Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Loveless
δυνατο θεμα που το χειριζεται θαυμασια ο Ρωσσος
αλλα πασχει απο χαρακτηρες , επιφανειακη ηθοποιια
ειχα απαιτησεις περιμενα περισσοτερα
δεχομαι αυτους που του εδωσαν μεγαλη βαθμολογια
αλλα εμενα δεν μου καθησε
αθλια προβολη απο τον προτζεκτορα του κινηματογραφου Νιρβανα
οι λαμπες του ηταν στα τελευταια τους
Τους τα ειπα ενα χερακι αλλα με γραψανε


κατι μου μυριζει αρνητικο και για την ταινια του Χανεκε
Γαλεν για λεγε κατι βρε παιδι
μη φοβασαι δεν σε κραζουμε

βρε μηπως λόγο έλλειψης φωτεινότητας άρα και βάθους, τα είδες όλα επιφανειακά;

Σε μια οικογένεια ο ερχομός ενός παιδιού, ειναι αν μην τι άλλο δημιούργημα αγάπης.
ειναι δηλαδή ο καρπός μιας οικογενειακής σχέσης η οποία προήλθε απο την αγάπη.
Το loveless (χωρίς αγάπη) δεν μελετάει μία οικογένεια αλλα περισσότερες και όχι μόνο μέσα απο το οικογενειακό πρίσμα, αλλα της κοινωνίας, εργασιακών σχέσεων, μητρικής σχέσης, πιστης κτλ

έτσι ο μεγάλος ρώσος δημιουργός καταφέρνει να προσδωσει στο ορισμένο μια γενική αξία

Το πρώτο πράγμα που χανεται οταν δεν υπάρχει αγάπη, ειναι ο καρπός μιας οικογένειας δηλαδή το παιδί.
Ετσι το εγκατελειμένο παιδί αναζητάει καταφύγιο αγάπης αλλού. Σε ένα εγκατελειμένο κτήριο.
Σε όλη την ταινία βλέπουμε τους χαρακτήρες αποξενωμένος ενω οι τζαμαρίες, οι τοίχοι και κάθε λογής εμπόδιο περνάνε περίτρανα μπροστά απο τον κινηματογραφικό φακό, χωρίζοντας και οριοθετώντας πεδία, ορατά και αόρατα.

Εξαιρετικές σκηνες... το παιδί πίσω απο την πόρτα οπου κλαίει με λιγμούς για ενα έγκλημα που διακυβέβαται μπροστά του.

Τα παιδιά δεν βλέπουν μόνο με τα μάτια και δεν ακούν μόνο με τα αυτια. Ενα μικρό παιδί που πέφτει στο έδαφος, αμέσως ψάχνει να κοιτάξει τον γονιο του, και κλαίει αμέσως μετά, όχι τόσο γιατι τρόμαξε ή πόνεσε το ίδιο, αλλα γιατί τρόμαξε τους ίδιους τους γονείς του. Η ενσυναίσθηση των παιδίων, όπως και η μητρική ειναι πραγματικά σοκαριστική. Ετσι η αντίδραση που θα έχουν οι γονείς, στην προκείμενη περίπτωση, έχει ιδιαίτερη σημασία.

Οπως σοκαριστική ειναι και η στιγμή που οι δυο γονείς έρχονται αντιμέτωποι με την συνειδητοποίηση του εγκληματος που διέπραξαν,
οταν βλεπουν ένα άλλο παίδί (εδω δεν έχει καμία σημασία αν ειναι το δικό τους ή όχι)

το εγκατελημένο κτήριο, οπου υποτίθεται κρύβεται το εγκατελημένο παιδί, ενα βαθιά ταρκοφσκικό πεδίο το οποιο αποδίδεται με απαράμιλλη ομορφία και φυσικά ειναι ή ιδια η ψυχολογία του παιδιού.

