ΕΣΧΑΤΩΣ ΠΡΟΚΥΨΑΝΤΕΣ ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ...

DIPIE

AVClub Fanatic
13 July 2007
17,261
38
Ψάχνοντας και δεδομένης της πραγματικότητας,ότι το χρήμα εύκολα ξοδεύεται-πολύ δύσκολα αποκτάται,παραμένουν μεν σαν πιθανή πρώτη προτίμηση τα CHARMA CERAMIQUE 3.2.2,αλλά αναλογιζόμενος τον παράγοντα "αξία/χρήμα" μπήκαν στην λίστα και τα παρακάτω:

Anniversary-50s.jpg ATC SCM 50 ANNIVERSARY PASSIVE

purple-druidbig_270x320.jpg ZU AUDIO DRUID Mk IV

clip_image044_001.jpg RETHM SAADHAMAS

Ερωτήματα,που απαιτούν απάντηση:
-Θα παίξουν καλά τα εξαιρετικά(και σχετικά φθηνα για ότι προσφέρουν), ATC σ' ένα μικρό και δύσκολο χώρο,μέχρι να βρεθούν σε καταλληλότερο περιβάλλον;
-Θα οδηγηθούν επαρκώς σ' αυτόν τον χώρο κι αύριο σε μεγαλύτερο,απο 60 "βαρβάτα-ΡΡ λαμπάτα" wrms σε τάξη Α;

-Εχει ακούσει κάποιος εκτεταμένα τα Zu Druid με πολύ καλή λάμπα ΡΡ;(οι μέχρι τώρα καταγραμμένες απόψεις δεν συμφωνούν.Είναι τελικά ευκαιρία ή κάτι συνηθισμένο;).

-Τα Rethm τ' έχω ακούσει σ' εκθέσεις και μου άφησαν καλές εντυπώσεις. Γνώμες κατόχων;(και σε σχέση με τ' άλλα παραπάνω ερωτήματα).

Βλέπετε,για να κάνεις τις βέλτιστες κινήσεις,χρειάζεται βοήθεια.Δεν είναι εφικτό,να τ' ακούσεις όλα στον χώρο σου και να έχεις ξεκάθαρη άποψη για όλα...
 
:grandpa: Για τα Rethm δεν έχω ξανακούσει, αλλά το να συγκρίνεις τα SCM 50 με τα Zu Druid είναι λίγο άτοπο. Και εξηγούμαι...

1) Σαν Full range τα Zu είναι ψιλοδύσκολα στην τοποθέτηση αλλά δεν χρειάζονται τον χώρο που θέλουν τα ATC για να δώσουν ότι είναι να δώσουν.
2) Τα μεν (ATC) θέλουν βαρυβαβάτο ενισχυτή και τα δε (Zu) παίζουν ακόμη και με SET.
3) Αν σου άρεσε ο ήχος τους και μπορείς να πας στα 50άρια μην το συζητάς καν για κανένα άλλο ηλεκτροδυναμικό ηχείο. Βέβαια θα σε βάλουν σε άλλες περιπέτειες επειδή θα σου ξεβρακώσουν το σύστημα.
4) Τέλος, τα Zu κάνουν 3 χιλιάρικα και τα ATC 8 χιλιάρικα. Νομίζω ότι και σαν φιλοσοφία και σαν τιμή είναι τελείως διαφορετικά και non compareable. :)
 
I know dear.
Η ερώτηση είναι άν παίζουν και πώς,κάτω απο τις προαναφερόμενες προυποθέσεις τα Druid.Αν είναι εξαιρετική περίπτωση(όπως ισχυρίζονται κάποιοι),γιατί όχι;
Στα ATC πάω ευχαρίστως και τάχιστα,άν μου απαντηθούν οι παραπάνω ερωτήσεις.Για φαντάσου να πληρώσω,ένα σκασμό λεφτά και να μην παίζουν με τίποτα,με τον υπάρχοντα ενισχυτή(δεν τον αλλάζω) και στον συγκεκριμένο χώρο.Απ' ότι καταλαβαίνεις περίπτωση για ακρόαση κατ' οίκον δεν υπάρχει,γι αυτό ρωτάω μήπως τα έχει κανένας άλλος συνφορουμίτης,να κουβαλήσω τα 50+ κιλά του ενισχυτή εκεί να δώ τι γίνεται.
 
Δεν μπορείς να κουβαλήσεις τον γάλλο στου Θέμη ; Νομίζω πως σίγουρα γίνεται ...
 
Απάντηση: Re: ΕΣΧΑΤΩΣ ΠΡΟΚΥΨΑΝΤΕΣ ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ...

