Φακοί Sony e-mount

έχουμε την περίπτωση του Fuji 18-55 2.8-4.0 και την οπτική του απόδοση και τη στιβαρότητά του. Επίσης δίνεται σε καλή τιμή, παρότι Fuji. O 16-50 2.8 της σονυ ήταν 88 μήκος και 577 γρ. βάρος και ίδιες είναι οι διαστάσεις και το βάρος του αντίστοιχου sigma. O αντίστοιχος της tamron ζύγιζε 449 γρ. Άρα;;; μάλλον δεν θέλει η sony ώστε να στρέψει κόσμο προς το FF. δεν είναι περίεργο ίδια είναι η πολιτκών των CANON/NIKON.
 
Προφανές είναι ότι το βάρος πέφτει στο ff.
Όχι μόνο από τη Sony αλλά και από τους χρήστες.
ff α7 βρίσκεις και στο πεντακοσάρικο, σε συνδυασμό με έναν Tamron 28-75/2.8 μπορεί καν να μην ξεπεράσεις τα 1200 ευρώ.
Τι τύχη θα είχε στην αγορά ένας 16-50/2.8 aps-c πάνω από χιλιάρικο μόνος του;
Ελάχιστοι θα έδιναν χίλια ευρώ για 16-50/2.8 για το aps-c.
Μην ξεχνάμε ότι aps-c δεν σημαίνει α6500 και ο αντικαταστάτης της.
Η μεγάλη μάζα χρηστών aps-c είναι κάτοχοι α6000 που ζητούν μπάτζετ λύσεις και με όσο το δυνατόν μικρότερο μέγεθος/βάρος.
Ο 18-135 όσο με τον καιρό πέφτει η τιμή του θα είναι ιδανική επιλογή για πολλούς χρήστες.
Το ίδιο ισχύει και για την α6300 που όσο πέφτει η τιμή της θα φτάσει κάποια στιγμή να έχει τη δημοτικότητα της α6000.
Το σετ α6300+18-135 όταν πέσει σε μια τιμή 800 ευρώ grey-1000 ευρώ κανονική θα κερδίσει πολύ κόσμο.
Ακόμα και τα 949 σημερινή τιμή grey δεν είναι άσχημα.
 
έχουμε την περίπτωση του Fuji 18-55 2.8-4.0 και την οπτική του απόδοση και τη στιβαρότητά του. Επίσης δίνεται σε καλή τιμή, παρότι Fuji. O 16-50 2.8 της σονυ ήταν 88 μήκος και 577 γρ. βάρος και ίδιες είναι οι διαστάσεις και το βάρος του αντίστοιχου sigma. O αντίστοιχος της tamron ζύγιζε 449 γρ. Άρα;;; μάλλον δεν θέλει η sony ώστε να στρέψει κόσμο προς το FF. δεν είναι περίεργο ίδια είναι η πολιτκών των CANON/NIKON.

Συμφωνώ απόλυτα 100%....εκει είναι το θέμα αν θέλεις κάτι καλύτερο σε ζουμ πας σε FF...για πλάκα θα μπορούσε η sony να έβγαζε έναν αδιάβροχο 16-50f2,8-f4 και σε καλή τιμή και σχετικά μαζεμένο, και αν η νέα Sony (A6700??) έχει τα ίδια καλούδια με την A7III με έναν τέτοιο φακό κιτ θα ξεπουλούσε και θα έκοβε πωλήσεις από την σειρά Α7....βάλε ότι θα γινόταν χαμός από κατόχους Α6000-Α6300-Α6500 να τον αποκτήσουν...φακός system seller θα γινόταν όπως είναι ο fuji 18-55. Η Fuji δεν έχει να προστατέψει κανένα FF και έτσι έδωσε καλό φακό κιτ και θα δώσει και του χρόνο έναν νέο 16-80....
Οπως είπες ότι κάνουν εδώ και χρόνια Canon/Nikon...χαλίφης στην θέση του Χαλίφη η πολιτική της Sony. To πιο άσχημο για μένα είναι ότι πουλάει σώματα με αδιαβροχοποίηση και δεν υπάρχει ούτε ένας ζουμ ευρυγώνιος που να είναι αδιάβροχος!!
 
