ΕΡΤ - Δημόσια τηλεόραση (όχι τεχνική συζήτηση)

ξαναλέω... η ΕΡΤ δεν είναι το ιδανικό μας. Πρέπει να αλλάξουν πολλά και να γίνουν επενδύσεις σε αυτή. Και να φύγουν πολλά άτομα από αυτή. Η βασική μου έντσαση απένατι σε όλους σας είναι ότι εσείς (Kosh εξαιρείται) βλέπετε ένα τηλεοπτικό κανάλι, ενώ η ΕΡΤ στην πραγματικότητα είναι πολλά περισσότερα, 5 τηλεοπτικά δίκτυα, πολλοί επαρχιακοί ραδιοφωνικοί σταθμοί, 4 από τους οποίους λειτουργούν σε περιοχές που δεν υπάρχει κανένας άλλος ραδιοφωνικός ενημερωτικός σταθμός, η Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα με 120 άτομα, η Ορχήστρα Σύγχρονης Μουσικής με 30 άτομα, και η Χορωδία με 30 άτομα.

Μήπως θα έπρεπε να καταργήσουμε και την Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα της χώρας;

Είναι ακόμη το δίκτυο της ψηφιακής μετάδοσης που έρχεται και για το οποίο είναι απαραίτητη η συμμετοχή της ΕΡΤ καθώς η DIGEA από μόνη της δεν θα καταφέρει να πάει στη δεύτερη ψηφιακή μετάδοση και ήδη έχει ζητήσει ακρόαση από το ελληνικό κράτος γι αυτό το λόγο.

Προσωπικά πιστεύω ότι χρειαζόμαστε μια καλύτερη ΕΡΤ κι όχι καμιά ΕΡΤ.


Μια καλυτερη ΕΡΤ συμφωνουμε.

Αλλα εχω ενστασεις.

1) Καταλαβαινω πληρως να εχει η ΕΡΤ ραδιοφωνο σε απομακρυσμενες περιοχες που δεν εχουν οι ιδιωτικοι σημα. Μην πω οτι αυτο επρεπε να ειναι η προτεραιοτητα της.

Δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει να εχει ομως και σταθμους οπως ο Κοσμος κλπ και να εχει τοσα ραδιοφωνα - αντι να εχει τα γνωστα παλια Πρωτο,Δευτερο,Τριτο αντε και την ΕΡΑσπορ - εξειδικευμενα και προσανατολισμενα.


Λιγοτεροι σταθμοι πιο ποιοτικο προγραμμα. Αν θελω ποικιλια πλεον στρεφομαι και στο ιντερνετ να ακουσω εθνικ.


2) Καμια αναγκη δεν υπαρχει να εχει η ΕΡΤ δικες της συμφωνικες. Ας το κανουν αυτο τα παραδοσιακα μουσικα συγκροτηματα , το Μεγαρο κλπ. Εκτος αν βρουν σπονσορες και καλυπτουν τα εξοδα τους . Αλλο αυτο....


3) Δεν υπαρχει κανενας απολυτως λογος να εχουμε 3,4,5 τηλεοπτικα καναλια οταν δεν μπορουν με τα χρηματα που μαζευουν απο τον κοσμο και την διαφημιση να φτιαξουν ΚΑΛΟ προγραμμα ουτε για ενα καναλι.


Κανενας λογος.


Ποιος ο λογος να εχουμε δηλαδη ΕΡΤ3 με θεματολογια την Θεσσαλονικη ? Εχουν οι υπολοιπες μεγαλες πολεις δικο τους καναλι? Η καναλι για σπορ και ποδοσφαιρο που χρυσοπληρωνονται για πολτικους λογους ?

Ας κρατησουν δυο καναλια και τα υψηλης ευκρινειας, να μεταταξουν τουλαχιστον τους μισους υπαλληλους σε οργανισμους που χρειαζονται προσωπικο για γραφεια κλπ, να κανουν αναδιοργανωση προσωπικου, να φυγουν τα σωματεια που με αρρωστο τροπο κρατουν την ΕΡΤ δεσμια των πολτικων κομματων(υπαρχει μια χαρα τροπος να σπασει η ΕΡΤ σε μικρες εταιρειες κατω των 50 ατομων) , να παραγουν προγραμματα ανταξια της ποιοτητας του παρελθοντος και η ΕΡΤ μονο κοσμημα μπορει να ξαναγινει .
 