Δεν μπορείς να κουβαλήσεις τον γάλλο στου Θέμη ; Νομίζω πως σίγουρα γίνεται ...

Γίνεται.Απίθανο να τα έχει demo o Θέμης...
 
Από ότι γνωρίζω τα έχει σε demo.
Αν θέλεις να ακούσεις γενικά ένα ATC πως παίζει εισαι ευπρόσδεκτος στο σπίτι μου να ακούσεις τα 40άρια (να δεις τι κάνουν και τα αντικραδασμικά σου :flipout:). Βέβαια θα ακούσεις μόνο τον χαρακτήρα γιατί δεν έχουν και μεγάλη σχέση σε ήχο με τα 50άρια και ας έχουν τον ίδιο χαρακτήρα.

Γενικά είναι εύκολα ηχεία αλλά αναίσθητα. Μουσική ακούς από το πρώτο watt αλλά αν περιμένεις εντάσεις θέλεις 300+ watt ενισχυτές.

Από εκεί και πέρα αν έχεις ψιλοκαταλήξει μπορώ να σου δώσω το τηλέφωνο ενός γνωστού που πουλάει στερεοφωνικά και να τα ακούσεις σπίτι σου.
 
Διον... είναι κρίμα να πας σε ATC παθητικά.
Μην κάνεις μισές δουλειές...

Απο κει και πέρα θα έχεις να ασχολείσαι μόνο με τον προ... που θα τα ταϊζει...
Λάμπα βέβαια για να έχεις ηχητικές επίλογες και μπόλικο παιχνίδι.
Να μην βαριέσαι δηλαδή!
 
Τα ενεργά ATC είναι καθαρά ηχεία monitor. Οπότε έχουν τα εξής μειονεκτήματα:
1) Θα σε πάρουν από το αυτί και θα σου πούνε όποιο πρόβλημα έχει το στερεοφωνικό σου. Μεγάλοι μπελάδες δηλαδής...
2) Είναι λιγουλάκι πιό ακριβά... Πρακτικά πηγαίνεις σε άλλη κατηγορία τιμής.

Αν θυμάμαι καλά από τη δοκιμή που έγινε στα SCM40 ο κριτής ανέφερε ότι μόνο η μικρή σειρά της ATC ξεφεύγει από τον monitor χαρακτήρα και γίνεται πιό σπιτικός.

Βέβαια από εκεί και πέρα, γούστα είναι αυτά. :)
 
Παίδες,σωστές οι παρατηρήσεις-επισημάνσεις δεν λέω και σας ευχαριστώ γι' αυτές,αλλά:

-Μου αρέσουν υπερβολικά οι χροιές και το συναίσθημα,που βγάζει ο υπάρχον ενισχυτής μου και γι' αυτό δεν τον αλλάζω.Αλλωστε τον διάλεξα μεταξύ πολλών άλλων κάθε είδους-κατεύθυνσης.Μ' άλλα λόγια είναι απόλυτα του γούστου μου...
-Ψάχνω κάποια εξαιρετικά ηχεία,που θα περνούν αλώβητα αυτές τις χροιές και συναίσθημα ή έστω πολύ καλύτερα απο τα υπάρχοντα ήδη Proac,που αυτή την στιγμή αποτελούν τον "αδύνατο" κρίκο σε σχέση με το υπόλοιπο σύστημα στο συγκεκριμένο χώρο.

Επομένως επανέρχομαι στο αρχικό ζητούμενο.Μπορεί κανείς να βοηθήσει πάνω σ' αυτό;
 
Τα ενεργά ATC είναι καθαρά ηχεία monitor. Οπότε έχουν τα εξής μειονεκτήματα:
1) Θα σε πάρουν από το αυτί και θα σου πούνε όποιο πρόβλημα έχει το στερεοφωνικό σου. Μεγάλοι μπελάδες δηλαδής...
2) Είναι λιγουλάκι πιό ακριβά... Πρακτικά πηγαίνεις σε άλλη κατηγορία τιμής.

Αν θυμάμαι καλά από τη δοκιμή που έγινε στα SCM40 ο κριτής ανέφερε ότι μόνο η μικρή σειρά της ATC ξεφεύγει από τον monitor χαρακτήρα και γίνεται πιό σπιτικός.

Βέβαια από εκεί και πέρα, γούστα είναι αυτά. :)

Όχι, η μικρή σειρά της ATC απλώς είναι παθητική, οπότε τα φέρνεις εσύ με τον ενισχυτή σου...
 
