Ερώτηση για Yamaha RX-V777

Συμφωνω με τον leo μια μικρη συμπληροματικη πρακτικη που μπορεις να κρατησεις. Βαλε το αγαπημενο σου κομματι, πηγαινε το στα 0 db και κοιτα απο πολυ κοντα την διαδρομη του γουφερ που σκαει στις μπασιες. Ανεβαινε σιγα σιγα μεχρι εκει που η διαδρομη του να κανει μισο εκατοστο προς τα εξω και ως προς τα μεσα. Αυτο για να μην σχισεις την εξωτερικη μεμβρανη (μου εχει συμβει). Σε αυτη την φαση δεν θα εχεις παραμορφοση μονο κρατα το νουμερο των db οταν δεις οτι ειναι σε αυτο το ζορι και εχετε στο νου να ανεβαινεις μεχρι εκει. Εγω αυτο κανω. Γεια σου φιλε.
 
Γιααααα να θυμηθούμε μερικά πράγματα...

THX Reference Level

THX Certified Receivers reproduce studio Reference Level, 85dB SPL with 20dB of headroom.

Δηλαδής το ηχείο αυτό το συγκεκριμένο μπορεί να αντέξει με έναν ενισχυτή πιστοποιημένο κατά THX Ούλτρα δυό να παίζει στο 0 και να έχει ακόμα 20 ντιμπιά για τις κορ-φές. Και αυτά υποτίθεται σε ένα χώρο 3000 κυβικών ποδιών που λέει το Ούλτρα δυό, δηλαδή τα 85 ντιμπιά στο μηδέν σε κάμποσο χώρο. Ποια μεμβράνη να σκιστεί; Με τον 777;

Σε είκοσι χρόνια που θα έχει πολυμεριστεί η μεμβράνη προφανώς.... :Banane0:
 
Last edited:
Pleo σε ένα πρόγραμμα με πιατίνια όμως που είναι πολύ υψηλές συχνότητες δεν είναι πιο εύκολο να την ακούσει το τουίτερ που απ ό,τι ξέρω είναι πιο ευαίσθητο απ τα μεγάφωνα να το πάρεις στο χέρι απ τις κορυφές;
 
Το συγκεκριμένο διαφημίζει κύκλωμα προστασίας για το τουίτερ, εκτός του THX. Τώρα πως την εννοεί δεν ξέρω. Τα τουίτερ κουφαίνονται πρώτα συνήθως, από όσα ηχεία έχω προσπαθήσει να καταστρέψω.
 
Παιδιά,ανεξάρτητα από τις προστασίες και το κατά πόσο θα ενεργοποιηθούν την κατάλληλη στιγμή,καλό είναι να μην φέρνουμε τους ενισχυτές,κοντά στα όριά τους
 
Το θέμα με την παραμόρφωση δεν πιστεύω ότι είναι τόσο απλό. Λογικά δεν θα μπορούσαμε για ασφάλεια να υπολογίσουμε ποια είναι η μέγιστη στάθμη ενός ηχείου πριν την καταστροφή του (αφού ξέρουμε ευαισθησία, απόσταση και watt) και μετρώντας με ένα ντεσιμπελόμετρο να βρούμε και να αντιστοιχίσουμε σε ποια ένταση στον ενισχυτή είναι αυτή; Επίσης υπάρχει και ποικιλία στην ένταση μεταξύ των ηχογραφήσεων είτε σε μουσική είτε σε ταινία. Κλασσικό παράδειγμα εμπειρία που είχα με τον Yamaha μου, πάντα έβαζα το Matrix στο -35db γιατί ήταν απ τις πιο χαμηλά ηχογραφημένες ταινίες που είχα ακούσει, κάποια στιγμή λοιπόν βγήκε το Master and Commander το οποίο και νοίκιασα να δω με τη σύζυγο, βάζω λοιπόν τον ενισχυτή στο -35 και ξεκινάει η ταινία και κάπου αν θυμάστε στο 5λεπτο έχει μια σκηνή με ξαφνικούς κανονιοβολισμούς και με το που ξεκινάνε εγώ δεν ακούω τίποτα και προσπαθώντας να καταλάβω τι έχει γίνει βλέπω τον ενισχυτή κλειστό. Προφανώς λοιπόν έκλεισε για προστασία από κάποια επιστροφή, το ξανάβαλα αλλά πλέον στο -40, δεν ξανάσβησε αλλά και πάλι καταλάβαινες ότι έπαιζε τουλάχιστον 8-10db πιο δυνατά απ το Matrix. Πως κατοχυρωνόμαστε λοιπόν ότι στο 0 δεν θα πάρουμε πρωτίστως κανά τουίτερ και δευτερευόντως κανά γούφερ στο χέρι αφού υπάρχει ποικιλία έντασης μεταξύ των ηχογραφήσεων; Στην ισοστάθμιση τι συμβαίνει μ αυτό το θέμα; Στο direct? Κακές ηχογραφήσεις σε μουσική; Mp3?
 
