Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Να σας βγάλω λίγο από το θέμα... Έκανα μια τρύπα σε σίδερο με το 18βολτο κρουστικό χωρίς να το πιέσω ιδιαίτερα και παρατήρησα οτι το τσοκ πήρε μπόσικα. Για την ακρίβεια ο άξονας του φαίνεται να πήρε μπόσικα που πριν δεν είχε ή αν είχε ήταν ελάχιστα. Μιας και τα γρανάζια του πρέπει να είναι μεταλλικά (νομίζω ο diabolic είχε ανεβάσει μια φωτό με το εσωτερικό του) να υποθέσω οτι κάποιο ρουλεμάν-υποδοχή την άκουσε; Κατά τ' άλλα περιστρέφεται κανονικά. Να πάρω τηλ. το σέρβις ή θα μου πουν οτι είναι δική μου υπαιτιότητα;
 
Δε με κατάλαβες, το συγκεκριμένο έχει και κρουστική λειτουργία. Την τρύπα την άνοιξα με την γρήγορη ταχύτητα χωρίς κρούση.
 
Να σας βγάλω λίγο από το θέμα... Έκανα μια τρύπα σε σίδερο με το 18βολτο κρουστικό χωρίς να το πιέσω ιδιαίτερα και παρατήρησα οτι το τσοκ πήρε μπόσικα. Για την ακρίβεια ο άξονας του φαίνεται να πήρε μπόσικα που πριν δεν είχε ή αν είχε ήταν ελάχιστα. Μιας και τα γρανάζια του πρέπει να είναι μεταλλικά (νομίζω ο diabolic είχε ανεβάσει μια φωτό με το εσωτερικό του) να υποθέσω οτι κάποιο ρουλεμάν-υποδοχή την άκουσε; Κατά τ' άλλα περιστρέφεται κανονικά. Να πάρω τηλ. το σέρβις ή θα μου πουν οτι είναι δική μου υπαιτιότητα;

Δεν είναι δική σου υπαιτιότητα. Η χρηση ειναι φυσιολογικη ΝΟΜΙΖΩ. Απλα, ειπες οτι ειναι το κρουστικο; Μηπως εννοεις δραπανοκατσαβιδο; Γιατι το κρουστικο-παλμικο ΔΕΝ μπορει να απενεργοποιηθει η κρουση, και θα κανει μολις ζοριστει και μπλοκαρει. Στην οποια περιπτωση ΔΕΝ σε καλυπτει...Ελεγξε το εγχειριδιο...
 
Οχι παιδιά δεν είναι το παλμικό. Είναι το απλό 18βολτο που έχει και λειτουργία κρούσης. Δεν μπορώ να δω τώρα το μοντέλο αλλά είναι αυτό http://offers.kd2.org/en/ie/lidl/pyMN/
Σίγουρα κάτι έπαθε μιας και κλείδωσε μόνιμα στην κρούση και οι σκάλες ροπής του δεν κατεβαίνουν μέχρι το 1 αλλά το 15. Θα πάρω αύριο τη χιούστον σέρβις, ελπίζω να μην μου κάνουν τη ζωή δύσκολη...
 
Αυτούς τους σφικτηρες τους περιμένω πάνω από χρόνο...τέτοια εποχή πάλι τους είχε το ιταλικό και εδώ δεν ήρθαν...όπως περιμένω και ένα παλμικο τριβειο.

Καλησπέρα στην παρέα. Τους σφιγκτήρες τους έχω πάρει εδώ και 2 ή 3 χρόνια γιατί η τιμή τους (όπως και τώρα) είναι πολύ χαμηλή. Ωστόσο το μετάνιωσα γιατί όσες φορές τους χρησιμοποίησα για τρύπημα δεν ήταν όσο σταθεροί θα έπρεπε. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι τα κόκκινα πέλματα, όταν ζορίζονται, γλιστράνε και εκεί που νομίζεις ότι έχεις σφίξει καλά τα κομμάτια, αυτά μετατοπίζονται.
Αν τους θέλετε για κόλλημα ξύλων είναι ΟΚ. Για τρυπήματα πάρτε τους κλασσικούς στιβαρούς που τους σφίγγεις περιστρέφοντας τον κοχλία.
 
