Αισθάνομαι την ανάγκη μέσα από το φόρουμ να ευχαριστήσω θερμά (έστω κι αν δε μας διαβάζουν) τους υπαλλήλους της Vantage Digital Germany για το άψογο service που μου παρείχαν. Προ δυο μηνών περίπου, μετά από μια αυξομείωση τάσης, μου κάηκε ο δέκτης, ένας Vantage 7100S, τον οποίο είχα αγοράσει από eBay πριν από 15 μήνες. Ο τεχνικός που τον είδε μου είπε ότι είχε περάσει ρεύμα στη MB και την είχε κάψει. Πήρα τηλέφωνο στην ελληνική αντιπροσωπεία και άρχισε η ανάκριση: "Τον αγοράσατε από μας; Τι serial έχει; Στείλτε τον να δούμε" και άλλα τέτοια. Ευτυχώς ΔΕΝ μένω Αθήνα, οπότε αντί να τον στείλω εδώ, τον πακέταρα και τον έστειλα κατευθείαν Γερμανία, στη δ/νση που αναγράφεται στο επίσημο site της εταιρείας, χωρίς να έχω την παραμικρή ιδέα για το μέλλον του δέκτη (ο όποιος στο κάτω-κάτω κάηκε από δική μου υπαιτιότητα). Μετά από 15-20 ήμερες κι ενώ είχα αρχίσει να χάνω τις ελπίδες μου, άρχισα να λαμβάνω email (σε pdf παρακαλώ) όπου με ενημέρωναν αναλυτικά για την εξέλιξη. Χωρίς καμία ερώτηση ή διάθεση αποφυγής, οι άνθρωποι με ενημέρωσαν για το πρόβλημα, την επισκευή του (αντικατάσταση MB) και την αποστολή (με tracking number). Ο δέκτης επέστρεψε σε μένα με courier, σαν καινούργιος, χωρίς να πληρώσω απολύτως τίποτα, ούτε για την επισκευή του ούτε για την αποστολή Γερμανία-Ελλάδα. Ο απόλυτος επαγγελματισμός και η άψογη τεχνική υποστήριξη σε όλο τους το μεγαλείο. Τους ευχαριστώ θερμά για όλα, και κυρίως για την ταλαιπωρία που ενδεχομένως θα είχα υποστεί αν τον είχα δώσει εδώ. Τελικά, και για να δανειστώ μια φράση του αείμνηστου Αρτέμη Μάτσα: "Είναι φίλοι μας οι Γερμανοί!"