Εργαστηριακες μετρήσεις συσκευών-Ηχητικο αποτέλεσμα

backousis για πες μας και για τους ενισχυτές μιας και χρησιμοποιείς full 3 way stereo crosses αν κατάλαβα καλά...πως ταιριάζεις τις ευαισθησίες...
 
μα ολα τα ενεργα κροσοβερ εχουν ανεξαρτητη ρυθμιση σταθμης για καθε κλαδο.

για τους ενισχυτες τι θες να μαθης;

μαρκα;

3 X behringer ep 1500 ελαφρα πειραγμενους.

δεν απαντησες στην ερωτηση μου για την kef στο ποστ νουμερο 96.
 
Σου απαντώ λοιπόν φίλε backousis...
Όταν μια σοβαρή εταιρία όπως η KEF με τόσα χρόνια στο χώρο, πολύ πείρα, πρωτοποριακές μεθόδους σχεδίασης και μέγιστη εφαρμογή σε παραδοσιακές όσο και τις σύγχρονες μεθόδους αποφασίζει να δώσει το χαρακτηρισμό reference στα κορυφαία μοντέλα της αυτά θα πρέπει να είναι πραγματικά reference... να μην έχουν ψεγάδι...να είναι σχεδιαστικά τέλεια...Αυτή είναι η απάντηση για τα 205...Τα οποία είναι εξ ολοκλήρου κατασκευασμένα και συναρμολογημένα στην Αγγλία με κολλήσεις στο χέρι και ματσάρισμα για 0.5 db απόκλιση από το πρωτότυπο και με την υπογραφή του μηχανικού στο ίδιο το ηχείο...
Τώρα αν η μόδα, το marketing, οι reviewers, η αναζήτηση για κάτι 'όχι τόσο γνωστό' οδήγησε σε ουρανοκατέβατες εταιρίες με τυχοδιώκτες που λανσάρουν 'μπουρούχες' με μεγάφωνα γύρω-γύρω κι από πάνω, με κόρνες και ντουντούκες, κολώνες με woofers 5άινζτα και 6άιντζα για να είναι 'στενά' και να 'δένουν' με το σαλόνι και τις κουρτίνες...αυτό είναι επιλογή του καθενός μας...
Ο νόμος της αγοράς λέει...
Εγώ στραβώνω και πουλώ...εσύ βλέπε κι αγόραζε...
 
Σου απαντώ λοιπόν φίλε backousis...
Όταν μια σοβαρή εταιρία όπως η KEF με τόσα χρόνια στο χώρο, πολύ πείρα, πρωτοποριακές μεθόδους σχεδίασης και μέγιστη εφαρμογή σε παραδοσιακές όσο και τις σύγχρονες μεθόδους αποφασίζει να δώσει το χαρακτηρισμό reference στα κορυφαία μοντέλα της αυτά θα πρέπει να είναι πραγματικά reference... να μην έχουν ψεγάδι...να είναι σχεδιαστικά τέλεια...Αυτή είναι η απάντηση για τα 205...Τα οποία είναι εξ ολοκλήρου κατασκευασμένα και συναρμολογημένα στην Αγγλία με κολλήσεις στο χέρι και ματσάρισμα για 0.5 db απόκλιση από το πρωτότυπο και με την υπογραφή του μηχανικού στο ίδιο το ηχείο...
Τώρα αν η μόδα, το marketing, οι reviewers, η αναζήτηση για κάτι 'όχι τόσο γνωστό' οδήγησε σε ουρανοκατέβατες εταιρίες με τυχοδιώκτες που λανσάρουν 'μπουρούχες' με μεγάφωνα γύρω-γύρω κι από πάνω, με κόρνες και ντουντούκες, κολώνες με woofers 5άινζτα και 6άιντζα για να είναι 'στενά' και να 'δένουν' με το σαλόνι και τις κουρτίνες...αυτό είναι επιλογή του καθενός μας...
Ο νόμος της αγοράς λέει...
Εγώ στραβώνω και πουλώ...εσύ βλέπε κι αγόραζε...

