F&U MPF3460H

Re: F&U MPF3460H MPEG4

Μήπως έχει σκαλώσει το τηλεκοντρόλ και δίνει διαρκώς εντολή π.χ. με το CH+. Τάπωσε με το χέρι σου το μάτι του Τ/Χ και δες τι κάνει.
 
Last edited by a moderator:
Όχι δεν φταίει αυτό.έχω και δυο πολύ τηλεκοντρόλ και σε αυτά το κάνει!τον έβγαλα ήδη!αύριο βρίσιμο στο σέρβις. ΜΊΑ συσκευή F&U δεν έχω πάρει χωρίς να έχει πάει σέρβις! Αν είναι να μας το πουν και να το κλείσουν το μαγαζί!
 
Last edited by a moderator:
Re: F&U MPF3460H MPEG4

τωρα που ειναι ο δικος μου για service να το χεθω το firmware!
 
Last edited by a moderator:
Re: F&U MPF3460H MPEG4

Καταλαβαίνω τα νεύρα σου! Θέλω να πιστεύω ότι απλώς έπεσες σε ελλαττωματικό προϊόν και θα τελειώσει γρήγορα η ταλαιπωρία σου. Προσωπικά είμαι ικανοποιημένος από τους 2 F&U δέκτες που έχω στην κατοχή μου.
 
Last edited by a moderator:
για να δουμε!


πήρα τώρα τηλ στο σέρβις και η κοπέλα μου ότι οι δεκτές πάνε θεσσαλονίκη! Και θα κάνει καμία εβδομάδα τουλάχιστον!ΈΛΕΟΣ! ότι και να πω είναι λίγο.
 
Last edited by a moderator:
Re: F&U MPF3460H MPEG4

Μόλις πέρασα το τελευταίο firmware, κάνοντας και επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων όπως ακριβώς είχε προταθεί. Θα ενημερώσω σχετικά εντός των επόμενων βδομάδων.

πήρα τώρα τηλ στο σέρβις και η κοπέλα μου ότι οι δεκτές πάνε θεσσαλονίκη! Και θα κάνει καμία εβδομάδα τουλάχιστον!ΈΛΕΟΣ! ότι και να πω είναι λίγο.
Εύχομαι καλά και γρήγορα ξεμπερδέματα. :)
 
Ευχαριστώ! Τώρα είμαι σε δίλημμα. Παίρνω άλλον η περιμένω?χα χα
 
Last edited by a moderator:
Re: F&U MPF3460H MPEG4

Ψάχνω το καινούργιο firmware αλλά δεν μπορώ να το βρω. Μπορεί κάποιος γράψει το link ή έστω να μου το στείλει σε μήνυμα γιατί στο site τους δεν βγάζω άκρη καθώς δεν βρίσκω καν τον δέκτη.


edit: Άκυρο το βρήκα. Δεν είχα δει πως είχε μέσα στο Service τις αναβαθμήσεις
 
Last edited:
Σήμερα φτάσαμε αισίως τις 15 ημερολογιακές που είναι ο δέκτης στο σέρβις και ακόμα τίποτα!σπιτι δεν έχουμε τηλεόραση για δεκαπέντε μέρες λόγω των άχρηστων! Θα μπορούσα να δώσω αλλά τριάντα ευρώ να πάρω άλλον αλλά δεν τα έχω ούτε αυτά τώρα!
 
Last edited by a moderator:
fuorigioco1981, μπορούμε να προσπαθήσουμε να σε βοηθήσουμε με το πρόβλημα, αλλά δεν βοηθούν σε αυτό οι προσβλητικές εκφράσεις.
Αντιθέτως, αν μας έδινες ημερομηνίες, διευθύνσεις service και ότι άλλη πληροφορία διαθέτεις, θα ήταν σημαντικά χρησιμότερο.

Γι' αυτό, σε παρακαλώ, λίγη αυτοσυγκράτηση. :smile:
 
Last edited by a moderator:
Εβαλα το τελευταίο firmware (18/9) αλλά το πρόβλημα με την τυχαία αναταξινομηση των καναλιών παραμενει (ισως να εμφανιζεται απλα πιο αραια).
 
Κοίτα αν κάπου στο μενού υπάρχει η επιλογή για το αν θα είναι ενεργό ή όχι το PMT, και βάλτο στο OFF. Και φυσικά και το LCN στο OFF. Θεωρητικά η λύση στο χάσιμο της σειράς των καναλιών είναι η απενεργοποίηση του PMT, αν και πάλι δεν φαίνεται να λύνει εντελώς το πρόβλημα. Πάντως αν έχει τέτοια επιλογή, απενεργοποίησε το. Αν το έχεις απενεργοποιήσει ήδη, τότε δεν υπάρχει τίποτα άλλο να κάνεις. Αναμονή για να βρεθεί τι προκαλεί τελικά το πρόβλημα.
 
λοιπον μετα απο 17 μερες και αφου πηγε μια βολτα στην θεσσαλονικη το μηχανημα(πρωτευουσα αθηνα και δεν εχουν εδω τεχνικους!) γυρισε και λεει δεν βρηκαν τιποτα και του εκαναν αναβαθμιση ,λεει.τους ειπα στην παραλαβη οτι τα ιδια ειχα κανει και εγω και δεν εφτιαξε τιποτα.τους ειπα οτι επιφυλασσομαι οτι εαν ξανακανει τα ιδια δεν θα ειμαι τοσο υπομονετικος και δεν θα ξαναπεριμενω να παει στο σερβις αλλα θα απαιτησω αντικατασταση και εαν αρνηθουν θα δημοσιοποιησω ολη την ιστορια.


Κοίτα αν κάπου στο μενού υπάρχει η επιλογή για το αν θα είναι ενεργό ή όχι το PMT, και βάλτο στο OFF. Και φυσικά και το LCN στο OFF. Θεωρητικά η λύση στο χάσιμο της σειράς των καναλιών είναι η απενεργοποίηση του PMT, αν και πάλι δεν φαίνεται να λύνει εντελώς το πρόβλημα. Πάντως αν έχει τέτοια επιλογή, απενεργοποίησε το. Αν το έχεις απενεργοποιήσει ήδη, τότε δεν υπάρχει τίποτα άλλο να κάνεις. Αναμονή για να βρεθεί τι προκαλεί τελικά το πρόβλημα.
τι ειναι το PMT?
 
Last edited by a moderator:
λοιπον μετα απο 17 μερες και αφου πηγε μια βολτα στην θεσσαλονικη το μηχανημα(πρωτευουσα αθηνα και δεν εχουν εδω τεχνικους!) γυρισε και λεει δεν βρηκαν τιποτα και του εκαναν αναβαθμιση ,λεει.τους ειπα στην παραλαβη οτι τα ιδια ειχα κανει και εγω και δεν εφτιαξε τιποτα.τους ειπα οτι επιφυλασσομαι οτι εαν ξανακανει τα ιδια δεν θα ειμαι τοσο υπομονετικος και δεν θα ξαναπεριμενω να παει στο σερβις αλλα θα απαιτησω αντικατασταση και εαν αρνηθουν θα δημοσιοποιησω ολη την ιστορια.


τι ειναι το PMT?
Μεγάλες αλλαγές πρέπει να έχουν γίνει στην εταιρία. Παλιότερα υπήρχε service στην Αθήνα και είχα πάρει μάλιστα και τηλέφωνο παλιότερα όταν είχα αγοράσει τον F&U 2205 για ρωτήσω κάτι. Αν και από τότε η έδρα της εταιρίας ήταν στην Θεσσαλονίκη. Άσχημο ότι τώρα πια αν υπάρχει ένα πρόβλημα στον δέκτη θα πρέπει να μεταφερθεί ο δέκτης στην Θεσσαλονίκη. Έτσι εξηγείται και η αποπομπή των δεκτών από το site τους και η μέχρι πρόσφατα έλλειψη αναβαθμίσεων από το site. Φαίνεται ότι η αναδιάρθρωση τελείωσε και ξαναμπήκαν τα πράγματα στην σειρά. Αλλά δεν μου αρέσει καθόλου το ότι service τώρα πια υπάρχει μόνο Θεσσαλονίκη, ενώ παλιά υπήρχε και στην Αθήνα.

PMT είναι μία αυτόματη λειτουργία που υπήρχε στους δέκτες με M-Star 7818 μόνο, να εποπτεύει τα κανάλια και αν βρει κάποια αλλαγή στον τρόπο λειτουργίας να ενημερώνει τον δέκτη και να κάνει αυτόματα νέα σάρωση καναλιών. Βγήκαν λογισμικά για πολλούς M-Star 7818 που απενεργοποιούσαν αυτή την δυνατότητα, αλλά και πάλι δεν φαίνεται να λύνει το πρόβλημα χασίματος της σειράς των καναλιών.
http://www.avclub.gr/forum/showthread.php/100206-%CE%A4%CE%BF-%CF%80%CF%81%CF%8C%CE%B2%CE%BB%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CF%8E%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CE%B1%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%AC%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CF%8E%CE%BD-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B4%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%8E%CE%BD-%CE%BC%CE%B5-Mstar-MSD7818
 
Απενεργοποίησα το PMT εβαλα ταξιμόμηση ONID και απενεργοποίησα LCN όπως διάβασα σε ενα άλλο θρέντ αλλα πάλι τα ίδια..
 
Έχει αρχίσει να γίνεται αρκετά εκνευριστικό αυτό το πρόβλημα με τη λίστα των καναλιών.
Είμαι με το τελευταίο f/w (έκανα και επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων), ωστόσο και οι δύο αποκωδικοποιητές χάσαν για πολλοστή φορά τη σειρά των καναλιών...

Τί μπορώ να κάνω;
Δυστυχώς την επιλογή του service (ειδικά μετά από αυτά που έγραψε ο φίλος fuorigioco1981) δεν τη θεωρώ λύση, μιας και οι γονείς δεν γίνεται να μείνουν χωρίς tv για άγνωστο χρονικό διάστημα.
 
εμενα τρεις μερες μετα το σερβις που απλα ,λεει περασαν το τελευταιο firmware(λες και εγω δεν το ειχα περασει) ολα ειναι καλα.για να δουμε.....αλλα εαν αλλαξουν παλι τα καναλια ειναι για να παμε ολοι στο σερβις και να απαιτησουμε τα λεφτα μας πισω,
 
Δυστυχώς το πρόβλημα δεν λύνεται ούτε με τα Firmware Updates...Και έτσι αφήνω μόνιμα ανοιχτό τον αποκωδικοποιητή....
Βέβαια ακόμα και έτσι, μία στο τόσο η σειρά θα χαθεί, αλλά δεν είναι συχνό φαινόμενο, όσο άμα τον κλείνεις....
Το πρόβλημα βέβαια δεν το έχουν μόνο οι αποκωδικοποιητές της F&U αλλά και άλλης εταιρίας που φοράνε αυτό το λειτουργικό....