Πρόσφατα η πριονοκορδέλα σιδήρου έκαψε μοτέρ (νόμιζα ότι ήταν τα καρβουνάκια, αλλά τελικά ήταν οι τελευταίες ώρες της). Την είχα λίγο περισσότερο από 2 χρόνια.
Οπότε, παρ΄αδοση στο HUSTON και σε 2 ημέρες μου έδωσαν
καινούργιο μηχάνημα 

. Δεν μου έχει τύχει ποτέ επισκευή, πάντα κάνουν αντικατάσταση. Είναι απίστευτη αυτή η υποστήριξη στις εγγυήσεις (δυστυχώς όχι πάντα, αλλά θα τα αναλύσω άλλη φορα).
Υπενθυμίζω την διαδικασία για βλάβες εντός εγγύησης:
- Τηλέφωνο στην υποστήριξη (
απαραίτητη προϋπόθεση), Θα ζητήσουν το ΙΑΝ τπυ προϊόντος και την ημερ/νια της απόδειξης. Η υποστήριξη θα επικοινωνήσει με το service (HUSTON για τα PARKSIDE και κάποια άλλα.).
- Από το service θα επικοινωνησουν
αυτοί με τον πελάτη και θα ορίσουν ραντεβού (συνήθως άμεσα) για την παράδοση στην έδρα τους. Μπορείς να το παραδώσεις και σε κάποιο υποκατάστημα της ACS με δική τους χρέωση. Η ACS
δεν παραλαμβάνει απο τον χώρο σου.
- Σε κάθε περίπτωση, η παράδοση πρέπει να συνοδεύεται από φωτοτυπία της απόδειξης.
- Κατά την παραλαβή στο service, καταγράφουν και το serial number του μηχανήματος.