Οπως περίτεχνα ειναι και το τέλος της ταινίας, οπου το ζευγάρι πλήρως αποξενωμένο κάθεται στον ίδιο καναπέ. Η μητέρα σηκώνεται και βγαινει στο μπαλκόνι οπου οπου ναι μεν ειναι έξω αλλα ταυτόχρονα ειναι και μέσα, αφου όλο το μπαλκόνι ειναι απο τζάμι/διάφανο. Ειτε δηλαδή ειναι μαζι με τον "αγαπημένο" της είτε όχι πάντα υπάρχει ένα αόρατο χώρισμα μεταξύ τους. Με φόρμα που αναγράφει ΡΩΣΙΑ βγάινει σε εξωτερικό χώρο με φύση αλλα εντός του σπιτιού, τρέχωντας στον αυτόματο (διάδρομο) οπου μένει στο ίδιο σημέιο. η κάμερα την κοιτάει στα μάτια και αυτή εμάς.. Μια λίμνη που μοιάζει πιο πολύ με βούρκο που κάτι κρύβει..και ένα δέντρο που πάνω σε ενα κλαδί εχει μια κορδέλα, αυτή που βάζουν σε χώρους οπου εχει διεπράχθει ένα έγκλημα. Και η έλλειξη αγάπης που γεννάει παιδιά και περνάει απο γενιά σε γενιά, ειναι το μεγαλύτερο.

Προσχηματική ιστορία για ένα εξαιρετικό έργο, οποιος αναζητάει μυστήριο και δράση μάλλον θα απαγοητευτεί.
 
Last edited:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

[h=1]Loveless[/h]
και μια κλασική δισκάρα

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Και σκεψου Παπαστελιο οτι ο αυτέρ δεν ασχοληθηκε καν με το πολιτικο κομματι
αν εξαιρεσεις την αναφορα στη φορμα, η οποια ειναι κατ'εμε πολυ κακο σποιλερ για οποιον θελει να δει την ταινια.
Αν λοιπον η μαμα με τη φορμα ειναι εν τελει η μαμα-Ρωσια, σκεψου ποσα πραγματα μας εχει πει για τη συγχρονη Ρωσια ο δημιουργος τις προηγουμενες 2 ωρες. Και τελικα ο πιτσιρικας τι μπορει να συμβολιζει σε αυτη την περιπτωση? Τον καθε Ρωσο πολιτη, που η πατριδα του δεν τον αγαπαει πια, ειναι μια ευκολη εκδοχη. Μετα βεβαια ειναι και το κατακοκκινο μπουφανακι που φοραει οταν εξαφανιζεται, που σε κανει να αναρωτιεσαι, μπας και ειναι τελικα ο κομμουνισμος που εχασαν και η ταινια ειναι σε ενα 2ο επιπεδο ενα σχολιο πανω στην πορεια της Ρωσιας απο τοτε που εχασε τον κομμουνισμο?

Αν λοιπον ξαναδεις την ταινια υπο αυτο το πρισμα, πιστευεις ακομα οτι οι ερμηνειες και οι χαρακτηρες δεν ειναι οπως θα επρεπε?
 
η κάμερα την κοιτάει στα μάτια και αυτή εμάς.
σαν να μας λέει οτι όλοι γνωρίζουν για το έγκλημα αυτό.. αλλα ποτέ κανείς δεν μιλάει..

το οποιο φάινεται και στην απάθεια που έχουν οι περαστικοί για τις αφίσες του χαμένου παιδιού.
Μια χώρα που κινείται στον αυτόματο και που τελικά δεν πάει πουθενά, οπως ακριβώς φάινεται στην τελευταία σκηνή.
 
Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Και σκεψου Παπαστελιο οτι ο αυτέρ δεν ασχοληθηκε καν με το πολιτικο κομματι
αν εξαιρεσεις την αναφορα στη φορμα, η οποια ειναι κατ'εμε πολυ κακο σποιλερ για οποιον θελει να δει την ταινια.
Αν λοιπον η μαμα με τη φορμα ειναι εν τελει η μαμα-Ρωσια, σκεψου ποσα πραγματα μας εχει πει για τη συγχρονη Ρωσια ο δημιουργος τις προηγουμενες 2 ωρες. Και τελικα ο πιτσιρικας τι μπορει να συμβολιζει σε αυτη την περιπτωση? Τον καθε Ρωσο πολιτη, που η πατριδα του δεν τον αγαπαει πια, ειναι μια ευκολη εκδοχη. Μετα βεβαια ειναι και το κατακοκκινο μπουφανακι που φοραει οταν εξαφανιζεται, που σε κανει να αναρωτιεσαι, μπας και ειναι τελικα ο κομμουνισμος που εχασαν και η ταινια ειναι σε ενα 2ο επιπεδο ενα σχολιο πανω στην πορεια της Ρωσιας απο τοτε που εχασε τον κομμουνισμο?