ναι αλλα δεν μου απαντησες.

να σου απαντησω εγω λοιπον.

σιγουρα μια τοσο σοβαρη εταιρεια κατι παραπανω ξερη απο μενα και απο σενα
οποτε για να κανη τοσο κοπο μαλλον ακουγονται τα λαθη και ας μην το πιστευης εσυ.
 
Σου απαντώ λοιπόν φίλε backousis...
Όταν μια σοβαρή εταιρία όπως η KEF με τόσα χρόνια στο χώρο, πολύ πείρα, πρωτοποριακές μεθόδους σχεδίασης και μέγιστη εφαρμογή σε παραδοσιακές όσο και τις σύγχρονες μεθόδους αποφασίζει να δώσει το χαρακτηρισμό reference στα κορυφαία μοντέλα της αυτά θα πρέπει να είναι πραγματικά reference... να μην έχουν ψεγάδι...να είναι σχεδιαστικά τέλεια...Αυτή είναι η απάντηση για τα 205...Τα οποία είναι εξ ολοκλήρου κατασκευασμένα και συναρμολογημένα στην Αγγλία με κολλήσεις στο χέρι και ματσάρισμα για 0.5 db απόκλιση από το πρωτότυπο και με την υπογραφή του μηχανικού στο ίδιο το ηχείο..

....εχουν και ενσωματωμενο εντομοαπωθητικο αμα λαχει:grinning-smiley-043
 
Για το θέμα του χρόνου, της φάσης κλπ υπάρχουν διαφωνίες όσο καιρό υπάρχει και το hi-fi. Διάβαζα σε τεύχος του ΗΧΟΥ από τη δεκαετία του 70 πως οι κατασκευαστές ηχείων μοιράζονται σε εκείνους που λαμβάνουν φροντίδες γι'αυτήν, όπως η ευθυγράμμιση των μεγαφώνων, ειδικές γεωμετρίες κλπ και σε εκείνους που πιστεύουν πως τέτοιες μικροδιαφορές δεν ακούγονται με τίποτε.
Σίγουρα δεν μπορεί κανείς να αποδείξει πόσο σημαντική για την αντίληψη της μουσικής είναι η σωστή χρονική συμπεριφορά. Να σημειώσω, πάντως, ότι αυτό που λέω σωστός χρόνος αφορά πολλά πράγματα μαζί. Η ηλεκτρική φάση και η γεωμετρία τοποθέτησης των μεγαφώνων δεν είναι τα μόνα. Μεγάλη σημασία έχει η φόρτιση του χαμηλού, τα ίδια τα υλικά της καμπίνας και αν αποθηκεύουν ενέργεια, ακόμη και η διασπορά. Για παράδειγμα, ένα παντοκατευθυντικό ηχείο απλώνεται στο χώρο δίνοντας μεγαλύτερη αίσθηση διάρκειας στους ήχους.
Επειδή δεν είναι δυνατόν να διερευνηθεί ο ακριβής τρόπος που αντιλαμβανόμαστε τη μουσική, και επειδή οι ενδείξεις που έχουμε στα χέρια μας από τις εργαστηριακές μετρήσεις είναι περιορισμένης σημασίας για ένα τόσο πολύπλοκο φαινόμενο, καλό είναι να μην απορρίπτουμε εκ των προτέρων ό,τι δεν μπορούμε να αποδείξουμε.
Εγώ προσωπικά όταν ακούω μουσική δίνω μεγάλη σημασία στο χρόνο: πόσο κράτησε εκείνη η παύση, πόσο επέμεινε εκείνη η νότα, πόσο γρήγορα έσκασε εκείνη η μεταβατική στα τύμπανα. Εδώ και χρόνια βρίσκω ότι τα πιο απλά συστήματα, που διασπούν όσο το δυνατόν λιγότερο το σήμα, είναι πιο πιστά σε αυτές τις παραμέτρους μιας μουσικής παράστασης που σχετίζονται με το χρόνο.
Οι Άγγλοι τις έχουν συμπυκνώσει στο PRAT, που σημαίνει βηματισμός, ρυθμός, επιτάχυνση, χρονισμός και πάντα τα σχολιάζουν αυτά σε ένα τεστ, προς τιμήν τους.
 