Μια καλυτερη ΕΡΤ συμφωνουμε.

2) Καμια αναγκη δεν υπαρχει να εχει η ΕΡΤ δικες της συμφωνικες. Ας το κανουν αυτο τα παραδοσιακα μουσικα συγκροτηματα , το Μεγαρο κλπ. Εκτος αν βρουν σπονσορες και καλυπτουν τα εξοδα τους . Αλλο αυτο....

Ναθ, μια και έχουμε την τύχη να είμαστε ακόμα κομμάτι του Δυτικού κόσμου, καλό είναι να κοιτάμε τι γίνεται γύρω μας στις χώρες που έχουν λύσει τα (περισσότερα) προβλήματά τους, και να μην πρωτοτυπούμε. Συμφωνικές ορχήστρες και χορωδίες έχουν όλες οι εθνικές ραδιοφωνίες στον Δυτικό κόσμο. Είναι αναπόσπαστο κομμάτι της αποστολής τους, και τις έχουν για συγκεκριμένο λόγο, επειδή ο πολιτισμός είναι ζωτικής σημασίας, ιδιαίτερα σε κοινό που δεν έχει πολλές ευκαιρίες για ιδιαίτερη επαφή μ'αυτόν.

Δεν είμαι σίγουρος για το κόστος, πάντως θα ήταν καλύτερο οι περικοπές να ξεκινήσουν από πράγματα που ΔΕΝ περιλαμβάνονται στην αποστολή της ΕΡΤ.

(Εξάλλου, είτε το Μέγαρο είτε η ΕΡΤ χρηματοδοτούν, από την τσέπη σου φεύγουν τα λεφτά, τα καλά του άκρατου κρατισμού. Η έννοια σπόνσορας απαγορεύεται, προφανώς απ'την ιδεολογική ηγεμονία της δεξιάς).
 
Μια καλυτερη ΕΡΤ συμφωνουμε.

Αλλα εχω ενστασεις.

1) Καταλαβαινω πληρως να εχει η ΕΡΤ ραδιοφωνο σε απομακρυσμενες περιοχες που δεν εχουν οι ιδιωτικοι σημα. Μην πω οτι αυτο επρεπε να ειναι η προτεραιοτητα της.

Δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει να εχει ομως και σταθμους οπως ο Κοσμος κλπ και να εχει τοσα ραδιοφωνα - αντι να εχει τα γνωστα παλια Πρωτο,Δευτερο,Τριτο αντε και την ΕΡΑσπορ - εξειδικευμενα και προσανατολισμενα.


Λιγοτεροι σταθμοι πιο ποιοτικο προγραμμα. Αν θελω ποικιλια πλεον στρεφομαι και στο ιντερνετ να ακουσω εθνικ.


2) Καμια αναγκη δεν υπαρχει να εχει η ΕΡΤ δικες της συμφωνικες. Ας το κανουν αυτο τα παραδοσιακα μουσικα συγκροτηματα , το Μεγαρο κλπ. Εκτος αν βρουν σπονσορες και καλυπτουν τα εξοδα τους . Αλλο αυτο....


3) Δεν υπαρχει κανενας απολυτως λογος να εχουμε 3,4,5 τηλεοπτικα καναλια οταν δεν μπορουν με τα χρηματα που μαζευουν απο τον κοσμο και την διαφημιση να φτιαξουν ΚΑΛΟ προγραμμα ουτε για ενα καναλι.


Κανενας λογος.


Ποιος ο λογος να εχουμε δηλαδη ΕΡΤ3 με θεματολογια την Θεσσαλονικη ? Εχουν οι υπολοιπες μεγαλες πολεις δικο τους καναλι? Η καναλι για σπορ και ποδοσφαιρο που χρυσοπληρωνονται για πολτικους λογους ?