Αν λοιπον ξαναδεις την ταινια υπο αυτο το πρισμα, πιστευεις ακομα οτι οι ερμηνειες και οι χαρακτηρες δεν ειναι οπως θα επρεπε?

Μα φίλε Γάλεν Μάλεν, υπάρχει πιο δυνατή πολιτική στάση απο την έλλειψη αγάπης;
Γιαυτό λέμε και οτι η πράξη του έρωτα ειναι ξεκάθαρα μια πολιτική και απελευθερωτική πράξη.
:p

αντε άρχισε να γράφεις και για το φεστιβάλ αυτές που είδες ή που δεν έιδες...
γιατι θα σε βάλω να δεις όλες του Γκονταρ

21291808.gif
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Μα φίλε Γάλεν Μάλεν, υπάρχει πιο δυνατή πολιτική στάση απο την έλλειψη αγάπης;
Γιαυτό λέμε και οτι η πράξη του έρωτα ειναι ξεκάθαρα μια πράξη απελευθερωτική.
:p

Σταματα να κλεβεις το Ραφαηλιδη εσυ, λογοκλοπικη μουσιτσα...

αντε άρχισε να γράφεις και για το φεστιβάλ αυτές που είδες ή που δεν έιδες...
γιατι θα σε βάλω να δεις όλες του Γκονταρ

21291808.gif

Μα στο φεστιβαλ τις ειδα αυτες τις τρεις...
 
Σταματα να κλεβεις το Ραφαηλιδη εσυ, λογοκλοπικη μουσιτσα...



Μα στο φεστιβαλ τις ειδα αυτες τις τρεις...

You got me!
:p


Σταματα να κλεβεις το Ραφαηλιδη εσυ, λογοκλοπικη μουσιτσα...



Μα στο φεστιβαλ τις ειδα αυτες τις τρεις...

ε μονο αυτές είδες;
που ειναι οι άλλες 42;
 
Last edited by a moderator:
Εγω ειμαι πιο μετρημενος στις επιλογες μου στα φεστιβαλ, δεν παω σαν εσενα να βλεπω ο,τι να'ναι.
Και στις ταινιες (οπως και στα υπολοιπα γουστα σου) εισαι της ποσοτητας πρωτα και μετα της ποιοτητας. Σε πηρε χαμπαρι και ο Παπαστελιος πια.
Γραψε εσυ για το Blade Runner που ειδες και βλεπουμε για τα υπολοιπα.
Εδω δεν εγραψες περσι για το δικο σας το φεστιβαλ και εχεις το θρασσος να ζητας να γραψω για το ταπεινο δικο μας...:BDBDG54:
 
Όταν υπάρχει ποιότητα μας αρέσει κσι η ποσότητα (εφόσον υπάρχει ελεύθερος χρόνος)

Στα φεστιβάλ δεν ξέρεις τι θα δεις και φυσικά φεν υπάρχει (για μένα) λόγος να δεις ταινίες που έχουν βρει διανομή. Πας για να δεις κάτι καινούργιο που αλλιώς δεμ θα έχεις την ευκαιρία μα δεις πουθενά. Οπότε αναγκαίο κακό να πηγαίνεις στα τύφλα και σε πολλές. Ενώ κάποιες φορές απλά γεμίζεις το κενό από την μια προβολή στην άλλη για να μην γυρίσεις σπίτι και μετά ξανά πίσω στην αίθουσα.

Φυσικά και να πας σε 1-2 δεν υπάρχει θέμα.

Ας αφήσουμε Ασχολίαστο και ότι κάποιοι απαξιώνουν τα ντοκιμαντέρ, το σημαντικότερο είδος στην εποχή που ζούμε.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Εγω ειμαι πιο μετρημενος στις επιλογες μου στα φεστιβαλ, δεν παω σαν εσενα να βλεπω ο,τι να'ναι.
Και στις ταινιες (οπως και στα υπολοιπα γουστα σου) εισαι της ποσοτητας πρωτα και μετα της ποιοτητας. Σε πηρε χαμπαρι και ο Παπαστελιος πια.
Γραψε εσυ για το Blade Runner που ειδες και βλεπουμε για τα υπολοιπα.
Εδω δεν εγραψες περσι για το δικο σας το φεστιβαλ και εχεις το θρασσος να ζητας να γραψω για το ταπεινο δικο μας...:BDBDG54:
Αν θέλεις να με κατηγορήσεις για κάτι, στο δίνω εγώ απλόχερα...