ναι αλλα δεν μου απαντησες.
να σου απαντησω εγω λοιπον.
σιγουρα μια τοσο σοβαρη εταιρεια κατι παραπανω ξερη απο μενα και απο σενα
οποτε για να κανη τοσο κοπο μαλλον ακουγονται τα λαθη και ας μην το πιστευης εσυ.
Ίσως κάπου στη μέση να υπάρχει η αλήθεια...
Σου ξαναλέω όμως πως ένα 'reference' προιόν από μια σοβαρή εταιρία δεν πρέπει να αφήνει την παραμικρή υποψία γα σχεδιαστικές ή κατασκευαστικές υπόνοιες ή ατέλειες...
Ένα παρόμοιο παράδειγμα είναι η μεγάλη σημασία που δίνουν οι εταιρίες στο φινίρισμα και την επεξεργασία της(ξύλινης) καμπίνας πράγμα το οποίο στον ήχο δεν έχει καμία μα καμία επίπτωση...

Όμως θα επισημάνω ξανά το γεγονός πως ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΚΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΑ ΗΧΕΙΑ ΜΑΣ(εκτός αν κανείς έχει 100% ανηχοικό θάλαμο ακρόασης)... Ακούμε μεγάλο ποσοστό και από τις αντανακλάσεις του χώρου...
Φαντάσου μια νότα πιάνου με τόσες αρμονικές που κουβαλά να αναπαράγεται από ένα(ας υποθέσουμε τρίδρομο) ηχείο...Πρώτα θα ακούσουμε τον direct ήχο και μετά θα αρχίσουν να έρχονται στα αυτιά μας, με πολύ μεγαλύτερη καθυστέρυση απ´ότι οι καθυστερήσεις των μεγαφώνων, οι αντανακλάσεις από τους τοίχους, το πάτωμα, την οροφή και κάθε επιφάνεια που μπορεί να ανακλασθεί ένας ήχος...Και μετά οι ανακλάσεις των ανακλάσεων... Και αυτές με τη σειρά τους θα αναμιχθύν με τις επόμενες original νότες του προγράμματος κοκ κοκ...
Για ποιά λοιπόν μικρο και μιλι και νανο-second καθυστερήσεων μιλάμε ρε παιδιά!!!
 
Last edited:
Ίσως κάπου στη μέση να υπάρχει η αλήθεια...
Σου ξαναλέω όμως πως ένα 'reference' προιόν από μια σοβαρή εταιρία δεν πρέπει να αφήνει την παραμικρή υποψία γα σχεδιαστικές ή κατασκευαστικές υπόνοιες ή ατέλειες...
Ένα παρόμοιο παράδειγμα είναι η μεγάλη σημασία που δίνουν οι εταιρίες στο φινίρισμα και την επεξεργασία της(ξύλινης) καμπίνας πράγμα το οποίο στον ήχο δεν έχει καμία μα καμία επίπτωση...

Όμως θα επισημάνω ξανά το γεγονός πως ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΚΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΑ ΗΧΕΙΑ ΜΑΣ(εκτός αν κανείς έχει 100% ανηχοικό θάλαμο ακρόασης)... Ακούμε μεγάλο ποσοστό και από τις αντανακλάσεις του χώρου...
Φαντάσου μια νότα πιάνου με τόσες αρμονικές που κουβαλά να αναπαράγεται από ένα(ας υποθέσουμε τρίδρομο) ηχείο...Πρώτα θα ακούσουμε τον direct ήχο και μετά θα αρχίσουν να έρχονται στα αυτιά μας, με πολύ μεγαλύτερη καθυστέρυση απ´ότι οι καθυστερήσεις των μεγαφώνων, οι αντανακλάσεις από τους τοίχους, το πάτωμα, την οροφή και κάθε επιφάνεια που μπορεί να ανακλασθεί ένας ήχος...Και μετά οι ανακλάσεις των ανακλάσεων... Και αυτές με τη σειρά τους θα αναμιχθύν με τις επόμενες original νότες του προγράμματος κοκ κοκ...
Για ποιά λοιπόν μικρο και μιλι και νανο-second καθυστερήσεων μιλάμε ρε παιδιά!!!