Αυριο θα παρω την εξυπηρετηση πελατων να κανω παραπονα για το ότι δεν φερνουν εργαλεία,οπως οι Ιταλοι...:idea:
 
Συμφωνώ, το μέταλλο θέλει αργές στροφές αλλά μιλάμε για δραπανοκατσάβιδο, πόσες στροφές να έχει; Άντε να μου έκαιγε το πολύ πολύ τη μύτη. Και το σίδερο ήταν μια σωλήνα γαλβανιζέ πάχους μερικών χιλιοστών. Δε δικαιολογείται να βγήκε off με τη χρήση που του έκανα. Μάλλον ήταν ελαττωματικό. Η εμπειρία σας από χιούστον σέρβις τι λέει; Εγώ ένα πρόβλημα που είχα με ένα σκουπάκι μου ζήτησαν απλώς την απόδειξη και μου είπαν οτι θα μου στείλουν μόλις στοκάρουν. Σε περίπτωση που δεν έχουν το δραπανοκατσάβιδο άραγε θα περιμένω μέχρι να το ξαναφέρουν τα lidl για να μου το στείλουν;

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Νίκο δε μάγκωσε το τρυπάνι, το πρόσεχα. Ούτε το ζόρισα μιας και η μύτη ήταν καινούργια και έκοβε καλά. Απλώς δεν ήταν τελείως κατακόρυφα, αλλά είχε μια μικρή γωνία.
 
Καλησπέρα στην παρέα. Τους σφιγκτήρες τους έχω πάρει εδώ και 2 ή 3 χρόνια γιατί η τιμή τους (όπως και τώρα) είναι πολύ χαμηλή. Ωστόσο το μετάνιωσα γιατί όσες φορές τους χρησιμοποίησα για τρύπημα δεν ήταν όσο σταθεροί θα έπρεπε. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι τα κόκκινα πέλματα, όταν ζορίζονται, γλιστράνε και εκεί που νομίζεις ότι έχεις σφίξει καλά τα κομμάτια, αυτά μετατοπίζονται.
Αν τους θέλετε για κόλλημα ξύλων είναι ΟΚ. Για τρυπήματα πάρτε τους κλασσικούς στιβαρούς που τους σφίγγεις περιστρέφοντας τον κοχλία.

Ετσι ακριβως καπεταν νικολα. Ολοι καλοι ειναι ο καθενας ομως υπερτερει καπου.
 
Σε ευχαριστω, και για ολους μας, εδω στο νημα.
Συμφωνω για αναλώσιμα επώνυμα. Βεβαια, ακομη δουλευω με το στοκ αναλώσιμα του λιντλ 1999, μαλλον πρεπει να ηταν Einell η κατιτις τοτε και εκτοτε τα εθαψε. Με λαμαρινες 3 κ 5 χιλ. που εκοψα για να ηλεκτροκολλησω, εκανα δουλεια με τον δισκο μαμισιο που δε μου πεταει, και που η κοπη ειναι πολυ καθαρη, ακομη και με τα δυο χερια χωρις βαση.
Παρεπιπτοντος,
100132_01_f.jpg

