο αγοραζω ενα λιτρο και του συμπληρωνω, οπότε οταν βρισκω του λιντλ τα προτιμω.
του λιντλ αναγραφουν πολλες προδιαγραφες αν θυμαμαι καλα. και απο οσο ξερω, τα χρησιμοποιουν με αλλα ονοματα καποιοι κατασκευαστες

αυτο που πρεπει να προσεχουμε σε ενα λαδι ειναι να μην ειναι ανοιγμενο.
πολλοι κανουν το λαθος και για οικονομια παιρνουν ενα πεντοκιλο για να συμπληρωνουν. ή αν δεν κανουν πολλα χιλιομετρα, τα αφηνουν για καιρο μεσα στο κινητηρα τα ιδια.
ειναι πολυ καλυτερα να παρεις 5 Χ 1 λιτρο και να ανοιγεις ενα καθε φορα και στο εξαμηνο να τα αλλαζει ολικα. το πεντοκιλο θα το παρεις οταν θες να τα αλλαξεις, οχι οταν θες για να εχεις να συμπληρωνεις.

θεωρητικα τα λαδια ειτε ειναι δουλεμενα ειτε οχι, αν ανοιχτουν επειδη μεταβαλουν την χημικη τους συνθεση απο την επαφη με το οξυγονο, πρεπει να αλλαζουν στο εξαμηνο για να λειτουργουν σωστα, συμφωνα με τις προδιαγραφες τους, ασχετα το ποσα χιλιομετρα εχεις κανει.
στο χρονο το αργοτερο, απο την ωρα που θα ανοιχτουν, τα λαδια ειναι "αχρηστα"
το καλυτερο λαδι του κοσμου να βαλεις, σε εξη μηνες δεν πιανει τις προδιαγραφες του και στον χρονο επανω, δεν πιανει καμια προδιαγραφη

υγ
τωρα βεβαια αν εχεις κανα ακριβο αμαξι επιδοσεων, βαζεις κανα φουλ συνθετικο καστρολ και εχεις το κεφαλι σου ησυχο
 
Last edited:
Εγω κλεινω 3 χρονια σερί που βαζω τα λαδια 5-30 + 5-40 του λιντλ σε Opel Astra Η 2007 (ειχα πρωτοβαλει Απριλιο του 2019) και εχω κανει 3 αλλαγες μεχρι τωρα. Τo ιδιο εκανα και σε Hyundai i10 συγγενη και δεν παρουσιασε προβληματα κανενα οχημα ως τωρα. Πρωτα γλιτωνα κανα 12 ευρω στο 5λιτρο 5-40 σε σχεση με το λαδι της General Motors, αλλα το λιντλ το πηγε στα 19 ευρω πλεον και τα μονολιτρα 5-30 στα 6,20 (τρεχον φυλλαδιο). Τα μονολιτρα παντως ειναι καλυτερη ποιοτητα απο το 5λιτρο αλλα θα κοστισουν 31 ευρω τα 5 λιτρα.
 
τα λιπαντικα αυτοκινητου τι λενε παιδια τα δοκιμασε καποιος ?
Γραφει οτι ειναι απο γερμανια και εγω χρησιμοποοω μαρκα fucks που συνηστα η εταιρια opel για το αυτοκινητο μου..
Αλλα τα βρισκω του lidl αρκετα φτηνα ... θα ειναι καλα ?
Το έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν.Το 10w 40 του lidl είναι ακριβώς το ίδιο με τα επίσημα opel, στο ίδιο δοχείο κιόλας!
Προσωπικά το βάζω χρόνια παντού σχεδόν.
Όλα έχουν προδιαγραφές και μάλιστα ήταν τα πρώτα που ήρθαν με SN .
Το δε 5w 30 το έβαλα δύο φορές και δεν είδα διάφορες πουθενά.Το λάθος του lidl είναι ότι δεν το φέρνει συχνά σε 5λιτρο και δεν έφερε ακόμα πετρελαίου...
Συνοπτικά είναι άριστα λάδια και βάλτα χωρίς σκεψη
 
