Εξαπάτηση καταναλωτών

Αυτά είναι πταίσματα.
Γνώρισα άτομα που από τη μια στιγμή στην άλλη βρέθηκαν με ...χρονομερίδιο σε κάποιο συγκρότημα κατοικιών μέχρι το 2060 (και μάλιστα η συμβολαιογράφος -γιατί είναι υποχρεωτικός ο συμβολαιογραφικός τύπος- είχε παραστει στην υπογραφή σαββατόβραδο), ή για περιπτώσεις που αντί για στεγαστικό δάνειο βρέθηκαν με συμμετοχή σε αμοιβαίο κεφάλαιο/ασφάλεια ζωής.
Συνήθως βέβαια συμπίπτουν δύο παράγοντες, το ένα μέρος είναι αετονύχης και το δεύτερο σκέτος βλάκας. Συγγνώμη, μόνο για ευήθεια μπορώ να μιλήσω στις περιπτώσεις που γνωρίζω.
 
Re: Απάντηση: Εξαπάτηση καταναλωτών

Το δεύτερο θέμα εξελίσσεται αυτές τις μέρες και έχει να κάνει με την Tellas.
Μερικά πράγματα δεν αλλάζουν….
Αυτοί δεν ήταν που παλιότερα έπαιρναν τηλ. και κορόιδευαν τον κόσμο λέγοντας ότι είναι από τον ΟΤΕ και τους έλεγαν να τους βάλουν, εν αγνοία τους βέβαια, ως προεπιλεγμένο φορέα ‘’για να πληρώνουν φθηνότερα’’;
Αλλά δεν φταίει κανείς άλλος αλλά ο κόσμος που τους τα ακουμπάει γιατί είναι 0,000000001 € φθηνότεροι.
Όταν ωριμάσουμε ως καταναλωτές τα ξαναλέμε.
 
Το θέμα με τα ινστιτούτα αισθητικής είναι πολύ σοβαρό.

Εκτός από την παρενόχληση που δεχόμαστε στο δρόμο όποτε τύχει να βρεθούμε στην αρχή της Ερμού ή διασχίζοντας τη Φιλελλήνων (χωρίς υπερβολές, έχω ακούσει αρκετές φορές βρισιές επειδή δε σταματάω) (δεν νομίζω να σας ενοχλούν εσάς τους άντρες), πού να δείτε τί γίνεται μέσα εκεί..

Πριν λίγα χρόνια, που ήμουν φοιτητριούλα, μου την πέφτει ένας στο δρόμο "ανεβείτε για να κερδίσετε το δωρο κλπ κλπ". Εντάξει, δεν είμαι βούρλο να τον πιστέψω αλλά ήθελα από καιρό να ρωτήσω για ένα πρόγραμμα ούτως ή άλλως οπότε σκέφτομαι "άντε να πάμε.."

Βαριέμαι να σας διηγηθώ όλην την ιστορία, αλλά θα σας πω τα πιο χτυπητά σημεία:

- Με υποχρέωσαν να υπογράψω εκείνην τη μέρα και να αφήσω προκαταβολή, γιατί αλλιώς λέει η προσφορά δε θα ίσχυε στην επόμενη μέρα, ούτε ποτέ πια!.. Σήμερα είμαι πια πεπεισμένη ότι οποιοαδήποτε μέρα να ξαναπήγαινα θα ίσχυε.

- Το συμβόλαιο τους ζήτησα να το διαβάσω και ξεφυσούσαν όσο το διάβαζα, και καλά "ε, εντάξει πια, το διάβασες! πάμε παρακάτω". Εκεί είδα ότι υπήρχε όρος ότι μπορούσα να ζητήσω τα χρήματά μου πίσω εντός 3 ημερών. Εκ των υστέρων εμαθα ότι δικαιούμαι μέχρι 10 μέρες αν θυμάμαι καλά.

- Επίσης υπήρχε όρος που δεν μου τον είχαν αναφέρει, ότι αν τα χρήματα ήταν σε μία δόση και σε μετρητά, δικαιούμουν άλλο 10-20% έκπτωση..

- μετά απο δύο δοκιμές, διαπίστωσα (κι ο γιατρός του κέντρου) ότι το πρόγραμμά τους μου δημιουργούσε παρενέργειες. Στην αρχή δε που τους το είπα πήγανε να με βγάλουν υπερβολική. Μετά που είδαν ότι δεν αστειεύομαι, φοβήθηκαν και το παραδέχτηκαν.