Εαν δειτε το μικρο κουμπακι διπλα στην σκανδαλη ειναι για να κλειδωνει ο τροχος σε λειτουργια οταν ειναι πχ πανω σε μια βαση.
Α, και ο δικος μου ο παλιατζουρας ο τροχος μπαινει και προσαρμοζεται μια χαρα στην βαση που εφερε προσφατα το λιντλ, μου φαινεται περιεργο ο καινουργιος να μην προσαρμοζεται, εφοσον ειναι σχεδασμενος ολοιδιος. Εντουρακο εισαι σιγουρος για το οτι δεν κλειδωνει σε συνεχη λειτουργια και δεν προσαρμοζει στην βαση του λιντλ;
Νικο διαβολικε, εγω εκοψα πλακακια προσφατα με την χρηση βασης, εφοσον αφαιρεσα τη μεγγενη, και ηταν σουπερ η κοπη (στεγνη). Τι εμπειρια ειχες;, Ηταν υγρη κοπη;

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Η μεγαλη σχεδιαστικη διαφορα του τροχου που εχω σε σχεση με τον καινουργιο ειναι οτι θελεις κατσαβιδι για να ξεσφιξεις,και να περιστρεψεις την ασπιδα προστασιας του δισκου.

Με τους δίσκους κοπής αδερφέ είμαι ευχαριστημένος όπως σου είπα. Κάνεις όμως ένα λάθος. Το κόκκινο στρόγγυλο κουμπί δεν είναι για να κλειδώνει ο διακόπτης λειτουργία του τροχού αλλά είναι ασφάλεια. Αν δεν τον πατάς δηλαδή ο διακόπτης εκκίνησης δεν πατιέται προς τα μέσα και έτσι δεν μπορεί να εκκινήσει το εργαλείο...
Οπότε ο διακόπτης πρέπει να είναι πατημένος όλη την ώρα για να λειτουργεί ο τροχός. Καλό αυτό για μένα γιατί τα ατυχήματα περιορίζονται κατά πολύ.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Συμφωνώ, το μέταλλο θέλει αργές στροφές αλλά μιλάμε για δραπανοκατσάβιδο, πόσες στροφές να έχει; Άντε να μου έκαιγε το πολύ πολύ τη μύτη. Και το σίδερο ήταν μια σωλήνα γαλβανιζέ πάχους μερικών χιλιοστών. Δε δικαιολογείται να βγήκε off με τη χρήση που του έκανα. Μάλλον ήταν ελαττωματικό. Η εμπειρία σας από χιούστον σέρβις τι λέει; Εγώ ένα πρόβλημα που είχα με ένα σκουπάκι μου ζήτησαν απλώς την απόδειξη και μου είπαν οτι θα μου στείλουν μόλις στοκάρουν. Σε περίπτωση που δεν έχουν το δραπανοκατσάβιδο άραγε θα περιμένω μέχρι να το ξαναφέρουν τα lidl για να μου το στείλουν;

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Νίκο δε μάγκωσε το τρυπάνι, το πρόσεχα. Ούτε το ζόρισα μιας και η μύτη ήταν καινούργια και έκοβε καλά. Απλώς δεν ήταν τελείως κατακόρυφα, αλλά είχε μια μικρή γωνία.

Θα σε καλύψουν απόλυτα Χρήστο, αυτό είναι δεδομένο. Θα τους το στείλεις και από εκεί και πέρα όλα θα πάρουν τον δρόμο τους!
 