Μεγάλο κεφάλαιο τα λιπαντικά. Ασχολούμενος αρκετά χρόνια (ερασιτεχνικά βέβαια, αν κι έχω ανάλογες τεχνικές γνώσεις) με το αντικείμενο, θα πρότεινα τουλάχιστον όσοι έχετε σχετικά καινούρια οχήματα (πχ μέχρι 10ετίας/150.000χλμ) να επιλέγετε λιπαντικά που έχουν ιξώδες και προδιαγραφές όμοιες με αυτές που προτείνει ο κατασκευαστής.
Ακόμα και για τους φίλους που έχουν Opel (όπως κι εγώ, Astra του 2005), από τη στιγμή που όλα τα Astra από το 2004 και μετά (τουλάχιστον) έρχονταν με λάδια 5W30 για ποιο λόγο να αλλαχθούν με 5W40 (αν κι επιτρέπεται), ή 10W40, πέρα ίσως από την περίπτωση να ξεκίνησε να καταναλώνει λάδια το μοτέρ;
Επίσης από τη στιγμή που η Opel/GM βγάζει τα 5λιτρα Dexos II/5W30 σε τιμή χώμα (23 ευρώ αγόραζα εγώ το 5λιτρο μέχρι προ 2ετίας, λογικά κάτω από 30 τα πουλάνε κα σήμερα), για ποιο λόγο να προτιμήσει κανείς τα λάδια του Lidl, όσο καλά κι αν είναι; Περιεργαζόμενος 1-2 φορές τις προδιαγραφές των λαδιών του Lidl σε 5W30 (που δεν τα φέρνει συχνά) και 5W40 από όσο θυμάμαι δεν είδα να πληρούν τις ειδικές προδιαγραφές της Opel (GM LL A/B 025 ή/και Dexos II) πέρα βέβαια από τις γενικές της ACEA (A3, C3 κλπ). Αν άλλαξε αυτό στις πολύ πρόσφατες παρτίδες δεν το γνωρίζω, καθώς δεν έπιασα να δω λάδια Lidl τον τελευταίο χρόνο, ωστόσο δεν το θεωρώ πολύ πιθανό (γιατί συν τοις άλλοις, οι εξειδικευμένες προδιαγραφές συγκεκριμένων αυτοκινητοβιομηχανιών απαιτούν licence από τους κατασκευαστές και αυτά ανεβάζουν το κόστος των λαδιών).
Εν κατακλείδι, ναι, τα λάδια των Lidl δεν φαίνεται να είναι άσχημα (και σίγουρα όχι για τα λεφτά τους), δύσκολα θα κάνουν σοβαρή ζημία στα περισσότερα μοτέρ, ενδέχεται ωστόσο σε κάποιες περιπτώσεις να επιβαρύνουν την όποια "καλή" λειτουργία τους ή/και να επιταχύνουν την φθορά/πτώση απόδοσης κάποιων κινητήρων, όχι απαραίτητα γιατί είναι "Lidl" αλλά γιατί δεν είναι όσο εξειδικευμένα ζητάει ο κάθε κατασκευαστής για κάθε συγκεκριμένο μοτέρ. Από κει και πέρα, ναι, φαίνεται να κατασκευάζονται στη Γερμανία, δεν τα κάνει αυτό ωστόσο από μόνο του άριστα σε καμία περίπτωση.
Προσωπικά θα τα έβαζα πιο εύκολα όπως ανέφερα και αρχικά σε μοτέρ που έχουν γράψει ικανό αριθμό χιλιομέτρων και κατ' επέκταση έχουν κλείσει την πρώτη "νεότητά" τους, εφόσον όμως είναι του ίδιου ιξώδους με αυτά που ζητά ο κατασκευαστής και βέβαια πληρούν τουλάχιστον τις βασικές προδιαγραφές που ζητά ο τελευταίος (ΑCEA, SN κλπ). Οι υπόλοιποι (κινητήρες με λίγα χλμ/ώρες λειτουργίας) θεωρώ ότι δεν είναι και το πιο φρόνιμο να τα προτιμάτε έναντι εκείνων που πληρούν επακριβώς τις εργοστασιακές προδιαγραφές, απλά για να γλυτώνετε 10-15 ευρώ το χρόνο. Τουλάχιστον όχι αν σκοπεύετε να εξαντλήσετε οι ίδιοι την ωφέλιμη διάρκεια ζωής των κινητήρων σας.
 
Και εγω θεωρώ πως για μια διαφορά 5-10 ευρώ σε ετήσια βάση δεν αξίζει ουτε υποψία να έχετε πως είναι πιθανον να παθει κάτι το μοτερ σας και η ζημιά έπειτα να απαιτήσει υπερπολλαπλασια χρήματα.
 
Η εμπειρία από τα αναλώσιμα του lidl,(δισκάκια,τρυπανια κτλ),νομίζω ότι είναι ο καλύτερος οδηγός για το τι πρέπει να κάνει κάποιος.Εκτος αν η οικονομία 0.5e το μηνα,του είναι τόσο σημαντική.
 
  • Like
Reactions: Nektarios2015
Προσωπικά στα αμάξια βάζω μόνο mobil 1 esp 5-30 και δεν κοιτάω και πόσα πληρώνω παραπάνω.

Για πιεστικό, γεννήτρια κλπ δεν ασχολούμαι και βάζω ότι βρώ που να καλύπτει τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.

Μόνο να με αφήσει το αμάξι το κοστολογώ (χωρίς τις επισκευές) πολύ παραπάνω απο τα €200-300 που μπορεί να "εξοικονομούσα" στη 10ετία.
 
  • Like
Reactions: KOSSTV