Εσκεμμένη Παραπλάνηση από την HOL. Τι μπορώ να κάνω;;;

Δημοκηδής

Μέλος Σωματείου
23 June 2006
10,385
Όπως γράφω στον τίτλο έχω μία οδυνηρή εμπειρία με την εταιρεία HOL.

Θυμάμαι στο παρελθόν νήματα για φορείς/ μεθοδολογία που βοηθούν στο να βρει κανείς το δίκιο του... μπορεί κάποιος γνώστης να ανακεφαλαιώσει περιληπτικά, γιατί από Μάλερ καλά πάω, αλλά σε τέτοια είμαι άσχετος ;

Από Νομικής πλευράς υπάρχουν πια τεράστια περιθώρια. Η νομολογία διαμορφώνεται αρκετά επιθετική σε τέτοιου είδους συμπεριφορές. Θα ήταν αδύνατο ως νομικός να κάτσω να γράψω εδώ τι δικαιώματα έχεις αλλά αν έχεις υποστεί μεγάλη περιουσιακή ζημία ή ηθική βλάβη, καλύτερα να το κυνηγήσεις. Προσωπικά έχω 2-3 πελάτες με τους οποίους ξεκινήσαμε πόλεμο και οι οποίοι δε λενε να χαρίσουν κάστανα. Κάποια στιγμή ο κόσμος πρέπει να ξυπνήσει και να μην δέχεται παθητικά την κοροιδία των μεγάλων εταιριών.

Τέλλιος Αθανάσιος
Θεσσαλονίκη

Μπορεις να ξεκινησεις με καταγγελια στην ΕΕΤΤ, στην οποια θα περιγραφεις το ιστορικο της υποθεσης.

Αν δεν το εχεις κάνει ηδη στειλε μια παρομοια και στην HOL με φαξ, που θα εχει τη σημειωση οτι θα κοινοποιηθει στην ΕΕΤΤ.

Λογικα, καποιος απο τη HOL, θα επικοινωνησει μαζι σου.

Σε αντιστοιχη περιπτωση δικη μου με τη Forthnet, μου εκοψαν πιστωτικο για δυο μηνες, που δεν λαμβανα τη συμφωνημενη υπηρεσια.

Με την ίδια εταιρία HOL έχω και γω ΜΕΓΑΛΑ προβλήματα εδώ και 2 εβδομάδες που έγινα συνδρομητής , μάλιστα ήμουν έτοιμος να ξεκινήσω εγώ ένα νήμα σχετικά.Προς όλους τους ενδιαφερόμενους μακριά αλλιώς ξεχάστε Youtube και γρήγορο internet όποιος θέλει περισσότερες πληροφορίες εδώ είμαι .
Συμπολίτη Thanos77 αν θέλεις στείλε μου μέσω pm στοιχεία επικοινωνίας να μιλήσουμε και τηλεφωνικός σε παρακαλώ.

Hμουνα απο το 2005 εως το Φεβρουάριο του 2008 συνδρομητής στην...hol

Ναι έτσι θα την πώ..γιατί το τι τράβηξα απο τον 2ο χρόνο και μετά δε λέγεται ούτε σε ολόκληρο το νήμα..
Εφυγα και ησύχασε το κεφάλι μου πλέον.....

Last edited by a moderator: