Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Μα ο Τεό στην Ελλάδα ΗΤΑΝ το σύστημα. Το ΕΚΚΙ αφιέρωνε το μεγαλύτερο μέρος του προυπολογισμού του στις ταινίες του Αγγελόπουλου, οι νέοι κινηματογραφιστές το 80-90 έπρεπε να είναι όλοι κλώνοι του Αγγελόπουλου, οι κριτικοί έκριναν ταινίες με το κριτήριο του Αγγελόπουλου, πόσο πιο σύστημα να είναι;
και ελεγα ποτε θα το πεις .......
εισαι αλλου
 
και ελεγα ποτε θα το πεις .......
εισαι αλλου
Τώρα ναι, τότε όμως ήμουν στην Ελλάδα και τα έζησα. Για πες μου λίγο: Πότε δυσκολεύτηκε ο Τεό να βρει χρηματοδότηση για ταινία του; Ποτέ ίσως;

Πόσες ταινίες γύρισε ο Κώστας Φέρρης μετά το Ρεμπέτικο; Καμία ίσως; Γιατί, δεν είχε ιδέες; Για ψάξε το λίγο.
 
Τώρα ναι, τότε όμως ήμουν στην Ελλάδα και τα έζησα. Για πες μου λίγο: Πότε δυσκολεύτηκε ο Τεό να βρει χρηματοδότηση για ταινία του; Ποτέ ίσως;

Πόσες ταινίες γύρισε ο Κώστας Φέρρης μετά το Ρεμπέτικο; Καμία ίσως; Γιατί, δεν είχε ιδέες; Για ψάξε το λίγο.
συγνωμη δεν μπορω να κανω διαλογο μαζι σου σε φοβαμαι
 
συγνωμη δεν μπορω να κανω διαλογο μαζι σου σε φοβαμαι
Δεν κάναμε ποτέ διάλογο, γιατί δεν κάνεις ποτέ διάλογο. Λες κάτι και ο συνομιλητής σου είναι υποχρεωμένος να το δεχτεί 100%. Δεν στηρίζεις ποτέ την άποψη σου με επιχειρήματα, αλλά και δε δέχεσαι αντίλογο, αντίρρηση, ενστάσεις. Σου έχω πει κάποιες φορές γιατί μου αρέσει ή δεν αρέσει κάτι, εσύ ποτέ. Ο Τεό σου αρέσει γιατί ήταν ο Θεός του Κινηματογράφου, και δε χρειάζεται να το δικαιολογήσεις σε ταπεινούς πλεμπαίους όπως η αφεντιά μου.
 
παμε λιγο πιο ψηλα
ειδα μετα απο πολλα χρονια το εκπληκτικο νουαρ του Sjodmak CRISS CROSS
ο Μπαρτ Λαγκαστερ εχει χωρισει με την υβον ντε καρλο αλλα μεσα του καιγεται
εδω την βλεπει να χορευει με τον νεοφερμενο Τονυ κερτις
προσεξτε το βλεμμα του τον χορο και την ορχηστρα να παιζει το Jungle fantasy


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Love
Reactions: Δημοκηδής
παμε λιγο πιο ψηλα
ειδα μετα απο πολλα χρονια το εκπληκτικο νουαρ του Sjodmak CRISS CROSS
ο Μπαρτ Λαγκαστερ εχει χωρισει με την υβον ντε καρλο αλλα μεσα του καιγεται
εδω την βλεπει να χορευει με τον νεοφερμενο Τονυ κερτις
προσεξτε το βλεμμα του τον χορο και την ορχηστρα να παιζει το Jungle fantasy


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
"Ο χορός είναι η κάθετη έκφραση μιας οριζόντιας επιθυμίας." Όποιος το είπε κάτι τέτοιο είχε στο νου του.
 
Ο Βεντερς επαθε Οζου?

Ειδα χτες το καινουριο του. Πολυ ομορφη ταινια, εντελως σε Ασιατικο πνευμα και φιλοσοφια. Πως να απολαμβανει κανεις στο επακρο την καθε στιγμη και τις μικρες χαρές ζωης. Και τελικα ειναι ακομη και αυτο αρκετο? Ενας τελειως αινιγματικος πρωταγωνιστης που οσα λιγα σου λεει ο σκηνοθετης για αυτον και τις επιλογες του, τοσο περισσοτερα ερωτηματα σου γεννουν. Καλυτερα να το αποφυγει οποιος ψαχνει για ταινιες που σου τα προσφερουν ολα στο πιατο. Ο Βεντερς ηταν και ειναι κατα της μασημενης τροφης...
Και εδω τον βρηκα σε πολυ καλη φορμα!
 
  • Like
Reactions: Stellios papa
Ο Βεντερς επαθε Οζου?

Ειδα χτες το καινουριο του. Πολυ ομορφη ταινια, εντελως σε Ασιατικο πνευμα και φιλοσοφια. Πως να απολαμβανει κανεις στο επακρο την καθε στιγμη και τις μικρες χαρές ζωης. Και τελικα ειναι ακομη και αυτο αρκετο? Ενας τελειως αινιγματικος πρωταγωνιστης που οσα λιγα σου λεει ο σκηνοθετης για αυτον και τις επιλογες του, τοσο περισσοτερα ερωτηματα σου γεννουν. Καλυτερα να το αποφυγει οποιος ψαχνει για ταινιες που σου τα προσφερουν ολα στο πιατο. Ο Βεντερς ηταν και ειναι κατα της μασημενης τροφης...
Και εδω τον βρηκα σε πολυ καλη φορμα!
και εσενα σε καλη φορμα σε βλεπω
 
Και ο Γκλειζερ μου θύμησε λιγο Οζου με τις στατικές κάμερες...
 
Και ο Γκλειζερ μου θύμησε λιγο Οζου με τις στατικές κάμερες...
ο Οζου γυριζε με 50αρι φακο τοποθετημενος παντα σχεδον απεναντι και χαμηλοτερα πολλες φορες πο τους ηρωες των ταινιων του
μπορει να κανω και λαθος
 
ο Οζου γυριζε με 50αρι φακο τοποθετημενος παντα σχεδον απεναντι και χαμηλοτερα πολλες φορες πο τους ηρωες των ταινιων του
μπορει να κανω και λαθος
όχι δεν κάνεις λάθος. Η οπτική του Όζου ήταν ο φακός στο ύψος του βλέμματος ενός ανθρώπου καθισμένου σε τατάμι. Η κάμερα τελείως ακίνητη και οι δύο ή περισσότεροι συνδιαλεγόμενοι να κοιτάζουν απευθείας τον φακό και τις περισσότερες φορές με γωνία 180 μοιρών μεταξύ των πλάνων.
 
Και σχεδόν ποτέ δεν αγγίζονται οι χαρακτήρες , μόνο σε πολύ φορτισμένες σκηνές...