Όλα καλά. Αφιέρωσε ένα απόγευμα να κάνεις όλα τα σεταρίσματα και μετά δοκιμαστικές κοπές. Αναμένουμε εντυπώσεις στο test-drive.
Αμ δε!
Το ψιλό-στήνω όλο χαρά και κάνω την πρώτη δοκιμή
(όλος ο μηχανισμός του μοτέρ-δίσκου είχε έναν περίεργο τζόγο που δεν μου άρεσε)
Κόβω την πρώτη λωρίδα ΚΠ και στο τέλος της κοπής κάνει ένα θορυβώδες kickback και εκσφενδονίζει το κομμάτι που έκοβα προς τα πίσω (το κομμάτι ήταν μεταξύ δίσκου και φράχτη)!

Ευτυχώς στεκόμουν - όπως πάντα - πολύ πιο αριστερά από το δίσκο, οπότε όλα καλά.
Πατάω το μπουτόν να κλείσω το δισκοπρίονο ...
ΤΙΠΟΤΑ! Νεκρό! 
Κάπως αμήχανος τραβάω το εργαλείο από την πρίζα για να σταματήσει!
Το ΟΝ δούλευε αλλά το OFF οχι!
Έστω και έτσι, δοκιμάζω άλλους δυο δίσκους, το ίδιο kickback αν και άλλες πιο απαλό, και άλλες πιο έντονο
Οπότε ξανά τηλέφωνο στο Houston Service.
Μου λένε να το πάω να μου δώσουν τρίτο δισκοπρίονο. Αλλά τους λέω
"κουράστηκα βρε παιδιά με αυτό το πράγμα. Δεν γίνεται να το επιστρέψω τελείως;"
"Βεβαίως και μπορείτε αφού είστε μεσα στο τρίμηνο"
Πριν δεν μπορούσα γιατί δεν είχα το κουτί του.

Τώρα μπορούσα αφού σήμερα μου έδωσαν το καινούργιο μαζί με το κουτί!
Οπότε, βουρ για το Lidl Αλίμου και σε λίγα λεπτά τα 129€ μπήκαν και πάλι στο πορτοφόλι μου.
Έβαλα λίγα ακόμα (ή μάλλον πολλά ακόμα) και πήρα ένα καλύτερο. Θα γράψω σε λίγο στο αντίστοιχο νήμα.
Οπότε και παλι μπράβο στο Lidl!

Παρόλη την ταλαιπωρία, το γεγονός πως μου άλλαξαν το εργαλείο και στην συνέχεια μου έδωσαν τα χρήματα μου πίσω είναι κάτι που δεν νομίζω να υπάρχει αλλού στην Ελλάδα.