Re: Απάντηση: ΕΣΧΑΤΩΣ ΠΡΟΚΥΨΑΝΤΕΣ ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ...

Επομένως επανέρχομαι στο αρχικό ζητούμενο.Μπορεί κανείς να βοηθήσει πάνω σ' αυτό;

Yup...
1) Παίρνεις τον ενισχυτή παραμάσχαλα και περνάς από το σπίτι μου να ακούσεις τα μικρότερά τους (40άρια) που παίζουν στην ίδια τιμή με τα ZU.
2) Παίρνεις τηλέφωνο έναν πολύ σοβαρό επαγγελματία που αν θέλεις σου δίνω σε p.m. και σου φέρνει σπίτι τα 50άρια να τα ακούσεις.

Συνήθως στη δεύτερη περίπτωση καταλήγω όταν έχω αποφασίσει τι θέλω γιατί δεσμεύομαι μετά ηθικά να αγοράσω από αυτόν. But that's me.
 
Όχι, η μικρή σειρά της ATC απλώς είναι παθητική, οπότε τα φέρνεις εσύ με τον ενισχυτή σου...

To 50άρι δεν είναι από τη μικρή σειρά αλλά και πάλι υπάρχει σε παθητικό.
Για αυτό βλέπεις το 40άρι στα 3k και το 50άρι στα 8k. :)
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: ΕΣΧΑΤΩΣ ΠΡΟΚΥΨΑΝΤΕΣ ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ...

Yup...
1) Παίρνεις τον ενισχυτή παραμάσχαλα και περνάς από το σπίτι μου να ακούσεις τα μικρότερά τους (40άρια) που παίζουν στην ίδια τιμή με τα ZU.
2) Παίρνεις τηλέφωνο έναν πολύ σοβαρό επαγγελματία που αν θέλεις σου δίνω σε p.m. και σου φέρνει σπίτι τα 50άρια να τα ακούσεις.

Συνήθως στη δεύτερη περίπτωση καταλήγω όταν έχω αποφασίσει τι θέλω γιατί δεσμεύομαι μετά ηθικά να αγοράσω από αυτόν. But that's me.

Περιμένω pm για την περίπτωση 2.Αυτό βέβαια δεν αποκλείει το 1:ernaehrung004:
 
To 50άρι δεν είναι από τη μικρή σειρά αλλά και πάλι υπάρχει σε παθητικό.
Για αυτό βλέπεις το 40άρι στα 3k και το 50άρι στα 8k. :)

Το ξέρω, απλά αυτά που λέει ο ριβιούερ (αν εννοούμε το ριβιού του High Fidelity και οι δυο) ότι είναι πιο "σπιτικές" οι μικρές σειρές, έχουν να κάνουν με τη σχεδίαση ακουστικής ανάρτησης.

Ο ηχητικός χαρακτήρας του ηχείου είναι ο ίδιος.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: ΕΣΧΑΤΩΣ ΠΡΟΚΥΨΑΝΤΕΣ ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ...

Περιμένω pm για την περίπτωση 2.Αυτό βέβαια δεν αποκλείει το 1:ernaehrung004:

Σου έστειλα pm. Για το 1, όποτε θέλεις. ;)
 
Το ξέρω, απλά αυτά που λέει ο ριβιούερ (αν εννοούμε το ριβιού του High Fidelity και οι δυο) ότι είναι πιο "σπιτικές" οι μικρές σειρές, έχουν να κάνουν με τη σχεδίαση ακουστικής ανάρτησης.

Ο ηχητικός χαρακτήρας του ηχείου είναι ο ίδιος.

Για το ίδιο review μιλάμε. :)
O χαρακτήρας είναι ίδιος από ότι έχω ακούσει, το 40άρι σου δίνει το 90% (ίσως και παραπάνω) από τις μεσαίες και τα πρίμα του 50 με το 50άρι να κερδίζει κατά κράτος βέβαια στο χαμηλό.
 
Αυτό έλειπε, μόνο τα μπάσα που απελευθερώνονται από το Bass Reflex.

Βέβαια, μετά δυσκολεύει στην τοποθέτηση και ακούς και λίγη "κουτίλα", αλλά δε μπορείς να τα έχεις όλα σ' αυτή τη ζωή...
 
Παίρνεις τόν ενισχυτή σου καί πάς νά ακούσεις τά VMPS RM30 M . Ασφαλώς καί θά πρέπει ύστερα νά ακούσεις κι ό,τι άλλο μέχρι καί τίς 20οοο e.