Ας κρατησουν δυο καναλια και τα υψηλης ευκρινειας, να μεταταξουν τουλαχιστον τους μισους υπαλληλους σε οργανισμους που χρειαζονται προσωπικο για γραφεια κλπ, να κανουν αναδιοργανωση προσωπικου, να φυγουν τα σωματεια που με αρρωστο τροπο κρατουν την ΕΡΤ δεσμια των πολτικων κομματων(υπαρχει μια χαρα τροπος να σπασει η ΕΡΤ σε μικρες εταιρειες κατω των 50 ατομων) , να παραγουν προγραμματα ανταξια της ποιοτητας του παρελθοντος και η ΕΡΤ μονο κοσμημα μπορει να ξαναγινει .

Συμφωνώ σε όλα εκτος από τα μουσικά σύνολα. Η ΕΡΤ είναι από τους λίγους φορείς που μπορεί να συντηρήσει Συμφωνική ορχήστρα. Το Μέγαρο αδυνατεί να συντηρήσει ακόμα και την πρώνη Καμεράτα και νυν Armonia Atenea, που πνέει τα λοίσθια, έχοντας πλέον μονο 8 μονιμους μουσικούς. Aλλωστε όλοι οι μεγάλοι ραδιοτηλεοπτικοί φορείς έχουν δικη τους ορχήστρα που δικαιολογεί την ύπαρξη της ερμηνεύοντας το soundtrack για εσωτερικές παραγωγές.
 
Συμφωνώ σε όλα εκτος από τα μουσικά σύνολα. Η ΕΡΤ είναι από τους λίγους φορείς που μπορεί να συντηρήσει Συμφωνική ορχήστρα. Το Μέγαρο αδυνατεί να συντηρήσει ακόμα και την πρώνη Καμεράτα και νυν Armonia Atenea, που πνέει τα λοίσθια, έχοντας πλέον μονο 8 μονιμους μουσικούς. Aλλωστε όλοι οι μεγάλοι ραδιοτηλεοπτικοί φορείς έχουν δικη τους ορχήστρα που δικαιολογεί την ύπαρξη της ερμηνεύοντας το soundtrack για εσωτερικές παραγωγές.


Δεν ξερω ποσο μας κοστιζουν αυτα τα μουσικα συνολα. Εγω το βλεπω ως περιττο εξοδο σε ενα μεσο που δεν εχει αμεση σχεση με τν μουσικη και την παραγωγη της. Αν απο αυτο εβγαζε πχ εσοδα μεσα.....δεν βγαζει ομως απο οσο γνωριζω.


Φαντασου οτι αν δεν μπορει το Μεγαρο να συντηρησει ενα τετοιο σχημα ποσο μπαινει μεσα η ΕΡΤ απο αυτα που δεν τα εκμεταλευεται κανεις παρα μονο προσφορα τα κανουν σε διαφορες εκδηλωσεις.

Κακως. Δεν ειναι η Ακροπολη και το εθνικο μουσειο η ΕΡΤ .
 
Δεν ξερω ποσο μας κοστιζουν αυτα τα μουσικα συνολα. Εγω το βλεπω ως περιττο εξοδο σε ενα μεσο που δεν εχει αμεση σχεση με τν μουσικη και την παραγωγη της. Αν απο αυτο εβγαζε πχ εσοδα μεσα.....δεν βγαζει ομως απο οσο γνωριζω.


Φαντασου οτι αν δεν μπορει το Μεγαρο να συντηρησει ενα τετοιο σχημα ποσο μπαινει μεσα η ΕΡΤ απο αυτα που δεν τα εκμεταλευεται κανεις παρα μονο προσφορα τα κανουν σε διαφορες εκδηλωσεις.

Κακως. Δεν ειναι η Ακροπολη και το εθνικο μουσειο η ΕΡΤ .

Σε αυτό το θέμα με καλύπτει απολύτως η απάντηση του maestro.
 