Προφανές είναι ότι το βάρος πέφτει στο ff.
Όχι μόνο από τη Sony αλλά και από τους χρήστες.
ff α7 βρίσκεις και στο πεντακοσάρικο, σε συνδυασμό με έναν Tamron 28-75/2.8 μπορεί καν να μην ξεπεράσεις τα 1200 ευρώ.
Τι τύχη θα είχε στην αγορά ένας 16-50/2.8 aps-c πάνω από χιλιάρικο μόνος του;
Ελάχιστοι θα έδιναν χίλια ευρώ για 16-50/2.8 για το aps-c.
Μην ξεχνάμε ότι aps-c δεν σημαίνει α6500 και ο αντικαταστάτης της.
Η μεγάλη μάζα χρηστών aps-c είναι κάτοχοι α6000 που ζητούν μπάτζετ λύσεις και με όσο το δυνατόν μικρότερο μέγεθος/βάρος.
Ο 18-135 όσο με τον καιρό πέφτει η τιμή του θα είναι ιδανική επιλογή για πολλούς χρήστες.
Το ίδιο ισχύει και για την α6300 που όσο πέφτει η τιμή της θα φτάσει κάποια στιγμή να έχει τη δημοτικότητα της α6000.
Το σετ α6300+18-135 όταν πέσει σε μια τιμή 800 ευρώ grey-1000 ευρώ κανονική θα κερδίσει πολύ κόσμο.
Ακόμα και τα 949 σημερινή τιμή grey δεν είναι άσχημα.

Ενας 16-50f2,8-f4 αδιάβροχος και σχετικά sharp θα ήταν και μαζεμένος και όχι πολύ ακριβός, όπως ο Fuji 18-55 που είναι τόσα χρόνια στην αγορά.
Πάντως συμφωνώ η Α6300 ειδικά με τον 18-135 είναι ωραίο πακέτο και σε καλή τιμή, με 1-2 primes ακόμα έχεις τα πάντα π.χ. Οπως είπες sigma 16mmf1,4 και ίσως sony 50mmf1,8 για ποτρέρτα.

Υ.Γ. Επίσης σίγουρα η Α6300 όσο πέφτει η τιμή θα πάρει την δημοτικότητα της Α6000, ακόμα και τώρα παρόλο τα στραβά της δεν βρίσκεις στην αγορά μηχανή σε αυτά τα χρήματα με αδιαβροχοποίηση, κορυφαία εστίαση, κορυφαίο 4κ και slow motion και εξαιρετικά αρχεία Raw.
 
Ο πολύς κόσμος έχει σιχαθεί το ευρυγώνιο των κινητών και θέλει μεγάλο ζουμ.
Δεν είναι τυχαίο που την ίδια χρονιά η Sony έβγαλε την RX100VI με 24-200 και τον 18-135 (27-203) για το aps-c.

Όσο κι αν παρουσιάζεται ένας 18-55/2.8-4 ως το άγιο δισκοπότηρο, εγώ υπέρ του 18-135 παραμένω ως ιδανική επιλογή κιτ για όλες τις α6xx.
Kαι για 16-50/2.8-4 το ίδιο.
Μόνο με 16-50/2.8 θα γυρνούσα το κεφάλι μου με κάποιο ενδιαφέρον.
Και γιατί όχι 16-50/2-2.8, όπως έβγαλε η Samsung με την ΝΧ1.

Λέω με κάποιο ενδιαφέρον, γιατί και πάλι, ff φακό θα προτιμούσα. Δεν θα έδινα λεφτά για κανέναν aps-c, πλην του 18-135, κι αυτό για χάρη πρακτικότητας.
Τα πολλά λεφτά μόνο για ff τα χαλαλίζω. Και δεν είμαι ο μόνος.
 
Εντάξει δεν είπαμε να βγάλει κάποιον υπερπαραγωγή φακό η Sony στο Crop άλλα έναν φακό 16-50f2,8-f4 αδιάβροχο στα 500 ευρώ και με επιπλέον κόστος σε κιτ στα 300 ευρώ θα πήγαινε μια χαρά και θα έδινε νέο πνοή στο σύστημα.
Τώρα για τους κατόχους κινητών δεν νομίζω ότι κανένας θα ενδιαφερθεί για μηχανές τέτοιου κόστους Π.Χ. Sony Rx100, A6500 κλπ...οι περισσότεροι άντε να πάρουν καμιά superzoom π.χ. Panasonic fz300 ή καμιά entry level DSLR ή Mirrorless με κανένα πλαστικό τηλεφακό των 100-200 ευρώ και τέλος.

Y.Γ. O samsung 16-50 ήταν απίστευτος, αχ κρίμα που μας άφησε η Samsung ούτε φαντάζομαι τι θα μπορούσε να φτιάξει και πόσο μπροστά θα έσπρωχνε και τους άλλους, ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί άφησε τον κλάδο. Τους άτιμους τους Ιάπωνες την έφαγαν!!
 
Kι όμως, η στροφή προς τα 24-200 από τα κινητά επηρεάστηκε.
Τονίστηκε αυτό ακόμη και στην παρουσίαση της Sony.

Eγώ επιμένω ότι ο 18-135 έτσι ακριβώς που είναι δελεάζει πιο πολύ τον πολύ κόσμο παρά ένας ακριβότερος και βαρύτερος 16-50/2.8-4.
16-50 θα έβλεπαν στον μεν pancake, 16-50 θα έβλεπαν στον δε. Έστω και πιο φωτεινό, δεν θα έδιναν και τόση σημασία.
Ενώ με τον 18-135 θα αναφωνούν, ωωω έχει πολύ ζουμ, δεν χρειάζομαι και δεύτερο φακό, αυτός τα κάνει όλα!
Και οι απαιτητικοί προσθέτουν έναν Sigma 16/1.4 και τέλος.
 
Kι όμως, η στροφή προς τα 24-200 από τα κινητά επηρεάστηκε.
Τονίστηκε αυτό ακόμη και στην παρουσίαση της Sony.

Eγώ επιμένω ότι ο 18-135 έτσι ακριβώς που είναι δελεάζει πιο πολύ τον πολύ κόσμο παρά ένας ακριβότερος και βαρύτερος 16-50/2.8-4.
16-50 θα έβλεπαν στον μεν pancake, 16-50 θα έβλεπαν στον δε. Έστω και πιο φωτεινό, δεν θα έδιναν και τόση σημασία.
Ενώ με τον 18-135 θα αναφωνούν, ωωω έχει πολύ ζουμ, δεν χρειάζομαι και δεύτερο φακό, αυτός τα κάνει όλα!
Και οι απαιτητικοί προσθέτουν έναν Sigma 16/1.4 και τέλος.

Δεν διαφωνώ ΤΖΟ, πιθανόν και εγώ προσωπικά με την έλευση της νέα Sony και ίσως πτώση της τιμής της Α6500/A6300 να πάρω αυτό το πακέτo με τον Sigma 16mm και 1-2 ακόμα Primes, απλά γράφω τι θα προτιμούσα...η αλήθεια πάντως είναι ότι ο περισσότερος κόσμος ενθουσιάζεται με τους μεγάλους ζουμ!!
Το μεγάλο θετικό πάντως του νέου 18-135 νομίζω ότι είναι η καλή ποιότητα εικόνας και στο τέλε που ουσιαστικά εξαλείφει την ανάγκη για τηλεφακό σε έναν μέσο χρήστη χωρίς πολλές ανάγκες. Αν βάλεις και στην εξίσωση και το καλό Clear ζουμ που έχει η Sony, νομίζω δεν χρειάζεται καν τηλεφακός για τους περισσότερους.
 
Αυτό ακριβώς, μέχρι τώρα όποιος κάτοχος 16-50κιτ + α5xx/α6xx ήθελε τελέ αναγκαζόταν να πάρει εκ των υστέρων τον 50-210/4.5-6.3.
Kαι κανείς μέσος χρήστης δεν θέλει να αλλάζει και να κουβαλάει ξεχωριστό φακό μεγάλο για τα μακρινά.
Μια χαρά καλύπτεται με τον νέο 18-135 για όλα.

Προχτές ένας φίλος κάτοχος α5000+16-50 αναγκάστηκε να πάρει τον 50-210 επειδή δεν του έφταναν τα 50 του 16-50.
Αν είχε εξαρχής τον 18-135, ούτε καν θα διανοούνταν να πάρει δεύτερο φακό.
Για lowlight έχει έναν πάμφθηνο vintage manual φακό.