- Κι αφού είχα εξωφλήσει σε ρευστό, άρχισε ο αγώνας για να μου επιστραφούν τα χρήματα... έχουμε και λέμε: ακυρώσαμε το συμβόλαιο οκτώβρη μήνα και τα πήρα πίσω το Φλεβάρη ή Μάρτη.
Όλους αυτούς τους μήνες, πήγαινα εκεί 1-2 φορές το μήνα μετά από ραντεβού, και στο ραντεβού, αφού με κάνανε να περιμένω κανένα μισάωρο μέχρι να ρθει ο υπεύθυνος οικονομικών, μου αρχίζανε (ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ) "Ποιό είναι το προβλημά σας;" (ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΘΑ ΛΕΜΕ;;; ) Τους εξηγούσα ότι έχω ραντεβού για να παραλάβω τα χρήματά μου και κάθε φορά είχαν δικαιολογίες του στυλ "μα δεν έχουμε τόσα μετρητά εδώ" (σοβαρά; τότε τί το κλείσαμε το ραντεβού; ) "τελειώνει το οικονομικό έτος και δεν μπορούμε να αναλήψουμε τέτοιο ποσό" (πιο νωρίς δεν μπορούσατε να το σκεφτείτε; ) κλπ κλπ κλπ.

- Σε μία από τις επισκέψεις μου εκεί, έπιασα κουβέντα με μία άλλη κυρία που είχε επίσης πρόβλημα, εκείνη γιατί έπρεπε να διακόψει το πρόγραμμα γιατί μετακόμιζε και διεπιστωσε ότι της είχαν τραβήξει από το λογαριασμό της όλα τα χρήματα εξ αρχής, ενώ είχαν συμφωνήσει σε δόσεις!!!! Με την κυρία αυτή ανταλλάξαμε τηλέφωνα για την περίπτωση που έπρεπε να πάρουμε δραστικές λύσεις.

- Κάπου εκεί είναι που τα πήρα κι άφησα τους πολιτισμένους μου τρόπους και τους άρχισα στα "γαλλικά". Φώναζα μπροστά στην αίθουσα αναμονής, με κοίταζαν οι άλλες πελάτισσες (ήταν μέρος τη τακτικής μου!! ) και μετά από τη φασαρία που προκάλεσα, με πληρώσανε εντός λίγων ημερών.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ;

Τέτοια καθάρματα τέτοιους τρόπους θέλουν. Καθάρματα, ναι, και ζυγίζω πολύ καλά τις λέξεις μου, γιατί είναι φανερό πέρα από κάφε αμφιβολία ότι οι άνθρωποι αυτοί είναι απατεώνες (εννοείται ότι δεν μιλάω για τις καημένες τις κοπέλες που τις έχουν να δουλεύουν με εξαντλητικά ωράρια για το βασικό μισθό χωρίς να πληρώνονται υπερωρίες κλπ).

Αυτή η εμπειρία πάντως, αν και μικρή σε ηλικία, με έκανε να ωριμάσω γρηγορότερα. Για όποιον θέλει στοιχεία για το ποιό κέντρο ήταν κλπ στείλτε μου pm.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Εξαπάτηση καταναλωτών

Μερικά πράγματα δεν αλλάζουν….
Αυτοί δεν ήταν που παλιότερα έπαιρναν τηλ. και κορόιδευαν τον κόσμο λέγοντας ότι είναι από τον ΟΤΕ και τους έλεγαν να τους βάλουν, εν αγνοία τους βέβαια, ως προεπιλεγμένο φορέα ‘’για να πληρώνουν φθηνότερα’’;

Τι παλαιοτερα; Εμενα πριν μια βδομαδα ηρθαν και μου λεγανε τα ιδια...
 
να προσθεσω επισης απο το 134 οτι ο υπαλληλος ντε και καλα ηθελε να πουλησει connx και εφτασε να μου πει οτι τα προιοντα της οτενετ δεν ειναι προιοντα του οτε (ασχετως αν σε oteshop υπαρχουν ακομα και σημερα διαφημιστικα για οτενετ)

νομιζω οτι τοσο χυμα ψεματα δε μας εχουν αραδιασει ουτε 1500 υποψηφιοι βουλευτες τα τελευταια 20 χρονια.

θοδωρη εχεις ολο το δικιο του κοσμου: πρεπει σε καθε ευκαιρια να μαζευομαστε 50-60 ατομα και να αρχισουμε τις ομαδικες μηνυσεις. εχουμε ξεφυγει