Eρώτηση σχετικά με τις τιμές στη Ρόδο.

Δεν έχω σκοπό να θίξω κανέναν επιχειρηματία,όμως όταν αγοράζω κάτι θέλω να είμαι βέβαιος ότι θα είμαι καλυμμένος σε περίπτωση στραβής.ίσως ήταν ατυχές το γεγονός ότι αναφέρθηκα σε νούμερα,δεν το έκανε για να δημιουργήσω καμία εντύπωση σε κανέναν.Επειδή ισχύει το ρητό : Μετά την απομάκρυνση από το ταμείο ουδέν λάθος αναγνωρίζεται προσπαθώ να είμαι Ok ότι δεν θα τρέχω σε περίπτωση προβλήματος.Και στην τελική όταν δίνουμε χρήματα αγοράζοντας εξ αποστάσεως έχω κάθε δικαίωμα να είμαι περίεργος,πείτε το όπως νομίζετε και να ψάχνω τα πάντα,μιας και σε μένα τα λεφτά δεν φυτρώνουν γύρω μου.Ένα είναι σίγουρο, δεν υπάρχει περίπτωση να μην αγοράσω Tv μέχρι τέλος του μήνα,αρκει να υπάρξει διαθεσιμότητα (αμάν πια).Καλημέρα σε όλους.
 
Απάντηση: Re: Eρώτηση σχετικά με τις τιμές στη Ρόδο.

Δεν έχω σκοπό να θίξω κανέναν επιχειρηματία,όμως όταν αγοράζω κάτι θέλω να είμαι βέβαιος ότι θα είμαι καλυμμένος σε περίπτωση στραβής.ίσως ήταν ατυχές το γεγονός ότι αναφέρθηκα σε νούμερα,δεν το έκανε για να δημιουργήσω καμία εντύπωση σε κανέναν.Επειδή ισχύει το ρητό : Μετά την απομάκρυνση από το ταμείο ουδέν λάθος αναγνωρίζεται προσπαθώ να είμαι Ok ότι δεν θα τρέχω σε περίπτωση προβλήματος.Και στην τελική όταν δίνουμε χρήματα αγοράζοντας εξ αποστάσεως έχω κάθε δικαίωμα να είμαι περίεργος,πείτε το όπως νομίζετε και να ψάχνω τα πάντα,μιας και σε μένα τα λεφτά δεν φυτρώνουν γύρω μου.Ένα είναι σίγουρο, δεν υπάρχει περίπτωση να μην αγοράσω Tv μέχρι τέλος του μήνα,αρκει να υπάρξει διαθεσιμότητα (αμάν πια).Καλημέρα σε όλους.

Σωστα ειναι αυτα που αναφερεις, αν και συνηθως αυτο το -τελευταιο- βημα της συναλλαγης γινεται πλεον μεταξυ πελατη και μαγαζιου, και οχι μεταξυ πελατη και ιντερνετικου φορουμ. Τις διαβεβαιωσεις/πληροφοριες τις παιρνει κανεις απο ενα καταστημα (τιμη, δοσεις, εγγυηση) και η τελικη συναλλαγη αφορα εκεινα τα 2 μερη, και οχι τα μελη ενος φορουμ και ενα καταστημα.

Επισης, κατα τη γνωμη μου η αναζητηση της χονδρικης τιμης δεν ειναι ενδεικτικη -κατα κανενα τροπο- της φερεγγυοτητας ενος καταστηματος, η της προελευσης του εμπορευματος η της προελευσης της εγγυησης.
 