Το lowlight σώζεται με διάφορες λύσεις, είτε με παλιό φακό με αντάπτορα είτε με έναν νέο Sigma 16/1.4.
Και πολύ καλύτερα μάλιστα, γιατί σιγά το 2.8 ενός 16-50/2.8, δεν κάνει και τη νύχτα μέρα όπως ένας 1.4.
Το τελέ όμως δεν σώζεται με αντάπτορα, γιατί εκεί θέλεις και την ευκολία του AF και το μικρό μέγεθος/βάρος, για να μη μένει στο ντουλάπι τελικά ο φακός.

Για όλους αυτούς τους λόγους προτιμώ Sigma 16/1.4 + Sony 18-135 στις aps-c Sony.

Όποιος θέλει να ανέβει κατηγορία, καλύτερα να πάρει ff φακό, τον Tamron 28-75/2.8 ώστε να έχει και δυνατότητα εξέλιξης σε α7 αργότερα.
 
Απλά αν θες και κανένα ποτρερτάκι ειδικά σε κακό φωτισμό ή ρηχό βάθος πεδίου θέλεις και έναν άλλο Prime....υπάρχουν πολλές λύσεις εδώ Sony 35mm, sony 28mm, Sigma 30mm, sony 50mm...

Υ.Γ. Ο 55-210 όταν τον είχα δεν με ενθουσίασε, μέτριος φακός, είχα τότε και την πρώτη rx10 και στο τελε ήταν πολύ καλύτερος ο φακός της Rx10 από τον 55-210....τον συγκεκριμένο φακό θα τον αγόραζα μόνο αν τον έβρισκα σε τιμή χώμα. Ο 18-135 φαίνεται πολύ καλύτερος οπτικά από τον 55-210.
 
Απλά αν θες και κανένα ποτρερτάκι ειδικά σε κακό φωτισμό ή ρηχό βάθος πεδίου θέλεις και έναν άλλο Prime....υπάρχουν πολλές λύσεις εδώ Sony 35mm, sony 28mm, Sigma 30mm, sony 50mm...

Υ.Γ. Ο 55-210 όταν τον είχα δεν με ενθουσίασε, μέτριος φακός, είχα τότε και την πρώτη rx10 και στο τελε ήταν πολύ καλύτερος ο φακός της Rx10 από τον 55-210....τον συγκεκριμένο φακό θα τον αγόραζα μόνο αν τον έβρισκα σε τιμή χώμα. Ο 18-135 φαίνεται πολύ καλύτερος οπτικά από τον 55-210.


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Απλά αν θες και κανένα ποτρερτάκι ειδικά σε κακό φωτισμό ή ρηχό βάθος πεδίου θέλεις και έναν άλλο Prime....υπάρχουν πολλές λύσεις εδώ Sony 35mm, sony 28mm, Sigma 30mm, sony 50mm...

+ τον 50/1.8 για πορτραίτα οk, και σχηματίζεται μια καλή και ιδίως πρακτική τριάδα με 16/1.4, 18-135 OSS και 50/1.8 OSS.

Τίποτα δεν έχει να ζηλέψει η τριάδα αυτή από έναν "16-50/2.8-4" ή "18-50/2.8-4".
Το αντίστροφο θα έλεγα.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Το κουλό είναι ότι ο Reviwer λέει ότι ο 18-135 έχει σημαντικότερη διαφορά σε ποιότητα εικόνας με τον 16-50 από ότι είχε ο πανάκριβος Zeiss 16-70 σε σχέση με τον 16-50!!! Από αυτό και μόνο φαίνεται η καλή δουλειά που έχει η κάνει η Sony με τον 18-135.
 
Αχ μας έκαψες πάλι TZO, να τον πάρω λες από Einfin ή να περιμένω μήπως πέσει και άλλο η τιμή?
 
Προφανές είναι ότι το βάρος πέφτει στο ff.
Όχι μόνο από τη Sony αλλά και από τους χρήστες.
ff α7 βρίσκεις και στο πεντακοσάρικο, σε συνδυασμό με έναν Tamron 28-75/2.8 μπορεί καν να μην ξεπεράσεις τα 1200 ευρώ.
Τι τύχη θα είχε στην αγορά ένας 16-50/2.8 aps-c πάνω από χιλιάρικο μόνος του;
Ελάχιστοι θα έδιναν χίλια ευρώ για 16-50/2.8 για το aps-c.
Μην ξεχνάμε ότι aps-c δεν σημαίνει α6500 και ο αντικαταστάτης της.
Η μεγάλη μάζα χρηστών aps-c είναι κάτοχοι α6000 που ζητούν μπάτζετ λύσεις και με όσο το δυνατόν μικρότερο μέγεθος/βάρος.
Ο 18-135 όσο με τον καιρό πέφτει η τιμή του θα είναι ιδανική επιλογή για πολλούς χρήστες.
Το ίδιο ισχύει και για την α6300 που όσο πέφτει η τιμή της θα φτάσει κάποια στιγμή να έχει τη δημοτικότητα της α6000.
Το σετ α6300+18-135 όταν πέσει σε μια τιμή 800 ευρώ grey-1000 ευρώ κανονική θα κερδίσει πολύ κόσμο.
Ακόμα και τα 949 σημερινή τιμή grey δεν είναι άσχημα.