Τα περισσότερα από αυτά που ποσταρω, είναι safe επιλογές και έχουν περάσει στην ιστορία για τον ένα ή το άλλο λόγο.

Απλά τους ανακαλύπτω και τους ποσταρω εδώ. Κείμενα θα βρείτε παντού στο ίντερνετ για το έργο τους.

Απο αγαπημένους όπως ο Jean Rouch Chris Marker, Lino Brocka, Lionel Rogosin μέχρι Basil Darden κ.α.
 
ενταξει εμενα δεν μου καθησε η ΑΓΑΠΗ σεβαστα τα σχολια σας που μοιαζουν σχεδον με των κριτικων που την αποθεωσαν
αλλα επιτρεψτε μου μια διαφορετικη αποψη
οι μεγαλες σε διαρκεια κοινωνικες ταινιες όταν καταπιανονται με τετοια θεματα θελουν και αναπτυξη προσωπων και καταστασεων
αλλιως να παραμενουν στα 95 λεπτα
Δυο μονοδιαστατοι χαρακτηρες, μια μανα που μονο φωναζει ενας πατερας που δεν μιλαει μετα μια γιαγια που μισει και αυτή την κορη της
και το μεγαλο θυμα το παιδι σχεδον ανυπαρκτο εκτος από την σκηνη που κλαιει
Τελικα ποιοι είναι αυτοι οι ανθρωποι και γιατι είναι χωρις αγαπη δεν μου το εδειξε
εε και φυσικα δεν υπαρχει τιποτε το Μπεργκμανικο ουτε Ταρκοφσκικο στη ταινια ναμαστε σοβαροι

Φωτογραφια ( εκτος από την πρωτη και τελευταια φωτο ) ηθοποιια ,μονταζ ,ηχος, οι σεξυ σκηνες …ολα μετρια προς το σχεδον καλο

αλλα υπαρχουν και πολλα συν που είναι μεσα στην δικη σας γραφη

Υ.Γ κυριε Γαλεν ο Ακι δεν κανει αριστουργηματα για αλλα πραγματα τον αγαπαμε ….
 
Νομίζω είμαστε τρεις (τα ποσταρα πιο πάνω, ισως και ο Γάλεν, αρα 4..) που βρήκαμε Ταρκοφσκικα στοιχεία στο εγκατελειμενο κτήριο. Βέβαια δεν είναι μόνο αυτό που κάνει αυτή την ταινία σπουδαία.

Το παιδί γιατί να στο δείξει πέρα από την σκηνή που αναφέρεις; δεν υπάρχει κανένας λόγος...
 
ενταξει εμενα δεν μου καθησε η ΑΓΑΠΗ σεβαστα τα σχολια σας που μοιαζουν σχεδον με των κριτικων...

Να... τα βλεπεις?
Το'ξερα οτι θα με βρισεις για αυτα που εγραψα, αλλα ακομα κι εγω δεν περιμενα τετοια χοντραδα.
Παρακαλω να ανακαλεσεις. Εχω κοψει τις καλημερες για μικροτερες προσβολες απο αυτην!
 
Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Να... τα βλεπεις?
Το'ξερα οτι θα με βρισεις για αυτα που εγραψα, αλλα ακομα κι εγω δεν περιμενα τετοια χοντραδα.
Παρακαλω να ανακαλεσεις. Εχω κοψει τις καλημερες για μικροτερες προσβολες απο αυτην!

Μακάρι να γίνεις Mark Kermode και να σε ακούμε/νε μερικά εκατομμύρια...


Σου βρήκα και την πρώτη ταινία που θα κάνεις review
Το εξαιρετικό victim.

https://youtu.be/4E_h3kVYVaQ
 
Να... τα βλεπεις?
Το'ξερα οτι θα με βρισεις για αυτα που εγραψα, αλλα ακομα κι εγω δεν περιμενα τετοια χοντραδα.
Παρακαλω να ανακαλεσεις. Εχω κοψει τις καλημερες για μικροτερες προσβολες απο αυτην!

