Ερώτηση για εγκατάσταση

anbeaten7

New member
30 August 2013
15
Καλησπέρα,είμαι αρχάριος καταρχήν. Αγόρασα ένα πιάτο 80 εκ. και θέλω να βάλω δορυφορική στο χωριό (Πελοπόνησο) για να βλέπω καναν αγωνα,καμια σειρα και ταινια από FTA κανάλια.Πόσα lnb μπρώ να βάλω και ποιούς δορυφόρους να στοχεύσω?

Καλησπέρα φίλε.Σαν αρχάριος,θα πρέπει να καλέσεις τεχνικό για να σου εγκαταστήσει το πιάτο,μόνος σου δε θα μπορέσεις.Τώρα,για τους δορυφόρους και τα κανάλια που σ' ενδιαφέρουν μέσα από αυτούς,δε μπορώ να σου πω με μια πρόταση ποιους να επιλέξεις.Διάβασε μέσα στο forum και θα μάθεις πληροφορίες για ελεύθερα κανάλια,για ποδόσφαιρο,μπάσκετ κλπ.Ενδεικτικά,στις 19 μοίρες έχει γερμανικά κανάλια,στις 42 μπορείς να δεις ποδόσφαιρο ή μπάσκετ,στις 26 ταινίες,αυτές είναι κάποιες γενικές πληροφορίες.Αλλά πρέπει πρώτα να ψάξεις περισσότερο.Αυτά για αρχή.

Θα τα καταφέρω με το πιάτο.Δεν μπορεις να καλείς τεχνικο και να περιμένεις να μάθεις.Κάποια στιγμή πρέπει να το κάνεις μόνος σου.Τώρα ρωτάω για όσουν έχουν ήδη εγκατάσταση ποιοι δορυφόροι έχουν καμια ταινία αγγλικλη και καναν αγώνα.Αόμα πόσα lnb μπορώ να βάλω σε 80 εκ. πιάτο

Πολύ σίγουρο σε βλέπω με το πιάτο ! Τώρα για τα υπόλοιπα ότι σου είπε και ο hdanca.

Για ταινίες αγγλικές με αραβικούς όμως υπότιτλους θα βρείς στις 7W και στις 26Ε αλλά δεν νομίζω να σου φτάνει το 80εκ.

Για ποδόσφαιρο στις 42Ε.

Δεν με βλέπεις σίγουρο,με βλέπεις αποφασισμένο :) Για ταινλιες χωρλις υπότιτλους??Τι πρωταθλήματα δείχνει ο turksat?

Έχω sat finder, απλα δεν ξέρω το maximum lnb που μπορω να βάλω και πιουσ δορυφόρους να στοχεύσω για αυτό που θέλω

Για να δεις αυτά που ψάχνεις, δε νομίζω να σε καλύψει το 80αρι κάτοπτρο, καθώς τα αξιόλογα FTA κανάλια είναι διάσπαρτα σε δορυφόρους που απέχουν αρκετά μεταξύ τους.

Ισως να κοίταζες την περίπτωση του κινητού κατόπτρου (εκεί θα σε δυσκολέψει πάρα πολύ η εγκατάσταση αν το επιχειρήσεις μόνος και χωρίς εμπειρία) και με ένα κάτοπτρο μεγαλύτερων διαστάσεω (κάτι σε 1.10 - 1.20).