οχι δεν το εκανε η kef για να δοση το ονομα reference.
το κανη και σε πολυ φθηνοτερα μοντελα της ενω αλλες εταιριες ακριβες και καταξιωμενες δεν το κανουν.

ειναι θεμα φιλοσοφιας.

αυτο δεν σημαινη οτι οι αλλες εταιριες αφηνουν το προβλημα στην τυχη του.

απλα χρησιμοποιουν αλλους τροπους.

ασε το χωρο απ`εξω γιατι ειναι αλλο τεραστιο θεμα.

στα γρηγορα μονο σου λεω οτι ενω οι πρωτες ανακλασεις (αυτες που εχουν μικρη διαφορα με τον απευθειας ηχο) ειναι ανεπιθυμητες γιατι θολωνουν κσι μπερδευουν τον ηχο οι επομενες ανακλασεις που φτανουν αργοτερα ειναι επιθυμητες γιατι δινουν ζωντανια στο ακουσμα που χωρις αυτες ειναι αψυχο και ψευτικο.
 
Η χρονική ευθυγράμμιση δύο μεγαφώνων έχει να κάνει με τα ηχητικά μέτωπα που καταφτάνουν σε μας. Πχ όταν "ξεκινάει" μια νότα είναι σημαντικό να ξεκινάνε ταυτόχρονα όλες οι αρμονικές της από τα δύο ή τρία ....μεγάφωνα-δρόμους ενός ηχείου. Έτσι το μέτωπο της νότας θα φτάσει σωστά στα αυτιά μας. Αλλιώς πρώτα θα φτάσουν κάποιες αρμονικές μετά κάποιες άλλες κλπ. και η ατάκα της νότας θα αλλοιωθεί.
Όταν πλέον το μέτωπο μας προσπεράσει και η νότα αρχίσει να σβήνει τότε δεν έχει ίσως σημασία ο απόλυτος χρονισμός.

Βέβαια αν το γούφερ είναι στο ...πάτωμα και το τουίτερ στο ταβάνι τότε ότι και να κάνεις οι ανακλάσεις των αρμονικών μίας νότας θα ταξιδεύουν η κάθε μιά στον δικό της δρόμο-χρόνο. Γι αυτό έχει ίσως σημασία η ταύτιση και όχι απλά η χρονική ευθυγράμμιση ως προς την μπάφλα του ηχείου, των ακουστικών κέντρων των μεγαφώνων.
 
Απάντηση: Re: Εργαστηριακες μετρήσεις συσκευών-Ηχητικο αποτέλεσμα

... τα ίδια τα υλικά της καμπίνας και αν αποθηκεύουν ενέργεια...
… και μια που το ανέφερες, να κάνω μια ερώτηση: Τα Tannoy (Yorkminster, Westminster, Canterbury), με τόση μεγάλη μάζα, αποθηκεύουν ενέργεια? … και χρωματίζουν? Δεν έτυχε ποτέ να τα ακούσω και έχω αυτήν την απορία.-bye-
 
Εννοείται ότι αποθηκεύουν ενέργεια. Και φυσικά αυτό ακούγεται, όπως ακούγονται και άλλα πράγματα στα Tannoy: το περασμα από το γούφερ στην κόρνα (άλλες χροιές), το βαρύ χάρτινο μεγάφωνο, το κροσόβερ. Ίσως αυτά να εξηγούν τον πάντα παχύ, γλυκό τους ήχο. Απλώς οι άνθρωποι έχουν κουρδίσει έτσι τους χρωματισμούς ώστε να είναι ευφωνικοί.