Φίλε Gatare, δεν θίγεις κανέναν. Ο Rhodes παρακολουθεί το forum και μπορεί να απαντήσει στην ερώτηση, Γιατί ερώτηση κάνεις. Όσον αφορά την τιμή εγώ νομίζω ότι σου απάντησα. Επίσης το πώς υπολογίζει και το κέρδος του και τα έξοδά του είναι τελείως διαφορετικός σε κάθε περίπτωση ακόμη και σε μεγάλες εταιρείες πόσο μάλλον σε μικρούς λιανέμπορους. Επίσης να μην ξεχνάμε ότι κάποιοι λιανέμποροι για να φέρουν κόσμο στο κατάστημά τους αναγκάζονται να σκοτώσουν κάποιο μοντέλο γιατί μην ξεχνάς πλέον τα ακριβότερα αγαθά είναι ο τηλεοπτικός χρόνος για διαφημίσεις και οι λίστες πελατολογίων που κυκλφορούν δεξιά κ αριστερά. Και εγώ δεν θα πώ σε κανέναν πως να κάνει την δουλειά του ο psixakias πριν λίγο καιρό προέτρεπε για αγορές απο εκεί σε άλλο thread, τώρα συμφωνεί για παραεισαγωγές.
Τέλος αυτό που θέλω να πώ είναι ότι κάνεις μια ερώτηση. Καλό θα ήταν μιας και είναι προς μέλος αυτού του φορουμ να του κάνεις απ'ευθείας την ερώτηση. Από εκεί και έπειτα αν πια ακόμη και η απάντηση δεν μας καλύπτει δεν χάνουμε τίποτε να πάμε απ'ευθείας στην πηγή. Ερώτηση απ' ευθείας στην SONY HELLAS για το τάδε serial number (απο κάποιον που έχει αγοράσει από εκέι) και βγήκε η απάντηση. Τότε ξεκινάμε το thread για να έχουμε ενημέρωση όλοι. Παρεπιπτόντως απότι ακούω οι τιμές του συγκεκριμένου είναι από τις καλύτερες σχεδόν σε όλές τις TV. Στην Sharp XL2E Που θέλω εγώ έδινε την καλύτερη, με εξαίρεση τον Κολομβούνη που είχε κάνει "λαθος" και είχε δώσει την τιμή της X20 και ένα expert που κάποιος φίλος πήγε εκεί με τιμή Rhodes και του κάναν ακριβώς την ίδια (μήπως έχουν κ αυτοί παραεισαγωγή; Τουλάχιστον ο Rhodes έχει και μια δικαιολογία λόγω του ΦΠΑ.
 
Φίλε Gatare, δεν θίγεις κανέναν. Ο Rhodes παρακολουθεί το forum και μπορεί να απαντήσει στην ερώτηση, Γιατί ερώτηση κάνεις. Όσον αφορά την τιμή εγώ νομίζω ότι σου απάντησα. Επίσης το πώς υπολογίζει και το κέρδος του και τα έξοδά του είναι τελείως διαφορετικός σε κάθε περίπτωση ακόμη και σε μεγάλες εταιρείες πόσο μάλλον σε μικρούς λιανέμπορους. Επίσης να μην ξεχνάμε ότι κάποιοι λιανέμποροι για να φέρουν κόσμο στο κατάστημά τους αναγκάζονται να σκοτώσουν κάποιο μοντέλο γιατί μην ξεχνάς πλέον τα ακριβότερα αγαθά είναι ο τηλεοπτικός χρόνος για διαφημίσεις και οι λίστες πελατολογίων που κυκλφορούν δεξιά κ αριστερά. Και εγώ δεν θα πώ σε κανέναν πως να κάνει την δουλειά του ο psixakias πριν λίγο καιρό προέτρεπε για αγορές απο εκεί σε άλλο thread, τώρα συμφωνεί για παραεισαγωγές.
Τέλος αυτό που θέλω να πώ είναι ότι κάνεις μια ερώτηση. Καλό θα ήταν μιας και είναι προς μέλος αυτού του φορουμ να του κάνεις απ'ευθείας την ερώτηση. Από εκεί και έπειτα αν πια ακόμη και η απάντηση δεν μας καλύπτει δεν χάνουμε τίποτε να πάμε απ'ευθείας στην πηγή. Ερώτηση απ' ευθείας στην SONY HELLAS για το τάδε serial number (απο κάποιον που έχει αγοράσει από εκέι) και βγήκε η απάντηση. Τότε ξεκινάμε το thread για να έχουμε ενημέρωση όλοι. Παρεπιπτόντως απότι ακούω οι τιμές του συγκεκριμένου είναι από τις καλύτερες σχεδόν σε όλές τις TV. Στην Sharp XL2E Που θέλω εγώ έδινε την καλύτερη, με εξαίρεση τον Κολομβούνη που είχε κάνει "λαθος" και είχε δώσει την τιμή της X20 και ένα expert που κάποιος φίλος πήγε εκεί με τιμή Rhodes και του κάναν ακριβώς την ίδια (μήπως έχουν κ αυτοί παραεισαγωγή; Τουλάχιστον ο Rhodes έχει και μια δικαιολογία λόγω του ΦΠΑ.