Δεν ξερω ποσο μας κοστιζουν αυτα τα μουσικα συνολα. Εγω το βλεπω ως περιττο εξοδο σε ενα μεσο που δεν εχει αμεση σχεση με τν μουσικη και την παραγωγη της. Αν απο αυτο εβγαζε πχ εσοδα μεσα.....δεν βγαζει ομως απο οσο γνωριζω.


Φαντασου οτι αν δεν μπορει το Μεγαρο να συντηρησει ενα τετοιο σχημα ποσο μπαινει μεσα η ΕΡΤ απο αυτα που δεν τα εκμεταλευεται κανεις παρα μονο προσφορα τα κανουν σε διαφορες εκδηλωσεις.

Κακως. Δεν ειναι η Ακροπολη και το εθνικο μουσειο η ΕΡΤ .

να θυμήσω ότι η ΕΡΤ είναι κερδοφόρος οργανισμός και μάλιστα σε ποσά που δεν μπορούν να διανοηθούν οι ιδιώτες. Μέσω της συνδρομής; Ναι φυσικά.. όπως γίνεται στις άλλες ευρωπαικές χώρες, ακριβώς γι αυτούς τους σκοπούς.
 
Όποιος έζησε στο εξωτερικό ξέρει την αξία της ΕΡΤ.
Εγώ την δεκαετία του 90 με ΕΡA (η φωνή της Ελλάδας στους 1475Khz) στα βραχέα και με ERT SAT την πέρασα για να είμαι συνδεδεμένος με την πατρίδα.
Και τώρα με το αυτοκίνητο όπου γυρίζω στην Ελλάδα είναι η μόνη με ισχυρούς πομπούς που πιάνουν και σε δυσπρόσιτα σημεία.

Η αξία της ΕΡΑ της ΕΡΤ είναι αναντικατάστατη. Είναι το μόνο μέσο που θα ακούσεις εκπομπή για τις ταινίες της εβδομάδας, για τα βιβλία που κυκλοφόρησαν, που ακούς συνδέσεις με καθηγητές πανεπιστημίων για κάθε θέμα.
 
Ας ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα ειδικά για τον Μαέστρο.

1. Αν δεν έπαιρναν οι 6 ομάδες τηλεοπτικό συμβόλαιο δεν θα ξεκινούσε πρωτάθλημα. Αν δεν ξεκινούσε πρωτάθλημα θα είχαμε χοντρό πρόβλημα και πολιτικό (με την UEFA) και κοινωνικό με τους οπαδούς. Ανήθικο μεν, πολιτικό δε. Η υπόθεση εργασίας ότι θα έπρεπε να πάρουν τα 200.000 και 500.000 ευρώ που έδινε στον καθένα ο κάθε τηλεοπτικός σταθμός πλην του Ε, δεν στέκει, διότι τότε η NOVA θα έσπαγε τα δικά της συμβόλαια.

2. Η Forthnet (τη θυμάστε;;) έχει πληρώσει τα χρέη της ; Οι άλλες τηλεπικοινωνιακές που δεν υπάρχουν πλέον; Όχι δεν τα έχουν ληρώσει, επομένως κι αυτά μεταφέρονται στα κόκκινα των τραπεζών, οι φόροι στους απλήρωτους φόρους, οι απλήρωτες ασφαλιστικές εισφορές στον ΕΦΚΑ κ.ο.κ. Αυτά δεν θα πληρωθούν με χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων. Παρακαλώ μια απάντηση κι όχι να το κάνουμε γαργάρα. Forthnet = Nova μην ξεχνιόμαστε. Πόσες είναι οι υποχρεώσεις της FORTHNET προς τράπεζες; 325.000.000 ευρώ ενώ άγνωστες αλλά υψηλές είναι και οι υποχρεώσεις προς το Ελληνικό Δημόσιο, δεν μιλούμε για 2-3 εκατ. Ειλικρινά θέλετε να μου πείτε αν αυτό είναι μια υγιής κατάσταση και αν πιστεύετε ότι δεν θα πέσει κανόνι;

3. Επειδή κινούμαι στο χώρο των Ραδιοτηλεοπτικών κι όχι ως θεατής, βλέπω ότι η διαφημιστική αγορά επαναπροσδιορίζεται. Στελέχη της αγοράς, κάποιους λίγους που ξέρω, θεωρούν ότι το ποδόσφαιρο από την ΕΡΤ αλλάζει συνολικά τα δεδομένα στη διαφήμιση, άρα πρέπει να ξαναδούν μετά την 1/1/2019 τα συμβόλαιά τους με τους σταθμούς.

