Ερωτηση για το σερβις της panasonic

jimboef

New member
21 July 2013
2
Athens, Greece
Ειμαι νέος στο φόρουμ με παραπομπή απο άλλο site λόγω εξειδίκευσης της θεματολογίας του avclub.

Εχω λοιπον το παρακατω θεμα-ερωτημα και θα παρακαλούσα όποιον έχει την εμπειρία να βοηθήσει αν θέλει.


Μετά από ένα χρόνο από την αγορά μιας Panasonic TX-L47E5E παρουσίασε πρόβλημα στο panel. Εμφάνισε οριζόντιες γραμμές στο κάτω μέρος σε όλο το μήκος της οθόνης που άλλαζαν χρώμα κατά βούληση εκτός άπω δύο που έμειναν σταθερά μαύρες. Μάλιστα μερικές φορές αναβόσβηναν όλες μαζί, σαν ένας τεράστιος κέρσορας.

Μετά από επικοινωνία με την αντιπροσωπεία ήρθαν, είδαν, πίστεψαν και την πήραν. Αυτό. Μετά από επικοινωνία σε 5 εργάσιμες με το service μου είπαν ότι ο τεχνικός ακόμα την 'ελέγχει'. Δηλαδή μέσα σε 5 ημέρες δεν έχει βρεί λύση στο πρόβλημα. Τότε ζήτω που καήκαμε εκτός βέβαια και αν η τηλεόραση είναι βαλμένη ακόμα σε καμμιά γωνία περιμένοντας τη σειρά της.

Ηθελα να ρωτήσω άν κάποιος από το forum έχει εμπειρία με το service της Panasonic και πιο συγκεκριμένα με τον επίσημο επισκευαστή Μαγγιώρο Ιωάννη που είναι στη Νέα Ιωνία.
Απο την εμπειρία σας:
Θα καταφέρουν την επισκευή?
Θα το αλλάξουν, ισως, το panel?
Θα χαλάσουν κάτι άλλο στην προσπάθεια?
Θα το κάνουν μέσα στο 2013?


Ευχαριστώ
 
Last edited:
Επίσημο service είναι της Intertech στο Ελληνικό. Οι υπόλοιποι είναι εξουσιοδοτημένοι. Δεν γνωρίζω πως επικοινωνούν οι εξουσιοδοτημένοι με το επίσημο στο Ελληνικό και τι κάνουν. Αλλά αν έχει πρόβλημα το panel τότε πρέπει να αλλαχθεί. Προσωπικά για αλλαγή panel θα εμπιστευόμουν μόνο το επίσημο service.
 
Δεν μπορώ να πω πως είμαι ευχαριστημένος από την ίντερτεκ και από 2 συσκευές Panasonic οι οποίες σαν ποιότητα και κατασκευής και εικόνας δεν ήταν ότι καλύτερο.
Κόστος αγοράς 5000 ευρώ.

Για το service, έχει να κάνει με κάμερα 10.000+ ευρώ που δύο διαφορετικές φορές που χρειάστηκε service, την ξαναπήγα... και ξαναπήγα... και ξαναπήγα.
Τώρα είναι με πρόβλημα και δεν έχουν ανταλλακτικό να την φτιάξουν. Κόστος ανταλλακτικού... υπολογίζω 10-20 ευρώ.
 
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Διανύω την τρίτη εβδομάδα χωρίς την τηλεόραση.
Στο τέλος της πρώτης εβδομάδας έμαθα, αφού πήρα εγώ τηλέφωνο δύο φορές, ότι χρειάζεται αλλαγή panel.
Ο εκτιμώμενος χρόνος παραλαβής του panel απο την panasonic ήταν 1 εβδομάδα, τώρα έγινε 2 εβδομάδες.
Ισως απο Δευτέρα να γίνει τρείς (?).

Οι ανθρωποι του service είναι πάντως ευγενικοί, αλλα κάπως σφιχτοι στην ενημέρωση.

Θα συνεχίσω να ενημερώνω για την πορεία της επισκευής μιας και πιστεύω οτι λίγο-πολύ είμαστε όλοι στην ίδια βάρκα που μαλλον μπάζει νερα...
 
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Διανύω την τρίτη εβδομάδα χωρίς την τηλεόραση.
Στο τέλος της πρώτης εβδομάδας έμαθα, αφού πήρα εγώ τηλέφωνο δύο φορές, ότι χρειάζεται αλλαγή panel.
Ο εκτιμώμενος χρόνος παραλαβής του panel απο την panasonic ήταν 1 εβδομάδα, τώρα έγινε 2 εβδομάδες.
Ισως απο Δευτέρα να γίνει τρείς (?).

Οι ανθρωποι του service είναι πάντως ευγενικοί, αλλα κάπως σφιχτοι στην ενημέρωση.

Θα συνεχίσω να ενημερώνω για την πορεία της επισκευής μιας και πιστεύω οτι λίγο-πολύ είμαστε όλοι στην ίδια βάρκα που μαλλον μπάζει νερα...
δυστυχως τα σερβις ειναι σαν το δημοσιο, υπομονη και μονο αυτο