Τώρα εγώ τι σου έφταιξα ???
Δεν προτρέπω κανέναν, δεν θα πώ σε κανέναν τί θα κάνει με τα λεφτά του που με κόπο βγάζει και με μεγαλύτερο κόπο μαζεύει πλέον στις μέρες μας. Εγώ θα σας πώ κάτι και θα μείνω σε αυτό ...

Εφόσον κοιτάτε τιμές καλά θα κάνετε να πάτε στον χαμηλότερο.

Εφόσον θέλετε τιμές κ εγγύηση σε περιπτώσεις βλάβης, θέλω να είστε ενημερωμένοι κ σίγουροι για το τί δικαιούστε κ για το τί πρέπει και εσεις να ζητήσετε... π.χ. ο όρος "ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ" sorry Κιόλας αλλά είναι πολύ γενικό κ καθόλου σωστό...

SAMSUNG LCD TV -> ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ : ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ
ΔΙΑΝΟΜΕΑΣ : FOURLIS (Serial tracking)

SONY -> ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ : SONY HELLAS (Serial tracking)

TOSHIBA -> ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ : ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ
ΔΙΑΝΟΜΕΑΣ : INTERSYS (Serial tracking)

PHILIPS -> ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ : PHILIPS HELLAS ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΪΚΗ

SHARP -> ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ : ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Eρώτηση σχετικά με τις τιμές στη Ρόδο.

Τι λές σοβαράααα?????


Καλημέρα Σωκράτη

Σωκρατιδη βρεεεεεεεεεεεεεε
Ο αλλος ηπιε το κωνιο. Εγω, το παλευω ακομα:Banane0:
 
Με όλα αυτά που διαβάζω ελπίζω να προλάβω να αγοράσω τηλεόραση πριν η Ρόδος πάει πολύ μακριά...-bye-
 
Εχω παραγγείλει από τον Μοσχίδη (μέλος του forum) δύο 47pfl9732d. Οταν κάναμε την παραγγελία μαζί με ένα φίλο μου (είμαι από την Ρόδο) στο μαγαζί βρισκόταν και κάποιος από τους διευθυντές της Philips από την Αθήνα. Επίσης όλες τις πληροφορίες που χρειαζόμαστε τις παίρνουμε με τηλέφωνο που γίνεται μπροστά μας στην αντιπροσωπεία της Philips στην Αθήνα.

ΥΓ. Ο Σάββας Μοσχίδης είναι φίλος και καλό παιδί. Μέχρι τώρα σε όλες τις αγορές που έκανα μαζί του ήταν άψογος.
 
Εχω παραγγείλει από τον Μοσχίδη (μέλος του forum) δύο 47pfl9732d. Οταν κάναμε την παραγγελία μαζί με ένα φίλο μου (είμαι από την Ρόδο) στο μαγαζί βρισκόταν και κάποιος από τους διευθυντές της Philips από την Αθήνα. Επίσης όλες τις πληροφορίες που χρειαζόμαστε τις παίρνουμε με τηλέφωνο που γίνεται μπροστά μας στην αντιπροσωπεία της Philips στην Αθήνα.

ΥΓ. Ο Σάββας Μοσχίδης είναι φίλος και καλό παιδί. Μέχρι τώρα σε όλες τις αγορές που έκανα μαζί του ήταν άψογος.
Εγώ φίλε ήδη έχω παραγγείλει από τον Σάββα την τηλεόρασή μου και δεν πρόκειται να με κάνει τίποτα να αλλάξω γνώμη. Ήταν ευγενέστατος η τιμή του υπερβολικά σούπερ (και με δόσεις σε τμήμα του συνόλου) και θα την παραλλάβω από το κατά τόπους κατάστημα (συγκεκριμένα Electronet Βόλου) και μου είπε και για δωρεάν μεταφορά και εγκατάσταση από το κατάστημα στο σπίτι μου. Μπορούσα να ζητήσω να με κεράσει και καμιά μπύρα αλλά δεν ήθελα να γίνω υπερβολικός :flipout:
Το μόνο που με απασχολεί (για όλα φταίει ο Gataros :silly:) είναι να μην γίνει καμιά στραβή άμα βγάλει πρόβλημα μετά από 2-3 μήνες. Θα μιλήσω με τον Σάββα και θα δω τι θα μου πει.
 
