Re: Απάντηση: Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές
Quote Originally Posted by strs
Σε συνέχεια της συνέχειας (γαμώ το φελέκι μου)....το το εργαλείο δεν είχε τίποτα σύμφωνα με την χιουστον , έσκασα και 40 για μπαταρίες, και χτες μετά από 15 μέρες άνοιξα 2 τρύπες με τούβλο με 6αρι, βίδωσα 2 βίδες, το άφησα για κανά 3ωρο, και όταν πήγα να συνεχίσω τις εργασίες.....η απόλυτη ξενέρα...οι μπαταρίες φουλ το εργαλείο δεν ξεκινά....ότι έκανα και αρχικά και το έστειλα στο σέρβις.
Λυπάμαι πολύ που το ακούω μιας και το δικό μου τα έφτυσε όπως είπα παραπάνω και σκέφτομαι μήπως μου αρχίσουν τα τρελά ή τις καθυστερήσεις. Με το lidl που επικοινώνησα μου ζήτησαν τα στοιχεία μου και μου είπαν πως θα προωθήσουν οι ίδιοι το αίτημά μου στη χιούστον σέρβις λόγω του ότι έχουν αλλάξει οι διαδικασίες. Πάντως πριν κανά τριάρι βδομάδες που πήρα τηλ. για ένα χαλασμένο σκουπάκι μου είπαν να πάρω κατευθείαν στη χιούστον σέρβις. Βέβαια, αν και τους εστειλα ταχυδρομικώς την απόδειξη, από τότε ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Λέτε να έχει πέσει γραμμή από τα lidl ή απλώς κάνουν τα δικά τους ;
\\παιδια λυπαμαι που σας διαβαζω
Ιδιο προβλημα ειχε κ ο Ιλιας ο κατα φορουμ κενζο διαβαστε την εμπειρια του. Ισως να υπαρχει θεμα με ολοκληρα στοκ μπαταριων. Εγω με το 10βολτο δραπανακι PABSW 10,8 B 3 δεν εχω δει κατι προβληματικο. Εαν εχετε καποιον γερμανο κλπ, ελέγξτε τις μπαταριες. Το σερβις πρεπει να σας τις καλυψει ετσι και αλλιως, τοσο γρηγορα με ζημια. Στα υπ οψιν οτι στην δικια μου μπαταρια 2014 αναφερει ΓΙΑ ΣΕΡΒΙΣ
www.grizzly-service.eu DCBK-70. Ισως καλυφθειτε απο εκει.
--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---
http://grizzly.biz/Service/Warranty
Warranty
Premium Quality
Our warranty covers all material or manufacturing defects. Consumable parts that are subjected to normal wear and tear during the use of the product are not covered by the warranty. Please take notice of the operating manual of your tool in this regard.
Here are a few answers to frequently asked questions:
For how long does our warranty apply?
Our warranty period is usually 2 years.
When does the warranty elapse?
The warranty elapses if the product was damaged due to a lack of care or if it was used improperly or not serviced.
The warranty will also elapse in case of improper and false use, application of force and in case of interventions that have not been made by a service branch authorised by us.
What should be avoided?
All instructions listed in the operating manual have to be observed for a proper use of the product. Purposes for use and actions that the operating manual advises against or cautions of must be avoided by all means.
What happens if a damage occurs outside of the warranty?
Should a damage arise, which is determined not to be covered by the warranty, you will receive a cost estimate.
http://grizzly.biz/Service/Repairs
REPAIRS
We offer the possibility of using our repair service. We usually process warranty repairs within 3 working days. Our shipping partners require about 2 working days for the return shipment. If you have any questions about the repair processing, please contact our service department by email or telephone, so that we can coordinate the course of action with you.
Email:
[email protected]
Service-hotline: 06026 9914 448
If the warranty period has elapsed or if a damage occurs outside of the warranty terms, you are welcome to receive a cost estimate from our workshop. If the repair is not worth it for economic reasons (e.g. in case of motor damage), you will be informed of this as soon as possible. Please understand that we cannot accept parcels being delivered without postage paid or with bulk material surcharges.
Accessories and spare parts:
Please notice that orders can only be placed in the online shop. You will find a link to our online shop on our homepage or directly here:
www.grizzly-shop.de
--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---
Επισης, μηπως εχετε ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ ΦΟΡΤΙΣΤΗ, και σκοτωνει τις μπαταριες μς υπερφορτιση- ταχυφορτιση