ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ.

Re: Απάντηση: Re: ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ.

Μάλλον τίς Play-Mates τού Μανωλάκου θές να πείς???:flipout::flipout:

ε καλά δεν είναι ανάγκη να τα βγάζουμε και στη φόρα !!!!!!

Υπάρχουν και τα pm.......:BDGBGDB55:
































στείλτε μου και εμένα ένα πλιτς !!!!!:antlers:
 
Απάντηση: Re: ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ.

Δεν έχω ξαναβάλει ποτέ μουσική σε bar.
Θεωρώ πως αυτά είναι μέρη όπου η μουσική παίζει εν πολλοίς ρόλο ...διακοσμητικό: είναι 'ταπετσαρία', κανείς δεν ακούει.
Σοβαρή ακρόαση με την αυστηρή έννοια ίσως να μην κάνει κάποιος, αλλά τελείως αμέτοχος δεν μπορεί να είναι. Ενδιάμεσα υπάρχουν αρκετές διαβαθμίσεις. Έστω και με την ιδιότητα του ακροατή-συζητητή, προσωπικά πάντα με αφορά τι μουσική παίζεται. Και είναι η αιτία που γενικά προτιμώ κάποια στέκια έναντι άλλων. Αλλά εντάξει, εγώ τώρα ένα ελάχιστο πριν την αποστρατεία, δεν πιάνομαι και για αντιπροσωπευτικό δείγμα, έτσι; :grandpa:
Και για να κάνω μια αναδρομή, την εποχή που κι εγώ ήμουν "απο μέσα" (και χωρίς ποτε να παίζω τα τρελά ψαγμένα πράγματα), υπήρχαν αρκετές ερωτήσεις για το τι είναι τούτο ή εκείνο. Θέλανε να ξέρουν. Σήμερα δεν ξέρω τι παίζεται γενικά. Σε ότι με αφορά όμως, αν κάτι μου κάνει κλικ, θα το ρωτήσω.


Εφτιαξα ένα αρκετά 'ψαγμένο' playlist για τα δικά μου μέτρα πάντα.
...
Tζάμπα κόπος: είχα δίκιο, ελάχιστοι άκουγαν πραγματικά.

Δεν έχεις ολότελα δίκιο. Υπό το πρίσμα των ειδικών συνθηκών της βραδυάς, θεωρώ πως μια χαρά τα μοιράσαμε όλα (μέσα-έξω, ακρόαση, κουβεντούλα, καλαμπούρι, συζήτηση κλπ). Ε, μέσα σε όλα αυτά, ακούσαμε να μας κάνουν κλικ ο Rogers και οι Art Ensemble και σε ρωτήσαμε, καθώς επίσης ο Ulmer και ο Hunter που δεν σε ρωτήσαμε, γιατί μας τους είχες μάθει παλιότερα :guitarist:
Παραπονιάρη...
:flipout:

Μια χαρά ήτανε :operator:
 
Δεν ήθελα να προκαλέσω και ήμουν ήπιος.
Εξάλλου άλλος έκλεψε την παράσταση.
Ρε τον vagnik...:grandpa::grinning-smiley-043


Θα φτιάξω λίστα αλλά καλύτερα στην έκθεση να έχετε και ήχο γιατί κάποια δεν βρίσκονται με τίποτα.:guitarist:
 
Το δικό μου playlist ήταν αυτό εδώ:

Angel Corpus Christie: 'Rock'N'Roll Heart', 'Wake Up & Cry'
Kim Fowley: 'Looking For Work', 'Living Art In A Tech-No-Color World'
Kasenetz-Katz Super Circus: 'Quick Joey Small'
The Turtles: 'House Of Pain'
Danielle Dax: 'Big Blue '82'
Sparks: 'Strange Animal'
Devo: 'Going Under' (live από το άλμπουμ 'Now It Can Be Told')
Nile Rodgers: 'Adventures In The Land Of The Good Groοve'
James Blood Ulmer: 'Little Red House'
Charlie Hunter Quartet: 'Day Is Done'
Don Cherry: 'Brown Rice'
Art Ensemble Of Chicago: 'Theme De Yo-Yo'

Ντρέπομαι που το λέω, αλλά μόνο το τελευταίο ξέρω.
Βέβαια, το "Les Stances A Sophie", είναι αγαπημένο άλμπουμ...
 