Φίλε Gataros,για να μην σε παραμυθιάζουν τα "ανώτερα στελέχη",θα σου πω μια ιστορία.
Δουλεύω σε Τράπεζα και εδώ και πολλά χρόνια,έχω πελάτη μου έναν έμπορο το κατάστημα του οποίου ανήκει σε μεγάλη αλυσίδα ηλεκτρικών.
Λόγω μάλιστα της μακρόχρονης συνεργασίας.οι σχέσεις είναι πλέον και φιλικές.
Πριν από 18 μήνες περίπου,ψαχνόμουν για ν´αγοράσω 50άρα plasma.
Όπως είναι φυσικό,επικοινώνησα μαζί του και του ζήτησα μια τιμή για την LG.
Είσαι τυχερός μου λέει,γιατί την έχουμε προσφορά στα 3.500 ευρώ ή 3.750 ευρώ μαζί με ένα dvd recorder,από τα 4.500 ευρώ που κοστίζει.
Δεν έδωσα την παραγγελία αμέσως και είπα να γράψω κάτι εδώ μέσα.
Κάποιο παλικάρι μου έδωσε ένα link από ένα Ελληνικό internetικό κατάστημα το οποίο την είχε 2.950ευρώ!!!.
Επικοινώνησα μαζί τους όπου με διαβεβαίωσαν ότι η τηλεόραση δεν είναι παραεισαγωγή και ότι υπάρχει ετοιμοπαράδοτη.
Την επόμενη ημέρα,επικοινωνώ πάλι με τον γνωστό μου,του λέω την τιμή και μου αρχίζει τα "αποκλείεται","θα είναι παραεισαγωγή","θα σας φάει τα λεφτά","έλα να σου δείξω το τιμολόγιο της SONY Ελλάς να δεις πόσο την αγοράζω" και άλλα εξυπνακίστικα.
Ξέρεις πόσο τελικά αγόρασα και μαζί μ´εμένα άλλοι 2 φίλοι την τηλεόραση από τον γνωστό μου;
2.900 !!!
Λες να μπήκε μέσα;
Λες να μας έδωσε τηλεοράσεις δικής του εισαγωγής;
Ούτε το ένα συνέβη,ούτε το άλλο.
Γι´αυτό σου λέω,μην σε παραμυθιάζουν με τιμολόγια.
 
Ποιος παραμυθιάζει ρε Σωκράτη ποιόν ????

Εδώ παρουσιάσαμε εμπορικές πολιτικές σε όλο το Forum και εσύ αναφέρεσαι ακόμα στα τιμολόγια ???

Προσπαθούμε να ξεκαθαρίσουμε το τοπίο όσον αφορά τις εγγυήσεις για να μην κλείσουν σπίτια σε περίπτωση βλάβης

Προσπαθούμε να βάλουμε βάσεις για το τί πρέπει να ρωτάει ο καθένας και να ζητάει για να είναι εξασφαλισμένος ο ίδιος και η τσέπη του και πετάγεσαι με ένα τελείως απλοϊκό παράδειγμα και μας βγάζεις παραμυθάδες????

Σώπα ρε Αίσοπε
 
Δεν διαφωνώ σε τίποτα από αυτά που λες Σωκράτη.Το thread αυτό το άνοιξα μιας και αδυνατούσα να κατανοήσω τον τρόπο με τον οποίο γίνονται οι business μιας και δεν είμαι έμπορος.Αυτά τα περί πιστωτικών τζίρων κλπ δεν τα ήξερα.Το μόνο που θέλω είναι ως καταναλωτής να έχω το κεφάλι μου ήσυχο,μιας και για μένα το after sales κομμάτι είναι πάρα πολύ σημαντικό.Ότι και να πάρεις, από αυτοκίνητο μέχρι μιξεράκι (ατυχές παράδειγμα) μπορεί να παρουσιάσει βλάβη.Επειδή όμως άλλη τιμή έχει το τουτού και άλλη το μιξεράκι γι αυτό ανησυχώ.Όσο για το παιδί που κάνει τις πολύ καλές τιμές στο Forum,έχω να του πω,ποτέ δεν θα έκανα τέτοια πατάτα να πάρω τη Sony και να της πω : Ο τάδε την δίνει τόσο γιατί? Δεν είμαι 10 χρονών. Άλλα από την άλλη δεν μπορώ να βλέπω δηλώσεις του στυλ : Κάποιοι μου δημιουργούν πρόβλημα κλπ, καταλήγωντας στο : Δεν θα μπορώ να δημοσιεύω τις τιμές στο forum. Αν είχε πραγματικό πρόβλημα από την κάθε εταιρεία δεν θα μπορούσε απλούστατα να ξαναπροσφέρει τέτοιες τιμές,άρα εταιρεία και έμπορος τα βρίσκουν μια χαρά. Και επειδή το forum αυτό αποτελεί κατά τη γνώμη μου την καλύτερη πηγή πελατείας για ηλεκτρονικά καταστήματα και μη, νομίζω ότι θα πρέπει να είμαστε πολύ πιο απαιτητικοί από τους εμπόρους μιας και ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ και δεν μας χαριζουν τίποτα.
 
Κανείς δεν σου χαρίζει τίποτα
Η εμπορική πολιτική της εταιρείας είναι πάντα η εξής .
Απο όπου μπορείς κερδίζεις όσα περισσοτερα μπορείς .
Αρα η Αρχική τιμή είναι Ζ
Ο έμπορος Α αγοράζει Ζ μειον την έκπτωση του
πχ. -10%-5%-5%-2%
Αρα τιμή Χ
Ο έμπορος πουλάει όσο κόψει τον πελάτη
Υ + ατοκες ( και ας μην το λέει ) ή
W της μετρητής ( και καλά , λέμε τώρα )
( οι τιμές Υ και W δεν έχει σχέση με το πόσο του κοστίζει η αγορά)
Βεβαια η πραγματική τιμή της Αγοράς δεν είναι ποτέ Χ.
1-2-3-4 φορές το χρόνο ανάλογα με την πολιτική του προμηθευτή του πέρνει πίσω πιστωτικό είτε σε κομάτια είτε σε Κόστος (χρέωση/πίστωση) το οποίο είναι ανάλογο των κομματιών που πούλησε.
Επίσης μπορεί να πάρει και Extra εκπτωση όταν ο προμηθευτής θέλει να σμπρώξει το προιόν (για τα δικά του πιστωτικά) και ο έμποροσ stockαρι στο μαγαζι του 3-5 κομμάτια .
Τέλος κερδίζει και μάλιστα πολλά αν πουλήσει δείγμα το οποίο το πέρνει σκοτωμένο απο τον προμηθευτή του

Αρα δεν έχει σχέση τι τιμή θα εμφανίσει στο τιμολόγιο. Υπάρχουν και τα πιστωτικά και αυτό ο έμπορος το ξέρει καλύτερα απο όλους.
 
Last edited:
:drummer::singer:Γιατί πάντα στην Ελλάδα όταν βρίσκουμε και μπορούμε να αγοράζουμε φθηνά τότε πάντα ή σχαδόν πάντα το μυαλό μας πάει πάντα στο γεγονός ότι μας κορόϊδεύουν ή μας κλέβουν? Και δεν πάει το μυαλό μας σε όλα τα παραπάνω όταν μας πουλάνε ακριβά σε τιμές διπλάσιες καμιά φορά από την πραγματική αξία των προϊόντων? Εγώ πάντως πιστεύω ότι όταν μας πουλάνε ακριβά σχεδόν πάντα κάποιοι κερδίζουν μεγάλα ποσά εις βάρος μας!!!:grandpa:
 
Βρε Βασίλη έχω κατάστημα στην Αλεξανδρούπολη και σου λέω ότι σου δίνω εγγύηση ελληνικής αντιπροσωπείας για την Tv σου.Αν σου πάθει κάτι και την πας στην αντιπροσωπεία και σου πουν ότι το serial number της δεν είναι ελληνικής εισαγωγής τί θα κάνεις? Θα τρέχεις να με βρεις στην Αλεξανδρούπολη να βρεις άκρη? Έχω και άλλα πράγματα να με απασχολούν το καιρό αυτό και δεν θέλω να μου βγει ξινή και η αγορά μίας ακριβής Tv.Το πρόβλημα βρίσκεται στο γεγονος της απόστασης.Εκεί έχει σχέση το after sales support.