Το βρήκα...
Κάτι τέτοιο είχα στο μυαλό μου για λειτουργία του κροσσόβερ σε τρίδρομο με 2πλά 7άρια, 4ωμο6,5 μπας-μίντ, και κλασικό τουίτερ...
Τα μεγάφωνα και οι μετρήσεις τους είναι υπαρκτά και είχα προχωρήσει στον βασικό σχεδιασμό, αλλά τελικά λόγω αλλαγής πλέυσης παρέμεινε "άσκηση επί χάρτου"....
Σχετικά απλό κρος με 13 συνολικά εξαρτήματα... 2η ηλεκτρική απόκοπή στα γούφερ, 1η ηλεκτρική και 2η ηλεκτρική (στην πράξη ήταν 2η-4η ακουστική) στο μεσαίο, και 3η ηλεκτρική (4η ακουστική) στο τουίτερ...
Με 46 λίτρα καθαρά για το μπας-ρεφλέξ των γούφερ, ο συνολικός άπαιτούμενος όγκος ήταν στα 57 εσωτερικά λίτρα συμπεριλαμβανομένου μια 3λιτρη κλειστή καμπινούλα με 100% ηχοαπορροφητικό για το 6,5άρι μεσαίο ενσωματωμένη στην μπροστινή μπάφλα...
Διαφαινόμενα "προβλήματα" που θα απαιτούσαν περαιτέρω σκέψη-διερεύνηση, οι μεγάλες τιμές των πυκνωτών λόγω 4ωμων φορτίων που θα οδηγούσε σε μεγάλο κόστος αν θέλαμε MKT η ΜΚΡ στο υψιπερατό του μεσαίου (για τα γούφερ θα μπαίναν ηλεκτρολυτικοί έτσι κι αλλιώς), και η αρκετά ψηλή για 6,5άρι συχνότητα κρος του βαθυπερατού του...αααα και το προφίλ της αντίστασης που έπεφτε οριακά κάτω από 3Ωμ στην περιοχή 200-300ΗΖ....
Τα μεγάφωνα ήταν τα διπλά OEM-VIFA TG18WK που τελικά χρησιμοποιήθηκαν σε δίδρομο, το ομοκεντρικό της VIFA σαν τουίτερ, και το ρόλο του μεσαίου έπαιξε ένα 6,5άρι από τα κλασικά polycone της VIFA στην 4ωμη έκδοσή του...
Όχι άψογες επιλογές που τότε είχαν γίνει ρίχνοντας αρκετό βάρος στο κόστους, στην άμεση διαθεσιμότητα, και κυρίως στο γεγονός ότι τα γούφερ είχαν ήδη αγοραστεί και έπρεπε να χρησιμοποιηθούν...