Θαενκς.

Για το 1. το ξέρω, και εκεί είναι το μεγαλύτερο σκάνδαλο της υπόθεσης. Θεωρώ αυτονόητο ότι ένα παιχνίδι του Απόλλωνα δεν κοστίζει 270 χιλιάρικα. Γιατί απλά έτσι είναι, πως να το κάνουμε!!! Κοινώς ο (κάθε) Απόλλωνας, εκμεταλλεύεται το γεγονός ότι η ΕΡΤ έχει το ίδιο αφεντικό με το υπουργείο αθλητισμού, και μεταφέρει τα βάρη της φούσκας - εταιρίας στο Δημόσιο.

Για το 2 συμφωνώ, αλλά είναι ακριβώς ό,τι και το 1.

Για το 3, έτσι είναι, όμως δε συμφωνώ ότι αυτό είναι υγιής ισορροπία: Ένα κανάλι χωρίς βάρη, με αυτόματη χρηματοδότηση απ'τον φορολογούμενο να διαμορφώνει εκ του ασφαλούς τη διαφημιστική πίτα όλων των υπόλοιπων, που (θεωρητικά έστω) πρέπει να σταθούν και να επιβιώσουν μόνο απ'ταυτήν.
 


έλα τώρα...μπορείς να μου δείξεις τα πτυχία του Λάτσιου ή όλων των υπόλοιπων; 'Η τα πτυχία των δημοσιογράφων;

Ή των τεχνικών; Να σου πω ότι έχω δουλέψει στο παλιό αρχείο του ΕΣΡ (τότε Γραμματείας ΜΜΕ) στον 3ο όροφο του Υπ. Τύπου και πόσα πτυχία τεχνικών βρήκα μη κανονικά, να το πω κομψά;
 
Last edited by a moderator:
Στους τεχνικους να δεις τι γινεται.....


Για τους δημοσιογραφους δεν εχω γνωση.


Γενικα ειναι ζητημα αν εχουν κανονικα πτυχια οι μισοι εκει μεσα.


Για τον ιδιωτικο τομεα δεν μπορ να κανω συγκρισεις.Αν ο οποιοσδηποτε καναλαρχης θελει εναν γελαδαρη να τρεχει το καναλι του δικαιωμα του.

Στο δημοσιο ομως υπαρχουν κανονες που στην ΕΡΤ κανονικα θαπρεπε να μπει εισαγγελεας (για αρχη)
 
Θαενκς.

Για το 1. το ξέρω, και εκεί είναι το μεγαλύτερο σκάνδαλο της υπόθεσης. Θεωρώ αυτονόητο ότι ένα παιχνίδι του Απόλλωνα δεν κοστίζει 270 χιλιάρικα. Γιατί απλά έτσι είναι, πως να το κάνουμε!!! Κοινώς ο (κάθε) Απόλλωνας, εκμεταλλεύεται το γεγονός ότι η ΕΡΤ έχει το ίδιο αφεντικό με το υπουργείο αθλητισμού, και μεταφέρει τα βάρη της φούσκας - εταιρίας στο Δημόσιο.

Για το 2 συμφωνώ, αλλά είναι ακριβώς ό,τι και το 1.

Για το 3, έτσι είναι, όμως δε συμφωνώ ότι αυτό είναι υγιής ισορροπία: Ένα κανάλι χωρίς βάρη, με αυτόματη χρηματοδότηση απ'τον φορολογούμενο να διαμορφώνει εκ του ασφαλούς τη διαφημιστική πίτα όλων των υπόλοιπων, που (θεωρητικά έστω) πρέπει να σταθούν και να επιβιώσουν μόνο απ'ταυτήν.

Βλέπεις ότι οι απαντήσεις δεν είναι εύκολες. Η UEFA θα έριχννε καμπάνα γερή αν δεν υπήρχαν συμβόλαια για όλους κι αν δεν ξεκινούσε το πρωτάθλημα. Ποιός θα τα πλήρωνε, η ΕΠΟ; Όχι το κράτος θα τα πλήρωνε. Έ τα πλήρωσε, τουλάχιστον βλέπει ο κόσμος αρκετά ματς χωρίς να πάει στην καφετέρια και μπορεί να δικαιολογήσει τα 3 ευρώ.

Για το 3 ναι, υπήρξε συμφωνία κυρίων και γι αυτό και αποσύρθηκε η ΕΡΤ από τη διαφημιστική αγορά ήδη πριν το 2011. Αλλά από τη μια να σε κατηγορούν τα ιδιωτικά ΜΜΕ ότι δεν έχεις αρκετή διαφήμιση όταν έχεις συμφωνήσει να μην κάνεις ζημιά στους άλλους και από την άλλη τώρα πλέον να κάνουν ουρά οι εν δυνάμει διαφημιζόμενοι για τα ημίχρονα, τί θα κάνεις δεν θα το εκμεταλλευτείς;
 
Στους τεχνικους να δεις τι γινεται.....


Για τους δημοσιογραφους δεν εχω γνωση.


Γενικα ειναι ζητημα αν εχουν κανονικα πτυχια οι μισοι εκει μεσα.


Για τον ιδιωτικο τομεα δεν μπορ να κανω συγκρισεις.Αν ο οποιοσδηποτε καναλαρχης θελει εναν γελαδαρη να τρεχει το καναλι του δικαιωμα του.

Στο δημοσιο ομως υπαρχουν κανονες που στην ΕΡΤ κανονικα θαπρεπε να μπει εισαγγελεας (για αρχη)

συγνώμη αλλά δεν είναι καθόλου δικαίωμά του. Ηδη από την πρώτη πρόσκληση για την καταχώρηση των σταθμών έπρεπε να υπάρχει στο φάκελο του κάθε σταθμού (ραδιοφωνικού, τηλεοπτικού κλπ) το πτυχίο του κάθε τεχνικού. Το ιδιο ισχύει και τώρα. Μην σου πώ πόσα πτυχία ήδη από τότε είχαν απορριφθεί στον αρχικό έλεγχο για να το πω κομψά. Θέλεις να σου στείλω 2-3 δείγματα με μέιλ για να δεις; Τις τεχνικές μελέτες ποιοί τις υπέγραφαν;

Για να μην πω ότι αν πάμε στα ευρωπαικά όργανα των τεχνικών, θα σου πουν ότι δεν θυμούνται πότε ήταν η τελευταία φορά που έστειλαν τα ιδιωτικά τηλεοπτικά δίκτυα τεχνικούς για μετεκπαίδευση και πιστοποίηση στην EBU και στους υπόλοιπους. Εσύ θυμάσαι; Μπορείς να μου πεις ποιοί έχουν πάρει τις απαραίτητες πιστοποιήσεις; Διότι η ΕΤΙΠΤΑ λέει ότι δεν ξέρει.
 
Μια και μιλάμε για δημόσια τηλεόραση, να πω οτι σε μια συζήτηση για την ερτ σήμερα, σε μια παρέα εδώ, ένας που δήλωνε υπερ της χρυσής αυγής, αναρωτιόταν γιατί να πληρώνει έστω και μια δεκάρα για την ΕΡΤ, όταν το συνδικαλιστικό της όργανο - που εκ των πραγμάτων "είναι" η ΕΡΤ - αποκλείει απο τον ρ/τ φορέα το κόμμα του που εκπροσωπείται νόμιμα στην βουλή. Δεν ήξερα τι να του απαντήσω. Ουτε καν κατα πόσο δημόσιος είναι ένας φορέας όταν αποκλείει για ιστορικούς λόγους σχεδόν το 10% των ψηφοφόρων. Σαν να βλέπω τον Καρατζαφέρη σε μια εναλλακτική πραγματικότητα να αποκλείει το κκε απο την ΕΡΤ για τους ίδιους (απο την πλευρά του) λόγους...
 