εισαι απαραδεκτος δεν δεχεσαι διαφορετικη αποψη απο την δικια σου
και βρισκεις δικαιολογιες με το να λες οτι σε βριζουμε
βλεπεις τα πραγματα αναποδα , εγω εγραψα οτι ολοι συμφωνουν μαζι σου
τι να πω εγω που πεσατε να με φατε επειδη δεν βρηκα αριστουργημα την ΑΓΑΠΗ
και δεχομαι συνεχεια απειλητικα pm για τις παπαριες που γραφω
( κουιζ πειραγματα σε συμφορμητες, ανορθογραφιες ,δεν ειμαι και ΟΣΦΠ ,Στη μουσικη κατηγορια με πεταξανε εξω αλλα τουλαχιστον εκει υπαρχει μια ευγενια )

παρακαλω να ανακαλεσεις

δεν ξερω τι ταινιες εβλεπες μικρος και σου εχει μεινει
οτι ολοι σε κραζουν
μηπως ο αυτερ μπορει να μας το εξηγησει αυτο


Y.Γ μηπως εβλεπες το
MV5BMGEyNDBjM2UtOWIxYi00NjM4LWJlOGItODMxMDUzYzZiZDRhXkEyXkFqcGdeQXVyNzg5OTk2OA@@._V1_.jpg



ΠΡΟΣΟΧΗ δεν θελω να προσβαλω τον Νικο Ξανθοπουλο,απεναντιας τον θαυμαζω !

.
 
Απάντηση: Re: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Νομίζω είμαστε τρεις (τα ποσταρα πιο πάνω, ισως και ο Γάλεν, αρα 4..) που βρήκαμε Ταρκοφσκικα στοιχεία στο εγκατελειμενο κτήριο. Βέβαια δεν είναι μόνο αυτό που κάνει αυτή την ταινία σπουδαία.
η πλειοψηφια νικα εχασα

Το παιδί γιατί να στο δείξει πέρα από την σκηνή που αναφέρεις; δεν υπάρχει κανένας λόγος...
ρωτα τους αδελφους Νταρτεν

:flowers:
 
Re: Απάντηση: Re: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

:flowers:

Βρε αγαπημένε κύριε Στέλιο.
Δεν χρειάζεται να συμφωνούμε, ούτε να "διαβάζουμε" ενα φίλμ με τον ίδιο τρόπο..
και αντε στο Loveless ειναι πιο φανερό αυτό που θέλει να κάνει..
στο The Return ομως που το πεδίο ειναι ανοιχτό προς όλες τις κατευθύνσεις/ερμηνείες;

Για σένα απλά δεν λειτούργησε.. ή προχωράς παρακάτω (και πολύ καλά θα κανεις) ή αν έχεις κάποια ευκαιρία, κάποτε στο μέλλον, το ξαναβλεπεις,
γιατί μπορεί να μην είχες την κατάλληλη διάθεση οταν το πρωτοείδες.
αλλα και πάλι αν καταλήξεις στα ίδια συμπεράσματα, δεν έχασες απολύτως τίποτα.

κανένα κείμενο, και κανένας γραφίας όσο ωραία και αν τα γράφει δεν πρόκειτε να σε πείσει.
γιατί ακόμα και αν σε πείσει με επιχειρήματα, οτι αυτός ειναι ο "σωστός" τρόπος διαβάσματος, δεν θα σε πείσει ποτέ ωστέ να τα αισθανθείς.
Γίνεται μετάγγιση συναισθημάτων και ευαισθησίας;
με λίγα λόγια σε ειπα αναίσθητο και ακρωτηριασμένο συναισθηματικά...
:flipout:

αστειευομαι φυσικά, αλλα το ότι δεν σε άγγιξε το συγκεκριμένο, δεν σημαίνει οτι δεν έχεις γενικά ευαισθησία και εισαι ακρωτηριασμένος συναισθηματικάς όπως οι πρωταγωνιστές στο Loveless, αλλα οτι δεν έχεις την συγκεκριμένη ευαισθησία για να συντονιστείς με το συγκεκριμένo φιλμ.