Ντρέπομαι που το λέω, αλλά μόνο το τελευταίο ξέρω.

να παρακολουθείς πιο στενά τη Μουσική Κατηγορία του AVClub :grandpa:
για τους περισσότερους από αυτούς έχουμε γράψει εδώ, για μερικούς μάλιστα ιδιαίτερα ...εκτεταμένα -bye-
 
να παρακολουθείς πιο στενά τη Μουσική Κατηγορία του AVClub :grandpa:
για τους περισσότερους από αυτούς έχουμε γράψει εδώ, για μερικούς μάλιστα ιδιαίτερα ...εκτεταμένα -bye-

για μερικούς μάλιστα ιδιαίτερα ...εκτεταμένα
 
Εμεις "οι του εξω παραρτηματος" δεν πολυακουγαμε, αλλα απο αυτα που εφταναν στο αυτι μας μου επιασε το παλμο ο Nile Rodgers (ειδες Κωστα οτι πεφτανε και υπογειες ερωτησεις!!!) και ενα που εβαλε ο Τζιμης και εμοιαζε με Bohannon!!!!
Πρεπει να ηταν το δευτερο τραγουδι απο το set του Μανωλακου...ποιο ηταν ρε Τζιμη????
 
Όλα ήταν πολύ καλά, ελάχιστα ήταν αυτά που ξένισαν τα αυτιά μου αλλά μόνο ένα για το οποίο αυτός που το επέλεξε αξίζει ban!

Το Nothing Else Matters σε Τζαζοποπ εκτέλεση! :rifle:

Τις επιλογές του Κώστα φοβόμουν αλλά τελικά ήταν άψογες!
Παίδες, συγχαρητήρια, είναι από τις λίγες φορές που πηγαίνω για ποτό εκτός στεκιών και γουστάρω και τη μουσική που ακούω! :grinning-smiley-043
 
Δεν έχω ξαναβάλει ποτέ μουσική σε bar.
Θεωρώ πως αυτά είναι μέρη όπου η μουσική παίζει εν πολλοίς ρόλο ...διακοσμητικό: είναι 'ταπετσαρία', κανείς δεν ακούει.
'.

Κατά την γνώμη μου δεν είναι θέμα χώρου αλλά εποχής. Στην εποχή μας οι ανάλογου τύπου χώροι είναι διαμορφωμένοι με τέτοιο τρόπο ώστε να χωράνε τα πάντα. Για αυτό και είναι διαμορφωμένοι με μια αισθητική που δανείζεται στοιχεία από τα άκρα, αλλά συμπυκνώνεται στο κέντρο. Αποτέλεσμα είναι ένας αχταρμάς που χωράει με άνεση το δήθεν και το original, και μία οπτική ικανή να θολώσει ή να μπερδεύει τις προθέσεις.

Ενισχύεται έτσι και μια άποψη που έχω για την σχέση μουσικής – χώρου –άνθρωπος η οποία εν ολίγοις είναι η εξής. Έρχεται κάποιος σπίτι μου ακούει κάτι, του αρέσει ή σχεδόν του αρέσει, το αγοράζει, το πάει σπίτι του κει εκεί διαπιστώνει ότι είναι κάτι έξω από αυτόν ή ότι χάθηκε ο αρχικός ενθουσιασμός .Θεωρώ λοιπόν ότι ασυνείδητα ο ακροατής και ειδικά αυτός που είναι παθιασμένος με την μουσική, ζει σε ένα περιβάλλον το οποίο και ενισχύει τις εικόνες και τα συναισθήματα που εισπράττει από το συγκεκριμένο άκουσμα, δηλαδή τον έχει φτιάξει αυτός έτσι ώστε να συμβαίνει αυτό ή έστω έχει προσθέσει κάποιες πινελιές. Η καλύτερη παρουσίαση είναι αυτή που γίνεται στον χώρο αυτού που το παρουσίασε και με τον ίδιο να σου εξηγεί τι ακούει και τι νιώθει Μπορεί να είναι ακόμα και παραπλανητική αλλά είναι μια πολύ δυνατή αρχή, η δυνατότερη ίσως.