Άμα είμαστε σίγουροι, δεν θα το συζητούσαμε. Είναι ο λόγος που λέω σε πολλούς ότι πρέπει να αποφεύγουν μικρούς ενισχυτές και χωρίς να έχουν sub στο σύστημα. Αν ας πούμε το LFE το στέλνεις στα εμπρός και ο ενισχυτής είναι μικρός, τι περιμένεις να γίνει;
 
Άμα είμαστε σίγουροι, δεν θα το συζητούσαμε. Είναι ο λόγος που λέω σε πολλούς ότι πρέπει να αποφεύγουν μικρούς ενισχυτές και χωρίς να έχουν sub στο σύστημα. Αν ας πούμε το LFE το στέλνεις στα εμπρός και ο ενισχυτής είναι μικρός, τι περιμένεις να γίνει;

Πολύ απλά παίρνεις τα γούφερ στο χέρι, είχα δει πως κινούνταν τα γούφερ στα 603 με LFE περιεχόμενο γιατί έτσι έλεγα κι εγώ ότι βγάζουν τρομερά μπάσα τα ηχεία και δεν χρειαζόμουνα υπογούφερ κι είχα πάθει πλάκα, ήμουν σίγουρος ότι κάποια στιγμή θα ρχονταν κάποιο απ τα γούφερ στη μούρη μου! Ευτυχώς τα 603 είχαν μεγάλες διαδρομές στις αναρτήσεις τους όμως με μουσικό πρόγραμμα ακόμα και στα όρια δεν τις είχα δει να ξεχειλώνονται έτσι, αυτό ήταν που μου άλλαξε γνώμη και πήρα υπογούφερ.
 
Άμα θες να πάρεις τα γούφερ στο χέρι πάντως μία από τις καλύτερες ηχογραφήσεις μουσικής για καταστροφή είναι της Telarc η οβερτούρα του 1812. Επίτηδες ηχογραφημένη χαμηλά η ορχήστρα και μετά αρχίζουν οι κανονιές. Όλα τα λεφτά λέμε... .
Άμα είναι καλοκαίρι κι όλας και κάνει ζέστη, στα 2,5 μέτρα να κάθεσαι σου κάνει αέρα το bass reflex... .
 
Απάντηση: Re: Ερώτηση για Yamaha RX-V777

Άμα είμαστε σίγουροι, δεν θα το συζητούσαμε. Είναι ο λόγος που λέω σε πολλούς ότι πρέπει να αποφεύγουν μικρούς ενισχυτές και χωρίς να έχουν sub στο σύστημα. Αν ας πούμε το LFE το στέλνεις στα εμπρός και ο ενισχυτής είναι μικρός, τι περιμένεις να γίνει;

:a0210:
 
Γουφερακι δεν εχω και την δουλεια την κάνουν τα μπροστινά ηχεία, στις ταινίες βλέπω να τα βγάζουν πέρα αν και σίγουρα ένα γουφερ το χρειάζονται και ειδικα για αυτές τις απότομες αυξομειώσεις του ηχου!

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Άλλη μια ερώτηση για τον Yamaha μηπως ξέρει κανένας. Ταινίες βλέπω από το λαπτοπ δεν εχω player, θελω να ρωτήσω όταν παίρνει σήμα ηχου 5.1 πρέπει να βγάζει καποια ένδειξη γιατι σε μενα μου ανάβει μόνο το virtual αν και ο ήχος είναι 5.1 που ακούω.
 
Δηλαδή έχεις 5.0?

Εφόσον δεν έχεις κάποια περίεργη επιλογή στο player του netbook, αν πατήσεις ένα straight decode κανονικά θα πρέπει να παίζει ότι παίρνει. Αν του στέλνεις π.χ. dolby digital 5.1, ως τέτοιο θα το αποκωδικοποιεί (και θα το παίζει σε 5.0 βέβαια αν είναι έτσι το setup σου).
 
ναι ετσι ειναι αλλα δεν θα επρεπε ο ενισχυτης ναι δειχνει τ σημα παιρνει?
 
Πως δεν δείχνει; Απλά πρέπει να πατήσεις το πλήκτρο το αντίστοιχο για να σου δείξει το decoding.