ο σιγμα 17-50 os 2.8 έχει 350 ευρώ λιανική
 
Αχ μας έκαψες πάλι TZO, να τον πάρω λες από Einfin ή να περιμένω μήπως πέσει και άλλο η τιμή?

Καθόλου μην τον πάρεις. Εσύ τιμωρία, να συνεχίσεις να περιμένεις τον 16-50/2.8-4 που ονειρεύεσαι. :p

Ότι θα πέσει κι άλλο είναι το μόνο σίγουρο. Πριν τελειώσει η χρονιά προβλέπω να πέφτει στα 400 στα grey.

Τη μεταχειρσιμένη α6300 τη βρίσκεις γύρω στα 350; Αν πιο ακριβά, δεν έχει νόημα, καλύτερα να περιμένεις να πέσει σε καινούριο το σετ α6300+18-135 κάτω από 900 ευρώ.
 
Καθόλου μην τον πάρεις. Εσύ τιμωρία, να συνεχίσεις να περιμένεις τον 16-50/2.8-4 που ονειρεύεσαι. :p

Ότι θα πέσει κι άλλο είναι το μόνο σίγουρο. Πριν τελειώσει η χρονιά προβλέπω να πέφτει στα 400 στα grey.

Τη μεταχειρσιμένη α6300 τη βρίσκεις γύρω στα 350; Αν πιο ακριβά, δεν έχει νόημα, καλύτερα να περιμένεις να πέσει σε καινούριο το σετ α6300+18-135 κάτω από 900 ευρώ.

Την βρίσκω την Α6300 400 σχεδόν καινούρια όχι ε?? Να περιμένω καλύτερα??? Εχω δει τις τελευταίες μέρες ένα σωρό βίντεο, forums και Reviews για τον 18-135 και οι περισσότεροι είναι ενθουσιασμένοι, ειδικά με το Sharpness του φακού...άντε να περιμένω να πέσει, και να δούμε και την νέα Sony μήπως και πέσει και η Α6500.
 
Να την είχες ήδη την α6300, ok, αλλά να χρυσοπληρώσεις full price φρεσκοεμφανιζόμενο φακό και μάλιστα κιτ, που στην πορεία όλο και θα πέφτει η τιμή του από σπασμένα κιτ;

400 η μηχανή + 472 ο φακός (459+13 μεταφορικά) = 872
ενώ καινούριο σετ α6300 + 18-135 = 949
77 ευρώ όφελος για να πάρεις μεταχειρισμένη μηχανή. Καλύτερα να περιμένεις τα 77 ευρώ να πέσουν από τα 949 του καινούριου σετ.

Και φυσικά το καλύτερο όπως ισχύει πάντα είναι να μην πάρεις τίποτα.
 
Να την είχες ήδη την α6300, ok, αλλά να χρυσοπληρώσεις full price φρεσκοεμφανιζόμενο φακό και μάλιστα κιτ, που στην πορεία όλο και θα πέφτει η τιμή του από σπασμένα κιτ;

400 η μηχανή + 472 ο φακός (459+13 μεταφορικά) = 872
ενώ καινούριο σετ α6300 + 18-135 = 949
77 ευρώ όφελος για να πάρεις μεταχειρισμένη μηχανή. Καλύτερα να περιμένεις τα 77 ευρώ να πέσουν από τα 949 του καινούριου σετ.

Και φυσικά το καλύτερο όπως ισχύει πάντα είναι να μην πάρεις τίποτα.

μμμ δίκιο έχεις, ας περιμένω καλύτερα (να δούμε και την νέα Sony) και το ξανασκέφτομαι...ευχαριστώ για την βοήθεια!!