RM30%20piano%20rosewood.jpg


RM30 is 50 cm (20") deep, but can be placed directly against a back wall if needed. The FST, Soundcoat and 10" Megawoofer are all standard. M and C versions are exactly the same except for the M's sidefiring woofers. The large cabinet of the C version provides good quality bass flat to 39 Hz from the four 16 cm WCF woofers. The M version cuts off at 32 Hz. The RM30 uses three 2.4 Ohm midrange panels wired in series. The FST is at the top of the column.
Driver Array: the sequence below matches the driver positions on the baffle, from the top down.

1. Standard FST tweeter, previously standard only at the RMX.
2. 3 vertical Neo mids.
3. Dual active 16 cm, the ideal diameter in the critical transition range, w/punchy, quick midbass.

Passive Radiators: tunable, down firing, slot & mass loaded (classic VMPS). The ultra-slim baffle requires dual 16 cm PRs (a VMPS first), mounted inline front to back. Mass adjustments are performed on both or only one PR (the front), providing finer & smoother tuning increments.

The M model’s side-firing 25cm 80oz-magnet Megawoofer extends to the high 20 Hz range. The mirror-imaged L-R speakers are reversible, allowing the 25cm basses to fire either inward or outward to maximize the averaging of room modes,

Specifications Bass:- 25 cm (10") WCF Megawoofer bass, 2x 16 cm (6") WCF midbass, 2x 16cm (6") Passive RadiatorsMid:- three rectangular 10 x 20 cm (4 x 8") Neo ribbons, 280 Hz - 6.9 kHzTreble:- FST, 6.9 kHz - 30 kHzImpedance & Sensitivity:- 4 Ohm (3.6 min.) 93 dB/1W/1mPower handling:- 400W rms / 4 Ohms, 20 W min.Frequency response:- 32 Hz - 25 kHz +0/-3 dBDimensions & Weight:- 122H x 18W x 49D cm, 50kg (48"H x 7"W x 19"D cm, 110 lbs)Output levels and distortion:- max. 1% THD fullrange / 1W, max. 115+ dB SPL/1mFinishes:- standard lite oak, dark oak, MLS rosewood, african ebony. Optional MLS piano black




"....I have been listening to them for almost eight months, and I am still amazed at what fantastic analytical tools they are. Any change I make to upstream components is readily apparent. Interconnects, power cords, CD treatments, even record cleaning solutions—every change is clearly audible. I suspect that the ribbon supertweeters and ribbon midrange are the reason. Ribbons don't store significant amounts of energy, like cone drivers, and they can start and stop on a dime. The leading transients of instruments like bells and triangles are crisp and clean. ....................
Okay, the RM30Ms are useful as analytical tools. Big deal—so is an oscilloscope. Can they play music? Do they make you want to tap your toes, stomp your feet, and play your air guitar? At the end of a song, do you jump up out of your seat, wave your fist in the air, and shout "Yeah!"? The answer is yes. The RM30Ms play music, and the reason is in the midrange. Music is in the midrange. Listen to a 78 rpm record. There is no bass, there is no treble, yet even without them, a 78 can be exceedingly musical. The RM30Ms have two crossover points, 166Hz and 7kHz. There is no crossover in the critical midrange. In the critical band between 200Hz and 6kHz, where the music lies, there is nothing to screw up the sound or introduce subtle phase shifts. The best crossover is no crossover. I suspect this is why I enjoy listening to the very affordable, crossover-less Omega loudspeakers at trade shows........Aside from a midrange to die for, the RM30Ms have a very good treble. The ribbon supertweeter is clean and clear, with no ringing like you get with some dome tweeters.........Their sweet spot is much larger than that of other high-end speakers that I have heard, and I am seated when I do my critical listening. .........I find the quantity of VMPS bass to be just about right, and I find many other popular speakers bass shy. Different strokes for different folks. The bass generated by the RM30Ms is tight, tuneful, and forceful. If you like the Big Drum on Telarc recordings, you will love it on the RM30Ms. It is not just a boom. You can hear the initial stroke, the tone and timbre of the drum, then the decay. Lovely......................They sound as good in my home as they did at trade shows and dealer showrooms. With the ability to tune the RM30Ms to my room, I think they sound at least as good as the RM40s that won the Best of CES 2002..............Thunderous, tuneful bass .......Ability to play loud: In my medium-sized room, the system will play loud enough to drive my wife out of the house, and louder than I can stand.........Ability to play soft: If, late at night, with the lights out, I play Kapsberger, Pieces for Lute (Harmonia Mundi HM 59), it sounds like Paul O'Dette is right in the room with me........
" Positive Feedback Issue 16.