Δημήτρης Θ.
AVClub Fanatic
- 17 June 2006
- 12,626
Μου θυμίζει ένα cd player, Inca το λένε? Καλά θυμάμαι?
Ξερω 'γω, να παω.
Που ?
Μπας και, λεω μπας και, γνωριζουμε τιποτε απο τιμη εδω ???
Eixa tin eukairia na testaro gia merikes meres ton RZ-1 edo stin Agglia (4000 lires). Ton sinedesa se Linn ixia Majik 109 kai se antikatastasi tou Esoteric AI-10 mou. Phgh xrisimopoiisa ena Mac Mini me M2Tech Hiface sindedemeno stin SPDIF eisodo tou RZ-1.
Ithela na eksereuniso ton tin apodosi tou 32-bitou DAC pou foraei, to AK4392tis Asahi Kasei Microdevices.
Katarxas apo kataskevi einai apaixtos. Monokomato sasi me orees gonies. Work of Art! Sinepis me tin paradosi tis Esoteric allwste.
Mou eithe "stromenos" (pano apo 300 ores) opote eimoun sigouros oti tha epaize sto forte tou. Epaiksa gia polles ores MP3's apo tin iTunes library mou kai Master Format FLAC (tis LINN) me to VLC. Omologo oti to mixanima einai anaforas. Eikika me to short-delay digital filtro tou akoma kai ta 128bita MP3 akougontai san na einai apo gold master. Vathos, leptomeria, vathhies alla isorropimenes xamiles kai kati psiles pou nomizeis na theleis na fas ta organa.
Eilikrina den perimena tetoia diafora apo ton AI-10 mou.
To CD einai episis theiko eidika me ta SACD. To mono parapono mou einai oti tha eitan orea na arxize na paizei automata kathe CD molis to bazeis.
An thelete ena all-in-one sistima pou exei mikro footprint, exei emfanisi pou skotonei kai eixo anaforas tote anefilakta to sistino. An omos thelete kati pio oikonomiko me pio polles dinatotites isos na vlepate to Naim Uniti.
Xaireto
Καλωήρθες φίλε μας από την Αγγλία!
Ευχαριστούμε για το mini review και καλή συνέχεια!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.