Re: Απάντηση: ΕΡΤ - Δημόσια τηλεόραση (όχι τεχνική συζήτηση)

Μια και μιλάμε για δημόσια τηλεόραση, να πω οτι σε μια συζήτηση για την ερτ σήμερα, σε μια παρέα εδώ, ένας που δήλωνε υπερ της χρυσής αυγής, αναρωτιόταν γιατί να πληρώνει έστω και μια δεκάρα για την ΕΡΤ, όταν το συνδικαλιστικό της όργανο - που εκ των πραγμάτων "είναι" η ΕΡΤ - αποκλείει απο τον ρ/τ φορέα το κόμμα του που εκπροσωπείται νόμιμα στην βουλή. Δεν ήξερα τι να του απαντήσω. Ουτε καν κατα πόσο δημόσιος είναι ένας φορέας όταν αποκλείει για ιστορικούς λόγους σχεδόν το 10% των ψηφοφόρων. Σαν να βλέπω τον Καρατζαφέρη σε μια εναλλακτική πραγματικότητα να αποκλείει το κκε απο την ΕΡΤ για τους ίδιους (απο την πλευρά του) λόγους...

δεν έχουμε να πούμε κάτι. Κανονικά θα έπρεπε να έχει χρόνο όπως όλοι, τόσο στην ΕΡΤ όσο και στα ιδιωτικά κανάλια. Τα ιδιωτικά κανάλια δεν έχουν το δικαίωμα να προβάλουν,όποιον θέλουν, ο νόμος είναι σαφής.
 
συγνώμη αλλά δεν είναι καθόλου δικαίωμά του. Ηδη από την πρώτη πρόσκληση για την καταχώρηση των σταθμών έπρεπε να υπάρχει στο φάκελο του κάθε σταθμού (ραδιοφωνικού, τηλεοπτικού κλπ) το πτυχίο του κάθε τεχνικού. Το ιδιο ισχύει και τώρα. Μην σου πώ πόσα πτυχία ήδη από τότε είχαν απορριφθεί στον αρχικό έλεγχο για να το πω κομψά. Θέλεις να σου στείλω 2-3 δείγματα με μέιλ για να δεις; Τις τεχνικές μελέτες ποιοί τις υπέγραφαν;

Για να μην πω ότι αν πάμε στα ευρωπαικά όργανα των τεχνικών, θα σου πουν ότι δεν θυμούνται πότε ήταν η τελευταία φορά που έστειλαν τα ιδιωτικά τηλεοπτικά δίκτυα τεχνικούς για μετεκπαίδευση και πιστοποίηση στην EBU και στους υπόλοιπους. Εσύ θυμάσαι; Μπορείς να μου πεις ποιοί έχουν πάρει τις απαραίτητες πιστοποιήσεις; Διότι η ΕΤΙΠΤΑ λέει ότι δεν ξέρει.


Oλα αυτα εχουν τελειωσει με μνημονιακη απαιτηση Βλαση.


Οι τεχνικοι κινηματογραφου τηλεορασης εκτος απο πτυχιο αναγνωρισμενης σχολης ειμασταν υποχρεωμενοι βασει νομου να εχουμε την αδεια ασκησεως επαγγελματος την οποια αποκτουσες με εξετασεις στο υπουργειο πολιτισμου.

Οι εξετασεις ηταν αστειες αλλα ηταν τουλαχιστον εξετασεις και τουλαχιστον καποιος τσεκαρε αν ειχες πτυχειο και 5 στοιχειωδεις γνωσεις. Πρακτικα μονο αν γινοταν καρφωτη θα πηγαινε κλιμακιο του υπουργειου εργασιας σε εναν εργασιακο χωρο να ελεγξει αν οι τεχνικοι ειχαν αδεια ασκησεως επαγγελματος.


Ομως το ανοιγμα των επαγγελματων που απαιτησε η ΕΕ μεσα σε ολα τα προαπαιτουμενα πηρε με κακο τροπο μαζι και τα επαγγελματα αυτα που πλεον τα κανει οποιος δηλωσει στην εφορια το οτιδηποτε.