Σε συνέχεια του ανωτέρω, για ενημέρωση και μόνο να περιγράψω την ταλαιπωρία μου....
σήμερα σχεδόν 1 μήνα μετά την αποστολή στο σέρβις και ύστερα από δεκάδες τηλέφωνα με αλλοπρόσαλλες απαντήσεις (την μία ότι δεν το έχουν δει ακόμη μετά από 15 μέρες, την άλλη ότι είναι χαλασμένο και θα σταλεί νέο σε αντικατάσταση πριν από 1 βδομάδα, κατόπιν τηλέφωνο από αυτούς ότι ο αριθμός φακέλου είναι κλειστός και την άλλη ανοιχτός και τη βλάβη παρουσιάζει λες και γνώριζα εγώ την βλάβη κλπ τραγελαφικά...) και την αποστολή επισήμου email στην lidl με πήραν τηλέφωνο από σέρβις και μου είπαν ότι τελικά δεν θα σταλεί νέο ότι το πρόβλημα είναι στην μπαταρία και η μπαταρία δεν είναι στην εγγύηση και στοιχίζει 20 ...πήγα από το σέρβις το παρέλαβα πλήρωσα την μπαταρία αγόρασα και μία έξτρα νέα (πράσινο περίβλημα)...έσκασα 40 κι έφυγα ...όχι χαρούμενος για ένα εργαλείο που το έχω 10-11 μήνες.....
Σε συνέχεια της συνέχειας (γαμώ το φελέκι μου)....το το εργαλείο δεν είχε τίποτα σύμφωνα με την χιουστον , έσκασα και 40 για μπαταρίες, και χτες μετά από 15 μέρες άνοιξα 2 τρύπες με τούβλο με 6αρι, βίδωσα 2 βίδες, το άφησα για κανά 3ωρο, και όταν πήγα να συνεχίσω τις εργασίες.....η απόλυτη ξενέρα...οι μπαταρίες φουλ το εργαλείο δεν ξεκινά....ότι έκανα και αρχικά και το έστειλα στο σέρβις.
 
Re: Απάντηση: Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Σε συνέχεια της συνέχειας (γαμώ το φελέκι μου)....το το εργαλείο δεν είχε τίποτα σύμφωνα με την χιουστον , έσκασα και 40 για μπαταρίες, και χτες μετά από 15 μέρες άνοιξα 2 τρύπες με τούβλο με 6αρι, βίδωσα 2 βίδες, το άφησα για κανά 3ωρο, και όταν πήγα να συνεχίσω τις εργασίες.....η απόλυτη ξενέρα...οι μπαταρίες φουλ το εργαλείο δεν ξεκινά....ότι έκανα και αρχικά και το έστειλα στο σέρβις.

Λυπάμαι πολύ που το ακούω μιας και το δικό μου τα έφτυσε όπως είπα παραπάνω και σκέφτομαι μήπως μου αρχίσουν τα τρελά ή τις καθυστερήσεις. Με το lidl που επικοινώνησα μου ζήτησαν τα στοιχεία μου και μου είπαν πως θα προωθήσουν οι ίδιοι το αίτημά μου στη χιούστον σέρβις λόγω του ότι έχουν αλλάξει οι διαδικασίες. Πάντως πριν κανά τριάρι βδομάδες που πήρα τηλ. για ένα χαλασμένο σκουπάκι μου είπαν να πάρω κατευθείαν στη χιούστον σέρβις. Βέβαια, αν και τους εστειλα ταχυδρομικώς την απόδειξη, από τότε ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Λέτε να έχει πέσει γραμμή από τα lidl ή απλώς κάνουν τα δικά τους ;
 
Re: Απάντηση: Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Quote Originally Posted by strs
Σε συνέχεια της συνέχειας (γαμώ το φελέκι μου)....το το εργαλείο δεν είχε τίποτα σύμφωνα με την χιουστον , έσκασα και 40 για μπαταρίες, και χτες μετά από 15 μέρες άνοιξα 2 τρύπες με τούβλο με 6αρι, βίδωσα 2 βίδες, το άφησα για κανά 3ωρο, και όταν πήγα να συνεχίσω τις εργασίες.....η απόλυτη ξενέρα...οι μπαταρίες φουλ το εργαλείο δεν ξεκινά....ότι έκανα και αρχικά και το έστειλα στο σέρβις.