ποτε θα φάω το ξύλο με τα μουσικής.. και θα πάω και αδιάβαστος... :rip:
... θα ειναι κάτι ανάμεσα σε κλασική μουσική (θα λειτουργήσει ως το απόλυτο χαλαρωτικό για τα βασανιστήρια που έπονται...ωστε να φανεί ακόμα εντονότερα η αντίθεση, χαλαρωση/βασανισμος), όπερα (αυτές οι χονΔρες που τσιρίζουν επειδη συγκάηκαν με τους κορσέδες που φοράνε για να δείχνουν λεπτότερες), κλασικό ορχηστρικό μέταλ (σίγουρα ακόμα μια εφεύρεση των ναζί για βασανισμό..) και σαββόπουλου ...
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο


VICTIM (1961)

Δείτε το και πέιτε την γνώμη σας, ειναι για όλους, ειναι διαμάντι και θα το βρείτε με ελληνικούς υποτιτλους.

Εδω ο εκβιασμός ειναι τόσο μια πραγματική εξωγενής κατάσταση αλλα πολύ περισσότερο μια κατάσταση εσωτερικού εγκλεισμου.

Τόσο για τους ανέραστους, που αυτομαστιγώνουν τον ευατό τους, αδυνατώντας να αποδέχτούν την διαφορετικότητα της φύσης,
πρωτίστως βασανίζοντας τον ευατό τους.. και κατεπέκταση τους "διαφορετικούς" (στην περίπτωση μας οι ομοφυλόφιλοι) οι οποιοι δεν ειναι καθόλου διαφορετικοί απο τους φυσικούς, καθώς όλοι ειναι φύση. Η "ανωμαλία" ειναι πάντα μια κατάσταση για τον παρατηρητή και καθόλου για αυτούς που συμμετέχουν στην "ανωμαλία" αυτή, καθως για αυτούς ειναι απλά μια φυσική κατάσταση.

Ετσι και εδώ, υπάρχει ενα μεγάλο έγκλημα, και δεν υπάρχει μεγαλύτερο έγκλημα και εκβιασμός απο την άρνηση της ίδιας μας της φύσης, ετσι πολύ σωστά ο τίτλος παραμένει στον ενικό victim, και όχι στον πληθυντικό, καθως όλοι λιγο πολύ στην ταινία αυτή ειναι θύματα αλλα πρωτίστως θύματα του δικού τους εγκλεισμού.

Αν και έχουν αλλάξει αρκετά απο τότε (ως προς τους νόμους, τα δικαιώματα, την "αποδοχή" της κοινωνίας),
δεν έχει αλλάξει αυτό που παρατηρεί και το αριστουργηματικό "Im not your Negro"
Τι ειναι αυτό; ισως ειναι καλύτερα να το παρακολουθήσετε και να το ανακαλύψετε μόνοι σας..
;)
 
Last edited:
Παπαστελιο χαλαρωσε.
Καταλαβαινω οτι ειναι μια περιοδος αλλαγων στη ζωη σου. Πηρες σκυλο, αλλαζεις ομαδα και γινεσαι Ολυμπιακος (πραγμα που φαινεται και στα γραπτα και τη νοοτροπια σου), κ.α.
Δεν ειναι αναγκη να με λες και κριτικο. Πες με καλυτερα καμπουρη. Πες με αλητη (μια βραδια, χωρις καμμια αιτια).
Δεν ειναι αναγκη να ριχνουμε το επιπεδο του νηματος με τετοιους χαρακτηρισμους επειδη ειδα αλλιως απο σενα το Loveless.
Που να σου ειχα βρισει και το Σαββοπουλο δηλαδη. :afraid:
 
British Realism

British Realism
The tradition of social realism in British film is often said to have begun with the Free Cinema movement of the mid-1950s. The aim of these documentariesβ€”shown at the National Film Theatre in London from 1956–1959, and made by the likes of Lindsay Anderson, Karel Reisz, and Tony Richardsonβ€”was to bring to the screen authentic representations of the working class, largely absent from the conservative mainstream British culture of the day. In the early sixties, this rebellious sensibility was transposed to narrative cinema in the form of rough-edged, often black-and-white character pieces, often referred to as β€œkitchen-sink dramas,” such as Anderson’s major success This Sporting Life. At the end of the decade, Ken Loach, a political filmmaker with a background in television, took realism even further with the groundbreaking Kes, a grimy, unsentimental portrait of a boy in a Northern England mining town, featuring nonprofessional actors. Today, the legacy of British social realism continues to be felt in the work of many filmmakers, including Mike Leigh, Lynne Ramsay, and Andrea Arnold.

http://www.dvdbeaver.com/film4/dvd_reviews_59/basil_deardens_london_underground.htm

το victim θα το βρειτε και σε bluray