Κανενας ελεγχος πλεον. Αυτο ομως δεν ισχυει για το δημοσιο και τον ΑΣΕΠ. Λεμε τωρα....
 
Απάντηση: Re: ΕΡΤ - Δημόσια τηλεόραση (όχι τεχνική συζήτηση)

Συμφωνώ σε όλα εκτος από τα μουσικά σύνολα. Η ΕΡΤ είναι από τους λίγους φορείς που μπορεί να συντηρήσει Συμφωνική ορχήστρα. Το Μέγαρο αδυνατεί να συντηρήσει ακόμα και την πρώνη Καμεράτα και νυν Armonia Atenea, που πνέει τα λοίσθια, έχοντας πλέον μονο 8 μονιμους μουσικούς. Aλλωστε όλοι οι μεγάλοι ραδιοτηλεοπτικοί φορείς έχουν δικη τους ορχήστρα που δικαιολογεί την ύπαρξη της ερμηνεύοντας το soundtrack για εσωτερικές παραγωγές.

+1. Αλλιώς, ποια η πολιτιστική συνεισφορά της; Η αναμετάδοση ποδοσφαιρικών αγώνων;
 
Ωραία την αφήνουμε εκτός, άλλωστε εδώ ασχολούμαστε με τη δημόσια τηλεόραση.

Για την ΕΡΤ
Το 2011, επί κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ, φάνηκε η βελτίωση της οικονομικής κατάστασης στην ΕΡΤ, αφού παρουσίασε κύκλο εργασιών 318.814.679 ευρώ (ανταποδοτικό τέλος 4,24 ευρώ τον μήνα), κέρδη προ φόρων 66.620.427 ευρώ και συσσωρευμένες ζημίες 48.877.406 ευρώ. Το 2012 ο κύκλος εργασιών μειώθηκε σε 230.849.805 ευρώ και τα κέρδη προ φόρων σε 16.792.007 ευρώ, με μειωμένες ζημίες χρήσης ύψους 38.710.942 ευρώ. Σημειώνεται πως κατά τη διακυβέρνηση της ΝΔ (2004 – 2009) η ΕΡΤ ήταν και ζημιογόνος και ελλειμματική.

Μετά το λουκέτο στην ΕΡΤ, η ΝΕΡΙΤ, στην πρώτη της και μοναδική χρήση για το διάστημα 10/10/2013 – 31/12/2014, είχε κύκλο εργασιών 176.356.000 ευρώ και κέρδη προ φόρων 113.404.000 ευρώ, μεταφέροντας στον προϋπολογισμό 90.000.000 ευρώ. Το ανταποδοτικό τέλος ανερχόταν σε 3 ευρώ, όμως το προσωπικό ήταν ελάχιστο, όπως αντίστοιχα και τα προγράμματα που προσέφερε η ΝΕΡΙΤ (π.χ., ένας τηλεοπτικός σταθμός, αντί για τρεις). Στις 11.6.2015 η ΕΡΤ επανήλθε και υπήρξε πρόσληψη 2.000 εργαζομένων, περισσότεροι ραδιοφωνικοί και τηλεοπτικοί σταθμοί και σταθερή κερδοφορία. Ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 182.902.000 ευρώ και τα κέρδη προ φόρων σε 46.826.000 ευρώ, ενώ μεταφέρθηκαν 75.000.000 ευρώ στον προϋπολογισμό. Το 2017 ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 190.921.000 ευρώ, τα κέρδη προ φόρων σε 70.940.000 ευρώ και 50.000.000 ευρώ μεταφέρθηκαν στον κρατικό προϋπολογισμό.

http://www.typologies.gr/kerdofora-...-syriza-kai-pasok-terastia-elleimmata-epi-nd/

Φέτος η ΕΡΤ θα επιστρέψει στον κρατικό προυπολογισμό εκτός κερδών, φόρων και περίπου 35.000.000 ευρώ που θα πάνε για την πληρωμή του χρέους.

3,40