Ερώτηση για NAS

Ο synology ds214 που πήρα είναι πολύ καλός. 2 bay, κάνεις κ raid αν θες ή απλά αυτόνομους, έχει δυο USB3 και μία USB2 μπροστά. Μπορείς να συνδέσεις 3 εξωτερικούς δηλαδή. USB hub δεν έχω δοκιμάσει. Εννοείται ότι αυτοί γίνονται αυτόματα share και τους βλέπεις στο δίκτυο.
Ανεβαίνεις σε τιμή αλλά...έχεις μία καλή επένδυσή. 17 Watt καίει σε ηρεμία η στο κατέβασμα (έπιασα 2,4mb/sec σε 24adsl) και το πολύ 20 Watt όταν παίζει streaming LAN (με wifi αυξάνει λίγο 2-3 Watt κ θέλει wifi dongle). Δες το σαν λύση κ επένδυση.

Ευχαριστώ για την πρόταση σου. Το στήσιμο γίνεται εύκολα; Είμαι άσχετος από δίκτυα !!!

Γενικά έχει πολύ καλό software, το DSM από τα κορυφαία. Τα shares γίνονται πανεύκολα, δίνεις και δικαιώματα τα πάντα. Σε 4 μηχανάκια windows που έχω είναι παιχνιδάκι. Εγώ βεβαία ασχολούμαι με δίκτυα αλλά έχω δει από αλλά posts σου ότι προσπαθείς να φτιάξεις το δίκτυο σου οπότε λίγο που έχεις ασχοληθείς δεν θα συναντήσεις πρόβλημα.
Linuxοδες είναι το λειτουργικό του αλλά δεν θα συναντήσεις πρόβλημα. Με το web interface του κάνεις τα πάντα. Οπως είπε κ ο Sotiris αν αποφάσεις να πάρεις syno δεν θα μείνεις χωρίς βοήθεια.

Σας ευχαριστώ όλους για την βοήθεια. Μένει να κάνω κάποιες δοκιμές ακόμη πριν προχωρήσω σε οποιαδήποτε αγορά.
Όπως είπα το θέλω για οικιακό δίκτυο όπου θα χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά για μοίρασμα ταινιών ώστε να μη έχω ανοικτό το pc. Άντε και για κανένα torrent.
Η μεταφορά γίνεται μέσω powerline (devolo 1200 )όπου στον έναν player(Zidoo X6 Pro) μεταφέρονται όλα νεράκι, στον άλλο όμως (Xtreamer) έχω σπασίματα σε αρχεία άνω των 15-16 Gb , παρά το ότι οι ταχύτητες που πιάνει (σύμφωνα με το software της devolo) στον συγκεκριμένο σημείο είναι από 250 έως και 470. Άρχισα λοιπόν να αναρωτιέμαι μήπως το πρόβλημα ειναι στον Xtreamer.