Από το πρόγραμμα σου μου άρεσαν πέντε κομμάτια

Τα δύο πρώτα, εκτός του ότι ήταν κομματάρες. Θεωρώ και ιδιαίτερα αρτίστικη την αντίληψη του να παιχτεί το ένα μετά το άλλο.Η σύνθεση τους απέπνεε όμως κάτι πολύ περισσότερο εκλεπτυσμένο από ότι μπορούσε εκείνη την στιγμή να γίνει αντιληπτό από την σχέση χώρου κόσμου.Το λεοπά νίκησε…

Στο adventures η σχέση χώρου-κόσμου-στιγμής του πετσόκοψε τα άκρα. Γιατί έχει άκρα, και μάλιστα όσο πιο μεγάλα είναι τόσο και πιο εύθραυστα.

Με Don Cherry στεναχωρήθηκα πολύ. Ο μεγάλος ηττημένος. Υπόκωφο με πρόθεση να σε γδύσει εσωτερικά, λειτούργησε ανάποδα, ανεβάζοντας τις άμυνες .Η αίσθηση ήταν ότι ακουγόταν μέσα από πηγάδι και πάνω ο κόσμος σούβλιζε αρνιά και άκουγε λαϊκά.

Το'Theme De Yo-Yo' τους …τα πρέκια μια χαρά. Έπαιξε ύπουλα με τον κόσμο και με τον χώρο. Κεντράρισε στην αρχή. ενσωματώθηκε σύντομα, και όταν άρχισε να χύνεται το δηλητήριο και να πηγαίνει προς τα άκρα ήταν πολύ αργά ήδη για να τσακιστεί.

Αυτά δεν συνέβησαν μόνο σε σένα .Έβλεπα το ένα μου κομμάτι να καταρρέει μετά το άλλο και σου ορκίζομαι ότι στο σπίτι του Μανωλάκου που ακούγαμε το πρόγραμμα του έβγαινε ένα επαναληπτικό deep groove που στο μαγαζί έμπασε φως από το πουθενά και μάλιστα αυτό συνέβαινε κυρίως στα πιο underground κομμάτια.
 
Με Don Cherry στεναχωρήθηκα πολύ. Ο μεγάλος ηττημένος. Υπόκωφο με πρόθεση να σε γδύσει εσωτερικά, λειτούργησε ανάποδα, ανεβάζοντας τις άμυνες .Η αίσθηση ήταν ότι ακουγόταν μέσα από πηγάδι και πάνω ο κόσμος σούβλιζε αρνιά και άκουγε λαϊκά.

Αυτά δεν συνέβησαν μόνο σε σένα .Έβλεπα το ένα μου κομμάτι να καταρρέει μετά το άλλο και σου ορκίζομαι ότι στο σπίτι του Μανωλάκου που ακούγαμε το πρόγραμμα του έβγαινε ένα επαναληπτικό deep groove που στο μαγαζί έμπασε φως από το πουθενά και μάλιστα αυτό συνέβαινε κυρίως στα πιο underground κομμάτια.

Αρα φταίει ο χώρος Γιώργο.
Λογικό: εκεί οι άνθρωποι πάνε να πιούν, να ...γκρουβάρουν (τι φριχτή λέξη), να γκομενίσουν κλπ.
Είναι λάθος να τους παίζεις ...περίεργα.
Εγώ θεώρησα πως, ειδικώς εν προκειμένω, το κοινό ήταν πιο προχωρημένο - γι αυτό και έφερα κάποια τέτοια.
Δεν λειτούργησαν όμως - παρα μόνο σε λίγους.
Δεν γινόταν αλλιώς.
Πεποίθησή μου είναι πως σε τέτοιους χώρους, βασικά παίζεις ομογενοποιημένα πράγματα που να μην έχουν και πολλή προσωπικότητα και να μπορούν εύκολα να γίνονται μέρος της ...επίπλωσης.