Λυπάμαι πολύ που το ακούω μιας και το δικό μου τα έφτυσε όπως είπα παραπάνω και σκέφτομαι μήπως μου αρχίσουν τα τρελά ή τις καθυστερήσεις. Με το lidl που επικοινώνησα μου ζήτησαν τα στοιχεία μου και μου είπαν πως θα προωθήσουν οι ίδιοι το αίτημά μου στη χιούστον σέρβις λόγω του ότι έχουν αλλάξει οι διαδικασίες. Πάντως πριν κανά τριάρι βδομάδες που πήρα τηλ. για ένα χαλασμένο σκουπάκι μου είπαν να πάρω κατευθείαν στη χιούστον σέρβις. Βέβαια, αν και τους εστειλα ταχυδρομικώς την απόδειξη, από τότε ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Λέτε να έχει πέσει γραμμή από τα lidl ή απλώς κάνουν τα δικά τους ;

\\παιδια λυπαμαι που σας διαβαζω
Ιδιο προβλημα ειχε κ ο Ιλιας ο κατα φορουμ κενζο διαβαστε την εμπειρια του. Ισως να υπαρχει θεμα με ολοκληρα στοκ μπαταριων. Εγω με το 10βολτο δραπανακι PABSW 10,8 B 3 δεν εχω δει κατι προβληματικο. Εαν εχετε καποιον γερμανο κλπ, ελέγξτε τις μπαταριες. Το σερβις πρεπει να σας τις καλυψει ετσι και αλλιως, τοσο γρηγορα με ζημια. Στα υπ οψιν οτι στην δικια μου μπαταρια 2014 αναφερει ΓΙΑ ΣΕΡΒΙΣ www.grizzly-service.eu DCBK-70. Ισως καλυφθειτε απο εκει.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

http://grizzly.biz/Service/Warranty
Warranty
Premium Quality

Our warranty covers all material or manufacturing defects. Consumable parts that are subjected to normal wear and tear during the use of the product are not covered by the warranty. Please take notice of the operating manual of your tool in this regard.




Here are a few answers to frequently asked questions:
For how long does our warranty apply?

Our warranty period is usually 2 years.
When does the warranty elapse?

The warranty elapses if the product was damaged due to a lack of care or if it was used improperly or not serviced.
The warranty will also elapse in case of improper and false use, application of force and in case of interventions that have not been made by a service branch authorised by us.
What should be avoided?

All instructions listed in the operating manual have to be observed for a proper use of the product. Purposes for use and actions that the operating manual advises against or cautions of must be avoided by all means.
What happens if a damage occurs outside of the warranty?

Should a damage arise, which is determined not to be covered by the warranty, you will receive a cost estimate.

http://grizzly.biz/Service/Repairs
REPAIRS

We offer the possibility of using our repair service. We usually process warranty repairs within 3 working days. Our shipping partners require about 2 working days for the return shipment. If you have any questions about the repair processing, please contact our service department by email or telephone, so that we can coordinate the course of action with you.

Email: [email protected]
Service-hotline: 06026 9914 448

If the warranty period has elapsed or if a damage occurs outside of the warranty terms, you are welcome to receive a cost estimate from our workshop. If the repair is not worth it for economic reasons (e.g. in case of motor damage), you will be informed of this as soon as possible. Please understand that we cannot accept parcels being delivered without postage paid or with bulk material surcharges.
Accessories and spare parts:

Please notice that orders can only be placed in the online shop. You will find a link to our online shop on our homepage or directly here: www.grizzly-shop.de

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Επισης, μηπως εχετε ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ ΦΟΡΤΙΣΤΗ, και σκοτωνει τις μπαταριες μς υπερφορτιση- ταχυφορτιση
 
Απάντηση: Re: Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Μη τους πάρεις,γιατί με μια τους απάντηση έχουν κάνει κίνηση ρουά-ματ :BDGBGDB55:
" Αγαπητέ μας πελάτη,αν και στην Ελλάδα έχουμε 23% ΦΠΑ και ακριβότερα μεταφορικά
ορισμένα εργαλεία σας τα προσφέρουμε 20% φτηνότερα απο τους γείτονες φίλους μας.

http://www.lidl.it/it/offerte.htm?action=showDetail&id=25066

Για τον panos 1