midas
AVClub Enthusiast
- 11 September 2013
- 1,199
Σωστό και αυτό. Προσωπικά μου άρεσε που για την 36 του Χορτιάτη, ήταν ειλικρινείς και αναλυτικοι -μέχρι απολογητικοί στο τηλέφωνο, μιλησαν για τον πομπό που είναι μάρκας που δεν εχει πια τεχνική υποστηριξη και προσπαθούν με άλλες πατέντες όπως καταλαβαίνω να λύσουν το πρόβλημα και ότι θα τον αντικαταστήσουν με τη νεα χρονιά, δηλώνοντας μάλιστα και τις ημέρες που θα το ξεκινήσουν. Δείχνει μια εκτίμηση στον τηλεθεατή -φορλογούμενο πολίτη. Μακάρι να ηταν και άλλες δημοσιες υπηρεσίες ετσι, πόσο μάλλον και τα ιδιωτικά κανάλια ή η Digea. Να μην τους ματιάσουμε και σε αυτό, αλλά δείχνει μια σοβαρότητα.